quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Tvduijn het volgende:
Het niveau van dit topic daalt echt weer is tot een bedenkelijk niveau....

Ik vind sowieso dat alle kneuzen van andere clubs op moeten tyfen hier ja. Zeker als ze alleen maar onzin lullen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
En moet Nashje dan ook weg die wat te zeggen heeft over de uitstraling van Pantelic en de plofkop van Vennegoor?

Bodul is naar Spartaquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Nashje het volgende:
Kan best grappig worden volgend jaar met Sulejmani, Pantelic en Bodul.

iig beter dan die kerlonquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat fortitudo hem een beetje knap vindt

Doe eens normaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Trap dan zo'n knuppel als die fortitudo eruit joh. Kan mij het schelen wat zo'n gozer van Kerlon zijn uiterlijk vindt. Laat hem dat lekker samen met SCH op een flikkerforum bespreken ofzo.

Beetje kort de bocht reactie! Ik vind het een goed iets, zo zie je ze dagelijks aan het werk na (mag ik hopen) uitgebreid scoutingswerk.. Zo kunnen ze wennen aan de cultuur en ze klaar stomen voor het grote werk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.

Ik zou hem een puch geven als vervoermiddel. Wat een sjonnie zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Die natte mat van Pantelic is top....jezusmina!

lijkt mij voor 1 seizoen. Als volgend jaar volgend seizoen is dan komt hij terug naar Ajax. Maar of Pantelic er dan nog is..quote:

Het kan ook zo zijn dat Ajax dit gewoon helder richting die spelers wil spelen: presteer je naar behoren, kom je bij de selectie, anders speel je bij Jong Ajax. Beter dan jongens halen en dan later teleurstellen door bij Jong Ajax te stallen, dan kan je ze net zo goed meteen weer terugsturen naar hun oude club.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.

ik vind het eigenlijk diep en diep triestquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef Rumille het volgende:
Toch wel geinig, opeens 3 namen na een hele zomer niks

Voor hoeveel seizoenen is Pantelic gekomenquote:

voorlopig is Oleguer nog niet weg, hoop op een kans voor hemquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de komst van een verdediger. We hebben voor het eerste namelijk alleen nog maar Pantelic als aankoop terwijl Jol ook nog een verdediger wilde.

Jij bent zeker zo'n gast die de hele zomer zeurt dat er niks komt en dat de scouting niet werkt en dan krijg je 3 aansprekende namen in plaats van weer spelers van subtoppers en dan is het natuurlijk weer niet goed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk diep en diep triest

Daar ben ik niet van overtuigd. Tiendalli deed het vorig seizoen goed, ook alwas hij ook toen geen eerste keus. Landzaat is een degelijke speler. Hij zou ons middenveld in defensief opzicht sterker maken. Én dat is gezien onze belabberde achterhoede meer dan nodig. Been kiest voor een andere speelwijze dan Jol. Dus dat Dwight en Denny bij Feyenoord niet in de basis staan betekent voor mij niet dat ze niet geschikt zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Tja, maar wat als Ajax de vraagprijs had willen betalen?
De Guzman wel, maar die wil naar t buitenland.
En de andere twee natuurlijk niet, als ze het niveau van Ajax aan hadden gekund dan waren het wel basisspelers bij Feyenoord geweest

Sjonnie is terug?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou hem een puch geven als vervoermiddel. Wat een sjonnie zeg.
Es kijken wie er gaan happen.

Ja middenvelders hebben jullie zeker genoeg, vaag idd dat die CV niet is gekomen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de komst van een verdediger. We hebben voor het eerste namelijk alleen nog maar Pantelic als aankoop terwijl Jol ook nog een verdediger wilde.

Landzaat is niet beter dan De Zeeuw, Enoh, Lindgren en Anita, dus waarom halen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd. Tiendalli deed het vorig seizoen goed, ook alwas hij ook toen geen eerste keus. Landzaat is een degelijke speler. Hij zou ons middenveld in defensief opzicht sterker maken. Én dat is gezien onze belabberde achterhoede meer dan nodig. Been kiest voor een andere speelwijze dan Jol. Dus dat Dwight en Denny bij Feyenoord niet in de basis staan betekent voor mij niet dat ze niet geschikt zijn voor Ajax.
Die nieuwelingen ken ik niet, maar genoemde Feyenoorder wel. En die lijken me best geschikt. Ajax en aankopen rechtstreeks van een buitenlandse club ... het is vaak geen gelukkige combinatie gebleken.

nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n gast die de hele zomer zeurt dat er niks komt en dat de scouting niet werkt en dan krijg je 3 aansprekende namen in plaats van weer spelers van subtoppers en dan is het natuurlijk weer niet goed.
- overbodige toevoeging -

Omdat clubs toen meer geld konden vragenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?

ze zijn allemaal transfervrij/huur zonder bedrag, dan wouden ze er wel heel graag van af zeker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat clubs toen meer geld konden vragen

quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Landzaat is niet beter dan De Zeeuw, Enoh, Lindgren en Anita, dus waarom halen?
Tiendalli is niet beter dan Van der Wiel, Silva en Ogararu, dus waarom halen?
Landzaat maakt het middenveld wel sterker dan dat je daar speelt met Rommedahl, Kennedy of Emanuelson.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Landzaat? Landzaat?!!? Man dan krijg je exact het gezeik als dat je met Luque had.
Dik salaris en een speler die onder de maat speelt.... Landzaat is passe, eigenlijk al 3 jaar

Alleen Pantelic is transfervrij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ze zijn allemaal transfervrij/huur zonder bedrag, dan wouden ze er wel heel graag van af zeker?

Misschien financieel plaatje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?

die van Inter is ook gratis. Maar we zullen zien. Dit is wel Ajax en niet NEC ofzoquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen Pantelic is transfervrij?Als je halverwege Augustus was gekomen hadden ze er meer geld voor gevraagd ja. Een afdanker van Inter kan ik Nederland heel veel betekenen voor een ploeg

Hoe serieus wil jij nog genomen worden als je Landzaat (die een godsvermogen aan salaris vraagt) en Tiendalli voor de basis wilt halen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Barca het volgende:
Maar zijn deze 3 zoveel goedkoper dan 1 of 2 echte versterking(en)?!

Wat ik van Vertonghen vond? Wat ik al tijden van hem vind: matig, niet geschikt voor de basis. Sterker nog: zelfs als wisselspeler staan er spelers voor hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Barca, ik vraag me nog steeds af wat je van Vertonghen vond tegen Sparta, Slovan-uit en Heracles.
Overigens wil van der Wiel zelf liever niet meer in het centrum, omdat hij zich op de backpositie veel beter tot zijn recht vind komen.

Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Daar kan 35 man in het uitvak.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Toch maar ff een kaart voor AGOVV uit gehaald.

Uitvak is vergroot.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Daar kan 35 man in het uitvak.

Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat ik van Vertonghen vond? Wat ik al tijden van hem vind: matig, niet geschikt voor de basis. Sterker nog: zelfs als wisselspeler staan er spelers voor hem.

Op de serieuze tour, ik denk dat je er max 60 / 70 man ik kwijt kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Daar kan 35 man in het uitvak.

Extra tribune voor Ajaxsupporters bijgebouwd, volgens mij kunnen er 450 man mee nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op de serieuze tour, ik denk dat je er max 60 / 70 man ik kwijt kan.

Jij vraagt me naar mijn MENING! Wat ik vind kan niet fout zijn. Hooguit kan mijn mening verschillen van die van een ander, zoals jij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.

Ik ook, waar zit jij? Ik de lange zijdequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Toch maar ff een kaart voor AGOVV uit gehaald.

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens (quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.

Hij zit wel in het uitvak natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik ook, waar zit jij? Ik de lange zijde
Hoe groot achten jullie de kans dat er nog spelers bij komen? Het is nu toch klaar?
Ben zeer benieuwd wanneer de 1 van de 3 spelers kan debuteren.

Dan zal ik het je even vertellen: Tegen Heracles speelde Vertonghen een prima wedstrijd. Maar ik heb eigenlijk het idee dat je alleen maar samenvattingen (en zelfs die niet eens altijd) ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Jij vraagt me naar mijn MENING! Wat ik vind kan niet fout zijn. Hooguit kan mijn mening verschillen van die van een ander, zoals jij.
Van Heracles heb ik de samenvatting gezien, van Bratislava de eerste helft. In mijn ogen deed Vertonghen het niet bijzonder. Niet beter dan dat Wielaert het zou doen. En: ik vind dat Wielaert geen basisplaats meer verdient! (Zijn we nu ook van dat gezeur geilen op Wielaert af?)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |