abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72343666
Tering ik heb een hoop gemist
pi_72343679
Kan best grappig worden volgend jaar met Sulejmani, Pantelic en Bodul.
pi_72343694
Die natte mat van Pantelic is top....jezusmina!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72343700
Het niveau van dit topic daalt echt weer eens tot een bedenkelijk niveau....

Edit: Ik doe zelf ook lekker mee
AFC Ajax
pi_72343723
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Tvduijn het volgende:
Het niveau van dit topic daalt echt weer is tot een bedenkelijk niveau....
pi_72343730
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

En moet Nashje dan ook weg die wat te zeggen heeft over de uitstraling van Pantelic en de plofkop van Vennegoor?
Ik vind sowieso dat alle kneuzen van andere clubs op moeten tyfen hier ja. Zeker als ze alleen maar onzin lullen.
pi_72343736
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Nashje het volgende:
Kan best grappig worden volgend jaar met Sulejmani, Pantelic en Bodul.
Bodul is naar Sparta
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:57:41 #208
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72343740
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat fortitudo hem een beetje knap vindt
iig beter dan die kerlon
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72343750
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Bodul is naar Sparta
Volgend jaar ook nog?
pi_72343766
Toch wel geinig, opeens 3 namen na een hele zomer niks
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:59:15 #211
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72343793
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Trap dan zo'n knuppel als die fortitudo eruit joh. Kan mij het schelen wat zo'n gozer van Kerlon zijn uiterlijk vindt. Laat hem dat lekker samen met SCH op een flikkerforum bespreken ofzo.
Doe eens normaal
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72343795
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.
Beetje kort de bocht reactie! Ik vind het een goed iets, zo zie je ze dagelijks aan het werk na (mag ik hopen) uitgebreid scoutingswerk.. Zo kunnen ze wennen aan de cultuur en ze klaar stomen voor het grote werk!

Dat niet iedere speler een schot in de roos is is jammer maar kan gebeuren met jonge talenten!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_72343796
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Die natte mat van Pantelic is top....jezusmina!
Ik zou hem een puch geven als vervoermiddel. Wat een sjonnie zeg.

Es kijken wie er gaan happen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72343801
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef Fargo het volgende:

[..]

Volgend jaar ook nog?
lijkt mij voor 1 seizoen. Als volgend jaar volgend seizoen is dan komt hij terug naar Ajax. Maar of Pantelic er dan nog is..
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:00:08 #215
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72343815
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.
Het kan ook zo zijn dat Ajax dit gewoon helder richting die spelers wil spelen: presteer je naar behoren, kom je bij de selectie, anders speel je bij Jong Ajax. Beter dan jongens halen en dan later teleurstellen door bij Jong Ajax te stallen, dan kan je ze net zo goed meteen weer terugsturen naar hun oude club.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72343818
Ik wacht nog steeds op de komst van een verdediger. We hebben voor het eerste namelijk alleen nog maar Pantelic als aankoop terwijl Jol ook nog een verdediger wilde.
pi_72343820
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef Rumille het volgende:
Toch wel geinig, opeens 3 namen na een hele zomer niks
ik vind het eigenlijk diep en diep triest
AJAX AMSTERDAM!
pi_72343831
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef Fargo het volgende:

[..]

Volgend jaar ook nog?
Voor hoeveel seizoenen is Pantelic gekomen
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72343854
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de komst van een verdediger. We hebben voor het eerste namelijk alleen nog maar Pantelic als aankoop terwijl Jol ook nog een verdediger wilde.
voorlopig is Oleguer nog niet weg, hoop op een kans voor hem
AJAX AMSTERDAM!
pi_72343858
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

ik vind het eigenlijk diep en diep triest
Jij bent zeker zo'n gast die de hele zomer zeurt dat er niks komt en dat de scouting niet werkt en dan krijg je 3 aansprekende namen in plaats van weer spelers van subtoppers en dan is het natuurlijk weer niet goed.

- overbodige toevoeging -

[ Bericht 1% gewijzigd door Prosac op 01-09-2009 16:03:08 ]
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:02:23 #221
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_72343878
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef Colplay het volgende:

[..]

Tja, maar wat als Ajax de vraagprijs had willen betalen?

De Guzman wel, maar die wil naar t buitenland.

En de andere twee natuurlijk niet, als ze het niveau van Ajax aan hadden gekund dan waren het wel basisspelers bij Feyenoord geweest
Daar ben ik niet van overtuigd. Tiendalli deed het vorig seizoen goed, ook alwas hij ook toen geen eerste keus. Landzaat is een degelijke speler. Hij zou ons middenveld in defensief opzicht sterker maken. Én dat is gezien onze belabberde achterhoede meer dan nodig. Been kiest voor een andere speelwijze dan Jol. Dus dat Dwight en Denny bij Feyenoord niet in de basis staan betekent voor mij niet dat ze niet geschikt zijn voor Ajax.

Die nieuwelingen ken ik niet, maar genoemde Feyenoorder wel. En die lijken me best geschikt. Ajax en aankopen rechtstreeks van een buitenlandse club ... het is vaak geen gelukkige combinatie gebleken.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_72343887
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik zou hem een puch geven als vervoermiddel. Wat een sjonnie zeg.

Es kijken wie er gaan happen.
Sjonnie is terug?
pi_72343904
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ja middenvelders hebben jullie zeker genoeg, vaag idd dat die CV niet is gekomen.
Daar zitten volgens mij veel fans en Ajax zelf om te springen volgens mij....
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:03:57 #224
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72343921
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:02 schreef Barca het volgende:

[..]

Daar ben ik niet van overtuigd. Tiendalli deed het vorig seizoen goed, ook alwas hij ook toen geen eerste keus. Landzaat is een degelijke speler. Hij zou ons middenveld in defensief opzicht sterker maken. Én dat is gezien onze belabberde achterhoede meer dan nodig. Been kiest voor een andere speelwijze dan Jol. Dus dat Dwight en Denny bij Feyenoord niet in de basis staan betekent voor mij niet dat ze niet geschikt zijn voor Ajax.

Die nieuwelingen ken ik niet, maar genoemde Feyenoorder wel. En die lijken me best geschikt. Ajax en aankopen rechtstreeks van een buitenlandse club ... het is vaak geen gelukkige combinatie gebleken.
Landzaat is niet beter dan De Zeeuw, Enoh, Lindgren en Anita, dus waarom halen?

Tiendalli is niet beter dan Van der Wiel, Silva en Ogararu, dus waarom halen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72343946
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:01 schreef Rumille het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n gast die de hele zomer zeurt dat er niks komt en dat de scouting niet werkt en dan krijg je 3 aansprekende namen in plaats van weer spelers van subtoppers en dan is het natuurlijk weer niet goed.

- overbodige toevoeging -
nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72343975
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?
Omdat clubs toen meer geld konden vragen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72343980
Landzaat? Landzaat?!!? Man dan krijg je exact het gezeik als dat je met Luque had.
Dik salaris en een speler die onder de maat speelt.... Landzaat is passe, eigenlijk al 3 jaar
pi_72344009
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef denthemen het volgende:

[..]

Omdat clubs toen meer geld konden vragen
ze zijn allemaal transfervrij/huur zonder bedrag, dan wouden ze er wel heel graag van af zeker?
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:07:14 #229
30220 Barca
pi_72344034
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Landzaat is niet beter dan De Zeeuw, Enoh, Lindgren en Anita, dus waarom halen?

Tiendalli is niet beter dan Van der Wiel, Silva en Ogararu, dus waarom halen?
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Landzaat? Landzaat?!!? Man dan krijg je exact het gezeik als dat je met Luque had.
Dik salaris en een speler die onder de maat speelt.... Landzaat is passe, eigenlijk al 3 jaar
Landzaat maakt het middenveld wel sterker dan dat je daar speelt met Rommedahl, Kennedy of Emanuelson.

Tiendalli geeft je de mogelijkheid om Van der Wiel centraal te laten spelen met Alderweireld. Hij lijkt me wel beter dan Silva en Ogararu.
pi_72344041
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

ze zijn allemaal transfervrij/huur zonder bedrag, dan wouden ze er wel heel graag van af zeker?
Alleen Pantelic is transfervrij? Als je halverwege Augustus was gekomen hadden ze er meer geld voor gevraagd ja. Een afdanker van Inter kan ik Nederland heel veel betekenen voor een ploeg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72344062
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Misschien financieel plaatje.
Pantelic heeft z'n salariseisen flink naar beneden geschroefd om in ieder geval een club te krijgen, Kerlon had bij Inter weinig opties en Inter had hem niet zozeer nodig en ging dus met deze (gratis) huurconstructie akkoord.

En Ze Eduardo wellicht omdat ze hem gewoon niet eerder konden halen?
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:09:20 #232
30220 Barca
pi_72344102
Maar zijn deze 3 zoveel goedkoper dan 1 of 2 echte versterking(en)?!
pi_72344106
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

Alleen Pantelic is transfervrij? Als je halverwege Augustus was gekomen hadden ze er meer geld voor gevraagd ja. Een afdanker van Inter kan ik Nederland heel veel betekenen voor een ploeg
die van Inter is ook gratis. Maar we zullen zien. Dit is wel Ajax en niet NEC ofzo
AJAX AMSTERDAM!
pi_72344132
Barca, ik vraag me nog steeds af wat je van Vertonghen vond tegen Sparta, Slovan-uit en Heracles.

Overigens wil van der Wiel zelf liever niet meer in het centrum, omdat hij zich op de backpositie veel beter tot zijn recht vind komen.
pi_72344144
Waar komt dat Chivu gerucht vandaan?
pi_72344217
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Barca het volgende:
Maar zijn deze 3 zoveel goedkoper dan 1 of 2 echte versterking(en)?!
Hoe serieus wil jij nog genomen worden als je Landzaat (die een godsvermogen aan salaris vraagt) en Tiendalli voor de basis wilt halen?
pi_72344256
Toch maar ff een kaart voor AGOVV uit gehaald.
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:14:41 #238
30220 Barca
pi_72344302
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Barca, ik vraag me nog steeds af wat je van Vertonghen vond tegen Sparta, Slovan-uit en Heracles.

Overigens wil van der Wiel zelf liever niet meer in het centrum, omdat hij zich op de backpositie veel beter tot zijn recht vind komen.
Wat ik van Vertonghen vond? Wat ik al tijden van hem vind: matig, niet geschikt voor de basis. Sterker nog: zelfs als wisselspeler staan er spelers voor hem.

Dat mag Greg wel vinden, maar in mijn ogen moet een speler zich schikken in het teambelang. Een centrum Van der Wiel - Alderweireld is in mijn ogen op dit moment de beste optie. Dat betekent inderdaad dat je niet je beste keuze voor de rechtsback-positie kunt gebruiken. Maar daarom dus een goede rechtsback halen, als het halen van een Europese subtopper voor het centrum niet haalbaar is.
pi_72344365
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Daar kan 35 man in het uitvak.
pi_72344401
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Fargo het volgende:

[..]

Uitvak is vergroot.
pi_72344415
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef Barca het volgende:

[..]

Wat ik van Vertonghen vond? Wat ik al tijden van hem vind: matig, niet geschikt voor de basis. Sterker nog: zelfs als wisselspeler staan er spelers voor hem.
Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:18:22 #242
131603 Afwazig
Serious business
pi_72344422
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Fargo het volgende:

[..]

Op de serieuze tour, ik denk dat je er max 60 / 70 man ik kwijt kan .
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:20:50 #243
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72344488
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:18 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Op de serieuze tour, ik denk dat je er max 60 / 70 man ik kwijt kan .
Extra tribune voor Ajaxsupporters bijgebouwd, volgens mij kunnen er 450 man mee nu.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:21:55 #244
30220 Barca
pi_72344522
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.
Jij vraagt me naar mijn MENING! Wat ik vind kan niet fout zijn. Hooguit kan mijn mening verschillen van die van een ander, zoals jij.

Van Sparta en Heracles heb ik inderdaad alleen de samenvatting gezien, van Bratislava de eerste helft. In mijn ogen deed Vertonghen het niet bijzonder. Ten opzichte van eerdere wedstrijden die ik van hem gezien heb zag ik geen verbetering. Hij deed het niet beter dan dat Wielaert het zou doen. En: ik vind dat Wielaert geen basisplaats meer verdient! (Zijn we nu ook van dat gezeur geilen op Wielaert af?)
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:21:59 #245
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72344525
Pantelic ben ik wel blij mee. Eindelijk een spits die er ook daadwerkelijk staat i.t.t Cvita

Kerlon... Is ie echt veel beter dan Aissati, Donald, De Jong etc?

Ze Eduardo ken ik helemaal niet. Wel raar dat hij gehuurd word ipv gekocht.
WOS'ser for life.
pi_72344528
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Ik ook, waar zit jij? Ik de lange zijde

Hoe groot achten jullie de kans dat er nog spelers bij komen? Het is nu toch klaar?
Ben zeer benieuwd wanneer de 1 van de 3 spelers kan debuteren.
pi_72344554
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met hem eens ( ! ).

Althans, ik denk dat Vertonghen als CV niet de kwaliteit heeft om het echt te maken. Zie hem liever als LB of als middenvelder, al moet ik wel zeggen dat het duo Vertonghen/Alderweireld het gewoon vrij aardig doet, dus ik zie idd geen reden om ze nu uit elkaar te halen. Maar op lange termijn zie ik liever iemand anders op die positie.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_72344567
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Ik ook, waar zit jij? Ik de lange zijde

Hoe groot achten jullie de kans dat er nog spelers bij komen? Het is nu toch klaar?
Ben zeer benieuwd wanneer de 1 van de 3 spelers kan debuteren.
Hij zit wel in het uitvak natuurlijk
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_72344612
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Barca het volgende:

[..]

Jij vraagt me naar mijn MENING! Wat ik vind kan niet fout zijn. Hooguit kan mijn mening verschillen van die van een ander, zoals jij.

Van Heracles heb ik de samenvatting gezien, van Bratislava de eerste helft. In mijn ogen deed Vertonghen het niet bijzonder. Niet beter dan dat Wielaert het zou doen. En: ik vind dat Wielaert geen basisplaats meer verdient! (Zijn we nu ook van dat gezeur geilen op Wielaert af?)
Dan zal ik het je even vertellen: Tegen Heracles speelde Vertonghen een prima wedstrijd. Maar ik heb eigenlijk het idee dat je alleen maar samenvattingen (en zelfs die niet eens altijd) ziet.
pi_72344622
Wat een topics trouwens vandaag, hilarisch om te lezen. Broer van een zwager die een neef heeft die als concierge in het VU werkt enz enz. Fantastisch.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')