Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Optie tot koop stond er bij Kerlon duidelijk bij en hier niet, dus vind dit heel vaag.
Verwacht dat er nog wel spelers verhuurd/verkocht gaan worden! Gekkenwerk vandaag op de tranfermarktquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of we nu de grootste storm wel gehad hebben. Even afwachten of er eventueel nog wat gaat gebeuren de laatste uurtjes.
Is het ook, ze hebben alleen een andere Braziliaan genaamd Felipe Mattioni onder contract. Vorig jaar verhuurd aan Milan en dit jaar aan Mallorca.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Ja maar Wijnaldum zit al een tijd bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum had toch ook toegevoegde waarde? Jij zit toch ook nog steeds elke ochtend met je hand in je broek te kijken op internet of die Castaignos al gaat spelen?
quote:Heitinga naar Everton
dinsdag 1 september 2009, door WM2009, Amsterdam, 15:21, telegraaf.nl
John Heitinga speelt de komende jaren bij Everton. De verdediger komt over van het Spaanse Atletico Madrid. Heitinga doorliep de jeugdopleiding van Ajax en vertrok in 2008 naar Spanje.
Heitinga gaf eerder aan in Madrid te willen blijven, maar Atletico zwichtte voor de miljoenen uit Engeland en stuurde aan op een breuk. Everton betaalt acht miljoen euro voor de international die momenteel medisch wordt gekeurd. Madrid betaalde een jaar geleden nog tien miljoen voor de oud-Ajacied.
Heitinga zou zich eigenlijk om half één moeten melden bij Oranje, maar vroeg uitstel en kreeg die van bondscoach Bert van Marwijk. De verdediger zal vanmiddag niet deelnemen aan de training van 17.00 uur.
Eigenlijk was Sno best grappig om te zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat we Sno voor minstens een jaar kwijt zijn is toch wel het beste transfernieuws van de laatste maanden.
Denk je nou echt dat we speciaal voor dat wedstrijdje nu door heel Europa als een gek aan het shoppen zijn? Dat is gewoon een leermomentje, alsof Jong Ajax met die twee ineens AZ even van de mat gaat spelen in eigen huis.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef paaskannekoekje het volgende:
ik denk dat ik wel een verfrissend inzicht heb wat ik nog niet terug heb kunnen vinden.
Het feit dat al die knapen voorlopig bij jong Ajax worden ondergebracht, heeft met aan zekerheid
grenzende waarschijnlijk van doen met het feit dat jong Ajax binnekort voor de KNVB beker speelt tegen
AZ 1 (22 september). Ze zullen ongetwijfeld dan ook Kennedy wielaert ehhh vertonghen en ehmm... sulejmani overhevelen.
Dat beperkt het risico. Nou ja, eventuele kapitaalvernietiging. Maar ... deze spelers vormen denk ik niet de kwaliteitsinjectie die zo hard nodig is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.
alle 2 met optie tot koop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wielaert ook nog ff verhuren/verkopen
Neeeeeeee!quote:
was ook wel te verwachten eigenlijk geen verassingquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
Onze foute baas krijgt nummer 9:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, Barca. Ik zeg kopen die Landzaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat, De Guzman) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
Kerlo wel in ieder geval. Eduardo werd er niets over vermeld, maar 't lijkt me sterk dat wanneer hij goed speelt na een jaar weer weg is.quote:
Mooi hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo`n oostblokhoofd ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |