Wat zei je ? " I told you so?! "quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef MeNicole2 het volgende:
En verder....
Waar ik dus als laatste zei:Morgen mag mijn "mij laten ze niet langer dan 40 weken doorlopen" vriendin zich melden in het ziekenhuis omdat ze dan 42 weken en 3 dagen zwanger is
Krijg je ervan altijd met je grote mond
Nee heb wel even gedaan alsof ik helemaal met der meeleefde maar ondertussenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zei je ? " I told you so?! "
échte vriendschapquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee heb wel even gedaan alsof ik helemaal met der meeleefde maar ondertussen![]()
teruggeven en vragen om lekkerequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
Ah hier zijn jullie![]()
42 weken en 3 dagen, je moet er niet aan denken![]()
Ik heb hier hele vieze winegums op mijn werk, gekregen van een collega die mijn lekkere allemaal opgevreten heeft. Van die lichtgevendeMaar waarom blijf ik ze eten?
De wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
Ah hier zijn jullie![]()
42 weken en 3 dagen, je moet er niet aan denken![]()
Ik heb hier hele vieze winegums op mijn werk, gekregen van een collega die mijn lekkere allemaal opgevreten heeft. Van die lichtgevendeMaar waarom blijf ik ze eten?
van aspartaam krijg je toch kanker? of toch weer niet? (niet dat het mij tegenhoudt om het te gebruiken overigens)quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef E.T. het volgende:
En pandora, de hele aspartaam-hype is een of ander conspiracy gedoe wmb .. ik heb nog nooit een objectief wetenschappelijk onderzoek met overtuigend bewijs gezien nl.
En natuurlijk kunnen er genoeg mensen op reageren.. ook hele volksstammen die op pinda's reageren; daar ook maar zo tegen ageren dan?
dat krijg je tegenwoordig overal van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van aspartaam krijg je toch kanker? of toch weer niet? (niet dat het mij tegenhoudt om het te gebruiken overigens)
van die lichtgevende collegaquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
De wat?
Lichtgeven doen die van mij nooit
Haha eigenlijk echt wel. Maar laten we zeggen dat ze nogal last heeft van homoontjesquote:
nou daarom dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
dat krijg je tegenwoordig overal van.
Blauwe m&m's ook?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
dat krijg je tegenwoordig overal van.
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunchquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Zelfs spaarlampen schijnen kankerverwekkend te zijn
- vlees (darmkanker)quote:
Heuj helder lichtquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunch.
krijg je ook vast kanker vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
van die lichtgevende collega![]()
Ze smaken ook wel alsof ze van kernafval gemaakt zijn eigenlijk.
light producten.. das pas crashen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunch.
Niet doen, zit vast aspartaam inquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
light producten.. das pas crashen!
in een spaarlamp?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet doen, zit vast aspartaam in
Te laat, dr laptop is al gecrasht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet doen, zit vast aspartaam in
Oh ja spannend, die twee drupkes zijn morgen gewoon jarigquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Sugar het volgende:
Nee! Traktaties ben ik nu aan het doen, ik zou nog wel iets willen bakken, opruimen en ik wil vanavond sporten nog en en en! Maar anders ga ik vanavond wel hometrainend stofzuigen ofzo!
lamsvleesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Belana het volgende:
eten
Hier staat een stoofpot op van lamsvlees en zoete aardappelen
Jij bent zelf morgen jarig hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, 35 cakejes gebakken en versierdNog ff het huis snel aan kant maken en hopen dat het cadeau nog binnenkomt vandaag
Vanavond slingers ophangen, morgenochtend taart ophalen en dan is het feest
Vind ik eigenlijk ook, maar het klinkt wel heel lekker van Belaan aan het maken isquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lamsvlees![]()
![]()
lammetjes eet je toch niet ? das zielig
Dubbel gefeliciteerd alvast danquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste is morgen jarig, ikzelf zondag
lamsvlees is niet van lieve kleine lammetjes, maar van jaarlingen. Die beesten zijn een jaar uit en zijn op formaat volwassen schaap. Alleen wat malserquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lamsvlees![]()
![]()
lammetjes eet je toch niet ? das zielig
Ik zit al 3 dagen aan de stamppot rauwe andijvie met spekjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb werkelijk geen idee van ik de kolonie moet laten eten (ik heb weer eens avonddienst)
ben nu maar macaronisaus aan het ontdooien.
lusten ze vast ook weer niet, maar goed, ik ben er dan toch niet om tegen te zaniken
iemand nog een suggestie voor iets eetbaars wat iedereen zou lusten en ook nog eens makkelijk klaarmaakt?
echt, niets is zo demotiverend voor mijn kookunsten als dat eeuwige gezeik over het eten.
wat is er moeilijk aan zitten en vreten?
geloof het of niet, spaghetti is vies, aldus de puber des huizes en macaroni is de ene keer wel en de andere keer niet acceptabel.quote:
en lekker bovendienquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
lamsvlees is niet van lieve kleine lammetjes, maar van jaarlingen. Die beesten zijn een jaar uit en zijn op formaat volwassen schaap. Alleen wat malser
Dankowelquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dubbel gefeliciteerd alvast dan.
Kleren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef Pvoesss het volgende:
Het kitten heeft morgen haar eerste gymles en ik weet niet wat ik haar aan moet doen.Iemand tips?
Nee ff niet dit jaarquote:
Ik walg van macaroni. De structuur staat me tegenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geloof het of niet, spaghetti is vies, aldus de puber des huizes en macaroni is de ene keer wel en de andere keer niet acceptabel.
lasagne daarintegen, daar eet mevrouw een dubbele portie van.
schiet mij maar lek. het is allemaal pasta alleen een andere vorm en de saus maak ik iedere keer hetzelfde
ik vind macaroni ook niet lekker hoor, die vieze glibberige dingetjes in je mondquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik walg van macaroni. De structuur staat me tegen. Spaghetti vind ik alleen lekker als er geen groente in de saus zit en een bak lasagna vreet ik in mijn eentje leeg. Dus ik snap het wel
.
Je mag wel hierheen komen? Hier is het 32 graden! wat ik ook gelijk maar als antwoord doe op je vraag, want nu kan je zelf ongeveer bedenken hoe het isquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
legging shirtje ofzo denk ik.
waar ow waar is de zomer naartoe?
ben je hoogzwanger, weet je niet waar je kruipen moet vanwege de warmte.
ben je bevallen en voel je weer fit genoeg om lekker te gaan wandelen enzo, is het rot weer....
Linda hoe is het met jou?
De trein is ook heel snel! En op 30-09 vlieg je voor 5¤ naar Berlijn hoorde ik gister. Kan Roy met het kleine meiske spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ gooit een ventilator naar Linda2205
En ow als ik een rijbewijs had gehad was ik zo jou kant op gekomen hoor, kan ik wat duitse produkten inslaan
zaterdag meenemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
kom ze gerust een keertje hier eten Belana, staat me nog iets van bij een mosselmeet namelijk
of moet ik ze zaterdag meenemen
Rewimo woont ook in dldquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een meet in duitsland, dat lijkt me wel wat in combi met vakantie
Klikquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een meet in duitsland, dat lijkt me wel wat in combi met vakantie
pstquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef _Bar_ het volgende:
Voor Berlijn heb ik niet speciaal een hotelletje nodig
kan eventueel nog bij m'n fam aankloppen
Grappig, want ik vind Parijs juist helemaal niksquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:46 schreef Vicky het volgende:
Oehh lekker Bar!! Mosselen
en Berlijn... Het spijt me maar ik vind die stad helemaal niet leuk.. Ja het KDW wel maar veeeel te duur
geef mij maar Parijs
ieder zijn dingquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Grappig, want ik vind Parijs juist helemaal niks
das lekker vroeg!! Mijn aanstaande is pas om half 7 thuis..quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef Pvoesss het volgende:
Dinner is readyWorteltjes, krieltjes en runderhamburgers
Erg he! Het is echt net een soap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:18 schreef Vicky het volgende:
Jeetje BE.. Het houdt ook niet op metdat stomme ding..
Ja, maar ja... deze bezoekjes zijn in principe 'gratis' wegens een onderhoudscontract, we betalen alleen de onderdelen en hoewel er wel het eea vervangen is inmiddels weegt het nog niet op tegen de kosten van een nieuwe ketel. Daar hebben we eig. ook echt het geld even niet voor op dit moment.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh, misschien een nieuwe? Ik had deze cv allang uit het raam gekiept geloof ik.Waar is Rocka eigenlijk? Die heb ik al even niet gezien....
ik ga zoonlief maar even helpen. Die gaat morgen op kamp en moet zo nog "even"diploma zwemmen. (eigenlijk morgen, maar ja op kamp enzo... dus nu privé examen)
Ja, een nieuwe op kosten van hullie natuurlijk! Kom zeg, ondeugdelijk apparaat. Maar the story continues...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ja... deze bezoekjes zijn in principe 'gratis' wegens een onderhoudscontract, we betalen alleen de onderdelen en hoewel er wel het eea vervangen is inmiddels weegt het nog niet op tegen de kosten van een nieuwe ketel. Daar hebben we eig. ook echt het geld even niet voor op dit moment.Dus als het niet per se hoeft...
Rocka is er nog wel hoor, maar die heeft zich even ondergedompeld in nesteldrang en afmaakwoede.
Ja wij eten bijna altijd rond 5, a half 6. Langer red de kleine meid ook echt nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
das lekker vroeg!! Mijn aanstaande is pas om half 7 thuis..
Eetze!
Milanese past niet in de oven, ik heb het geprobeerd!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:
een milanese is toch zo klaar in de oven
Kook je dan 2 keer hetzelfde?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:53 schreef Raissa het volgende:
Ik kook rond half 6 voor Mila en dan om half 7 nog een keer voor Milanese en mij... Ook handig
oooh ik ben dol op vlees hoor, bak ze ook niet zonder spekquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:57 schreef Stout het volgende:
Ik ben dus echt geen pannenkoekenliefhebber he
ook geen poffertjes fan trouwens..
Doe mij maar een bord spareribs of een snitzel formaat koelkast
Tijd om eens een afspraak te maken geloof ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
Oeh Stout, ik heb een mede-carnivoor gevonden
Doe mij inderdaad ook maar spareribs of een mega-biefstuk
Dat klinkt al beter...maar van die droge meel dingen ...nee dank u !quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oooh ik ben dol op vlees hoor, bak ze ook niet zonder spek
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
Ik heb 1 keer eten gekookt voor Seb, mijn keuken was een tering bende, ikzelf ook en het kind vond het niet te vreten. Die krijgt dus potjes tot hij met de pot mee kan eten. (Wij eten dus zo goed als nooit aardappelen, groente en vlees)
Wat eten jullie dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef Estrys het volgende:
Ik heb 1 keer eten gekookt voor Seb, mijn keuken was een tering bende, ikzelf ook en het kind vond het niet te vreten. Die krijgt dus potjes tot hij met de pot mee kan eten. (Wij eten dus zo goed als nooit aardappelen, groente en vlees)
veel rijst en pasta, soms gebakken aardappeltjes (krieltjes, schijfjes) en weleens aardappelpuree (vooral bij de visquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:24 schreef Fannie het volgende:
[..]
Wat eten jullie dan als ik vragen mag?
Broccolitaart is klaar, ff ietsie afkoelen en smullen maar
Haai ^^quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:04 schreef Stout het volgende:
Hey Evenstar !
Het is enorm geknipt natuurlijk. Wat me een beetje tegenstond is hetquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef bikinistringding het volgende:
Op een of andere manier vind ik zo'n uitzending heel geloofwaardig, maar ik vraag me af hoe het in het echt is. Of het niet allemaal geknipt en geplakt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Even in spoilers voor Belaan.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Deen! dat hebben we niet in t Oosten(toch?)
Nou, ik deed het in mijn broek. Ik had echt het idee dat er daarboven iemand zit die zei "Goh, ze is nóg niet geestelijk geknakt, laten we er nog eens een schepje bovenop doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Vivi wat liefen wat moet dat dubbel zo moeilijk en eng zijn geweest voor je fijn dat het goed nieuws was !
yepquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef snoopy het volgende:
Is Derek hier zaterdag weer in de buurt? Waar Lois ook was?
Nee, voor Mila is het kindvriendelijk voor ons iets minderquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef Fannie het volgende:
[..]
Kook je dan 2 keer hetzelfde?![]()
![]()
Hier staat de broccoli taart in de oven heerlijk te pruttelen, nog 20 minuutjes en dan istie klaar.
En daarna als toetje een paar stukken Galia meloen![]()
...slurp
Fijn vivi!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef Vivi het volgende:
En ik wil even blij zijn hier, ik zat namelijk weder in den stress, had een bobbel gevonden in mijn borst en vandaag had ik een mammo en echo. Het hele weekend was ik alweer overtuigd dat ik doodging uiteraardmet het sterfbed van mijn mama nog duidelijk op mijn netvlies. Maar gelukkig is het een onschuldige cyste, ik moet het wel in de gaten houden of ie niet groter wordt maar ik voel me 10 kilo lichter
.
hè bah! Beterschap hoor! Is echt niet leuk...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:50 schreef m@x het volgende:
Lijkt me een mooi streven, een bobbelloos bestaan. Fijn dat het alleen maar een cyste bleek te zijn maar kan me de stress goed voorstellen.
Ik wil een steenloos bestaan. Zit sinds gisteravond midden in een aanval en ik ga morgen eisen dat ze de boel eruit snijden. Ik wil dit niet meer.
Nierstenen? Oeh, dat schijnt echt uberveel pijn te doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:50 schreef m@x het volgende:
Lijkt me een mooi streven, een bobbelloos bestaan. Fijn dat het alleen maar een cyste bleek te zijn maar kan me de stress goed voorstellen.
Ik wil een steenloos bestaan. Zit sinds gisteravond midden in een aanval en ik ga morgen eisen dat ze de boel eruit snijden. Ik wil dit niet meer.
klinkt bepaald niet fijn meidquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:02 schreef m@x het volgende:
Nee, in je rechterzij, net onder je ribben. Kan de pijn niet zo goed omschrijven, alleen dat het continu zeer doet en je gewoon niet weer hoe je moet staan/liggen/zitten.
ow cattie, kan me er helemaal in vinden. Ik ben sowieso niet zo van de vakanties met veel mensen in huisjes (wintersport, ook al zo'n crime). Wij mogen niet dit weekend maar het weekend erop ook mee voor een familieweekend. 1 nachtje maar, en niet in een huisje maar kennelijk een hotel met ieder stel een eigen kamer (geen idee nog hoe of wat). Mijn schoonmoeder vindt dat zo ontzettend leuk en het is voor haar verjaardag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef cattie het volgende:
M@x, dikke.
Ik ben in een relbui en door mijn man naar boven gestuurd om hier te gaan rellen. Helaas is het nogal rustig hier.Mijn schoonmoeder wil met ons en mijn zwager en schoonzus weer een weekend in een huisje gaan zitten en daar heb ik geen zin in. Ik zei dat het max 2 nachten moet zijn omdat ik anders koppen in ga slaan.
Sjak! Je bent van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:00 schreef sjak het volgende:
M@x, gadver! Heel veel sterkte en ik hoop dat ze je morgen helpen.
Viev,fijn dat het allemaal meeviel. Ga je me nog PM-en? Of kom je er zonder mij wel uit? Ik wil je ook wel meeten met een proseccootje op een bootje
Kom naar het Palinggate topicquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:17 schreef cattie het volgende:
M@x, dikke.
Ik ben in een relbui en door mijn man naar boven gestuurd om hier te gaan rellen. Helaas is het nogal rustig hier.Mijn schoonmoeder wil met ons en mijn zwager en schoonzus weer een weekend in een huisje gaan zitten en daar heb ik geen zin in. Ik zei dat het max 2 nachten moet zijn omdat ik anders koppen in ga slaan.
1 nachtje met je eigen kamer zou ik nog wel oke vinden. Ik heb dikke kans dat ik 's ochtends mijn schoonmoeder in nachtjapon naar de badkamer kan zien sloffen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ow cattie, kan me er helemaal in vinden. Ik ben sowieso niet zo van de vakanties met veel mensen in huisjes (wintersport, ook al zo'n crime). Wij mogen niet dit weekend maar het weekend erop ook mee voor een familieweekend. 1 nachtje maar, en niet in een huisje maar kennelijk een hotel met ieder stel een eigen kamer (geen idee nog hoe of wat). Mijn schoonmoeder vindt dat zo ontzettend leuk en het is voor haar verjaardag.
i know, ik ga het niet goedpraten En ik geef eerlijk toe: Seb krijgt potjes omdat ik dat makkelijk vind. Het gemak dient de mens ( mij althans) en het kind smult ervan. Bah, koken. Ik strijk liever dan dat ik kook... Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:36 schreef cattie het volgende:
Estrys, ook als je geen aardappelen/vlees/groente eet kan je kindje wel met de pot mee-eten hoor.
Ik lees dat jij het daar heel gezellig hebt!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kom naar het Palinggate topic.
@Sssserpente (ik vergeet steeds wie jij nu ook weer "was") hou het wel in de gaten he!!!!! Ik ga ook over drie maanden terug hoor, en als ie er dan nog steeds zit eis ik dat ze hem weghalen. Ik mot geen nieuwe lichaamsdelen op mijn 34e
.
Oh, en nog wat grappigs/genants: ze moesten de platen van het mammo-ding aanpassen aan mijn tetten, ze pasten nml. niet![]()
![]()
.
m@x het is idd geen enge operatie. je krijgt 4 kleine sneetjes en dat is alles als het niet kan maken ze 1 grote snee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:59 schreef m@x het volgende:
Het schijnt geen enge operatie te zijn maar ik vind alle operaties eng.
leuk! Ik zou alleen gestoord worden van zo'n lok voor mn oog.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Iets heel anders: ik wil een nieuwe look en ik denk erover om naar dit als volgende kapsel toe te werken, misschien wel inclusief kleur, of iig iets roods ofzo:
[ afbeelding ]
Ja, maar als je die lang genoeg laat kan ie voor de praktisch achter je oor. En voor de mooi ervoor langs.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:55 schreef moussy het volgende:
[..]
leuk! Ik zou alleen gestoord worden van zo'n lok voor mn oog.
Om het af te knippen voor achter je oor is ook een beetje onzin vind ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, maar als je die lang genoeg laat kan ie voor de praktisch achter je oor. En voor de mooi ervoor langs.
Mooi Miss-sly!
Ik ben sinds kort aan de hélé korte pony en ben er helemaal blij mee, terwijl het me echt altijd afgeraden werd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nu nog een korte lok, die moet dus juist bijgroeien ipv afknippen. Ben een beetje klaar met die lok zoals ie nu is, ik wil geen heel kort haar en volgens mij staat een pony me niet...denk ik.
En ik wil een ander kleurtje, even van het blonde af
Nee, dat klinkt heul nie logisch nie nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:58 schreef moussy het volgende:
[..]
Om het af te knippen voor achter je oor is ook een beetje onzin vind ik.
Ik vind dat ook heel leuk, zo'n hele korte, maar ook een gewone pony. Ik ben alleen zo bang dat het me echt absoluut niet staat en dan zit je er toch maar mooi mee. Je kunt er dan niets mee behalve laten groeien en dat duurt lang voor het weer een beetje aangegroeid is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort aan de hélé korte pony en ben er helemaal blij mee, terwijl het me echt altijd afgeraden werd.
En toen keek ik in je fotoboek om het te bewonderen en toen stond er niet eens een foto van je ponyquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort aan de hélé korte pony en ben er helemaal blij mee, terwijl het me echt altijd afgeraden werd.
*gum*quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Raissa het volgende:
[..]
En toen keek ik in je fotoboek om het te bewonderen en toen stond er niet eens een foto van je pony
wassen met shampoo voor rood haar scheelt de helft, merk verf kan ook al veel schelen en minder/geen cremespoeling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:09 schreef She-Wolf het volgende:
En rood wordt ook heel snel vaal, dus flink bijhouden met verven is dat.
Ik verf m'n haar nooit meer rood.
Ja, weet ik. Maar ik doe 't gewoon niet meer. Rood is een gepasseerd station voor mij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef moussy het volgende:
[..]
wassen met shampoo voor rood haar scheelt de helft, merk verf kan ook al veel schelen en minder/geen cremespoeling.
H&M al gekeken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef p_iglet het volgende:
Staat leuk moussy!!! Erg apart zo, maar staat je goed!
wie weet waar je t-shirts maar 86 of 92 kunt vinden met mickey mouse erop?
H&M?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef p_iglet het volgende:
Ik moet gelijk hieraan denken:quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:27 schreef Vivi het volgende:
Oh, en nog wat grappigs/genants: ze moesten de platen van het mammo-ding aanpassen aan mijn tetten, ze pasten nml. niet![]()
![]()
.
in disney :pquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:10 schreef p_iglet het volgende:
http://www.headbangerheadbands.com/Our-Product.htmlquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heel leuk, zo'n hele korte, maar ook een gewone pony. Ik ben alleen zo bang dat het me echt absoluut niet staat en dan zit je er toch maar mooi mee. Je kunt er dan niets mee behalve laten groeien en dat duurt lang voor het weer een beetje aangegroeid is.
Lastig hoor, een nieuwe coupe uitzoeken.
ik kan vast niet zoeken, maar ik zie daar dus alleen maar baby winny the pooh etc t/m maat 86. En cars en snoopy etc...quote:
wax en van die serum rommel van de hemaquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:17 schreef E.T. het volgende:
Een nieuwe coupe lijkt me wel wat.. Maar goed.. niet kort, niet rood en 's morgens snel en makkelijk (als er drie kinderen om je benen lopen die in de kleren moeten om op tijd op school te zijn is dat wel een must).
En dat met haar dat altijd steil naar beneden valt in een keurige middenscheiding.. Ervaring leert dat dat niet echt meevalt
ik heb niets nodig... Ik zoek voor pepijn nog wat korte mouwen t-shirts en hij is idolaat van mijn eigen shirt met mickey erop. Vandaar... maar shirts uit disneyland vallen vast niet helemaal in het budgetquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
in disney :p
Wanneer heb je die nodig? Wij gaan over 6 weken weer nl
Die maat jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik moet gelijk hieraan denken:
[ afbeelding ]
Dat liet F. me toevallig eerder vandaag zien, was het 'raad het plaatje' op Spits vandaag.
oh korte mouw, ik vond iig deze, lange mouw dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:18 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ik heb niets nodig... Ik zoek voor pepijn nog wat korte mouwen t-shirts en hij is idolaat van mijn eigen shirt met mickey erop. Vandaar... maar shirts uit disneyland vallen vast niet helemaal in het budget
maar die vind ik voor een 2 jarige dan weer neit leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
oh korte mouw, ik vond iig deze, lange mouw dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
wel met kortingen die we krijgen van de jaarpassen en nu mickey jaar, dus leuke shirts voor weinigquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:18 schreef p_iglet het volgende:
[..]
ik heb niets nodig... Ik zoek voor pepijn nog wat korte mouwen t-shirts en hij is idolaat van mijn eigen shirt met mickey erop. Vandaar... maar shirts uit disneyland vallen vast niet helemaal in het budget
Ik dacht nog geen grijs te hebben, maar volgens schaap zitten er echt behoorolijk wat grijze haren op mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:24 schreef She-Wolf het volgende:
Ja knaloranje heb ik ook wel eens gehad, maar dat was een foutje.![]()
Ook roze en paars en knalblauw. Maar ook die kleuren vervaagden heel snel.
Nu verf ik alleen nog maar om mijn grijze haren te verbloemen.
http://www.disney-kleding(...)mickey_mouse-111.htmquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:18 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Vroeger zei mijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik dacht nog geen grijs te hebben, maar volgens schaap zitten er echt behoorolijk wat grijze haren op mijn hoofddus nu moet er sowieso geverfd gaan worden!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:16 schreef Vivi het volgende:
[..]
http://www.headbangerheadbands.com/Our-Product.html
Klopt, ik ben 40 en nu wordt het pas gezegd. NIets te klagen dus, maar wel tijd voor actiequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:28 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Vroeger zei mijnaltijd dat die haren niet grijs maar zilver waren. Maar nu zegt hij zelfs dat ze grijs zijn.
![]()
Maar ik heb donkerbruin haar van mezelf, dus dan vallen ze extra op. In blond haar toch een stuk minder.
ja dankje! Daar hebben ze tenminste nog een paar shirts in mijn smaak tussen zitten...quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://www.disney-kleding(...)mickey_mouse-111.htm
en Albert Heijn wil ze ook wel eens hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef livelink het volgende:
Misschien een gekke tip, maar bij ons in de Karwei liggen eens in de zoveel tijd disneyshirts. Zo heb ik voor Katja een heel leuk shirtje met Minnie Mousse gevonden.
we zijn deze zomer voor het eerst geweestquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef livelink het volgende:
Heb jij jaarpassen voor Disneyland, Anitra? Hoe aak gaan jullie dan per jaar? Dat is wel jaloersmakend, zeg![]()
Misschien een gekke tip, maar bij ons in de Karwei liggen eens in de zoveel tijd disneyshirts. Zo heb ik voor Katja een heel leuk shirtje met Minnie Mousse gevonden.
wb spuger!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Oeh dit bankje is bijna vol, dan ga ik even gauw nog hier posten hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |