Wat zei je ? " I told you so?! "quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef MeNicole2 het volgende:
En verder....
Waar ik dus als laatste zei:Morgen mag mijn "mij laten ze niet langer dan 40 weken doorlopen" vriendin zich melden in het ziekenhuis omdat ze dan 42 weken en 3 dagen zwanger is
Krijg je ervan altijd met je grote mond
Nee heb wel even gedaan alsof ik helemaal met der meeleefde maar ondertussenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat zei je ? " I told you so?! "
échte vriendschapquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee heb wel even gedaan alsof ik helemaal met der meeleefde maar ondertussen![]()
teruggeven en vragen om lekkerequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
Ah hier zijn jullie![]()
42 weken en 3 dagen, je moet er niet aan denken![]()
Ik heb hier hele vieze winegums op mijn werk, gekregen van een collega die mijn lekkere allemaal opgevreten heeft. Van die lichtgevendeMaar waarom blijf ik ze eten?
De wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Estrys het volgende:
Ah hier zijn jullie![]()
42 weken en 3 dagen, je moet er niet aan denken![]()
Ik heb hier hele vieze winegums op mijn werk, gekregen van een collega die mijn lekkere allemaal opgevreten heeft. Van die lichtgevendeMaar waarom blijf ik ze eten?
van aspartaam krijg je toch kanker? of toch weer niet? (niet dat het mij tegenhoudt om het te gebruiken overigens)quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef E.T. het volgende:
En pandora, de hele aspartaam-hype is een of ander conspiracy gedoe wmb .. ik heb nog nooit een objectief wetenschappelijk onderzoek met overtuigend bewijs gezien nl.
En natuurlijk kunnen er genoeg mensen op reageren.. ook hele volksstammen die op pinda's reageren; daar ook maar zo tegen ageren dan?
dat krijg je tegenwoordig overal van.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
van aspartaam krijg je toch kanker? of toch weer niet? (niet dat het mij tegenhoudt om het te gebruiken overigens)
van die lichtgevende collegaquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
De wat?
Lichtgeven doen die van mij nooit
Haha eigenlijk echt wel. Maar laten we zeggen dat ze nogal last heeft van homoontjesquote:
nou daarom dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
dat krijg je tegenwoordig overal van.
Blauwe m&m's ook?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
dat krijg je tegenwoordig overal van.
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunchquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Zelfs spaarlampen schijnen kankerverwekkend te zijn
- vlees (darmkanker)quote:
Heuj helder lichtquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunch.
krijg je ook vast kanker vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
van die lichtgevende collega![]()
Ze smaken ook wel alsof ze van kernafval gemaakt zijn eigenlijk.
light producten.. das pas crashen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde er net twee opvreten voor de lunch.
Niet doen, zit vast aspartaam inquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
light producten.. das pas crashen!
in een spaarlamp?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet doen, zit vast aspartaam in
Te laat, dr laptop is al gecrasht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet doen, zit vast aspartaam in
Oh ja spannend, die twee drupkes zijn morgen gewoon jarigquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Sugar het volgende:
Nee! Traktaties ben ik nu aan het doen, ik zou nog wel iets willen bakken, opruimen en ik wil vanavond sporten nog en en en! Maar anders ga ik vanavond wel hometrainend stofzuigen ofzo!
lamsvleesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Belana het volgende:
eten
Hier staat een stoofpot op van lamsvlees en zoete aardappelen
Jij bent zelf morgen jarig hèquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo, 35 cakejes gebakken en versierdNog ff het huis snel aan kant maken en hopen dat het cadeau nog binnenkomt vandaag
Vanavond slingers ophangen, morgenochtend taart ophalen en dan is het feest
Vind ik eigenlijk ook, maar het klinkt wel heel lekker van Belaan aan het maken isquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lamsvlees![]()
![]()
lammetjes eet je toch niet ? das zielig
Dubbel gefeliciteerd alvast danquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn oudste is morgen jarig, ikzelf zondag
lamsvlees is niet van lieve kleine lammetjes, maar van jaarlingen. Die beesten zijn een jaar uit en zijn op formaat volwassen schaap. Alleen wat malserquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lamsvlees![]()
![]()
lammetjes eet je toch niet ? das zielig
Ik zit al 3 dagen aan de stamppot rauwe andijvie met spekjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb werkelijk geen idee van ik de kolonie moet laten eten (ik heb weer eens avonddienst)
ben nu maar macaronisaus aan het ontdooien.
lusten ze vast ook weer niet, maar goed, ik ben er dan toch niet om tegen te zaniken
iemand nog een suggestie voor iets eetbaars wat iedereen zou lusten en ook nog eens makkelijk klaarmaakt?
echt, niets is zo demotiverend voor mijn kookunsten als dat eeuwige gezeik over het eten.
wat is er moeilijk aan zitten en vreten?
geloof het of niet, spaghetti is vies, aldus de puber des huizes en macaroni is de ene keer wel en de andere keer niet acceptabel.quote:
en lekker bovendienquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef freecell het volgende:
[..]
lamsvlees is niet van lieve kleine lammetjes, maar van jaarlingen. Die beesten zijn een jaar uit en zijn op formaat volwassen schaap. Alleen wat malser
Dankowelquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Dubbel gefeliciteerd alvast dan.
Kleren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef Pvoesss het volgende:
Het kitten heeft morgen haar eerste gymles en ik weet niet wat ik haar aan moet doen.Iemand tips?
Nee ff niet dit jaarquote:
Ik walg van macaroni. De structuur staat me tegenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geloof het of niet, spaghetti is vies, aldus de puber des huizes en macaroni is de ene keer wel en de andere keer niet acceptabel.
lasagne daarintegen, daar eet mevrouw een dubbele portie van.
schiet mij maar lek. het is allemaal pasta alleen een andere vorm en de saus maak ik iedere keer hetzelfde
ik vind macaroni ook niet lekker hoor, die vieze glibberige dingetjes in je mondquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik walg van macaroni. De structuur staat me tegen. Spaghetti vind ik alleen lekker als er geen groente in de saus zit en een bak lasagna vreet ik in mijn eentje leeg. Dus ik snap het wel
.
Je mag wel hierheen komen? Hier is het 32 graden! wat ik ook gelijk maar als antwoord doe op je vraag, want nu kan je zelf ongeveer bedenken hoe het isquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef _Bar_ het volgende:
legging shirtje ofzo denk ik.
waar ow waar is de zomer naartoe?
ben je hoogzwanger, weet je niet waar je kruipen moet vanwege de warmte.
ben je bevallen en voel je weer fit genoeg om lekker te gaan wandelen enzo, is het rot weer....
Linda hoe is het met jou?
De trein is ook heel snel! En op 30-09 vlieg je voor 5¤ naar Berlijn hoorde ik gister. Kan Roy met het kleine meiske spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ gooit een ventilator naar Linda2205
En ow als ik een rijbewijs had gehad was ik zo jou kant op gekomen hoor, kan ik wat duitse produkten inslaan
zaterdag meenemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
kom ze gerust een keertje hier eten Belana, staat me nog iets van bij een mosselmeet namelijk
of moet ik ze zaterdag meenemen
Rewimo woont ook in dldquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een meet in duitsland, dat lijkt me wel wat in combi met vakantie
Klikquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh een meet in duitsland, dat lijkt me wel wat in combi met vakantie
pstquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef _Bar_ het volgende:
Voor Berlijn heb ik niet speciaal een hotelletje nodig
kan eventueel nog bij m'n fam aankloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |