In het eggie staat ze al blozend verlegen naar de grond te kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij stiekem geen vlieg kwaad.
Oh nou dat is wel lekker als je je daar een beetje thuis begint te voelen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooizomet mij gaat het goed! Ik begin een beetje te wennen aan Groningen
had gisteravond een gezellige 'social' op m'n faculteitsvereniging en vermaak me hier prima!
Tuurlijk, doet wd namelijk zelf ook de hele tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dus alles moet maar met de mantel der liefde bedekt worden? Ik mag toch zeggen hoe ik erover denk?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Tuurlijk, doet wd namelijk zelf ook de hele tijd.
Toch heb ik liever dat dan zo'n agressief schreeuwend wijfquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In het eggie staat ze al blozend verlegen naar de grond te kijken.
Werksequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef Ploertendoder het volgende:
Hallo en doe ik ga naar mijn werkTot 23:30 ofzo
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Toch heb ik liever dat dan zo'n agressief schreeuwend wijf
Lieve meisjes
Ja, toch. En iemand anders z'n mening wordt al snel "Care!" of iets van sootgelijke strekking.quote:
Wie?quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, toch. En iemand anders z'n mening wordt al snel "Care!" of iets van sootgelijke strekking.
Lekker rebels.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad.Ach ja, laat haar lekker. Ze wil blijkbaar niks aannemen/andermans mening respecteren. Dan moet ze het zelf maar weten.
Kb. dan.quote:
*Foute opmerking over kaars op nachtkastje inslikt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb m'n muur gisteravond gestickerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let niet op die troep op m'n bed!
It's all about the attitude.quote:
Een kaars, TWEE glazen waterquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe was je vakantie?quote:
Wie?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
It's all about the attitude.In dat opzicht past het wel goed bij de gemiddelde vmbo-mentaliteit.
Ik wist dat iemand er een opmerking over zou makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een kaars, TWEE glazen waterOeioeioei jij hebt een feestje gehad
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef jordeeeh het volgende:
Jeumig de peumig, wat heb jij een troep op je bed![]()
![]()
!
En omg. Rotterdam mentaliteit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
It's all about the attitude.In dat opzicht past het wel goed bij de gemiddelde vmbo-mentaliteit.
Wat gezelligquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kaars is wel aan geweest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een kaars, TWEE glazen waterOeioeioei jij hebt een feestje gehad
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe was je vakantie?
Op Sziget heb ik je nog proberen te zoeken maar dat is helaas niet gelukt. Sorry daarvoor.
Ik kwam wel JH tegen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neen, ga k niet doen
Zie jij een foto die ik niet zie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mocht ook wel want het zie er verder wat kaal uit
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Goofisch het volgende:
En ook niemand die een opmerking maakt over der creatieve manier van muur versieren
Nou moet je niet alles over één kam scheren hoor! Basisberoeps is iets heel anders dan theoretisch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Het PSV-stadion in Eindhoven is dinsdagochtend ontruimd vanwege een brand.
quote:Inmiddels is het sein brand meester gegeven, meldt de brandweer.
BT, wat heb je op een zeer leuke en creatieve manier je muur versierd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Goofisch het volgende:
En ook niemand die een opmerking maakt over der creatieve manier van muur versieren
Oh, oké, hoor! En nou moet jij niet mijn PI vergeten, hoor! Een duimpje omhoog is iets heel anders dan de zonnebril-smiley.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou moet je niet alles over één kam scheren hoor! Basisberoeps is iets heel anders dan theoretisch.
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef Goofisch het volgende:
Applemeisje.quote:
Nu ga ik weer fijn over je dromen vannacht.quote:
Glijmiddel werkt beter dan waterquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand er een opmerking over zou makenik was hier met m'n beste vriendin
en we hebben niets raars uitgespookt we vonden een kaars gewoon gezellig
ik zou die glazen echt eens op moeten ruimen though
!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
Ik wil een The Number 23-muur.
[ afbeelding ]
I know!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, oké, hoor! En nou moet jij niet mijn PI vergeten, hoor! Een duimpje omhoog is iets heel anders dan de zonnebril-smiley.
Godver, waarom moet die rechter nou haar inkijk verbergen? Preutse trut.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Veel succes.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Godver, waarom moet die rechter nou haar inkijk verbergen? Preutse trut.
Een stift in de anus van kleine jongetjes en meisjes? Sick fuck!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Veel succes.
Alsof ik glijmiddel nodig hebquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Glijmiddel werkt beter dan water![]()
Oke, ik kap met die flauwe opmerkingen![]()
[..]
Je vriendin misschien welquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ik glijmiddel nodig heb!
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Japsnars het volgende:
In ieder geval mooier dan kinderkrabbels op de muur
Nee. 'Could' is een stuk positiever.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het komt allebei op hetzelfde neer.
Waarom staat Lady Gaga bij jou op de 8e plaats op je last.fm?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ze daar met enige regelmaat naar geluisterd heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom staat Lady Gaga bij jou op de 8e plaats op je last.fm?
Mister BahBahquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Precies. Ik dacht eerst dat het een fout was maar toen dacht ik zo van dat het wel van IQM was dus dat het eigenlijk misschien wel eens zou kunnen kloppen. Ja.quote:
Niet waar.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Goofisch het volgende:
@ BT
Je had het vanaf je bed naar boven moeten laten lopen.
Dan had wat realistischer geweest.
Omdat ik dat leuke muziek vind.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar waarom?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat ze daar met enige regelmaat naar geluisterd heeft, denk ik.
Lady Gaga.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het heeft niks met meningen te maken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Ik ga eten, ik haat jullie, ciao.
quote:
Vanwege de/het zaad(jes)! Hihi!quote:[..]
JA ALSOF ER TAKKEN UIT M"N BED GROEIEN!11!!!111![]()
![]()
Oke, dat mag.quote:[..]
Omdat ik dat leuke muziek vind.
Lady Gaga is best goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar.
[..]
JA ALSOF ER TAKKEN UIT M"N BED GROEIEN!11!!!111![]()
![]()
[..]
Omdat ik dat leuke muziek vind.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jouw top artiest is maar 33x beluisterd?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je moet bij 'overall' kijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw top artiest is maar 33x beluisterd?
Inderdaad. Je kan zeggen over Lady Gaga wat je wil, ze heeft wel een bepaalde aparte eigen stijl en gewoon aanstekelijke muziek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Wiet het volgende:
[..]
Lady Gaga is best goed
Ze kan in ieder geval ook live goed zingen
Oh, ik weet al wiens kloon jij bentquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Wiet het volgende:
[..]
Lady Gaga is best goed
Ze kan in ieder geval ook live goed zingen
Oke.quote:
Nee, dat is een feit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Dat doelde ik opquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Vanwege de/het zaad(jes)! Hihi!
[..]
Oke, dat mag.
Gelukkigquote:
Your musical compatibility with Japsnars is Very Highquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef Japsnars het volgende:
Your musical compatibility with Ladurance is Very High
Your musical compatibility with xBreathtaking is High
Showing: Last 7 Daysquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jouw top artiest is maar 33x beluisterd?
Niet voorzeggen!quote:
Ik hielp 'm toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Showing: Last 7 Days
[..]
Niet voorzeggen!
Wat een liefde vandaag in de SC.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
Bt wordt de les gelezen door een vmbo-er.![]()
(No offence Jordeeeh)
I wanna take a ride on your disco stick!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan zeggen over Lady Gaga wat je wil, ze heeft wel een bepaalde aparte eigen stijl en gewoon aanstekelijke muziek.
quote:De stijl van Lady Gaga wordt vaak betiteld als een revival van de electropop muziek uit de jaren 90
Kutjes, ik let niet opquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Showing: Last 7 Days
[..]
Niet voorzeggen!
Wat een liefde vandaag in de SC.
GMTA!quote:
Met SA ben ik Super.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef Japsnars het volgende:
Your musical compatibility with Ladurance is Very High
Your musical compatibility with xBreathtaking is High
Net gezien idd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)llen_tuinpoeper.html
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
Natuurlijk, maar ik wou het ook zeggen maar jij was me alweer voor.quote:
Maakt niet uit.quote:
HOAX!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ah IQM is wegde kust is veilig!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
Nice!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Saillant detail: de kamer is 27 m2. [ afbeelding ]
Oh, oké, dan ga ik ook weer weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm nou dan ga ik m'n broodjes maar uit de oven halen.
¤380. Opzich best veel geld, maar voor 27 m2 vind ik dat niet veel.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
Hihi, nu moet ik denken aan Jim Carrey in The Cable Guy als 'ie op de gang staat, voor de deur van Matthew Broderick.
Wij zouden dan ook super bij elkaar passen. Helaas moet jij zonodig aan de andere kant van het land studeren.quote:
M'n oom woont daar in de buurt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vrijdag weer kijken voor een kamer. In Arnhem weliswaar, maar liever in Arnhem dan hier blijven en 4 dagen in de week om 6.00u op.
Netjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Saillant detail: de kamer is 27 m2. [ afbeelding ]
Da's inderdaad een prima prijs/ruimte+locatie-verhouding. Veel succes vrijdag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
¤380. Opzich best veel geld, maar voor 27 m2 vind ik dat niet veel.En het is midden in de stad.
OOK NAMENS MIJ.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's inderdaad een prima prijs/ruimte+locatie-verhouding. Veel succes vrijdag.
En nu hopen dat je de kamer krijgt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga vrijdag weer kijken voor een kamer. In Arnhem weliswaar, maar liever in Arnhem dan hier blijven en 4 dagen in de week om 6.00u op.
Ik leiden/amsterdam krijg je voor dat geld in het centrum 8m2quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
¤380. Opzich best veel geld, maar voor 27 m2 vind ik dat niet veel.En het is midden in de stad.
Ik heb net bastards gedownloaden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:19 schreef jordeeeh het volgende:
BAH IK VERVEEL ME.
Nog genoeg films te kijken though
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb net bastards gedownloaden.
maar zal wel kut kwaliteit zijn.
Echtquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
En nu hopen dat je de kamer krijgt.
Oh en raad eens wie ik vandaag zag? Gers. Bwhehehe.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lol'de om je smsje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik leiden/amsterdam krijg je voor dat geld in het centrum 8m2
Ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja ik denk het ook. Hoor zoveel verschillende verhalen er over dat die mij nieuwsgierig heeft gemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
K denk dat k die van de week in de bios ga kijken
Een WC hok voor 380 euro...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik leiden/amsterdam krijg je voor dat geld in het centrum 8m2
SMS MIJ OOK EENS JOH.quote:
Daarom woon ik ook in Den Haag. Vanuit huis zit ik binnen 20 minuten in de collegebanken.quote:
Maar of arnhem nou echt zo leuk is om in te wonenquote:
Ja absoluut! Beetje de nieuwe Madonna!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan zeggen over Lady Gaga wat je wil, ze heeft wel een bepaalde aparte eigen stijl en gewoon aanstekelijke muziek.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, ik weet al wiens kloon jij bent
Ja, ik zag 'm aan komen lopen en dacht OMG dat moet 'm zijn, toen ging hij vlak voor me staan (ik was op het station). Maar hij zag me niet.quote:
Ik stond dus achter 'm hihihihi.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkende hij jou ook?
Ik kwam vandaag Gian tegen. Kennelijk studeert ze ook in Leiden.
Voor mij wel blijkbaar. Niemand wil me.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef swarmahoer het volgende:
smart ass, is het zo moeilijk om in nijmegen n kamer te krijgen momenteel? geen idee eigelijk van, ik sta bij n bedrijf ingeschreven dus dat gaat op wachttijd
yup. je kan dan je bed kwijt en een kleine kast. direct aan je bed je bureau en thats it.quote:
Arnhem is leuk man.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar of arnhem nou echt zo leuk is om in te wonen![]()
En waar zit je op school dan?
Nijmegen dus
naja, 27 m2 voor zo weinig is wel echt super nice, die vind je ook in nijmegen nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor mij wel blijkbaar. Niemand wil me.![]()
Schat als jij het maar mooi vindquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vind je het wél leuk in tegenstelling tot de anderen of vind je het wel leuk?
Er hebben wel eens pics in de SC en zijn fobo gestaan.quote:
Seriously?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er hebben wel eens pics in de SC en zijn fobo gestaan.
Ik heb foto's gezien en ik herken mensen vrij snel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef IQM het volgende:
Fas, hoe weet je hoe gers eruit ziet?
En heb je nog wat tegen hem gezegd?
Beide.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben wel van plan uiteindelijk in Nijmegen te gaan wonen, maar ik vind het moeilijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
naja, 27 m2 voor zo weinig is wel echt super nice, die vind je ook in nijmegen niet
ga je nog wel verder op zoek in nijmegen zelf? of ben je zo tevreden met je reistijd
Ja maar als iedereen het stom vindt dan is het voor mij moeilijker om het zelf nog leuk te vindenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Schat als jij het maar mooi vind![]()
Ik vind het in ieder geval heul gezellig.
Ik ben zelf echter van de retro
Heb je serieus nog nooit foto's van gers gezienquote:
Hoe heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
gers had je moeten herkennen, hij heeft tenslotte je foto wel eens gepost zie ik in zn notes
Maar mij niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien en ik herken mensen vrij snel.![]()
[..]
Beide.
Oh ja zo, ik las het verkeerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heeft het een met het ander te maken?
dat hij je had kunnen herkennen omdat ie ook weet hoe jij eruit zietquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heeft het een met het ander te maken?
Jij bent zo onopvallend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar mij niet.
Ik ben ook heel snel weggerend toen het klaar was. [ afbeelding ]
Bwhehe. Je had zo vette scene moeten trappen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik zag 'm aan komen lopen en dacht OMG dat moet 'm zijn, toen ging hij vlak voor me staan (ik was op het station). Maar hij zag me niet.![]()
[..]
Ik stond dus achter 'm hihihihi.
Terwijl hij kaalgeschoren werd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er hebben wel eens pics in de SC en zijn fobo gestaan.
Ik vind het ook leuk gedaan hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kan altijd nog in Den Haag komen wonen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voor mij wel blijkbaar. Niemand wil me.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar als iedereen het stom vindt dan is het voor mij moeilijker om het zelf nog leuk te vinden!
Eh... hmm, vast wel dan. Ik kan me hem dan alleen niet meer herinneren.quote:Heb je serieus nog nooit foto's van gers gezien? Van de meet enzo?
ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben wel van plan uiteindelijk in Nijmegen te gaan wonen, maar ik vind het moeilijk.
Óf ik blijf nu thuis wonen totdat ik in Nijmegen iets vind (geen idee hoelang dat duurt, en dan moet ik wel 4 dagen in de week om 6.00u op), óf ik kies nu voor iets in Arnhem en kan later altijd nog opzoek naar iets in Nijmegen.
Maar ik denk dus dat ik voor optie 2 ga. Als het iets is vrijdag.
Waarom doe je er niets aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehe. Je had zo vette scene moeten trappen.
Een autist als Gers kan daar totaal niet mee omgaan.
[..]
Terwijl hij kaalgeschoren werd.
[..]
Ik vind het ook leuk gedaan hoor.
Mijn kamer is al 2 1/2 jaar saai.
Ik ben niet zo creatief. Ik heb wat posters aan de muur, verder zijn mijn muren, op m'n gitaar na, nogal wit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom doe je er niets aan?
tering dat is echt lang geleden, hoe zoek je daar opquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
[ KLB SC ] #507 Meeten is voor Mietjes
Beetje weinig gezicht, hè.
Ja ik heb de ongecensureerde gezienquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
Ja, dan verkeer je wel in een luxepositie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik hoop het voor je6 uur is wel erg vroeg
als ik je n tip mag geven: http://www.swibas.nl/index.php
eenmalig inschrijven voor 25 euro, die werken met een wachtlijst en binnen n paar maanden heb je er sowieso een, en als je langer wacht heb je telkens meer opties
ik sta vanaf november ingeschreven, en wacht gewoon totdat er iets voorbij komt dat helemaal naar mijn zin is
maarja ik woon dan ook al in nijmegen, en hoef niet weg
Ik kan m'n geheimen niet zomaar uit de doeken doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tering dat is echt lang geleden, hoe zoek je daar op
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef Smart_ass het volgende:
[TK] 2 Kaartjes voor God is an Astronaut in 013.
Als iemand interesse heeft laat het me weten.
Graag gedaan.quote:
Koop een emmer verf en hop hopquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben niet zo creatief. Ik heb wat posters aan de muur, verder zijn mijn muren, op m'n gitaar na, nogal wit.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEZELLIG! Ik heb met heul veel buitenlanders gepraat &shit.
Vrouwen en communiceren...quote:
Hmm oké, nice.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
GEZELLIG! Ik heb met heul veel buitenlanders gepraat &shit.
En een kranten'poster' van Barack Obama aan m'n deur.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef IQM het volgende:
Ik heb momenteel aan de muur: vette filmposters, tekeningen van m'n neefje
en een namaak-schilderij van Lichtenstein.
Ik help graag mensen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:44 schreef Smart_ass het volgende:
Haaha die kick. Ik had 'm 5 minuten geleden gepost.![]()
Maar toch bedankt.
Ik moest er ook een beetje om gniffelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:44 schreef Smart_ass het volgende:
Haaha die kick. Ik had 'm 5 minuten geleden gepost.![]()
Maar toch bedankt.
Ja, ik heb ze ook wel eens met gezicht gezien, en er stond ook een foto in z'n fobo, maar die kan ik allemaal niet meer vinden hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef IQM het volgende:
Bij de expo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef jordeeeh het volgende:
Weet iemand waar je van die megagrote posters kunt halen?
http://www.megaposter.nl/ ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef jordeeeh het volgende:
Weet iemand waar je van die megagrote posters kunt halen?
Ja maar dan moet ik weer mijn kamer luchten en alles.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Koop een emmer verf en hop hop! Is maar een paar uur werk.
Vrij beperkte keuze. Op de uni hebben ze van die postersale dagen, dat is wel ideaal. Ik zou niet weten waar je ze voorderest kunt halen.quote:
Tsja. Daar heb je ook een punt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik weer mijn kamer luchten en alles.
En alles afdekken. En ik weet sowieso niet wat voor kleur ik dan zou willen.
Oja. Dat had je in Utrecht ook geloof ik. Ik zou het anders ook niet weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrij beperkte keuze. Op de uni hebben ze van die postersale dagen, dat is wel ideaal. Ik zou niet weten waar je ze voorderest kunt halen.
Zitten niet echt leuke tussenquote:
Ik kom nooit op een uniquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrij beperkte keuze. Op de uni hebben ze van die postersale dagen, dat is wel ideaal. Ik zou niet weten waar je ze voorderest kunt halen.
Lekker toch!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah, laat ik een poster van een burger kopen zodat ik er de hele dag naar kan kijken!11
[ afbeelding ]
Dat zijn echt van die dingen die je moet doen voordat je je kamer ingaat. En ik wil nu ook niets anders doen voordat ik geschilderd heb. Nouja, misschien in de herfstvakantie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Tsja. Daar heb je ook een punt.
Goddamn ik heb een muggenbult op m'n arm!
Goed idee. Vaak moet je er wel snel bij zijn, want na promotie van desbetreffende film gooien ze die posters vaak heel snel weg (of ze geven het mee aan geïnteresseerde werknemers).quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, misschien van de week even langs de bios om te vragen of zij nog posters hebben.
Echt wel joh.quote:
Kun je inderdaad proberen. Ik heb een keer zo'n kartonnen geval van The Island gekregen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, misschien van de week even langs de bios om te vragen of zij nog posters hebben.
Gecondoleerd. Ik voelde ook vrijwel niets toen m'n oma overleed, niet dat niets om haar gaf, maar het was mooi zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Mn opa is vannacht overleden.
Raarste is nog dat ik er helemaal nog niks bij voel, gisteren veel meer dan nu
Whehe. 't Is wel besttttttttttt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik voelde ook vrijwel niets toen m'n oma overleed, niet dat niets om haar gaf, maar het was mooi zo.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Mja, ik denk ook dat het zoiets is. Toen ik m gisteren zo zag liggen, heel slecht ademend vond ik het ook een zielig gezicht!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Ik voelde ook vrijwel niets toen m'n oma overleed, niet dat niets om haar gaf, maar het was mooi zo.
Dankjequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gecondoleerdhad je n goede band met m of zag je m niet zo vaak?
Dankjequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gecondoleerd.
Tja, nu heeft iedereen weer een soort van "rust". Spanningen zijn over.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Vriend van me kreeg ooit een poster van de hunkemoller voor zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef jordeeeh het volgende:
Ik heb ook zo'n oma. alles en iedereen gaat dood behalve zei. Inmiddels 93. die gaat de 100 zeker halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dankje
Ja inderdaad.
Gelukkig is mn oma nog lomp en lomp sterk, die blijft nog wel een jaar of tien rondbanjeren
Dat kom waarschijnlijk nog wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Gecondoleerd! En je hoeft er ook niet direct iets bij te voelen, je wist al dat dit ging gebeuren.. De impact van het bericht dat het niet goed ging met je opa was ongetwijfeld groter omdat je dat niet aan zag komen, dit wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe houdt zij zich eronder dan? Ik bedoel, het is niet niks om diegene waarmee je bijna je hele leven hebt gedeeld te verliezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dankje
Ja inderdaad.
Gelukkig is mn oma nog lomp en lomp sterk, die blijft nog wel een jaar of tien rondbanjeren
Ai.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Precies, hij gaf gisteren al aan dat het waarschijnlijk niet al te lang meer zou duren. Iets waar je je dan toch op voorbereid. Zijn terugval (van zijn opa dus) kwam onverwachts.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gecondoleerd! En je hoeft er ook niet direct iets bij te voelen, je wist al dat dit ging gebeuren.. De impact van het bericht dat het niet goed ging met je opa was ongetwijfeld groter omdat je dat niet aan zag komen, dit wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Brrr, herkenbaar...quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ai.![]()
Ik had er eerst ook geen gevoel bij, pas toen ik hem in de kist zag liggen 'begreep' ik dat hij niet meer terug kwam om het zo te noemen.
Dankjequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
geonduleerd.
Wellicht besef je het nog niet helemaal.
Mijn oma is 83 en die roiet nog op zo'n roeiapparaat en doet fitness enzoquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n oma. alles en iedereen gaat dood behalve zei. Inmiddels 93. die gaat de 100 zeker halen.
Dank jequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kom waarschijnlijk nog wel.
Maar kut man, gecondoleerd
Ja ook dat, vooral omdat ie lichamelijk goed was maar de narcose waarschijnlijk de oorzaak van zn dood is geweest. Als het dan ineens zo slecht gaat komt zo'n klap harder aan inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gecondoleerd! En je hoeft er ook niet direct iets bij te voelen, je wist al dat dit ging gebeuren.. De impact van het bericht dat het niet goed ging met je opa was ongetwijfeld groter omdat je dat niet aan zag komen, dit wel.
Ja is uitermate verdrietig natuurlijk. Ze hielden ontzettend veel van elkaar, zo heeft mn opa vorige week nog gehuild omdat ie dacht dat oma een ongeluk had gehad omdat ze niet kwam.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe houdt zij zich eronder dan? Ik bedoel, het is niet niks om diegene waarmee je bijna je hele leven hebt gedeeld te verliezen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Precies, hij gaf gisteren al aan dat het waarschijnlijk niet al te lang meer zou duren. Iets waar je je dan toch op voorbereid. Zijn terugval (van zijn opa dus) kwam onverwachts.Postcount +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
[..]
Precies, hij gaf gisteren al aan dat het waarschijnlijk niet al te lang meer zou duren. Iets waar je je dan toch op voorbereid. Zijn terugval (van zijn opa dus) kwam onverwachts.Exact hetzelfde inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
En het dan toch nog even zeggen, hè.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wilde zeggen the conversation died, toen leek het me een beetje ongepast.
The Prestige.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
Vanavond The Prestige op Veronica. Kijken als je 'm nog nooit gezien hebt.
Eens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Birkenstocks bij mannen. Wat is dat toch ongelooflijk lelijk.
Eens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
The Prestige.Wat een geniale film.
Ja he, ik zag vandaag ook zo'n shenkie. En dan nog onverzorgde voeten hebben ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Brikenstocks bij mannen. Wat is dat toch ongelooflijk lelijk.
True true.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
The Prestige.Wat een geniale film.
HOE LAATquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef IQM het volgende:
Vanavond The Prestige op Veronica. Kijken als je 'm nog nooit gezien hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb nog nooit zoiets lelijks gezien als kim lian in de telegraaf van vandaag![]()
![]()
![]()
![]()
A. Het zijn sandalen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
Brikenstocks bij mannen. Wat is dat toch ongelooflijk lelijk.
Dat was een typo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
A. Het zijn sandalen.
B. Als je zo nodig zo'n vaag woord wilt gebruiken doe het dan goed, Birkenstocks![]()
Als je nu weg gaat dan ben je hier wel om half 9, kijken we samenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
20.30. Kun je halen. En anders kom je 'm maar een keer bij/met mij kijken.
Natuurlijk, het was zelf ook al in me opgekomenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hoogstaande het wel kon hebben!
Hell noquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat was een typo.
Jij hebt ze, begrijp ik?
Als ik nú wegga, ben ik er om iets voor zeven al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je nu weg gaat dan ben je hier wel om half 9, kijken we samen?
Gers?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja he, ik zag vandaag ook zo'n shenkie. En dan nog onverzorgde voeten hebben ook.!
Whehe, nee.quote:
Ik kan daar te veel liedjes vanquote:
Same here.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ken daar te veel liedjes van. Dat draaiden mijn moeder en zus vaak vroeger.
Op de Rijksuniversiteit Groningen!quote:
Dan ga je over een uurtje weg, ik meen het hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik nú wegga, ben ik er om iets voor zeven al.
ABBAquote:
Ja, spreek in godsnaam eens af.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Op de Rijksuniversiteit Groningen!
[..]
Dan ga je over een uurtje weg, ik meen het hoor.
Ik ga jou alleen meeten als ik geen vriendin heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je over een uurtje weg, ik meen het hoor.
In wat voor kleding loopt hij eigenlijk?quote:
Ik heb ook colleges in een gebouw van de Rijksuniversiteit!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
All good things take time.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, spreek in godsnaam eens af.
Ik ga je heus niet bespringen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga jou alleen meeten als ik geen vriendin heb.Anders moet ik zo stoeien met gevoelens enzo en ben ik bang dat ik mijn 'ik zal niet vreemdgaan'-principes finaal over boord gooi, als ik jou zie.
Maar dan in leidenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In wat voor kleding loopt hij eigenlijk?
[..]
Ik heb ook colleges in een gebouw van de Rijksuniversiteit!
Je probeert hiermee te zeggen dat je BT kunt regelen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ga jou alleen meeten als ik geen vriendin heb.Anders moet ik zo stoeien met gevoelens enzo en ben ik bang dat ik mijn 'ik zal niet vreemdgaan'-principes finaal over boord gooi, als ik jou zie.
Ja, maar ik jou wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga je heus niet bespringen hooren ik zal zo bitchy en kut doen dat je me
![]()
vindt
!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Erg zielig. Zeker voor de nabestaande om iemand zo te zien wegkwijnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef Japsnars het volgende:
Vergeet trouwens niet dat het leven ook hartstikke verraderlijk kan zijn.
Mijn oma was ook heel gezond en sterk en het leek ook alsof ze zeker nog wel minstens 10 jaar zou leven. Maar op een gegeven moment kreeg ze allemaal vage kwaaltjes, zo zei ze dat ze last had van haar linkerpols maar de volgende dag liep ze met verband om haar rechterpols.
Vervolgens werd ze ook heel bang voor inbrekers en was ze overal panisch voor, kon niet meer op haar hond passen en nog meer van dat soort dingen.
Mijn vader heeft haar toen dus maar weggebracht naar het ziekenhuis waar ze aanvankelijk 1/2 dag(en) zou blijven voor onderzoek. Uiteindelijk kreeg ze een extreem snelle vorm van dementie (we hebben haar na 1 maand bezocht en toen wist ze al niet meer wie mijn zusje was, had moeite met mijn naam en dacht dat haar -paar jaar eerder overleden - zus nog leefden). Daarnaast begon ze ook midden in de nacht allemaal familieleden op te bellen waarna ze haar telefoon ook maar hebben weggehaald.
Enkele maanden later is ze overleden in een verzorginstehuis.
Diagnose:creutzfeldt-jakob
Ze heeft nog best veel mazzel gehad aangezien het bij de meeste mensen voorkomt rond hun 60e maar bij haar pas op haar 78/79e (een van de oudste gevallen)
Euhh pff, vrij basic. Simpele spijkerbroek met een jasje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In wat voor kleding loopt hij eigenlijk?
Sure honey.quote:
Toch voel ik een connectie!quote:
Ik ga hier geen antwoord op geven. Ik wil niet arrogant overkomen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je probeert hiermee te zeggen dat je BT kunt regelen?
Die jaquote:
Het zou me niks verbazen als hij zijn kleding bij de zeeman/c&a enz koopt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh pff, vrij basic. Simpele spijkerbroek met een jasje.
Ik zou me wel door IQM laten regelen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je probeert hiermee te zeggen dat je BT kunt regelen?
Hoe weet je dat nouquote:
[..]
Snuggere.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Japsnars het volgende:
Heb werkelijk op iedere site gekeken of ik die foto kon vinden maar heb er nooit aan gedacht om op de site van de telegraaf zelf te kijken![]()
En wat dan nog?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij zijn kleding bij de zeeman/c&a enz koopt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me wel door IQM laten regelen hoormet liefde zelfs.
I just know.quote:Hoe weet je dat nou?
Stelletje horndogs zijn we.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:55 schreef Fascination het volgende:
Hetero's die zich niet in kunnen houden.
Tsja, de laatste paar maanden was ze echt een kasplantje. Toen we voor de laatste keer bij haar op bezoek waren kon ze ook geen woord meer zeggen, zelf niet meer bewegen, drinken kreeg ze uit een pakje en ze reageerde ook nergens meer op.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Erg zielig. Zeker voor de nabestaande om iemand zo te zien wegkwijnen.
Jij zegt 't.quote:
Spijkerjasje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh pff, vrij basic. Simpele spijkerbroek met een jasje.
[..]
Sure honey.
Geilen op een internetpersoonlijkheidquote:
Wat ben je nou voor een vent? Een echte man bespringt alles wat op z'n pad komt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Er is een vorm van aftakelen die acceptabel is, jij takelt nu al afquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef IQM het volgende:
Dit soort verhalen bevestigen wel weer mijn wens om niet oud te worden. Ik heb zoiets van: als ik begin af te takelen, laten we er dan maar een einde aan maken.
Alleen gezien.quote:
Zoeen vriend van mij draagt prada'squote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef IQM het volgende:
Liever tienduizend mensen die hun kleren bij de Zeeman of C&A kopen dan gasten die blijven pochen over hun polo's of Van Bommel-schoenen.
IQM en ik gaan wel net even iets dieper dan alleen in deze SC rondhangen met zn 2enquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geilen op een internetpersoonlijkheid
Kijk eens aan, dan heb je in ieder geval een vangnet voor als het met je huidige vriendin uitgaat IQMquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou me wel door IQM laten regelen hoormet liefde zelfs.
Eensch. Als ik wel eens in zo'n bejaardenhuis kom ook. "Is dit het nou, je dank voor gezond/lang willen leven?" Laat maar dan hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:57 schreef IQM het volgende:
Dit soort verhalen bevestigen wel weer mijn wens om niet oud te worden. Ik heb zoiets van: als ik begin af te takelen, laten we er dan maar een einde aan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |