Als TS een dikke dragonder zou zijn, dan had hij die tjiks wel gedigt in de patattent.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:33 schreef tijger74 het volgende:
Ts is zelf een dik monster maar probeert fa te vallen in de sportschool.
Dit laatste lukt hem niet en nu is hij jaloers op die meiden die daar niet mee zitten.
Ik ben dan ook geen dikke dragoner met een vetpercentage van 12+quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef TNA het volgende:
Je gaat zelf naar de snackbar als je terugkomt uit de sportschool, wat een hypocriet kuttopic
Bij de snackbar kan je ook gezond eten halen hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef TNA het volgende:
Je gaat zelf naar de snackbar als je terugkomt uit de sportschool, wat een hypocriet kuttopic
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
Bij de snackbar kan je ook gezond eten halen hoor.
Broodje groenteburger
broodje berenklauw ( je weet wel die plant)
Het is inderdaad 30 graden en veel zon buiten. Het is lunchtijd dus laten we ook een groot ijsje bij nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:49 schreef 91Vos het volgende:
Ik liep net ook even naar de winkel in mijn werkpauze om even een broodje te halen. Zat daar zo'n dik wijf een groot ijsje op te eten. Neem toch een fucking broodje ofzo. Waar is je zelfbeheersing.
Thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef devl1nsect het volgende:
Bestel dan die patat en neem die zooi mee naar huis zodat niemand hoeft te zien. Tip voor de dikke mensch (als Trusten)
Ja toch? Zo doen we dat. Elkaar helpen. Daarom staan alcoholisten ook niet voor een drankwinkel te zuipen. Die mensen helpen we ook.quote:
Kap nou maar met je kloontje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef Sanne92 het volgende:
Och, het is behoorlijk pittig om je lichaam in conditie te houden, en als je eenmaal over een bepaald punt heen zit, kan ik me best voorstellen dat je dan denkt, fuck it, ik ga gewoon lekker van mijn eten genieten.
Ik heb altijd honger, da's ook niet alles.
En iedere dag maar lopen om het een beetje op peil te houden..
Neen..quote:
Tuurlijk. Alleen het ligt er soms zo dik bovenopquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
mensen die zich snel aan anderen ergeren snap ik ook niet. Best zonde van je tijd bovendien laat ze toch. Als je je snel en vaak ergert/irriteert schijn je rapper oud en ziek te worden, ook iets om over na te denken dus laat een ander gewoon vet zijn als ie wil.
Ik heb geen kloon, iedereen weet toch al dat ik het ben, en dat andere account is er niet meer, dus ik post gewoon weer als mezelf..quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kap nou maar met je kloontje.
Triest figuur
Het duurde godverdomme 20 minutenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Treces het volgende:
Dunne vrouwen/meisjes die nog dunner willen worden
Hey, van wie heb je die foto's gejat? Linkje naar haar hyve?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, iedereen weet toch al dat ik het ben, en dat andere account is er niet meer, dus ik post gewoon weer als mezelf..
Nee, geen hyves, iemand die er nooit last van zal hebben, hyves jatten is niet okee, ik haal ze denk ik over een paar dagen ook weer weg, want ik word een beetje moe van de slijmerige PM-metjes...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hey, van wie heb je die foto's gejat? Linkje naar haar hyve?
daar zitten minder calorieën in, jeweetschquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:38 schreef devl1nsect het volgende:
Onder het genot van een sigaretje Marlboro light
Maar je verdwijnt van het forum omdat je iedereen compleet gek vond, waarom kom je überhaupt terug? En zeker dat jij deze kloon had doorgezet als het niet was uitgekomen. Waarom?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, geen hyves, iemand die er nooit last van zal hebben, hyves jatten is niet okee, ik haal ze denk ik over een paar dagen ook weer weg, want ik word een beetje moe van de slijmerige PM-metjes...
Ow, dan neem ik er nog eentje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar zitten minder calorieën in, jeweetsch
Waarom moet je je in het fobo dan nog voordoen als sletje van 16.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb geen kloon, iedereen weet toch al dat ik het ben, en dat andere account is er niet meer, dus ik post gewoon weer als mezelf..
Ik had heel je reactie niet eens gezien, ik las die titel en ik wist dat het een lemming wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het duurde godverdomme 20 minuten![]()
![]()
[..]
[..]
Ik rommel ook maar een beetje aan, beste Biels. Het is maar een forum.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar je verdwijnt van het forum omdat je iedereen compleet gek vond, waarom kom je überhaupt terug? En zeker dat jij deze kloon had doorgezet als het niet was uitgekomen. Waarom?
Ontopicquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:12 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik rommel ook maar een beetje aan, beste Biels. Het is maar een forum.
(Respect voor het niet slijmerige PM-metje trouwens, je hebt principes.)
Ah, de klassieke "het is maar een forum"quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:12 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik rommel ook maar een beetje aan, beste Biels. Het is maar een forum.
(Respect voor het niet slijmerige PM-metje trouwens, je hebt principes.)
ja preciesquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef TNA het volgende:
Nee, ik ben nu echt klaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Ah, de klassieke "het is maar een forum". En straks weer roepen dat iedereen het internet veel te serieus neemt en dat het jou allemaal niks doet?
WTFquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, geen hyves, iemand die er nooit last van zal hebben, hyves jatten is niet okee, ik haal ze denk ik over een paar dagen ook weer weg, want ik word een beetje moe van de slijmerige PM-metjes...
Nee, laat maar, mijn vorige account was Lamon, maar die is weg, dus nu is dit mijn enige account.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
WTF
Begrijp ik nu uit deze post dat je foto's van een ander jat om in je fobo te zetten en net alsof doen dat jij dat bent terwijl je eigenlijk een doorgezakte vetvretende veelvraat bent?
Nee Lamon is gewoon een ordinaire pedo die wel eens wilde weten hoe een 17 jarige meid het op fok zou doen zodat hij later met een buttplug in zijn reet zich kan afrukkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:18 schreef Remsjo het volgende:
[..]
WTF
Begrijp ik nu uit deze post dat je foto's van een ander jat om in je fobo te zetten en net alsof doen dat jij dat bent terwijl je eigenlijk een doorgezakte vetvretende veelvraat bent?
Owwwh Lamon. Die kerel die op elke foto de zelfde gezichtsuitdrukking had probeert nu credits terug te verdienen(voor zover hij die had) door nu emo te gaan doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, laat maar, mijn vorige account was Lamon, maar die is weg, dus nu is dit mijn enige account.
Ik ga morgen mijn fobo wel aanpassen ofzo...
Lul er toch niet omheen man. Je bent gewoon Lamon, dat je nou geen toegang meer tot die account hebt door die dramatische uittocht van je veranderd daar niets aan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, laat maar, mijn vorige account was Lamon, maar die is weg, dus nu is dit mijn enige account.
Ik ga morgen mijn fobo wel aanpassen ofzo...
Ik kan dat wel waarderenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nee Lamon is gewoon een ordinaire pedo die wel eens wilde weten hoe een 17 jarige meid het op fok zou doen zodat hij later met een buttplug in zijn reet zich kan afrukken
Misschien wil Lamon je er wel een foto van sturenquote:
Niks bijzonders, gewoon voorspelbaar gedrag van mensen die internet niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef CyclingGirl het volgende:
Lamon? Heb ik wat gemist iemand linkje?
On topic: Ik houd zelf ook van lekker eten maar ik vertik het om vet te worden. Daarom eet ik op de dagen dat ik niet fiets heel wat minder dan op de dagen dat ik wel fiets en dan blijf ik mooi op een mooi gewichtje.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef sjoemelaar het volgende:
Als je leven inhoudsloos en sneu is, kan ik me best voorstellen dat je je druk maakt om hoe andere mensen eruit zien.
Als je gewoon een normaal leven leidt kan ik me werkelijk niet voorstellen dat je je hier druk om maakt.
Ik ken trouwens wel dikke wijven die lekker zijn.
Pics? Ik kan het mij namelijk niet voorstellenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef sjoemelaar het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:43 schreef sjoemelaar het volgende:
Als je leven inhoudsloos en sneu is, kan ik me best voorstellen dat je je druk maakt om hoe andere mensen eruit zien.
Als je gewoon een normaal leven leidt kan ik me werkelijk niet voorstellen dat je je hier druk om maakt.
Om wat lach je dan?quote:
Ik denk dat je em overschat, maar zo is het wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef sjoemelaar het volgende:
Heb je eindelijk ingezien dat het een beetje triest om je druk te maken om wat anderen eten en hoe ze eruit zien?
Ik heb daar geen pics van nee. Maar ik ken in mijn omgeving zo twee meiden bedenken die toch behoorlijk aan de maat zijn en die ik toch wel echt lekker vind.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Pics? Ik kan het mij namelijk niet voorstellen
fatloverquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Ik heb daar geen pics van nee. Maar ik ken in mijn omgeving zo twee meiden bedenken die toch behoorlijk aan de maat zijn en die ik toch wel echt lekker vind.
Oh dus jij bent wat ze noemen een 'feeder'?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Ik heb daar geen pics van nee. Maar ik ken in mijn omgeving zo twee meiden bedenken die toch behoorlijk aan de maat zijn en die ik toch wel echt lekker vind.
En welke maat is dat dan? Aangezien voor de meeste Fokkers maat 38 al vet is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef sjoemelaar het volgende:
[..]
Ik ben geen fatlover, ik val ook niet op dik. Ik val op lekkere wijven.quote:
Lees je eerst eens in over wat een feeder is. Dan heb je het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Oh dus jij bent wat ze noemen een 'feeder'?
Sorry, in damesmaten ben ik niet thuis.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
En welke maat is dat dan? Aangezien voor de meeste Fokkers maat 38 al vet is.
Enne.. het is friet
Vind ik ook een knappe vrouw. Ondanks dat zij volgens westerse maatstaven te dik is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Sanne92 het volgende:
[ afbeelding ]
Een model dat best aan de maat is, ik vind haar helemaal niet lelijk.
Christina hendricks, God's gift to men, Mad men...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:33 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Laat ze gewoon binnen blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef devl1nsect het volgende:
Bestel dan die patat en neem die zooi mee naar huis zodat niemand hoeft te zien. Tip voor de dikke mensch (als Trusten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |