voor de duidelijkheid: ik zeg helemaal niks over het roken hoor, enkel over ondeuglijk of zinloos onderzoek. hier dan een voorbeeldje: http://www.mathstat.uottawa.ca/~rsmith/Zombies.pdfquote:Op donderdag 3 september 2009 08:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh gotski, nu wordt het wel helemaal hylarisch hier
Dat zijn de zombies....quote:Op donderdag 3 september 2009 09:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mwoa ik ben een roker en kan me best in de mening van beide partijen inleven en zo heb ik volgens mij ook al wat niet rokers voorbij zien komen die best redelijk reageren
Ik zag laatst wel een kleind autootje met daarin 3 kinderen, waarvan 1 babytje! een moeder en een oma waar de oma gewoon zat te roken in het autootje. Ja sorry maar dan vraag ik me af waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
En wie rookt er tegenwoordig nog binnenshuis bij de kinderen? Dat zijn toch alleen nog maar van die tokkie-moeders (denk ik).
Roken in de auto vind ik sowieso not donequote:Op donderdag 3 september 2009 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik zag laatst wel een kleind autootje met daarin 3 kinderen, waarvan 1 babytje! een moeder en een oma waar de oma gewoon zat te roken in het autootje. Ja sorry maar dan vraag ik me af waar je mee bezig bent.
Ik kom vanwege mijn werk bij veel mensen thuis. De meesten roken, ook die met kinderen. En ze roken allemaal volop en binnen. En ze zijn echt niet allemaal van het kaliber tokkie. ok, een groot deel wel Maar ik heb ook mensen in mijn omgevng die ook 'gewoon' binnen roken. En dat zijn toch mensen met minimaal HBO-niveau.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
En wie rookt er tegenwoordig nog binnenshuis bij de kinderen? Dat zijn toch alleen nog maar van die tokkie-moeders (denk ik).
Ehm hetzelfde, ik hoor de kleine ook huilen als ik in de tuin ben.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef Vlindur het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als de kleine op bed ligt?
(En ik ga straks niet meer roken, maar ben gewoon benieuwd hoe jullie dat doen
)
Ik denk dat ze mensen met kinderen bedoelde?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef She-Wolf het volgende:
Ik kom vanwege mijn werk bij veel mensen thuis. De meesten roken, ook die met kinderen. En ze roken allemaal volop en binnen. En ze zijn echt niet allemaal van het kaliber tokkie. ok, een groot deel wel Maar ik heb ook mensen in mijn omgevng die ook 'gewoon' binnen roken. En dat zijn toch mensen met minimaal HBO-niveau.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik denk dat ze mensen met kinderen bedoelde?
Er is hier toch niemand die zegt dat roken niet slecht voor je is?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
vermakelijk topic
als roken niet zo ongezond is als er beweerd wordt, waarom staan er dan waarschuwingen op die pakjes?
maar goed, rook gerust door. dat is goed voor de economie
Ik vind dat er persoonlijk nogal een verschil zit tussen baby's/kleine kindjes en kinderen die al een aantal jaren op de basisschool zitten.quote:Op donderdag 3 september 2009 09:37 schreef lady-wrb het volgende:
je kan je kinderen toch niet weghouden bij rokers?
luca speelt ook bij vriendjes waar thuis gerookt wordt. en bij zijn vader thuis moet hij zich ook door de rookgordijnen knippen. pa en stiefmoe roken zich een dubbele longkanker.
waarom zou dat moeten dan? omdat jij dat vindt?quote:Op donderdag 3 september 2009 10:40 schreef MikeyMo het volgende:
Waar ben je eigenlijk nog mee bezig als je krampachtig elke uur onder de afzuigkap gaat staan
Gaat er dan nou echt geen belletje rinkelen bij mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |