dat weet ikquote:
ohw, verkeerd begrepen, dan vind ik je toch weer lief.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik bedoel met een kussentje eronder hoor! het is alleen maar zodat je mee kan doen aan de groepsknuffel
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten naar 3 winkels dus hebben we het druk genoeg
maar toch bedankt
en nou ga ik naar maastricht laterssss
gelukkig heeft de Jumbo gratis koffie en theequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten naar 3 winkels dus hebben we het druk genoeg
maar toch bedankt
en nou ga ik naar maastricht laterssss
pfew, gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, verkeerd begrepen, dan vind ik je toch weer lief.
net als gf nog niet mee gemaakt, maar ik ben hier nog niet zo lang.quote:
Nja GF kent me persoonlijk heeeel goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
net als gf nog niet mee gemaakt, maar ik ben hier nog niet zo lang.
werkte? sinds wanneer ben je gestopt dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja GF kent me persoonlijk heeeel goed
Werkte voor hem en het is een goede vriend van mij (zn vrouw ook trouwens)
ja, dat vroeg ik me ook afquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
werkte? sinds wanneer ben je gestopt dan?
vlak voor mn vakantiequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
werkte? sinds wanneer ben je gestopt dan?
oeh, en dat doet au weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vlak voor mn vakantie
5 dagen en dan vaak ook nog de 2 nachten erna werken was toch te veel voor mij en mn gezin.
Het enige dat de kleine zei: mamma weer werken?
mamma weer weg?
Niet gaan werken mamma
niet weg gaan mamma
NEEquote:
dan heb je een goede keuze gemaakt LLquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vlak voor mn vakantie
5 dagen en dan vaak ook nog de 2 nachten erna werken was toch te veel voor mij en mn gezin.
Het enige dat de kleine zei: mamma weer werken?
mamma weer weg?
Niet gaan werken mamma
niet weg gaan mamma
Wel waar!quote:
Thanxquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
dan heb je een goede keuze gemaakt LLgefeliciteerd
Yep, toen ben ik eens goed gaan praten of het die paar centen (sorrie GF, maar je weet wat ik bedoel) waard was en dat was het niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh, en dat doet au weet ik uit ervaring
goede beslissing LLquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
duz nu werkt LL weer gewoon 40 uur ipv bijna 60
het is gewoon zo dat je nu even een stapje terug moet doen ten opzichte van wat je bent gewend, maar dat komt echt heus weer goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
[..]
Yep, toen ben ik eens goed gaan praten of het die paar centen (sorrie GF, maar je weet wat ik bedoel) waard was en dat was het niet.
Zei gisteren tegen mn pa: ik ga toch weer een bijbaan zoeken, want ik moet gewoon meer inkomen hebben.
Waarop die meteen zn pinpas trok en zei: hier, ga maar boodschappen doen enzo, jij gaat jezelf niet meer zo uitputtenpappa´s
Mwa neuh, niks nieuws opzichquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
ha fha, en? hoop nieuwe informatie in je hoofd?
meer is altijd makkellijker dan minder (met geld he, voordat er weer dubbelzinnigheid komt)quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
het is gewoon zo dat je nu even een stapje terug moet doen ten opzichte van wat je bent gewend, maar dat komt echt heus weer goed
quote:
ken het, ik mag vanavond weer leren met de laptop op schoot.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa neuh, niks nieuws opzichMaar wel een hoop informatie ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |