mogge SJquote:Op woensdag 2 september 2009 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Ben ik gisteravond toch in slaap gevallen op de bank.. Wilde even relaxed zitten, tv aan.. Maar heb niets meer meegekregen
Rond kwart over 9 wakker geworden, eigenlijk nog zin in een bakkie, maar onderweg naar de keuken afslag eerder genomen naar bed toe. Ik was volgens mij best moe.
dan bellen ze de it-ers en is het gefixed voordat ie op kantoor isquote:Op woensdag 2 september 2009 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogge LL![]()
snel netwerkkabel van zijn pc lostrekken
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
wel ok
sjowhan
nijns
LL![]()
fles
zo woensdag vergaderdag is weer aangebroken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:41 schreef Ladylike het volgende:
Hey flessewes
pfff pas 40 min. hier en nu al geen zin meer
Niets gezegd maar ik merk dat ie het heerlijk vind om in het weekend alle aandacht te krijgenquote:Op woensdag 2 september 2009 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]!
Heeft de kleine al gezegd wat ie er van vindt dat je niet meer zo vaak weg bent?
Want je doet het natuurlijk wel ergens voor he
meestal als je niets hoort is het goed, pas als het ze niet bevalt hoor je watquote:Op woensdag 2 september 2009 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]!
Heeft de kleine al gezegd wat ie er van vindt dat je niet meer zo vaak weg bent?
Want je doet het natuurlijk wel ergens voor he
Moet je niet eens een klein zusje voor hem gaan maken?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
Niets gezegd maar ik merk dat ie het heerlijk vind om in het weekend alle aandacht te krijgen
Sgoed, schikt half 1 voor je?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je niet eens een klein zusje voor hem gaan maken?
Ja hoor, maak ik gewoon tijd voorquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 september 2009 09:20 schreef Nijns het volgende:
Fles en duckie
LL: mag ik thee ipv koffie?
Strak plan, uitvoering is minderquote:Op woensdag 2 september 2009 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, maak ik gewoon tijd voorKom je wel ff naar Ede dan?
Ohquote:
Misschien hebben ze in het magazijn niets te doen in de pauzequote:Op woensdag 2 september 2009 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhNou dan moet je daar ergens maar een leuke kerel uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |