Er was Zondag totaal geen creativiteitquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef Cheiron het volgende:
Dus twee middenvelders? Hmm.. is Jol dan zo ontevreden over het middenveld?
Maxwellquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef Mr_DG het volgende:
Ik weet nog dat we een aantal jaren terug een jonge Braziliaan bij Cruzeiro vandaan haalden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef denthemen het volgende:
OMG! Het schijnt Eduardo van Arsenal te zijn!jezus den, echt een hele flauwe grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het mee eens, gewoon Wielaert naar AEK sturen en er een vervanger voor halen die je rustig kunt brengen en Oleguer weer kansen geven!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef Silenus het volgende:
Stiekem hoop ik dat Oleguer ook niet verhuurd wordt. Die zal vanzelf wel weer aan spelen toekomen, wie weet.
'T is nog vroegquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef toma het volgende:
[..]
jezus den, echt een hele flauwe grap
Klopt en ik zeg ook niet dat ik tegen hun komst bent... maar we gaan toch echt een betere verdediging hebben tegen de concurrentie en in Europa.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was Zondag totaal geen creativiteit
quote:
Ja, het brengt in ieder geval weer wat meer hoop op verbeteringenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Luco het volgende:
Leuke ontwikkelingen zo op de laatste dag.
Ik wil wel wat credits want ik wist Zondag al te melden dat Wilem II een grote kans zou makenquote:
IK WAS IN DE WAR MET KEIRRISON!!!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef Rejected het volgende:
WOOOOOOOW KERLON!!!!!!!!!!!?
WillemII is al heel lang geïnteresseerd in het huren van sommige Ajax spelers en met het verleden van Groenendijk bij Ajax hebben ze een hele grote kans. Logischquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil wel wat credits want ik wist Zondag al te melden dat Wilem II een grote kans zou maken
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
IK WAS IN DE WAR MET KEIRRISON!!!!!!![]()
KAN GEBEUREN JOOOOOOOOOH MAAK JE NIET DRUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
IK WAS IN DE WAR MET KEIRRISON!!!!!!![]()
Idd, toch jammer dat ik gister voor niks naar VI heb zitten kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Luco het volgende:
Leuke ontwikkelingen zo op de laatste dag.
Geef mij credits!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef toma het volgende:
[..]
WillemII is al heel lang geïnteresseerd in het huren van sommige Ajax spelers en met het verleden van Groenendijk bij Ajax hebben ze een hele grote kans. Logisch
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef _Mike_ het volgende:
Beter doet Kerlon zijn zeehonden actie tegen Feyenoord, dat zou weer heerlijk veel ophef leveren in de media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |