Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef devl1nsect het volgende:
Ik zou een klacht indienen bij de bedrijfsleider. Dan mogen ze maar met groepjes naar binnen. Dat zal ze leren.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Oldenzaal het volgende:
EJ SWA! NIET ZO DENIGRERUND OVER ONSSZZ!!!!!!
mja 't is hun verlies niet dat van mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
En de politie laten komen.
Diefstal is diefstal.
beter geregeld!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Hier in Den Haag mogen zij alleen per 2 naar binnen, buiten staat dan wel een gigantische wachtrij, maar ik de AH is het wel lekker rustig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ha ha![]()
je bent zelf toch ook jong en rebels geweest? strijk over je hart, en er gaat een nieuwe wereld voor je open
Ehm, dus jij zegt dat iedereen zo is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ha ha![]()
je bent zelf toch ook jong en rebels geweest? strijk over je hart, en er gaat een nieuwe wereld voor je open
ja ben nogstteeds jong en rebels maar ik jat nogsteeds nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Je snapt wel dat de AH de diefstallen moet/wil compenseren? En dus de prijzen hoger maakt? Die jij dus betaalt? Dus dat winkeldiefstal indirect uit jouw portemonnee komt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef Jimbo het volgende:
mja 't is hun verlies niet dat van mij
Ga geen moeite doen voor de AH, behalve dat ik mn dagelijkse boodschapjes haal heb ik dr niks mee te maken.
Klikspaan, boterspaan, mag niet door mijn straatje gaanquote:
Ohja, want jij doet ook geen aangifte als je een inbreker in jouw huis op heterdaad betrapt. Je bent immers geen klikspaan.quote:
Inbreker met iemand die een blikje jat vergelijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, want jij doet ook geen aangifte als je een inbreker in jouw huis op heterdaad betrapt. Je bent immers geen klikspaan.
tot 12 uur maar hequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:17 schreef Acinonyx het volgende:
Zeer terechte klacht, dat volk moet gewoon DOOD !!![]()
Maar TS is kantoor-knor
mja dit is gewoon standaard elke dag welk moment ik ook gaquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef kikoooooo het volgende:
Anders neem je even een half uurtje later pauze, dan heb je er ook geen last van. Verzuurde loonslaaf.
Ja dus? Misschien komt die inbreker alleen maar een blikje jatten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Inbreker met iemand die een blikje jat vergelijkenFOOL!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef AlphaOmega het volgende:
Supermarkten moeten gewoon een regel uitvaardigen dat kinderen niet zonder begeleiding van een ouder naar binnen mogen.
Owjaquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien komt die inbreker alleen maar een blikje jatten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien komt die inbreker alleen maar een blikje jatten.
Gelukkig hebben we altijd nog de inhoudelijke reacties. Maar blijkbaar voel je je aangesproken, jochie, mag je dan niet meer naar binnen?quote:
Jij wil zeggen dat ik op m'n 16de mijn vader of moeder moest meenemen als ik iets wilde halen bij de AH?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd nog de inhoudelijke reacties. Maar blijkbaar voel je je aangesproken, jochie, mag je dan niet meer naar binnen?
Ts is aan het werkquote:
Blijkbaar hebben die kids nog niet geleerd hoe het moet, dus ja?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat ik op m'n 16de mijn vader of moeder moest meenemen als ik iets wilde halen bij de AH?
Gast, je komt uit de fucking jaren '70, rot eens op uit m'n internetquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die kids nog niet geleerd hoe het moet, dus ja?
Ik heb zo'n vermoeden dat die 'gast' eerder internettoegang had dan jij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
Gast, je komt uit de fucking jaren '70, rot eens op uit m'n internet![]()
Laat die arme bejaarden met rustquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die 'gast' eerder internettoegang had dan jij.
En dan zeggen dat het "jouw internet" is
Goed argumentquote:
Mijn internet? Hoe dom ben je? En zoals al eerder aangegeven, ik was inderdaad al heel vroeg op het internet te vinden. Nog in de tijd dat paupers als jij er nog niet op konden, en dat was echt de mooiste tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heb jij wel een mooie tijd op het internet gehadquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mijn internet? Hoe dom ben je? En zoals al eerder aangegeven, ik was inderdaad al heel vroeg op het internet te vinden. Nog in de tijd dat paupers als jij er nog niet op konden, en dat was echt de mooiste tijd.
Alleen al "m'n internet" zeggen... jezus, ga eens naar naar school, dat kan je blijkbaar heel erg goed gebruiken, in plaats van in de dichts bijzijnde supermarkt te gaan lopen jatten, sukkel.
Ben ik ook blij om. In de goede oude tijd was er nog geen paupervermaak nodig, zoals Hyves, MSN, Facebook, Twitter, en meer gelijksoortige bagger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heb jij wel een mooie tijd op het internet gehad
Idd, in Den Haag zie je zoiets nietquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef AlphaOmega het volgende:
Ben ik ook blij om. In de goede oude tijd was er nog geen paupervermaak nodig, zoals Hyves, MSN, Facebook, Twitter, en meer gelijksoortige bagger.
Geweldig dit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mijn internet? Hoe dom ben je? En zoals al eerder aangegeven, ik was inderdaad al heel vroeg op het internet te vinden. Nog in de tijd dat paupers als jij er nog niet op konden, en dat was echt de mooiste tijd.
Alleen al "m'n internet" zeggen... jezus, ga eens naar naar school, dat kan je blijkbaar heel erg goed gebruiken, in plaats van in de dichts bijzijnde supermarkt te gaan lopen jatten, sukkel.
Tja, jammer genoeg is dat nu voorbij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Ben ik ook blij om. In de goede oude tijd was er nog geen paupervermaak nodig, zoals Hyves, MSN, Facebook, Twitter, en meer gelijksoortige bagger.
lol .. wel op fok?? wat een kneusquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, jammer genoeg is dat nu voorbij.
Net als jouw leven als ik t zo lees
Nee, ik zit aan de goede kant van dat paupervermaak, de kant waar er goed geld aan te verdienen is. Het aantal paupers groeit namelijk met de dag. Zelf denken is er niet meer bij, alles moet gecheckt worden op het internet. Eigen mening, wat is dat? Zelf denken, waarom? Ja, ik ben gelukkig nog van de generatie dat ik niet het geheugen van mijn mobiele toestel nodig heb om telefoonnummers van mensen die voor mij belangrijk zijn te onthouden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, jammer genoeg is dat nu voorbij.
Net als jouw leven als ik t zo lees
hoe kunnen ze het nou niet snappenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geweldig dit.Huilen, gast. HUILEN
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Oldenzaal het volgende:
EJ SWA! NIET ZO DENIGRERUND OVER ONSSZZ!!!!!!
Daar stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:37 schreef Jimbo het volgende:
Godverkanker![]()
Sta je lekker bij de albert hein je dagelijkse boodschapjes te doen en ja hoor, daar zijn ze weer. Een horde van 30-40 studenten die hetzelfde komen doen, want het is pauze. Onder luid geschreeuw, worden verpakkingen in de schappen opengemaakt en verdwijnen zakken snoep in hun jaszakken om vervolgens bij de kassa heel schijnheilig een blikje nep energie drank en een croissantje af te rekenen. En dan komt het, Zeg je er wat van.. Dan keert de hele horde tegen je alsof je de nieuwe Hitler bent in een willekeurig joods land. Hun
Iets jatten is per definitie fout, ongeacht wat het is. Het werkt namelijk drempelverlagend om steeds iets groters te jattenquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:58 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die snoepjattende kindertjes erbij naaien![]()
.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:16 schreef onearmedman het volgende:
Dat zijn geen studenten pauper, dat zijn middelbare scholieren of MBO'ers.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Thomass het volgende:
[..]
Iets jatten is per definitie fout, ongeacht wat het is. Het werkt namelijk drempelverlagend om steeds iets groters te jatten
Hier in Den Haag is dat inderdaad zo alleen nu iedereen het 'truukje' ik ben geen scholier zegt tegen zo'n wachtlul gaat alsnog iedereen naar binnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Hier in Den Haag mogen zij alleen per 2 naar binnen, buiten staat dan wel een gigantische wachtrij, maar ik de AH is het wel lekker rustig
Laat me raden, meneer is er nog nooit geweest?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef GladdeGerard het volgende:
RotterdamEigenlijk zou iemand het een keer plat moeten bombarderen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:26 schreef donald_dick het volgende:
Oftewel TS is werkloos want de TS heeft tijd om overdag boodschappen te doen! Kankerpauper
Jij eet toch alleen kaneel?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]TS heeft gewoon een relaxte baan waarin dat hij naar de winkels kan
dat heb je niet he? met zn baantje in de kas
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef TiffanyT het volgende:
De jeugd van tegenwoordig kan ook heel leuk zijn hoor!
Misschien ben je gewoon lichtelijk depressief.
Kan maar ze doen/zijn het nietquote:De jeugd van tegenwoordig kan ook heel leuk zijn hoor!
Kindertjes rijden niet op scootertjes en maken vooral geen wheelies met scootertjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:58 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die snoepjattende kindertjes erbij naaien![]()
.
"Het is niet ons probleem, maar dat van hullie.."quote:Op woensdag 2 september 2009 10:07 schreef TiffanyT het volgende:
De jeugd van tegenwoordig kan ook heel leuk zijn hoor!
Misschien ben je gewoon lichtelijk depressief.
Rotterdamquote:Op woensdag 2 september 2009 08:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat me raden, meneer is er nog nooit geweest?
goh een grap van een cabaratier , hoe origineelquote:Op woensdag 2 september 2009 11:26 schreef De_Vink het volgende:
Ik vind dat TS een beetje generaliseert, daar hou ik niet zo van, dat doen die Surinamers ook altijd...
Als je grappig probeert te zijn, probeer het dan iig goed:quote:Op woensdag 2 september 2009 11:26 schreef De_Vink het volgende:
Ik vind dat TS een beetje generaliseert, daar hou ik niet zo van, dat doen die Surinamers ook altijd...
De volgende 2 mogen pas naar binnen als de eerste weer buiten komen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Je bedoelt: "Ik heb een baan waar ik in mijn eigen tijd 15 minuten mag luchten in de middagpauze maar ik ben te zwakzinnig om voor de hele week boodschappen te doen dus dan moet ik maar me lunch van me minimumloonbaantje in de AH kopen".quote:Op woensdag 2 september 2009 09:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]TS heeft gewoon een relaxte baan waarin dat hij naar de winkels kan
Nee, dat heet een eigen identiteit hebben en niet eindigen in de goot als een heroinejunk. Wat uiteindelijk het lot zal zijn van de rest van die scooterrijdende, jattende paupers.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:55 schreef EmmAutumn het volgende:
Niet alle scholieren zijn jattende paupers!![]()
Je hebt ze ook die rustig een broodje pakken, keurig afrekenen en weer terug naar school lopen. Alleen jammer dat je dan meteen een nerd bent en "vet serieus". Omdat je niet jat of dingen omgooit/rondrent/overdreven lawaai maakt.
Stoer.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef ixlovexthis het volgende:
wij roken altijd bij de AH.
en onze zakken zijn vollgeladen.
en de AH is omsingeld door scooters van onze en andere scholen
That makes YOU a pauper.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef ixlovexthis het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goh een grap van een cabaratier , hoe origineel
Ik zal de volgende keer het copyright teken en bronvermelding plaatsenquote:Op woensdag 2 september 2009 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je grappig probeert te zijn, probeer het dan iig goed:
"Ik hou niet van generaliseren, Surinamers doen dat ook altijd zo"
Nee, je bent een hoer die 60% van wat je verdient afstaat aan een pooierquote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef ixlovexthis het volgende:
Pas op dat ze je niet beroven of omver rijden met hun scooties!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:38 schreef Jimbo het volgende:
ik ga maar weer eens boodschapjes doenmisschien dat ik nog wel fotos maken kan als onze lieve kans jeugd er weer is
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |