Dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:42 schreef devl1nsect het volgende:
Ik zou een klacht indienen bij de bedrijfsleider. Dan mogen ze maar met groepjes naar binnen. Dat zal ze leren.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Oldenzaal het volgende:
EJ SWA! NIET ZO DENIGRERUND OVER ONSSZZ!!!!!!
mja 't is hun verlies niet dat van mijquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
En de politie laten komen.
Diefstal is diefstal.
beter geregeld!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Pieter-utd het volgende:
Hier in Den Haag mogen zij alleen per 2 naar binnen, buiten staat dan wel een gigantische wachtrij, maar ik de AH is het wel lekker rustig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
:D Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Op dinsdag 1 juni 2010 14:08 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
^O^ Hulde! ^O^
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ha ha![]()
je bent zelf toch ook jong en rebels geweest? strijk over je hart, en er gaat een nieuwe wereld voor je open
Ehm, dus jij zegt dat iedereen zo is geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef standaard_broodrooster het volgende:
ha ha![]()
je bent zelf toch ook jong en rebels geweest? strijk over je hart, en er gaat een nieuwe wereld voor je open
ja ben nogstteeds jong en rebels maar ik jat nogsteeds nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Je snapt wel dat de AH de diefstallen moet/wil compenseren? En dus de prijzen hoger maakt? Die jij dus betaalt? Dus dat winkeldiefstal indirect uit jouw portemonnee komt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef Jimbo het volgende:
mja 't is hun verlies niet dat van mij
Ga geen moeite doen voor de AH, behalve dat ik mn dagelijkse boodschapjes haal heb ik dr niks mee te maken.
Klikspaan, boterspaan, mag niet door mijn straatje gaanquote:
Ohja, want jij doet ook geen aangifte als je een inbreker in jouw huis op heterdaad betrapt. Je bent immers geen klikspaan.quote:
Inbreker met iemand die een blikje jat vergelijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, want jij doet ook geen aangifte als je een inbreker in jouw huis op heterdaad betrapt. Je bent immers geen klikspaan.
tot 12 uur maar hequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:17 schreef Acinonyx het volgende:
Zeer terechte klacht, dat volk moet gewoon DOOD !!![]()
Maar TS is kantoor-knor
mja dit is gewoon standaard elke dag welk moment ik ook gaquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef kikoooooo het volgende:
Anders neem je even een half uurtje later pauze, dan heb je er ook geen last van. Verzuurde loonslaaf.
Ja dus? Misschien komt die inbreker alleen maar een blikje jatten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Inbreker met iemand die een blikje jat vergelijkenFOOL!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef AlphaOmega het volgende:
Supermarkten moeten gewoon een regel uitvaardigen dat kinderen niet zonder begeleiding van een ouder naar binnen mogen.
Owjaquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien komt die inbreker alleen maar een blikje jatten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien komt die inbreker alleen maar een blikje jatten.
Gelukkig hebben we altijd nog de inhoudelijke reacties. Maar blijkbaar voel je je aangesproken, jochie, mag je dan niet meer naar binnen?quote:
Jij wil zeggen dat ik op m'n 16de mijn vader of moeder moest meenemen als ik iets wilde halen bij de AH?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd nog de inhoudelijke reacties. Maar blijkbaar voel je je aangesproken, jochie, mag je dan niet meer naar binnen?
Ts is aan het werkquote:
Blijkbaar hebben die kids nog niet geleerd hoe het moet, dus ja?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat ik op m'n 16de mijn vader of moeder moest meenemen als ik iets wilde halen bij de AH?
Gast, je komt uit de fucking jaren '70, rot eens op uit m'n internetquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben die kids nog niet geleerd hoe het moet, dus ja?
Ik heb zo'n vermoeden dat die 'gast' eerder internettoegang had dan jij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
Gast, je komt uit de fucking jaren '70, rot eens op uit m'n internet![]()
Laat die arme bejaarden met rustquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je moederquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat die 'gast' eerder internettoegang had dan jij.
En dan zeggen dat het "jouw internet" is
Goed argumentquote:
Mijn internet? Hoe dom ben je? En zoals al eerder aangegeven, ik was inderdaad al heel vroeg op het internet te vinden. Nog in de tijd dat paupers als jij er nog niet op konden, en dat was echt de mooiste tijd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heb jij wel een mooie tijd op het internet gehadquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Mijn internet? Hoe dom ben je? En zoals al eerder aangegeven, ik was inderdaad al heel vroeg op het internet te vinden. Nog in de tijd dat paupers als jij er nog niet op konden, en dat was echt de mooiste tijd.
Alleen al "m'n internet" zeggen... jezus, ga eens naar naar school, dat kan je blijkbaar heel erg goed gebruiken, in plaats van in de dichts bijzijnde supermarkt te gaan lopen jatten, sukkel.
Ben ik ook blij om. In de goede oude tijd was er nog geen paupervermaak nodig, zoals Hyves, MSN, Facebook, Twitter, en meer gelijksoortige bagger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heb jij wel een mooie tijd op het internet gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |