Neequote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Szura het volgende:
Nijmegen is al niet een stad die steunt op ontzettend grote studentenverenigingen. Er heerst eerder een grote afkeer van die vervelende ballen die uit de hoogte doen omdat ze toevallig bij zo'n kankervereniging zitten.
De grootste haat gaat uit richting Carolus Magnus, het afvoerputje waar ballen zijn beland die niet in Delft of Leiden gingen studeren![]()
Ovum Novum, de tweede vereniging van de stad komt er al niet veel beter vanaf.
Je kent ze wel, van die gastjes met half lang, vettig, naar achter gekamd haar, dan wel half lang krulletjes. Op de één of andere manier zien die flikkers er allemaal hetzelfde uit![]()
Vanmiddag was de opening van het Academisch Jaar met lezingen en prijsuitreikingen, je kent het wel. En ze waren er weer hoor, helemaal trots dat ze op een gereserveerde stoel mochten zitten en allemaal in zo'n net pak gestoken met opa-sokken en lelijke leren schoenen.
![]()
![]()
Dat waren dan de gasten die in het bestuur zitten. Man o man wat denken ze dat ze geweldig zijn en alles bereikt hebben wat ze maar kunnen bereiken.
Sterf klootviolen![]()
Klacht: ballen in Nijmegen die denken dat ze heel wat zijn omdat ze bij een studentenvereniging zitten die helemaal niks voorstelt
LOL, wij posten precies tegelijk!1!!1!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die lui hebben wel allemaal hetzelfde haar ja.
Nee, een topic openen op FOK!. Dat helpt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Want dan zie je die mongolen niet meer?
spoorknor wellichtquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:33 schreef LaStrange het volgende:
TS is een knor en kan er niet mee omgaan.
in dit topic posten helptquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, een topic openen op FOK!. Dat helpt.
If swarma says it, it must be true.quote:
Dus we kunnen gelijk KLB opdoeken zekerquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, een topic openen op FOK!. Dat helpt.
Zat ik te zoeken op die sites van die kutverenigingen maar zul je zien dat ik net een foto post van iemand die hier lid isquote:
Kom op man, iets van studentenverenigingen verwachten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Dus we kunnen gelijk KLB opdoeken zeker![]()
![]()
Waar verwacht ik iets van die vereningen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Kom op man, iets van studentenverenigingen verwachten.
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar verwacht ik iets van die vereningen?
Ik kots alleen op ze
Niet?quote:
of verneukeratief.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:59 schreef Hetiszover het volgende:
Ze zeggen ook vijf keer in een zin 'a-relaxt'
So truequote:Op dinsdag 1 september 2009 00:30 schreef Szura het volgende:
Je kent ze wel, van die gastjes met half lang, vettig, naar achter gekamd haar, dan wel half lang krulletjes. Op de één of andere manier zien die flikkers er allemaal hetzelfde uit![]()
Bij zat er ook eentje op de studie. Twee keer heb ik hem bij college zien binnenkomen met een blauw oog omdat hij met de balletjes van Minerva had gevochten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:36 schreef Goofisch het volgende:
Dan moet je leiden is meemaken.
Minerva.
Iedere week gezellig vechten met de ballen van minerva op de breestraat
quote:
quote:
Je hapt nog als een newbiequote:
DUS JIJ BENT OOK ZOEEN RODERICK-JAN!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hapt nog als een newbie
Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd, omdat ze jouw amice Roderick-Jan, wel hebben geselecteerd en jij alleen toegang hebt tot Karpe Noktem.
Ze mochten willen dat een baas zoals ik zich zou aansluiten bij een van die studentverenigingenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DUS JIJ BENT OOK ZOEEN RODERICK-JAN!
hij is meer een Arend-Janquote:Op woensdag 2 september 2009 14:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DUS JIJ BENT OOK ZOEEN RODERICK-JAN!
wtf, dat er werkgevers bestaan die al zulk uitziend volk durven aan te nemenquote:
Ik ken helaas geen Roderick-Jan, wel een Allard-Janquote:Op woensdag 2 september 2009 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hapt nog als een newbie
Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd, omdat ze jouw amice Roderick-Jan, wel hebben geselecteerd en jij alleen toegang hebt tot Karpe Noktem.
Kijk jij snapt het helemaalquote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef L0t.. het volgende:
Carolus Magnus, dat is echt een zielig zooitjeWannabe corps.
Wat is het MBO dan wel nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Want dan zie je die mongolen niet meer?
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef L0t.. het volgende:
Heb je je hier nu speciaal voor aangemeld?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef bvovovo het volgende:
[..]
Ik denk dat je je even in de geschiedenis van een vereniging moet verdiepen voordat je domme dingen gaat roepen. Alle bekende corpora hebben een protestants karakter, de N.S.V. Carolus Magnus is katholiek. Carolus maakt onderdeel uit van het AHC, allemaal bekende en grote (de grootste) studentenverenigingen zijn hierbij aangesloten. Waarom zou het dan een wannabe-corps vereniging zijn?
Daar komt nog bij dat Carolus vroeger 'Het Nijmeegs Studentencorps Carolus Magnus' heette en dit heeft niet te maken met een bepaald geloof. Corps betekent gewoon 'lichaam' en is een ander woord voor vereniging. Hou dus op met je domme gelul en ga lekker GTST kijken.
Dat mensen van het HBO sowieso bij het corps mogen is het sneuste, natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef BlackRhino het volgende:
Ik herken hierin de broer van mijn vriendin inZo stereotype eigenlijk als ik het zo lees. Zijn naam is Gerwald, werkt bij de bank, doet een HBO avondopleiding en is regelmatig "op" de hockey te vinden
Uiteraard schept hij graag op over hoeveel bier hij dit keer achterover gegooid heeft. Uiteraard roze Tommy Hillfiger en Ralph Lauren polo's, leren schoentjes en dure spijkerbroeken
Het lange haar kan natuurlijk niet ontbreken.
Whehe we hebben hier een Carolus homoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef bvovovo het volgende:
[..]
Ik denk dat je je even in de geschiedenis van een vereniging moet verdiepen voordat je domme dingen gaat roepen. Alle bekende corpora hebben een protestants karakter, de N.S.V. Carolus Magnus is katholiek. Carolus maakt onderdeel uit van het AHC, allemaal bekende en grote (de grootste) studentenverenigingen zijn hierbij aangesloten. Waarom zou het dan een wannabe-corps vereniging zijn?
Daar komt nog bij dat Carolus vroeger 'Het Nijmeegs Studentencorps Carolus Magnus' heette en dit heeft niet te maken met een bepaald geloof. Corps betekent gewoon 'lichaam' en is een ander woord voor vereniging. Hou dus op met je domme gelul en ga lekker GTST kijken.
Ah, nog een pompeus manneke zonder inhoud.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:43 schreef bvovovo het volgende:
[..]
alsof je lager opgeleid bent als je niet bij een "corps" zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ah, nog een pompeus manneke zonder inhoud.
Maar wat een hilarische grap. Wij als lager opgeleiden kijken allemaal GTST. LOL Maximus
Je moet de wereld even bekijken vanuit de ogen van zo'n uilskuiken. Anders mis je de snedigste grappen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef wise het volgende:
[..]
alsof je lager opgeleid bent als je niet bij een "corps" zit.
Ze zijn een clubjequote:Tevens dat ze er allemaal het zelfde eruit zien, ziet er ook niet uit. 50 tal jongens met dezelfde kledij / uiterlijk
Beledig mijn topic niet broodmongoolquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:44 schreef Borstenmannetje het volgende:
Laten we dan in ieder geval dit kuttopic, wat door een kutuser omhoog gekicht is verfraaien met een paint
Ik dacht dat ik net jullie argumenten op een fatsoenlijke manier onderuit had gehaald. Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf. Blijf maar lekker in dat waanwereldje waar je je nu in begeeft, dan ga ik nuttige dingen doen. En ja, ik heb me hier speciaal voor aangemeld. Ik ben niet zo'n triest figuur die elke dag 100 berichten gaat posten op een forum omdat ik anders geen vrienden heb.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:04 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ah, nog een pompeus manneke zonder inhoud.
Maar wat een hilarische grap. Wij als lager opgeleiden kijken allemaal GTST. LOL Maximus
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef bvovovo het volgende:
[..]
PS. Szura: je moeder heeft een snor!
[..]
Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf.
En jij studeert waar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Impulsief het volgende:
Carlous Magnus
Nijmegen
Ga in een echte stad studeren man, pauperjong.
Ik dacht meer over het feit dat je niets inhoudelijks zei. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef bvovovo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik net jullie argumenten op een fatsoenlijke manier onderuit had gehaald. Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf.
Jij zegt hetquote:Blijf maar lekker in dat waanwereldje waar je je nu in begeeft, dan ga ik nuttige dingen doen. En ja, ik heb me hier speciaal voor aangemeld. Ik ben niet zo'n triest figuur die elke dag 100 berichten gaat posten op een forum omdat ik anders geen vrienden heb.
Ik weet toch wel dat je liegtquote:Ik check dit topic nooit meer dus reageren heeft geen zin.
[..]
Ik dacht dat ik net jullie argumenten op een fatsoenlijke manier onderuit had gehaald. Dat jij me dan een mannetje zonder inhoud noemt zegt genoeg over jezelf. Blijf maar lekker in dat waanwereldje waar je je nu in begeeft, dan ga ik nuttige dingen doen. En ja, ik heb me hier speciaal voor aangemeld. Ik ben niet zo'n triest figuur die elke dag 100 berichten gaat posten op een forum omdat ik anders geen vrienden heb.
Xjes,
Ik check dit topic nooit meer dus reageren heeft geen zin.
ja sterf maar lekker!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:36 schreef L0t.. het volgende:
ja, want hoe kut de stad is bepaalt hoe kut de uni isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Impulsief het volgende:
Carlous Magnus
Nijmegen
Ga in een echte stad studeren man, pauperjong.
je hebt gelijk, wat betreft nijmegen is het net zo goed ook andersom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:04 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ja, want hoe kut de stad is bepaalt hoe kut de uni is
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |