abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:02:42 #201
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332228
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
Prachtige spelers die er dalijk spelen bij jullie, allemaal uit de eigen opleiding of uit de hollandse school. Prima.
Koop er nog maar een!
Waarom zeg je dit niet in het Twente-topic?
><(({°>
pi_72332253
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:00 schreef BeamofLight het volgende:
Prachtige spelers die er dalijk spelen bij jullie, allemaal uit de eigen opleiding of uit de hollandse school. Prima.
Koop er nog maar een!
jij snapt het

als het talent geen top is moet je extern halen. Als er in NL geen top loopt of onbetaalbaar is dan moet je extern halen.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:07:53 #203
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_72332311
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

jij snapt het

als het talent geen top is moet je extern halen. Als er in NL geen top loopt of onbetaalbaar is dan moet je extern halen.
Vraag even aan el salvador wat hij ervan vindt.

Atouba, Pantelic en co zal hij sowieso top vinden, denk je niet.
pi_72332325
Er gebeurd volgens Cruzeiro in ieder geval iets met Ze Eduardo, te lezen op de officiele site.
quote:
Cruiser negotiates economic rights of the young steering wheel Zé Eduardo
THE Cruiser concluded in the night of this Monday the sale of the economic rights of the steering wheel Zé Eduardo, of 18 years, of the celestial junior team. A group of investors will pay to the Club 500 thousand euros (around R$ 2.6 millions).
The investors will go over again the player to an European club and the Cruiser will remain with 25% of the value of a future transference of the athlete. The percentage reflects about the value that will fall to the partners, and not to the future club of Zé Eduardo.
With six years of Club, Zé Eduardo frequented the Brazilian Selections of Base and was champion of the south american one Sub-20 in February of this year. He arrived it act in the professional team with Adilson Baptist and lately defended the juniores.
http://www.cruzeiro.com.br/index2.php?section=noticias&idn=5887
pi_72332357
Ajax Ajax Ajax toch. Tijdens de voorbereiding van het seizoen had Ajax als favoriet voor het kampioenschap staan. Maar nu er spelers als Atouba en Kerlon naar Ajax zijn gekomen begin ik er een beetje aan te twijfelen. Vooral Kerlon is zwaar overrated. Die gast is alleen bekent om zijn zeehonden kunstje.
En zijn stats liegen er ook niet om:
quote:
2005 Cruzeiro 5 0 Brazilië
2006 Cruzeiro 12 0 Brazilië
2007 Cruzeiro 10 0 Brazilië
2008/09 Chievo 4 0 Serie A
Totalen: 31 0
pi_72332379
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

jij snapt het

Aisatti en de Jong zijn beter dan Kerlon
pi_72332399
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Aisatti en de Jong zijn beter dan Kerlon
Aissati bedoel je?
En hoe vaak heb je Kerlon zien spelen dan?
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:13:30 #208
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332413
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 08:58 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik ook. Al is telegraaf.nl wel erg stellig.
Om even afbreuk te doen aan de stelligheid van de Telegraaf, die waren er volgens mij ook vrij zeker van dat Berg bij Ajax getekend had en dat men tot na het EK wachtte dat het rond was.

Even over Kerlon, ik heb al gezegd dat het voor de NL competitie vast wel een goede speler is, maar het is wel opvallend dat een dergelijk talent nauwelijks aan voetballen is toegekomen bij Inter en Chievo en dat men hem zo eenvoudig laat gaan..

Optie tot koop is wel een goede zet.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:14:21 #209
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_72332431
Wat is het verband:

unieke stijl - opleiding - herkenbaar - gochme - Jol - verneuken
pi_72332437
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Aissati bedoel je?
En hoe vaak heb je Kerlon zien spelen dan?
Aissati idd.

Ik heb Kerlon zelden zien spelen. Maar dat is ook niet vreemd want hij speelt nooit. Als je iets van hem ziet is het dat gekke kunstje van hem. Als hij daadwerkelijk zou kunnen voetballen dan had je wel meer van hem gezien dan alleen dat balletje op zijn kop houden.
pi_72332438
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:13 schreef Prosac het volgende:

[..]

Om even afbreuk te doen aan de stelligheid van de Telegraaf, die waren er volgens mij ook vrij zeker van dat Berg bij Ajax getekend had en dat men tot na het EK wachtte dat het rond was.

Even over Kerlon, ik heb al gezegd dat het voor de NL competitie vast wel een goede speler is, maar het is wel opvallend dat een dergelijk talent nauwelijks aan voetballen is toegekomen bij Inter en Chievo en dat men hem zo eenvoudig laat gaan..

Optie tot koop is wel een goede zet.
Omdat Inter alle niet-EU passen al had ingevuld voor dit seizoen.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:15:45 #212
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332461
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax Ajax Ajax toch. Tijdens de voorbereiding van het seizoen had Ajax als favoriet voor het kampioenschap staan. Maar nu er spelers als Atouba en Kerlon naar Ajax zijn gekomen begin ik er een beetje aan te twijfelen. Vooral Kerlon is zwaar overrated. Die gast is alleen bekent om zijn zeehonden kunstje.
En zijn stats liegen er ook niet om:
[..]
Oke. Maar als hij niet bevalt is hij net zo snel weer weg. Hij is gehuurd en kost geen drol. Ongeveer het Feyenoord-idee dus.
><(({°>
pi_72332466
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Aissati idd.

Ik heb Kerlon zelden zien spelen. Maar dat is ook niet vreemd want hij speelt nooit. Als je iets van hem ziet is het dat gekke kunstje van hem. Als hij daadwerkelijk zou kunnen voetballen dan had je wel meer van hem gezien dan alleen dat balletje op zijn kop houden.
Hij schijnt ook een goede vrije trap te hebben en hij heeft 2 zware blessures achter de rug.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:15 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Oke. Maar als hij niet bevalt is hij net zo snel weer weg. Hij is gehuurd en kost geen drol. Ongeveer het Feyenoord-idee dus.
Nee, want zijn vader betaalt het salaris niet
pi_72332503
Eduardo schijnt ook uit de voeten te kunnen in de verdediging.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:17:36 #215
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332508
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat Inter alle niet-EU passen al had ingevuld voor dit seizoen.
Ah, dan is het weer wat verklaarbaarder, Dan moeten die andere niet-EU spelers dus wel veel beter zijn.
pi_72332528
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:17 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ah, dan is het weer wat verklaarbaarder, Dan moeten die andere niet-EU spelers dus wel veel beter zijn.
Dat zijn dan ook weer niet de minste namen.
pi_72332548
Volgens mij betaalt Ajax én geen salaris én geen huursom, terwijl er wel een optie tot koop is bedongen. Ajax loopt dus weinig risico en als het wel een groot talent blijkt te zijn kunnen ze hem altijd kopen. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85271
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:20:48 #218
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332561
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook weer niet de minste namen.
Zeker en vast. Ben benieuwd of de Telegraaf hun geloofwaardigheid weer wat op kan rekken. Blijft raar dat Montana juist andere dingen hoort..
pi_72332719
Ik begrijp de aankoop van Ze Eduardo echt niet.... Waarom nog een verdedigende middenvelder? Dit kan alleen maar de ontwikkeling van spelers zoals Donald en Van der Heijden belemmeren. Zou hij inzetbaar zijn als verdediger?
pi_72332727
Inter doet Kerlon alleen gratis weg omdat Ajax dan alle medische kosten op zich kan nemen denkik... Van mij hoeft ie ook niet echt te komen. Werd hij bij SV oid een hele tijd geleden niet afgekraakt door Piet de Visser, dat het een overschatte speler was die bij Cruzeiro altijd op de bank zat?

Ik ben wel benieuwd naar die Eduardo.

Maar onder één of andere manier komt het nieuws me allemaal niet echt betrouwbaar over, we zullen zien. De Telegraaf heeft er ook wel eens naast gezeten.
pi_72332810
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef Kanariegeel het volgende:
Inter doet Kerlon alleen gratis weg omdat Ajax dan alle medische kosten op zich kan nemen denkik... Van mij hoeft ie ook niet echt te komen. Werd hij bij SV oid een hele tijd geleden niet afgekraakt door Piet de Visser, dat het een overschatte speler was die bij Cruzeiro altijd op de bank zat?

Ik ben wel benieuwd naar die Eduardo.

Maar onder één of andere manier komt het nieuws me allemaal niet echt betrouwbaar over, we zullen zien. De Telegraaf heeft er ook wel eens naast gezeten.
Piet de Visser heeft volgens mij meer miskopen naar Nederland gehaald dan geweldenaren. Ik vind de komt van Kerlon prima, ben benieuwd hoe dat er aan toe gaat samen met Suarez. Als je een dergelijk talent gratis kan ''lenen'' voor een seizoen met een optie tot koop, lijken me er weinig risico's aan vast te zitten.

Bij Ajax hebben ze klaarblijkelijk wel besloten om mee te gaan doen aan PSV en Twente praktijken. Via zaakwaarnemers en contactpersonen spelers aantrekken. Volgens mij komt het voort uit pure nood, want zonder deze schakels (zoals Lemic) is het vrijwel onmogelijk om nog talent naar Nederland te lokken. De rest van Nederland doet het, Ajax heeft moeten zwichten daar het niet te ver achterop wilt raken.

Verder ben ik echt benieuwd wat VI gisteren nou werkelijk wilde melden. Om een of andere reden is het in ieder geval in de doofpot gestopt. Volgens M0NTANA konden ze het niet vertellen. Ben benieuwd of het uit zal lekken.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:40:25 #222
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72332908
Ons Braziliaans duo wordt nu ook op NOS teletekst vermeld
Jawel, je keek.
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:40:58 #223
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72332917
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef jna het volgende:
Nu Ajax.nl nog.
><(({°>
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:42:14 #224
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72332937
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef jna het volgende:
Kijk aan, dan zal het wel goed komen.
pi_72332958
zelfs de NOS weet niet op welke positie Ze Eduardo nou speelt
pi_72332961
Wel apart dat er nu ineens volop interesse is in Zuid-Amerikaanse talenten, zal die komen door de zaakwaarnemers of is Ajax echt aan het scouten geslaten?
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:47:43 #227
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72333031
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:43 schreef Wooldoor het volgende:
Wel apart dat er nu ineens volop interesse is in Zuid-Amerikaanse talenten, zal die komen door de zaakwaarnemers of is Ajax echt aan het scouten geslaten?
Mijn gok: De zaakwaarnemers.

Want waarom zou Ajax nu opeens op het laatste moment spelers gaan binnen halen als ze daar de hele zomer voor hadden? Of ze moeten wat geld gehad hebben bij de transfers van Sneijder en Huntelaar?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:48:28 #228
131729 jna
pi_72333051
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:43 schreef Wooldoor het volgende:
dit kan je amper scouten noemen. Kerlon kent iedereen met internet en die Ze Eduardo wordt gezien als 1 van de grootste talenten.
Jawel, je keek.
pi_72333072
Klinkt als twee goede 'aankopen'. Netjes hoor.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_72333140
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:48 schreef jna het volgende:

[..]

dit kan je amper scouten noemen. Kerlon kent iedereen met internet en die Ze Eduardo wordt gezien als 1 van de grootste talenten.
De naam van Thiago Heleno ben ik ook regelmatig tegegekomen. En ook al is Ze Eduardo een groot talent, de laatste jaren heeft Ajax het volgens mij zelden geprobeerd bij zulke spelers.
pi_72333186
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Mijn gok: De zaakwaarnemers.

Want waarom zou Ajax nu opeens op het laatste moment spelers gaan binnen halen als ze daar de hele zomer voor hadden? Of ze moeten wat geld gehad hebben bij de transfers van Sneijder en Huntelaar?
Precies. Lees mijn vorige post. Beide spelers hebben dezelfde zaakwaarnemer als Jol (Mino Raiola)
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:53 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

De naam van Thiago Heleno ben ik ook regelmatig tegegekomen. En ook al is Ze Eduardo een groot talent, de laatste jaren heeft Ajax het volgens mij zelden geprobeerd bij zulke spelers.
Omdat je schakels zoals Lemic voor dit soort aankopen (vaak) nodig hebt. Ajax weigerde tot voor kort mee te doen aan dergelijke praktijken, maar hebben uiteindelijk toch eieren voor hun geld gekozen toen het bleek niet mogelijk te zijn om nog iemand aan te trekken zonder deze personen. Althans, dat is mijn theorie.
pi_72333211
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Precies. Lees mijn vorige post. Beide spelers hebben dezelfde zaakwaarnemer als Jol (Mino Raiola)
Van Kerlon is dat bekend ja maar hoe weet jij dat van Ze Eduardo?
pi_72333228
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Van Kerlon is dat bekend ja maar hoe weet jij dat van Ze Eduardo?
Wist die Steef te melden.
quote:
Jan-Arie van der Heijden van Ajax is rond met een club waar hij dit seizoen op huurbasis zal gaan spelen. De clubs zijn zelf nog niet rond, dus wacht de middenvelder af.

"Ik ben rond, maar daar ligt het niet aan. Het ligt aan de clubs", laat de speler weten tegen RTV Noord-Holland. Er wordt geen mededeling gedaan om welke club het gaat.

In ieder geval is het niet RKC Waalwijk. De promovendus leek de 21-jarige speler binnen te halen. "Ik doe geen uitspraken over clubs, want dan haakt de rest gelijk af. Maar RKC is in ieder geval niet meer aan de orde."
Bron: Elf
pi_72333293
Nu ook op het nieuws. Het is zeker dus.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:05:31 #235
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72333381
En nu moeten we dus twee weken wachten tot we ook maar een kans maken om deze jongens te zien spelen
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:05:36 #236
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72333383
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich vlak voor het sluiten van de transfermarkt met twee Brazilianen versterkt. Aanvaller Kerlon Mauro Souza (21) komt op huurbasis over van Internazionale en middenvelder Zé Eduardo (18) tekent dinsdag een meerjarig contract.
De bedoeling is dat ze eerst bij Jong Ajax in actie komen.
nu.nl
pi_72333407
Toch wel jammer voor Sulejmani. Zo wordt het nooit wat.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:08:15 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72333438
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 09:59 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Bron: Elf
Was Willem II toch? Las ik gisteren ergens.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72333439
Volgens mij twee aankopen waar je je geen buil aanvalt... weet iemand nog meer over die Mexicaanse verdediger Aurajo die gisteren werd genoemd ?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72333475
Toch fijn, alles weer zo op het allerlaatste moment. Dan krijgen dit soort acties veel sneller het idee van een wanhoopsactie. Alweer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72333542

dinsdag 1 september 2009 @ 10:13:31 #243
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72333561
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:09 schreef Suijk het volgende:
Toch fijn, alles weer zo op het allerlaatste moment. Dan krijgen dit soort acties veel sneller het idee van een wanhoopsactie. Alweer.
Zou voor Ajax wel mooi zijn als de verwachtingen dit keer wel waar worden gemaakt..
Maar goed, blijkbaar mogen ze rustig wennen, omdat ze niet als directe versterking lijken te zijn gehaald. (zijn ze qua leeftijd wss ook niet natuurlijk)
pi_72333583
Ik ga me pas zorgen maken als er geen verdediger meer komt. Erg leuk hoor, het Belgische duo, maar niet voor een heel seizoen.

@ Happel. Ik denk het wel, ja.
  dinsdag 1 september 2009 @ 10:14:21 #245
131729 jna
pi_72333586
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij twee aankopen waar je je geen buil aanvalt... weet iemand nog meer over die Mexicaanse verdediger Aurajo die gisteren werd genoemd ?
José Eduardo de Araújo or simply Zé Eduardo (born August 16, 1991 in Uberaba)
Jawel, je keek.
pi_72333604
Kerlon

Fantastisch
pi_72333754
Hmm eigenlijk helemaal niet zo slecht.

Kerlon zo goed als gratis, dus totaal geen risico. Toen hij nog in Brazilie speelde stond hij wel bekend al groot talent, ook buiten dat ene trucje. Is het niks doen we hem zo weer weg.....

En die andere speelt in u-20 dus die zal heus wel wat kunnen zou je zeggen.
AFC Ajax
pi_72333803
Is die Kerlon nou echt zo goed? Of is ie bekend vanwege die zeehond aktie en is dat het verder?
Wat zijn de statistieken van die vent? Assists doelpunten vs wedstrijden etc
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72333835
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 10:14 schreef jna het volgende:

[..]

José Eduardo de Araújo or simply Zé Eduardo (born August 16, 1991 in Uberaba)
oh ok... dan heeft de poster hem verwisseld met een Mexicaan dus

Maar goed, misschien kan ie ook in de verdediging uit de voeten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72333931

Hopelijk is hij wel wat meer afgetraint dan dit plaatje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')