quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
...
Ajax vangt een zeehond op
...
Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een triest bericht. Echt typisch gedrag van een hersenloze Ajax-supporter welke een ongezonde haat jegens Feyenoord koestert.Het is godverdomme gewoon goed voor Ajax dat Twente en Feyenoord gelijk speelde, logische reactie dus.
Kansloos idd, wat een mongolengedrag. Kan me sowieso nooit plaatsen in hersenloze debielen die een echte haat dragen jegens notabene een voetbalclub, maar om op zo'n manier je medefans te bedreigen omdat ze niet dezelfde haat delen is echt te kansloos voor woorden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een triest bericht. Echt typisch gedrag van een hersenloze Ajax-supporter welke een ongezonde haat jegens Feyenoord koestert.Het is godverdomme gewoon goed voor Ajax dat Twente en Feyenoord gelijk speelde, logische reactie dus.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kansloos idd, wat een mongolengedrag. Kan me sowieso nooit plaatsen in hersenloze debielen die een echte haat dragen jegens notabene een voetbalclub, maar om op zo'n manier je medefans te bedreigen omdat ze niet dezelfde haat delen is echt te kansloos voor woorden.
Meen me te herinneren dat dat vorig jaar voldoende keren gebeurd is, hier op Fok.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ongeacht de tegenstander, je juicht nooit voor je rivaal
Dat is mijn mening. Jij denkt toch ook te bepalen dat de mensen van de website hersenloos zijn?quote:
Dat mensen het hier doen, oke, maar in een uitvak?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Meen me te herinneren dat dat vorig jaar voldoende keren gebeurd is, hier op Fok.
Gaat nergens over, je zit er gvd voor Ajax, als RKC nou van de kakkies wint mag je best even juichen al vind ik dat ook niet horen als je voor Ajax in het stadion bent.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat mensen het hier doen, oke, maar in een uitvak?
een 30 jarige in vorm gaat niet 1-2-3 naar Ajaxquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Liever een 30 jarige in vorm dan een 21 jarige die blijkbaar al 2 jaar niets presteert.
Hoezo dringen geblazen voor de nummer 10 heb je maar een serieuze optie Aissati en in de aanval heb je als kwalitatief goede spelers Suarez, Sulejmani en nu nog Cvitanich. Kennedy en Rommedahl zijn toch niet echt serieuze opties.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Maar dan is het nog dringen geblazen voor de posities als offensieve middenvelders en aanvallers.
Dan gaat dus Aissati of Sulejmani of één van die aankopen op de bank geraken.
Of Luis gaat nog weg
AFCA Straatsoldaat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:42 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat Ajax 2 punten achter nr1 komt te staan ipv 3 is niet iets om blij van te worden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:54 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gaat nergens over, je zit er gvd voor Ajax, als RKC nou van de kakkies wint mag je best even juichen al vind ik dat ook niet horen als je voor Ajax in het stadion bent.
Hm, ik heb nog geen vertrouwen dat die spits, als hij komt, echt een versterking zal zijn. Vrees dat hij de zoveelste miskoop blijkt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Zouden er echt meer versterkingen komen dan alleen 1 spits?
Jazeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
Kan Kerlon niet gewoon op 10?
Hey dat toetsenbord heb ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat allemaal voor paniekaankopen.
-doe ff normaal-quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
AFCA Straatsoldaat.![]()
Haal dat AFCA eens heel snel weg uit je naam man, sufferd. Je hebt er echt niks van begrepen.
Rustig rustig. Denk aub ook aan de servers van Fok!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef Rejected het volgende:
WOOOOOOOW KERLON!!!!!!!!!!!?
Ga maar weer gewoon fake berichten plaatsen ouwe kakkerlak.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zijn wenkbrauwen camoufleren al voldoende
Kan jij niet eens normaal reageren in plaats van alleen maar met scheldwoorden of verwensingen te strooien? Simpele ziel.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef Nashje het volgende:
-niet doen-
Eens. Leuk en aardig, die Kerlon, maar dit is gewoon weer verneuking van eigen gelederen. De Jong speelde zelfs aardig en met voorin Pantelic erbij zit het wel dik genoeg toch? Kerlon wordt overbodig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Misschien wel goed genoeg voor de Eredivisie die Kerlon. Al weet ik eerlijk gezegd niet wat Ajax met hem moet.. tenzij Sulejmani toch niet zo bevalt of dat Suarez toch gaat..
Hij dolt Gio wel hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kerlon.... Ajax toch. Waarom nou al die paniek transfers?
Ajax had al langer interesse in Kerlon hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarop is dat gebaseerd vind hem echt nooit overtuigen als ik hem zie spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef Seam het volgende:
Had liever gezien dat De Jong wat meer kansen ging krijgen
Wat is er mis met een talent? Je zegt het nu puur omdat het Ajax is, beetje sneuquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is dit je gevoel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
Kerlon komt niet, denk ik. Maar goed, staat morgen wel in de krant van wakker Nederland.
Nouja als je eerst wel op de officiële site van Inter staat bij de aanvallers en een aantal uur later er niet meer bij staat dan zal er toch wel iets spelen. Anders halen ze je er ook niet zomaar vanaf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:15 schreef M0NTANA het volgende:
Kerlon komt niet, denk ik. Maar goed, staat morgen wel in de krant van wakker Nederland.
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."quote:
En VI kwam vanavond ook met groot nieuws.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
Vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kreeg een sms met: "Kerlon klopt niet.. Telegraaf heeft het overgenomen maar is niet waar.."
Maar goed, we'll see.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |