Eenschquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klacht, erger ik me ook aan
Duitsland is niet meer wat het geweest is. Slecht wegdek (vooral in de regen..), Veel stukken waar je nog maar 130 of 110 mag. En het halve land is continu in aanbouw waardoor je om de haverklap bij een baustelle komt waar je met een beetje pech maar 60 mag..quote:
Je mag zo'n 175 op de teller toch? Die regel hanteer ik altijd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef WurM het volgende:
Mensen die denken dat ze harder mogen dan de maximumsnelheid!
Verder eens met de klacht. Ik wil ook 140/150 rijden op de linkerbaan (harder kost me een punt op mn rijbewijs en die wil ik allemaal houden natuurlijk), niet 110
Als iemand met 90 op de middelste baan rijdt waar 120 is toegestaan mag je er rechts voorbij. Dan is het namelijk voorbijrijden, en niet inhalen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Aansteller
Ik reed pasgeleden op de A12 en daar reed een of andere malloot op de middelste rijbaan zo'n 90-100 km waar je 120 mag terwijl de rechterrijstrook geheel vrij was en de linkerkant behoorlijk druk en bij het aan de rechterkant passeren (je moet toch wat) zag ik dat die malloot een of andere kantoorpik was in zijn nette pakkie die uit zijn neus zat te eten (en dat bedoel ik dus letterlijk)
Je brommobiel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef Goofisch het volgende:
Mijn auto gaat niet harder als 90
dus dat scheelt
keverquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:58 schreef H1F5 het volgende:
Lekker makkelijk praten heb je vanaf de achterbank.
Zulke dingen denk ik ook altijd, totdat ik zelf achter het stuur zit...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef kingmob het volgende:
Je zult jezelf maar tof vinden omdat je hard rijdt...
De mijne wel jaquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef Goofisch het volgende:
Mijn auto gaat niet harder als dan 90
dus dat scheelt
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je mag zo'n 175 op de teller toch? Die regel hanteer ik altijd.
Welnee.. 3de keer gepakt met 160+ is pas punt eraf...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef WurM het volgende:
Mensen die denken dat ze harder mogen dan de maximumsnelheid!
Verder eens met de klacht. Ik wil ook 140/150 rijden op de linkerbaan (harder kost me een punt op mn rijbewijs en die wil ik allemaal houden natuurlijk), niet 110
Niet alleen bij 40km te hard hoor. Ook bij 35, 50 enz. Vanaf de 30 km te hard krijg je een aantekeningquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Nee, helemaal fout.![]()
Bij 40km te hard op de snelweg krijg je een aantekening die voor 5 jaar blijft staan, wordt je nog een keer gepakt ben je de l*l. Dus niet harder dan 120 + 40 = 160 km/h. Naja, laten we zeggen 165 km/h op de teller.
Gewoon goed opletten, 1 van de 3 punten kan je wel missenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet alleen bij 40km te hard hoor. Ook bij 35, 50 enz. Vanaf de 30 km te hard krijg je een aantekening
Met het puntenrijbewijs gaat er iig een punt af bij 30 km/h of meer te snel. Daarom rijd ik ook (nog) niet harder dan 150
Op de snelweg is dat pas bij 40 te hardquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet alleen bij 40km te hard hoor. Ook bij 35, 50 enz. Vanaf de 30 km te hard krijg je een aantekening
Met het puntenrijbewijs gaat er iig een punt af bij 30 km/h of meer te snel. Daarom rijd ik ook (nog) niet harder dan 150
Ze zouden je moeten executeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
Ik reed laatst op de A28 en haalde met 130 een vrachtwagen in (40 km snelheidverschil, genoeg lijkt me).
Zie ik in mijn spiegels een BMW 5-serie met iets van 180 aan komen laagvliegen al knipperend met groot licht.
Iets verderop reed nog een vrachtwagen, dus ben ik , na het inhalen van de 1e vrachtwagen, lekker met 130 links door blijven rijden, omdat ik anders op de rechterbaan in de remmen zou moeten voor die 2e vrachtwagen.![]()
Zie ik opeens achter me die BMW naar de rechterbaan schieten en mij rechts inhalen.![]()
Ik was te laat om mijn auto er nog naar rechts voor te gooien, dus bijgetrapt naar de 150 in een poging hem in de ankers te laten gaan voor die 2e vrachtwagen, maar met mijn 1.6-je was ik geen partij voor die BMW, dus kon die stropdas nog net voor die vrachtwagen weer voor me de linkerbaan opschieten.
Eikel/trolquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
Ik reed laatst op de A28 en haalde met 130 een vrachtwagen in (40 km snelheidverschil, genoeg lijkt me).
Zie ik in mijn spiegels een BMW 5-serie met iets van 180 aan komen laagvliegen al knipperend met groot licht.
Iets verderop reed nog een vrachtwagen, dus ben ik , na het inhalen van de 1e vrachtwagen, lekker met 130 links door blijven rijden, omdat ik anders op de rechterbaan in de remmen zou moeten voor die 2e vrachtwagen.![]()
Zie ik opeens achter me die BMW naar de rechterbaan schieten en mij rechts inhalen.![]()
Ik was te laat om mijn auto er nog naar rechts voor te gooien, dus bijgetrapt naar de 150 in een poging hem in de ankers te laten gaan voor die 2e vrachtwagen, maar met mijn 1.6-je was ik geen partij voor die BMW, dus kon die stropdas nog net voor die vrachtwagen weer voor me de linkerbaan opschieten.
180km/uurquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
al die mensen die zeuren over die ''paar minuten''
als ik nijmegen eindhoven volgens de regels rij duurt het 47 tomtom minuten, als ik het op eigen tempo doe kan het in 32, scheelt een kwartier
kan je nagaan als je volgens de tomtom meer dan 1 of zelfs 3 uur in de auto moet zitten, kan je er echt een boel afrijden
zoals je zegt: hij kon er zelf rechts voorbij, dus jij had ook naar rechts gekund, had hij gewoon links voorbij kunnen gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
nee 170, anders heb ik de kans mn rijbewijs kwijt te raken natuurlijkquote:
Nope. 130 links mag. Als je dan per se 180 wil rijden met je Beamer, heb je gewoon pech als je zo iemand tegenkomt. Te hard rijden, oke, daar kan ik nog inkomen, maar rechts inhalen doe je gewoon niet. Punt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten executeren.
Mensen die voor eigen rechter spelen op de wegquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
130 echte km/h mag echt niet links. Krijg je gewoon een boete hoor als je geflitst wordt. Dat jouw teller nou 130 aangeeft terwijl je 110 rijdt betekent niet dat dat bij iedereen is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Nope. 130 links mag. Als je dan per se 180 wil rijden met je Beamer, heb je gewoon pech als je zo iemand tegenkomt. Te hard rijden, oke, daar kan ik nog inkomen, maar rechts inhalen doe je gewoon niet. Punt.
Hij had je keihard van achter moeten aanrijdenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
Wel als iemand onnodig links rijd.punt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Nope. 130 links mag. Als je dan per se 180 wil rijden met je Beamer, heb je gewoon pech als je zo iemand tegenkomt. Te hard rijden, oke, daar kan ik nog inkomen, maar rechts inhalen doe je gewoon niet. Punt.
Ik weet het, ik doe het zelf ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
TS,
Als je je laat verleiden om op de rechterbaan te blijven totdat je 25 meter achter dat langzaam rijdende busje zit dan ben je de sjaak want er is niemand op de linkerbaan die je er nog vrijwillig tussen laat.
De kans op een kettingbotsing is daar gigantisch want iedereen zit daar te bumperkleven om maar geen gat te laten vallen waar iemand van de rechterbaan tussen past.
Mij kan het zelfs geen reet schelen of ik er langer of korter over die. Er op bespaar of verspil.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
al die mensen die zeuren over die ''paar minuten''
als ik nijmegen eindhoven volgens de regels rij duurt het 47 tomtom minuten, als ik het op eigen tempo doe kan het in 32, scheelt een kwartier
kan je nagaan als je volgens de tomtom meer dan 1 of zelfs 3 uur in de auto moet zitten, kan je er echt een boel afrijden
Dat iemand 180 wil rijden moet hij dat helemaal zelf weten, maar als hij iemand voor zich heeft die zijn rijbewijs niet kwijt wil (en het liefst ook geen snelheidsboetes), moet hij maar even geduld hebben. Ga ik netjes bij eerste gelegenheid naar rechts.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Mensen die voor eigen rechter spelen op de weg.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten executeren.
Whehe, dit topicookin KLBquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe het zelf ook.
Vooral bij sjonnies die bij het ritsen tot het eind rijden en en dan snel tussen willen
[..]
Alsof het je wat scheelt op de hele reis.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef Sjibble het volgende:
Ik rij dagelijks over de A208, voor school, werk en stage. Moet wat he..
En niet alleen op de heenweg, die valt mee. Maar op de terugweg is het een drama!![]()
De N208 begint al druk te worden als je het CBR passeert, richting beverwijk. Dus het is gas geven met je teen. Maar de pret begint bij het begin van de A208. Er zitten van die "vlotte rijders" tussen die de linkerstrook pakken, en ipv 100, 110 rijden. WoooowTerwijl er achter me allemaal auto's kleven, omdat ik het gas er niet op kan zetten omdat de andere 20 auto's voor me zo traag rijden.
En dat om een busje op de rechter rijstrook die even wat langzamer rijdt.
Waarom kunnen ze niet gewoon op het gaspedaal TRAPPEN?Te beroerd om 2km zachter te rijden, maar te schijterig om een boete en dus maar 10kmh harder rijden
.
En dan vooral ook echt het hele verkeer op de linker rijstrook. Ik overweeg om alles van rechts in te halen want dit schiet niet opGa er dagelijks 160, maar kom op...
Infantiele bestuurders die onterecht de linkerrijstrook pakkenTerwijl ik lekker met volle bak door wil toefen
Niks, t is leuk om lekker hard te scheurenquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Alsof het je wat scheelt op de hele reis.
Ritsen moet juist op het einde prutser!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik weet het, ik doe het zelf ook.
Vooral bij sjonnies die bij het ritsen tot het eind rijden en en dan snel tussen willen
[..]
Mij kan het zelfs geen reet schelen of ik er langer of korter over die. Er op bespaar of verspil.
Het gaat erom dat 160 een lekker vaartje is. Dus ik ga gewoon 160 ook al weet ik dat de ingehaalde auto's weer achter me zullen staan bij het stoplicht op de randweg. Het rijdt gewoon lekker
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klacht, erger ik me ook aan
Ik heb het over mensen die volgas de strook nog afrijden en er dan nog voor willen, om dus de hele reut in te halen. Door dat soort klojo's schiet het ook niet op of welquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ritsen moet juist op het einde prutser!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Gewoon trappen, dan maar wat boetes vergaren, so what.
ik rij dan ook nooit op dat trajectquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef KosterT het volgende:
Nounou, als ik dit topic zo lees lijkt bijna iedereen wel met dik 150 over de snelweg te rausen. Toch frappant dan dat ik op het traject Zaltbommel-Eindhoven praktisch iedereen voorbij rij en hooguit 2x ingehaald wordt terwijl ik, jawel, 135 rij!
Dan ga ik je toch gewoon rechts voorbij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:30 schreef MF het volgende:
Al die stoere jongetjes hier met hun hard rijden. Als ze een ongeluk veroorzaken, zitten ze te janken. Je moet je gewoon netjes aan de snelheid houden. Scheelt een hoop benzine/diesel en het wordt allemaal een stuk veiliger op de weg. Overigens hebben bumperklevertjes bij mij een probleem. Daar ga ik niet voor aan de kant, al gaan ze op hun kop staan.
Zaltbommel Eindhoven?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef KosterT het volgende:
Nounou, als ik dit topic zo lees lijkt bijna iedereen wel met dik 150 over de snelweg te rausen. Toch frappant dan dat ik op het traject Zaltbommel-Eindhoven praktisch iedereen voorbij rij en hooguit 2x ingehaald wordt terwijl ik, jawel, 135 rij!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:30 schreef MF het volgende:
Overigens hebben bumperklevertjes bij mij een probleem. Daar ga ik niet voor aan de kant, al gaan ze op hun kop staan.
Ik kon vanmorgen lekker doorrijden, alleen maar doorrijdersquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dan ga ik je toch gewoon rechts voorbij?
Vandaag was het weer raak hoor. Iedereen proppen op de linker rijstrook, en gelijk rijden met de rechter.
Godverdomme
Of zo'n kak-arosa die niet aan de kant wilt
Je had gewoon naar rechts moeten gaan, amateurquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
Liever niet, maar als er weer een of andere moraalridder links blijft plakken ga ik daar echt niet op wachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
, maar rechts inhalen doe je gewoon niet. Punt.
Ja, leuk is dat hè, als je op je cruise control rijdt. Dan pas valt 't op hoe weinig mensen in staat zijn een enigszins constante snelheid aan te houden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef Reneuh het volgende:
Of van die mensen die jij eerst inhaalt, omdat ze 110 rijden en jou daarna weer inhalen met 140, om vervolgens weer rechts voor je te gaan rijden met 110Terwijl ik de cruise control heb aanstaan.
Of als je ze de ruimte geeft om in te voegen, wederom op cruise control ingesteld (zet hem meestal op 124) en ze je dan niet meer laten invoegen naar rechts, waardoor je dus wel harder moet gaan rijden. Thanks for nothing.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat hè, als je op je cruise control rijdt. Dan pas valt 't op hoe weinig mensen in staat zijn een enigszins constante snelheid aan te houden.
Of ze gaan ineens harder rijden als je ze gaat inhalen
cruise control in Nederlandquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef Reneuh het volgende:
Of van die mensen die jij eerst inhaalt, omdat ze 110 rijden en jou daarna weer inhalen met 140, om vervolgens weer rechts voor je te gaan rijden met 110Terwijl ik de cruise control heb aanstaan.
Links van Utrecht wel ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:30 schreef ASroma het volgende:
[..]
cruise control in Nederland! aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit aan uit
Klagen dat die bus niet opschiet maar je blijft er wel naast rijdenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef heartz het volgende:
Ik haal dus eigenlijk nooit rechts in......
Maar nu reed ik (op de terugweg) achter een bus en al die auto's van rechts kwamen maar voorbij.
Toen kreeg ik de kans om van rechts in te halen, de verleiding was groot en ik kon niet weerstaan, was er dus zo'n 10 km vrije ruimte voor die kutbus. Het was een grote bus, dus ik kon niet zien wat er voor hem reed. Toen ik het zag heb ik dus nog ff voor die malloot getoeterd
![]()
Bijna nog erger dan die slome tante![]()
Naast die achterlijke bus heb ik een goede reis gehad
Nee ik heb hem rechts ingehaald!! Anders zeg ik dat toch niet?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Klagen dat die bus niet opschiet maar je blijft er wel naast rijden
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef TNA het volgende:
Mensen die zich frustreren in de auto i.p.v. zich realiseren dat dit geheel misschien één minuut reistijd kostZet goede muziek aan en chill. Alsof het boeit of je 95 of 100 km/h rijdt.
Dat kan, als je zeeen van tijd hebt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef bakatje het volgende:
[..]
![]()
Gewoon genieten van het autorijden!
Het gaat er niet om of het mag; het gaat erom dat je niet moet janken als er iemand die harder wil dan 130 daar een creatieve oplossing voor gaat zoeken. Beiden zijn fout, maar dat is niet het punt van de discussie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je goedkoop bent, kan je gewoon beter gaan carpoolen of liften.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef longinus het volgende:
van bollenstreek naar Leeuwarden 120 km , terug met 100, duurde 15 minuten langer, en scheelde 4 liter brandstof.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |