Eenschquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
terechte klacht, erger ik me ook aan
Duitsland is niet meer wat het geweest is. Slecht wegdek (vooral in de regen..), Veel stukken waar je nog maar 130 of 110 mag. En het halve land is continu in aanbouw waardoor je om de haverklap bij een baustelle komt waar je met een beetje pech maar 60 mag..quote:
Je mag zo'n 175 op de teller toch? Die regel hanteer ik altijd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef WurM het volgende:
Mensen die denken dat ze harder mogen dan de maximumsnelheid!
Verder eens met de klacht. Ik wil ook 140/150 rijden op de linkerbaan (harder kost me een punt op mn rijbewijs en die wil ik allemaal houden natuurlijk), niet 110
Als iemand met 90 op de middelste baan rijdt waar 120 is toegestaan mag je er rechts voorbij. Dan is het namelijk voorbijrijden, en niet inhalen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Aansteller
Ik reed pasgeleden op de A12 en daar reed een of andere malloot op de middelste rijbaan zo'n 90-100 km waar je 120 mag terwijl de rechterrijstrook geheel vrij was en de linkerkant behoorlijk druk en bij het aan de rechterkant passeren (je moet toch wat) zag ik dat die malloot een of andere kantoorpik was in zijn nette pakkie die uit zijn neus zat te eten (en dat bedoel ik dus letterlijk)
Je brommobiel?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef Goofisch het volgende:
Mijn auto gaat niet harder als 90
dus dat scheelt
keverquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:58 schreef H1F5 het volgende:
Lekker makkelijk praten heb je vanaf de achterbank.
Zulke dingen denk ik ook altijd, totdat ik zelf achter het stuur zit...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:15 schreef kingmob het volgende:
Je zult jezelf maar tof vinden omdat je hard rijdt...
De mijne wel jaquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:08 schreef Goofisch het volgende:
Mijn auto gaat niet harder als dan 90
dus dat scheelt
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:05 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Je mag zo'n 175 op de teller toch? Die regel hanteer ik altijd.
Welnee.. 3de keer gepakt met 160+ is pas punt eraf...quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef WurM het volgende:
Mensen die denken dat ze harder mogen dan de maximumsnelheid!
Verder eens met de klacht. Ik wil ook 140/150 rijden op de linkerbaan (harder kost me een punt op mn rijbewijs en die wil ik allemaal houden natuurlijk), niet 110
Niet alleen bij 40km te hard hoor. Ook bij 35, 50 enz. Vanaf de 30 km te hard krijg je een aantekeningquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef XpectorNL het volgende:
[..]
Nee, helemaal fout.![]()
Bij 40km te hard op de snelweg krijg je een aantekening die voor 5 jaar blijft staan, wordt je nog een keer gepakt ben je de l*l. Dus niet harder dan 120 + 40 = 160 km/h. Naja, laten we zeggen 165 km/h op de teller.
Gewoon goed opletten, 1 van de 3 punten kan je wel missenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet alleen bij 40km te hard hoor. Ook bij 35, 50 enz. Vanaf de 30 km te hard krijg je een aantekening
Met het puntenrijbewijs gaat er iig een punt af bij 30 km/h of meer te snel. Daarom rijd ik ook (nog) niet harder dan 150
Op de snelweg is dat pas bij 40 te hardquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet alleen bij 40km te hard hoor. Ook bij 35, 50 enz. Vanaf de 30 km te hard krijg je een aantekening
Met het puntenrijbewijs gaat er iig een punt af bij 30 km/h of meer te snel. Daarom rijd ik ook (nog) niet harder dan 150
Ze zouden je moeten executeren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
Ik reed laatst op de A28 en haalde met 130 een vrachtwagen in (40 km snelheidverschil, genoeg lijkt me).
Zie ik in mijn spiegels een BMW 5-serie met iets van 180 aan komen laagvliegen al knipperend met groot licht.
Iets verderop reed nog een vrachtwagen, dus ben ik , na het inhalen van de 1e vrachtwagen, lekker met 130 links door blijven rijden, omdat ik anders op de rechterbaan in de remmen zou moeten voor die 2e vrachtwagen.![]()
Zie ik opeens achter me die BMW naar de rechterbaan schieten en mij rechts inhalen.![]()
Ik was te laat om mijn auto er nog naar rechts voor te gooien, dus bijgetrapt naar de 150 in een poging hem in de ankers te laten gaan voor die 2e vrachtwagen, maar met mijn 1.6-je was ik geen partij voor die BMW, dus kon die stropdas nog net voor die vrachtwagen weer voor me de linkerbaan opschieten.
Eikel/trolquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
Ik reed laatst op de A28 en haalde met 130 een vrachtwagen in (40 km snelheidverschil, genoeg lijkt me).
Zie ik in mijn spiegels een BMW 5-serie met iets van 180 aan komen laagvliegen al knipperend met groot licht.
Iets verderop reed nog een vrachtwagen, dus ben ik , na het inhalen van de 1e vrachtwagen, lekker met 130 links door blijven rijden, omdat ik anders op de rechterbaan in de remmen zou moeten voor die 2e vrachtwagen.![]()
Zie ik opeens achter me die BMW naar de rechterbaan schieten en mij rechts inhalen.![]()
Ik was te laat om mijn auto er nog naar rechts voor te gooien, dus bijgetrapt naar de 150 in een poging hem in de ankers te laten gaan voor die 2e vrachtwagen, maar met mijn 1.6-je was ik geen partij voor die BMW, dus kon die stropdas nog net voor die vrachtwagen weer voor me de linkerbaan opschieten.
180km/uurquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:37 schreef swarmahoer het volgende:
al die mensen die zeuren over die ''paar minuten''
als ik nijmegen eindhoven volgens de regels rij duurt het 47 tomtom minuten, als ik het op eigen tempo doe kan het in 32, scheelt een kwartier
kan je nagaan als je volgens de tomtom meer dan 1 of zelfs 3 uur in de auto moet zitten, kan je er echt een boel afrijden
zoals je zegt: hij kon er zelf rechts voorbij, dus jij had ook naar rechts gekund, had hij gewoon links voorbij kunnen gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
nee 170, anders heb ik de kans mn rijbewijs kwijt te raken natuurlijkquote:
Nope. 130 links mag. Als je dan per se 180 wil rijden met je Beamer, heb je gewoon pech als je zo iemand tegenkomt. Te hard rijden, oke, daar kan ik nog inkomen, maar rechts inhalen doe je gewoon niet. Punt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ze zouden je moeten executeren.
Mensen die voor eigen rechter spelen op de wegquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
130 echte km/h mag echt niet links. Krijg je gewoon een boete hoor als je geflitst wordt. Dat jouw teller nou 130 aangeeft terwijl je 110 rijdt betekent niet dat dat bij iedereen is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Nope. 130 links mag. Als je dan per se 180 wil rijden met je Beamer, heb je gewoon pech als je zo iemand tegenkomt. Te hard rijden, oke, daar kan ik nog inkomen, maar rechts inhalen doe je gewoon niet. Punt.
Hij had je keihard van achter moeten aanrijdenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef swollywood het volgende:
Wel als iemand onnodig links rijd.punt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Nope. 130 links mag. Als je dan per se 180 wil rijden met je Beamer, heb je gewoon pech als je zo iemand tegenkomt. Te hard rijden, oke, daar kan ik nog inkomen, maar rechts inhalen doe je gewoon niet. Punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |