Allebei ziek? Beterschap!quote:
dekentje erover en lekker laten liggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohnee, Kim slaapt ineens op de bank.
uhuhquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga zo voor de buis hangen en DS-en. Wij vrouwen kunnen immers makkelijk 2 dingen tegelijk
wat ben je aan t lezen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhuh
iphonen en tv kijken.. Zometeen mijn boekkie verder lezen
HP7 voor de 3e keerquote:
leukquote:
Heerlijk hé !! Ik lees en herlees en herherlees ze ook telkens weer....quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef Vicky het volgende:
Ik vind lezen eigenlijk helemaal niet leuk maar HP wel.
O ik ook! Ik ontdek er steeds weer nieuwe dingen inquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:59 schreef Stout het volgende:
Heerlijk hé !! Ik lees en herlees en herherlees ze ook telkens weer....
je moest toch ff het verschil tussen nu en 2 weken geleden zien tochquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O ik ook! Ik ontdek er steeds weer nieuwe dingen in
Enne, ik zit nog steeds niet op de bank omdat iemand alsmaar zit te msn-en naar me
Die had ik mee op vakantie maar vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Lishe het volgende:
Herlezen doe ik weinig. Ik kijk ook niet graag een film 2 keer. En ik lees nu de nieuwe Karin Slaughter, Genesis.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Lishe het volgende:
Jullie zijn echt zo lief! Het ging vandaag best wel goed. gisteravond flink gejankt. En vandaag druk gedaan.
Rottdog, dikke kus voor jou. Mocht er ooit nog zo'n kadootje komen, dan pakken we ze uit he? Gewoon even flink balen. En dan over een paar dagen weer 'gewoon' proberen te genieten van wat je wel hebt. Nutteloos was het, maar gelukkig is er nog zoveel meer moois.
Ik heb hardop gelachen om de gedoetjes van Sugar!
Herlezen doe ik weinig. Ik kijk ook niet graag een film 2 keer. En ik lees nu de nieuwe Karin Slaughter, Genesis.
1/3 deel dan hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
Maar dat is dan ook echt een Italieboek Snoop
Ja, da's echt super!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Stout het volgende:
je moest toch ff het verschil tussen nu en 2 weken geleden zien toch
das echt een oepsquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag een bruiloft die een echte meisjesdroom was![]()
Waanzinnige jurk, mooie bruidegom, bode die te laat was en de akte was vergeten, mooie locatie, veel emoties, roséetje in de kasteeltuin onder een parasol...
Alleen valleen daardoor nu steeds m'n ogen een beetje dicht
Ik dacht evenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef E.T. het volgende:
Wel heel mooi.. bruid en bruidegom zagen elkaar in de trouwzaal voor het eerst.. Ik was m'n zakdoekjes vergeten
Ik vond het begin zooo slaapverwekkend. ben nog niet ver maar het kon me niet boeien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:27 schreef Lishe het volgende:
Mannen die vrouwen haten kom ik nog niet doorheen. Ben nu op 1/8 denk ik. Ligt nu aan de kant voor over een tijdje.
Belana, ik ben benieuwd!
Hier nog iemand die zich door het begin heeft moeten worstelen, nu is het wel al wat spannender, maar het is nog niet zo spannend dat ik het niet weg kan leggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vond het begin zooo slaapverwekkend. ben nog niet ver maar het kon me niet boeien.
Ik was het niet, maar 10kg in een maand moet lukkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Belana het volgende:
heej mous, van harte
ik heb donderdagavond een afspraak met een cambridge mevrouwwie gaf die tip nou ook alweer? ik wilde vragen hoe lang je bezig bent en hoe snel het gaat
Dat leek mij dus ook zo makkelijk. Je hoeft geen keuzes te maken tussen wat je wel of niet mag, dat is al voor je gedaan. Die soep zou idd nog wel een optie zijn voor als Kai hier is, Misschien toch maar eens een afspraak maken met zo'n mevrouw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef k_i_m het volgende:
Je hebt ook soep voor 's avonds m@x! En nee, maar het maakt het wel supermakkelijk dat je niks anders mag eten. Kan je het ook nooit fout doen.
Misschien een poezen eigenschapquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Hier nog iemand die zich door het begin heeft moeten worstelen, nu is het wel al wat spannender, maar het is nog niet zo spannend dat ik het niet weg kan leggen.
geen keuzes lijkt mij aan de ene kant ook wel prettig, aan de andere kant saai en moeilijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook zo makkelijk. Je hoeft geen keuzes te maken tussen wat je wel of niet mag, dat is al voor je gedaan. Die soep zou idd nog wel een optie zijn voor als Kai hier is, Misschien toch maar eens een afspraak maken met zo'n mevrouw.
Maar als het om 5 kilo gaat, waarom dan een rigoureus dieet gaan volgen en niet gewoon je eetpatroon aanpassen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef Belana het volgende:
[..]
geen keuzes lijkt mij aan de ene kant ook wel prettig, aan de andere kant saai en moeilijk
Ik hoef overigens maar 5 kilo kwijt, dus het kan misschien snel gaan, dat hoop ik
Vast welquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Misschien een poezen eigenschap![]()
Ik had er zo veel over gehoord en hoor zoveel lovende berichten maar ik snap nog niet waarom.
Wat is Cambridge ? Een soort dieet of zo ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Belana het volgende:
ik heb donderdagavond een afspraak met een cambridge mevrouwwie gaf die tip nou ook alweer? ik wilde vragen hoe lang je bezig bent en hoe snel het gaat
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:25 schreef Keshet het volgende:
Zijn jouw kinderen op dezelfde dag jarig Sugar?
objectieve buitenstaanders ken ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:05 schreef livelink het volgende:
En zijn er hier ervaringen met Ladyline? Ik zit zoiets te overwegen.
Belana, als je sport kweek je spieren en dan lijkt het misschien niet dat je afvalt (in grammen), maar je zet vet om in spieren en dat is toch ook een doel van het afvallen. Het kan toch niet zo zijn dat 2x per week sporten niks met je doet? Dat wil er bij mij eigenlijk niet in. Wat zeggen objectieve buitenstaanders ervan?
welke allerhande? die van deze maand?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef k_i_m het volgende:
Ondanks alle ongelukken was de quiche trouwens onverwacht erg lekker, Lang leve de
. Allerhande
.
Holy crap! Had dat eerder tegen me gezegd, dan had ik het nooit gedaan en dan was ik nu niet op mijn normale gewicht maar nog steeds vet geweestquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
hoi! 460kcal.. dan knal je sowieso je stofwisseling om zeep en zodra je een keer fatsoenlijk eet kom je 3 keer zo hard aan
Nee, gewoon gezocht in de recepten. Het was met spek en kaas, maar ik heb er blokjes ham in gedaan, vonk lekkerderderquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welke allerhande? die van deze maand?
gezond is andersquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Holy crap! Had dat eerder tegen me gezegd, dan had ik het nooit gedaan en dan was ik nu niet op mijn normale gewicht maar nog steeds vet geweest.
Ja, dat kan ik ook zeggen van borstvoeding geven met ondergewicht. Als het doel de middelen maar heiligt. Je kan ook op je reet zitten en wachten tot er een wonder gebeurt, als je dat lang genoeg doet ga je er uiteindelijk net zo aan dood als mensen die roken/sporten/drinken/snuiven/weinig slapen/te dik/te dun zijn.quote:
Ik gaf als tegenprestatie een ander voorbeeld wat niet zo gezond is, en daarna nog een rits dingen waar je dood aan gaat. Ik zie het probleem niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:14 schreef bixister het volgende:
misschien heb ik niet alles even goed bijgelezen maar ik las alleen iets over een crash-dieet en dat dat niet zo gezond is? lijkt me een vrij onschuldige opmerking? wel fijn dat 't voor jou wel gewerkt heeft, maar over 't algemeen is 't niet de beste manier om (voor langere tijd) gewicht kwijt te raken, toch? -maar misschien moet ik er maar niks over zeggen, ik ben echt de worst diëter ever. ik hou 't nog niet een dag vol, zo ik al zoiets probeer.-
Ik mag geen producten waar lactose in zit....vandaar dat ik maar naar de dieetist ben gestapt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:13 schreef YPPY het volgende:
Zoiets idd Rewimo. Het zit in onderdelen, zodat je 'snoep' punten vanzelf snel opraken. Ik vond dat soms lastig met de 'brood' punten, want daar zat ik snel aan het maximum. Vandaar dat ik toen ben overgestapt op muesli als ontbijt, dat scheelde weer iets.
ik heb een snelle stofwisseling sinds de zwangerschap, daar heb ik zelf dus geen vat op. De dietiste zei ook dat borstvoeding daar verder niets aan zou kunnen veranderen m.a.w het is dus niet beter om te stoppen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook zeggen van borstvoeding geven met ondergewicht. Als het doel de middelen maar heiligt. Je kan ook op je reet zitten en wachten tot er een wonder gebeurt, als je dat lang genoeg doet ga je er uiteindelijk net zo aan dood als mensen die roken/sporten/drinken/snuiven/weinig slapen/te dik/te dun zijn.
Enzo.
Gefeliciteerd, neem ik aan?quote:
ehh ik vind het niet zo bijzonder hier, maar daar verschillen de meningen over. Heb je nog geen fiets ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh Stout, die kringloopwinkel (rataplan oid) is dat wat? of verspil ik mn tijd met dat klote eind lopen?
nog geen fietszitjequote:Op dinsdag 1 september 2009 08:50 schreef Stout het volgende:
[..]
ehh ik vind het niet zo bijzonder hier, maar daar verschillen de meningen over. Heb je nog geen fiets ?
ik zag m ja..maar het lijkt me net de meest veilige optie..als ie daar al zo lang ligtquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:58 schreef Stout het volgende:
[..]
dr ligt er een beneden indie fietskar
Ik ga wel eens naar die in Harenkarspel....quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:59 schreef moussy het volgende:
Gefelicitaart Ynske
Ik vind dat Rataplan belachelijke prijzen heeft voor een kringloop
das waar !quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zag m ja..maar het lijkt me net de meest veilige optie..als ie daar al zo lang ligt
ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij zou ik omvallen als ik maar 460 calorieën per dag binnenkreeg
Ruilen ? Tussen mijn lichtste gewicht als 25 jarige en nu 36 jarige zit wel 50 kg...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:25 schreef Guuzewuus het volgende:
Gefeliciteerd Ynske. (Ben je jarig?
)...
Ik ben echt tegen dieet geloof ik. Ik denk ook dat het heel ongezond is om te snel te veel af te vallen, en dat je met normale maaltijden een heel gewoon en gezond lichaam kunt hebben. Maar goed, dat zal mijn naïviteit wel zijn.
Als ik vind dat er wel weer een kilootje afmag dan ga ik minder snoepen (als ik de discipline kan opbrengen) en meer bewegen, maar no way dat ik aan mijn gewone maaltijden kom. Maar goed, ik ken dan ook een maximale schommeling in mijn volwassen niet-zwangere leven van ongeveer 4 kilo en heb daarom waarschijnlijk geen recht van spreken.
Ach Stout, echt? Jeetje zeg, hoe kan dat nou hè.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef Stout het volgende:
[..]
Ruilen ? Tussen mijn lichtste gewicht als 25 jarige en nu 36 jarige zit wel 50 kg...
Hoe dat kan ? Nou snoepen, snaaien, snacken, kindjes krijgen (oudste leverde 30 kg op of zo)quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:29 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ach Stout, echt? Jeetje zeg, hoe kan dat nou hè.
Maar jij bent zonder crash-dieet bezig toch? Gewoon rustig aan, zonder ongezond lage doseringen van alles enzo?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:34 schreef Stout het volgende:
[..]
Hoe dat kan ? Nou snoepen, snaaien, snacken, kindjes krijgen (oudste leverde 30 kg op of zo)
yup, ik eet minder koolhydraten omdat ik daar slecht tegen kan (ik word er duf van, sloom en zo) en meer eiwitten, maar gewoon groente en fruit, ook alle soorten. Ik eet nu 1500 kcal per dag. dat zijn er zo'n 500 minder dan een gemiddelde vrouw per dag nodig heeft. S avonds gewoon met de pot mee : maar ik eet zeg maar 1 aardappel (ipv 3) en meer vlees en groente. Ook gebruik ik gewoon olie of vloeibare margarine om toch vetten binnen te krijgen.
Ik heb hier van de week de hele voorkamer verbouwd, zelf! Boekenkast eruit gesjord naar de schuur getild, enorme bank erin gezet (waar ik eerst zelf de poten onder geschroefd heb enzo), twee tafeltjes en lampen in elkaar gezet, en drie vuilniszakken met boeken naar de zolder gesleept.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:46 schreef Estrys het volgende:
Guus gekje gaat niet zo'n zware kast in je eentje tillen hoor
*streng kijkt* vraag daar maar mooi iemand in het magazijn
ik 2500 *grijns*quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:36 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
. Knap.
Ik heb zelf geen idee hoeveel cal ik binnenkrijg op een dag.
volgens de BMI mag ik 80 wegen en dan heb ik nog steeds een gezond gewichtquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef lily het volgende:
Goed man, de dames die hun eetpatroon kunnen wijzigen en daardoor afvallen![]()
en ook eenvoor de sporters onder ons..
Ik kan niet dieten. Ik heb een eetstoornisverleden dus ik moet ongelooflijk uitkijken met wat ik doe op dat gebied. Ik heb de neiging om alle kanten uit te slaan behalve de goeie zeg maar.
Ook sporten vind ik een crime (en ik heb echt echt echt heel weinig tijd doordeweeks).
Ik zit op een gezond BMI (net an hoor) en dat moet maar goed zijn, denk ik...
(nu zwanger is natuurlijk helemaal een ander verhaal...maar ik moet best wel weer wennen aan mijn veranderende figuur)
Ja, het is zeker verdrietig..quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:52 schreef Guuzewuus het volgende:
Lily, ik vind eetstoornissen zo verdrietig. Mensen zijn zoveel mooier als ze wel wat spek op hun beenderen hebben, vind ik, en als ze heerlijk meetafelen en meegenieten enzo.
Maar jij bent nu toch ook gewoon errug mager? Veel te, zeg maar. Gij lange vrouwequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens de BMI mag ik 80 wegen en dan heb ik nog steeds een gezond gewicht
ja, dat kan (je bent groot toch)?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens de BMI mag ik 80 wegen en dan heb ik nog steeds een gezond gewicht
Wij moeten gewoon opgerekt worden, dan is alles meteen keurig netjes verdeeld qua vetjes. Oké ik moet dan denk ik tot een 2.40 opgerekt wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens de BMImeter moet ik nog 10 kilo afvallen om een gezond gewicht te hebben. Klein zijn suckt
Van dat soort dingen raak ik ook in de stress, want hoewel ik hier flink meepost tegenwoordig, ben ik nogsteeds een internet-nitwit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:49 schreef Vicky het volgende:
Guus, je kan op internet kijken of de kast op voorraad is.
Bij mij mogen ze wel stoppen bij 1.85quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon opgerekt worden, dan is alles meteen keurig netjes verdeeld qua vetjes. Oké ik moet dan denk ik tot een 2.40 opgerekt worden
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon opgerekt worden, dan is alles meteen keurig netjes verdeeld qua vetjes. Oké ik moet dan denk ik tot een 2.40 opgerekt worden
Nou dat valt echt mee! ik ben slank maar niet eng dun denk ik(vraag maar aan stout!) ik heb de mazzel dat ik bredere heupen en schouders heb en ben natuurlijk wel gezegend met veel spier (turnen, kickboksen,zwemmen)quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Maar jij bent nu toch ook gewoon errug mager? Veel te, zeg maar. Gij lange vrouwe.
Je bent dus gewoon te klein voor je gewichtquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgens de BMImeter moet ik nog 10 kilo afvallen om een gezond gewicht te hebben. Klein zijn suckt
1.96 hier danquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze wel stoppen bij 1.85
Dan kan ik ook eindelijk mijn vent recht in de ogen kijken ipv in zijn neusgaten
Wat schreef je? 1m80 en 50 kilo. dat is errug mager, hoe je het ook wendt of keert, tuttekopquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nou dat valt echt mee! ik ben slank maar niet eng dun denk ik(vraag maar aan stout!) ik heb de mazzel dat ik bredere heupen en schouders heb en ben natuurlijk wel gezegend met veel spier (turnen, kickboksen,zwemmen)
ik schommelde tussen de 64 en 68quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:04 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat schreef je? 1m80 en 50 kilo. dat is errug mager, hoe je het ook wendt of keert, tuttekop.
Ik ben ook aardig gespierd (van mezelf sowieso vrij krachtig, maar ook heftig sportverleden met dansacademie enzo) en ben 1m77 en zonder zwangerschap tussen de 68 en 72 kilo.
Dat klinkt al beter dan 50 kiloquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik schommelde tussen de 64 en 68
ikke niet gespierd helaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:04 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ben ook aardig gespierd (van mezelf sowieso vrij krachtig, maar ook heftig sportverleden met dansacademie enzo) en ben 1m77 en zonder zwangerschap tussen de 68 en 72 kilo.
Ik kreeg even het idee dat ik in het kleine babietjes topic beland was en dat het over bijvoeding ging, zo stellig waren alle opmerkingen over hoe het in elkaar zit met een dieet wat mensen nog nooit gedaan hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dat je met je 'ja maar jij' aankomt wil niet betekenen dat je crashdieet dan opeens wel goed is
Wat ben jij sneu zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik kreeg even het idee dat ik in het kleine babietjes topic beland was en dat het over bijvoeding ging, zo stellig waren alle opmerkingen over hoe het in elkaar zit met een dieet wat mensen nog nooit gedaan hebben.
Sorry dat ik wel mijn mond opentrek. Ik zal er op letten de volgende keer en gewoon zeggen dat kleurdoos al-tijd gelijk heeft!quote:
Dat kan niet, want dat heb ik al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry dat ik wel mijn mond opentrek. Ik zal er op letten de volgende keer en gewoon zeggen dat kleurdoos al-tijd gelijk heeft!
Jij bent net bevallen!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:29 schreef Vicky het volgende:
Mijn BMI is bijna 30...
Ik moet zo te zien 16kg afvallen om een gezond BMI te krijgen...
Nee, het enige wat jij kan doen is nu dat babytopic erbij halen terwijl er hier zat mensen zijn die ook zeggen dat een crashdieet slecht voor je is. En een mens heeft minstens 1500 kcal. nodig om gezond te leven inderdaad. En dat is niet mijn mening dat is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry dat ik wel mijn mond opentrek. Ik zal er op letten de volgende keer en gewoon zeggen dat kleurdoos al-tijd gelijk heeft!
Nog meer excuses, ohquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat heb ik al.
12w geleden al weer hoorquote:
Het enige wat ik nu doe is mijn mond opentrekken voor de mensen die als laatste uitvlucht voor dat dieet hebben gekozen en zich nu lekker lullig voelen over altijd maar hetzelfde commentaar van andere mensen. Maar ga lekker door met wie er gelijk heeft en hoe slecht het allemaal is, jij hebt gelijk. Kan jou het rotten hoe andere mensen zich voelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nee, het enige wat jij kan doen is nu dat babytopic erbij halen terwijl er hier zat mensen zijn die ook zeggen dat een crashdieet slecht voor je is. En een mens heeft minstens 1500 kcal. nodig om gezond te leven inderdaad. En dat is niet mijn mening dat is algemeen bekend.
En met je mond opentrekken heb je geloof ik sowieso al weinig problemen aangezien je net zo graag als ik overal je ongezouten mening over geeft.
Dankquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nog meer excuses, oh. Ticoo
. die altijd gelijk heeft
.
Oh de emocardquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu doe is mijn mond opentrekken voor de mensen die als laatste uitvlucht voor dat dieet hebben gekozen en zich nu lekker lullig voelen over altijd maar hetzelfde commentaar van andere mensen. Maar ga lekker door met wie er gelijk heeft en hoe slecht het allemaal is, jij hebt gelijk. Kan jou het rotten hoe andere mensen zich voelen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
DankJe mag me aanraken hoor.
![]()
Vicky dan heb je altijd nog het excuus dat je 2 kinderen hebt.
Nou die heb ik ook hoor. Kan niet missen dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Dan mag jij mijn dikke bips aanraken, hebben we allebei wat
.
zwanger en BMI gaat niet samen. Zwanger zijn is volgens mij sowieso niet gezondquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:47 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben toch vrij lang (185 centimeters) maar nu zwanger is mijn bmi hopeloos (30,1). Niet zwanger is het beter...23,6, maar ik wil het straks nog wel ietsje omlaag hoor, want ik heb ondanks de lengte een appelfiguur en dat is dan weer minder gezond. Billen, benen, armen heb ik niet, wel schouders en heupen, maar dan zonder vet. Al mijn vetjes zitten om mijn middel....
het voordeel van zwanger zijn is wel dat je geen vetjes meer op je buik hebt, daar is geen plaats meer voorquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:48 schreef Estrys het volgende:
zwanger en BMI gaat niet samen. Zwanger zijn is volgens mij sowieso niet gezond![]()
Hey! Misschien moet je eens een crashdieet proberen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Dan mag jij mijn dikke bips aanraken, hebben we allebei wat
.
Hey! Misschien ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hey! Misschien moet je eens een crashdieet proberen!
Hoe was je verjaardag?quote:
i love koolhydratenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef texelonia het volgende:
Brinta, brood, crackers, muesli, aardappels, pasta, rijst
Je kan proberen om je taartje in te binden, zodat ze niet groeit tot volgend jaar. Dat doen ze met chineze voetjes ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het was niet duur maar wel een écht zomerjurkje.
Blugh!
en ? Kun je dr wat mee of is het weer een antwoord waarvan je denkt....laat maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Vicky het volgende:
ruzie maken is best leuk zo af en toe
Zo hehe.. ik ehb EINDELIJK antwoord...
ja mij ook maar die kunnen ze niet zomaar neerzetten want ze moeten eerst dossier opbouwen en de financiele middelen zijn er geloof ik ook niet naar bij de gemeente.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:35 schreef aeque het volgende:
@ Vicky, flitspalen lijkt me dan een goede oplossing?
En met fruit of zoetstof?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef texelonia het volgende:
Yoghurt had ik bedacht, maar dat lus ik niet zonder suiker, dus dat schiet natuurlijk ook niet op.
Hij was er, en ik heb ook een meneer zover gekregen dat hij al mopperend (iets over zelfbedieningsmagazijn) alles voor me op twee wagentjes (zo lang, zwaar en onhandig) heeft geladen. Toen heb ik betaald en toen ben ik erbij gaan zitten en ben ik gaan bellen, omdat ik niet meer kon bedenken hoe het nu verder moestquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef Morretje het volgende:
Oi, Guus, zonder kast? Wassie er nie?
Nee, BMI zegt alleen iets over de verhouding lengte/gewicht. Niks over bouw, vormen, vetjesverdeling, spieren en dat soort zaken. Je bent dus in verhouding tot je lengte aan de lichte kant nuquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Sugar het volgende:
Ik heb nu een BMI van 20,9. Maar ik geloof toch niet dat BMI alles zegt, hoor.
Het hangt er ook vanaf hoeveel spier ed je hebt, maar het is op zich wel een goede indicatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Sugar het volgende:
Ik heb nu een BMI van 20,9. Maar ik geloof toch niet dat BMI alles zegt, hoor.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:04 schreef freecell het volgende:
Arme Guus met je kast
Maar morgen komtie
(ik zit nu te lunchen met 2 boterhammen, een eitje en een cappuccino zonder suiker...
1/3e van een appeltaart die over was en 2 grote glazen jus
Nou dat is heus wel mogelijk hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Je kunt dus ook met een BMI van 18 keiongelukkig zijn met hangtieten, bredere heupen, buikvetrolletjes of wiebelarmen.
Oh sorry, nu wordt ik er langzaam spotterig van, geloof ik.
Hmmm, ik heb mijn drie boterhammen (brood, aiks) met jonge kaas (aiks aiks
![]()
![]()
) op, dus ik ga maar weer aan de slag, voordat KIM misschien boos wordt
.
Ik bedoelde het ook serieusquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou dat is heus wel mogelijk hoorIk heb brede heupen en vetrolletjes.
En je wilt niet weten hoe het flubbert als ik mijn armen schud![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn mama noemt ze engelenvleugeltjes maar ik kan ze niet waarderen
Met veel slagroom!quote:
Oh, ik dacht dat je jouw lunch beschreefquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Met veel slagroom!
Hij eet alles wat over is altijd als lunch
En dan zit ik met een broodje rookvlees
Maarja, hij vindt het lekker en ik vind elke calorie die hij meer krijgt een goed plan.
Je was het woordje 'hij' vergeten, denk ik dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:04 schreef freecell het volgende:
(ik zit nu te lunchen met 2 boterhammen, een eitje en een cappuccino zonder suiker...
1/3e van een appeltaart die over was en 2 grote glazen jus
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef snoopy het volgende:
Dan maar stom maar ik vind het wel handig om ergens naar te streven
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:20 schreef Sugar het volgende:
[..]
Je was het woordje 'hij' vergeten, denk ik dan?
Alleen als je opzettelijk je mening door wil drammen ten koste van andere mensen hun gevoelens. Maar ik had niet het idee dat jij zo in elkaar zitquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:53 schreef Guuzewuus het volgende:![]()
Zonder kast.
KIM, moet ik me ook aangevallen voelen?
Ik heb overigens genoeg met of aan mijn lijf waar ik om zou kunnen huilen hoor. maar omdat moeder natuur me er nou eenmaal mee gezegend heeft en ik niet zo goed zie hoe ik die zaken zonder zakken met geld zou kunnen veranderen, leg ik me er maar bij neer. ofzo
.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alleen als je opzettelijk je mening door wil drammen ten koste van andere mensen hun gevoelens. Maar ik had niet het idee dat jij zo in elkaar zit.
Het was een reactie op pvoess die deze reactie na mij poste:quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef Sugar het volgende:
Dat is toch ook helemaal niet stom?Dat betekent gewoon dat je dus minder wilt wegen bij je lengte. Dat lijkt me heus niet per definitie een stom streven.
En snoop, je weet in elk geval dat je het kunt! Dat komt weer hartstikke goed, ook voor je eigen gevoel.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb altijd een bmi gehad wat net op het randje ongezond zat.. Nu een 18.3 bmi.
En vind het gewoon altijd stom als mensen zeggen een ander bmi te willen.
Want die dingen zeggen geen fluit. Dan kan ik nogal pissig worden![]()
Want geef mij maar een bmi van 21 en dat ik geen "problemen"meer zie aan mijn lichaam
Nee zo bedoel ik het niet.. Ik bedoel te zeggen dat je beter tevreden kan zijn met je lichaam en je niet moet vast pinnen op een bmi. En dat ik het niet erg kan waarderen dat mensen een lager bmi willen voor het bmi'tje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef snoopy het volgende:
Dan maar stom maar ik vind het wel handig om ergens naar te streven
ooh ok, dan kwam het verkeerd overquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:34 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het niet.. Ik bedoel te zeggen dat je beter tevreden kan zijn met je lichaam en je niet moet vast pinnen op een bmi. En dat ik het niet erg kan waarderen dat mensen een lager bmi willen voor het bmi'tje.
Als je wil afvallen is het bmi een mooi streven dat absoluut zo bedoelde ik het niet..
Dat is ook zo. Ik denk ook: ieder zijn ding wat dat betreft. Het belangrijkste zei Lily al: als iemand lekker in zijn vel zit, dat is het fijnste om te zien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:36 schreef k_i_m het volgende:
Afvallen en gewicht is gewoon een heel gevoelig onderwerp, zeker na een ingrijpende gebeurtenis als een zwangerschap waar je hele lichaam uit zijn verband is geweest.
Mee eensquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:40 schreef Sugar het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Ik denk ook: ieder zijn ding wat dat betreft. Het belangrijkste zei Lily al: als iemand lekker in zijn vel zit, dat is het fijnste om te zien.Hoe je daar ook komt of blijft.
Goede vraag eigenlijk. Ik zou ook wel een reset-knopje willen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben terug van de sportschool!want ik wil ook wat minder mij. Ff een (vast onnozele) vraag
Als je stofwisseling stuk is, kan ie dan weer heel?
Serieus waaromquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:04 schreef lily het volgende:
Een vrouwelijke collega, die ik al 6 weken niet gezien had, zei gisteren: Jeetje, wat ben jij dik geworden zegZo was ik op het eind (van de zwangerschap dus).
Ja? und![]()
Jawel hoor, met veel sporten en langzaam aan meer eten moet dat lukkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben terug van de sportschool!want ik wil ook wat minder mij. Ff een (vast onnozele) vraag
Als je stofwisseling stuk is, kan ie dan weer heel?
Hier werkte dat helaas nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel hoor, met veel sporten en langzaam aan meer eten moet dat lukken.
Spieren zijn zwaarder dan vet..quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier werkte dat helaas niet
Als ik lanzaam meer ga eten, al sportende of niet, word ik ook langzaam zwaarder
WTF Lily! Stom mens zeg...je ziet er super uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:04 schreef lily het volgende:
Buuf, had jij niet ooit een signature over iets met afvallen ofzo. Ik weet het niet meer maar ik vond m erg grappig... (de sig die je nu hebt is trouwens ook grappig)
Een vrouwelijke collega, die ik al 6 weken niet gezien had, zei gisteren: Jeetje, wat ben jij dik geworden zegZo was ik op het eind (van de zwangerschap dus).
Ja? und![]()
waarom zeggen sommige vrouwen zo'n dingen?
en waarom boeit me dat?![]()
en nu houd ik erover op
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef k_i_m het volgende:
Bij mij zijn er 3 oorzaken van aankomen geweest. Stoppen met roken, zwanger worden en gewoon op mijn reet blijven zitten en 's avonds een bak ijs leegvreten. En alleen de laatste was op te lossen door "gewoon" te gaan sporten en op mijn eten te letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |