Allebei ziek? Beterschap!quote:
dekentje erover en lekker laten liggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ohnee, Kim slaapt ineens op de bank.
uhuhquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga zo voor de buis hangen en DS-en. Wij vrouwen kunnen immers makkelijk 2 dingen tegelijk
wat ben je aan t lezen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhuh
iphonen en tv kijken.. Zometeen mijn boekkie verder lezen
HP7 voor de 3e keerquote:
leukquote:
Heerlijk hé !! Ik lees en herlees en herherlees ze ook telkens weer....quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef Vicky het volgende:
Ik vind lezen eigenlijk helemaal niet leuk maar HP wel.
O ik ook! Ik ontdek er steeds weer nieuwe dingen inquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:59 schreef Stout het volgende:
Heerlijk hé !! Ik lees en herlees en herherlees ze ook telkens weer....
je moest toch ff het verschil tussen nu en 2 weken geleden zien tochquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O ik ook! Ik ontdek er steeds weer nieuwe dingen in
Enne, ik zit nog steeds niet op de bank omdat iemand alsmaar zit te msn-en naar me
Die had ik mee op vakantie maar vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Lishe het volgende:
Herlezen doe ik weinig. Ik kijk ook niet graag een film 2 keer. En ik lees nu de nieuwe Karin Slaughter, Genesis.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:02 schreef Lishe het volgende:
Jullie zijn echt zo lief! Het ging vandaag best wel goed. gisteravond flink gejankt. En vandaag druk gedaan.
Rottdog, dikke kus voor jou. Mocht er ooit nog zo'n kadootje komen, dan pakken we ze uit he? Gewoon even flink balen. En dan over een paar dagen weer 'gewoon' proberen te genieten van wat je wel hebt. Nutteloos was het, maar gelukkig is er nog zoveel meer moois.
Ik heb hardop gelachen om de gedoetjes van Sugar!
Herlezen doe ik weinig. Ik kijk ook niet graag een film 2 keer. En ik lees nu de nieuwe Karin Slaughter, Genesis.
1/3 deel dan hèquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef Lois het volgende:
Maar dat is dan ook echt een Italieboek Snoop
Ja, da's echt super!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Stout het volgende:
je moest toch ff het verschil tussen nu en 2 weken geleden zien toch
das echt een oepsquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef E.T. het volgende:
Vanmiddag een bruiloft die een echte meisjesdroom was![]()
Waanzinnige jurk, mooie bruidegom, bode die te laat was en de akte was vergeten, mooie locatie, veel emoties, roséetje in de kasteeltuin onder een parasol...
Alleen valleen daardoor nu steeds m'n ogen een beetje dicht
Ik dacht evenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef E.T. het volgende:
Wel heel mooi.. bruid en bruidegom zagen elkaar in de trouwzaal voor het eerst.. Ik was m'n zakdoekjes vergeten
Ik vond het begin zooo slaapverwekkend. ben nog niet ver maar het kon me niet boeien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:27 schreef Lishe het volgende:
Mannen die vrouwen haten kom ik nog niet doorheen. Ben nu op 1/8 denk ik. Ligt nu aan de kant voor over een tijdje.
Belana, ik ben benieuwd!
Hier nog iemand die zich door het begin heeft moeten worstelen, nu is het wel al wat spannender, maar het is nog niet zo spannend dat ik het niet weg kan leggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vond het begin zooo slaapverwekkend. ben nog niet ver maar het kon me niet boeien.
Ik was het niet, maar 10kg in een maand moet lukkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef Belana het volgende:
heej mous, van harte
ik heb donderdagavond een afspraak met een cambridge mevrouwwie gaf die tip nou ook alweer? ik wilde vragen hoe lang je bezig bent en hoe snel het gaat
Dat leek mij dus ook zo makkelijk. Je hoeft geen keuzes te maken tussen wat je wel of niet mag, dat is al voor je gedaan. Die soep zou idd nog wel een optie zijn voor als Kai hier is, Misschien toch maar eens een afspraak maken met zo'n mevrouw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef k_i_m het volgende:
Je hebt ook soep voor 's avonds m@x! En nee, maar het maakt het wel supermakkelijk dat je niks anders mag eten. Kan je het ook nooit fout doen.
Misschien een poezen eigenschapquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Hier nog iemand die zich door het begin heeft moeten worstelen, nu is het wel al wat spannender, maar het is nog niet zo spannend dat ik het niet weg kan leggen.
geen keuzes lijkt mij aan de ene kant ook wel prettig, aan de andere kant saai en moeilijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:48 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook zo makkelijk. Je hoeft geen keuzes te maken tussen wat je wel of niet mag, dat is al voor je gedaan. Die soep zou idd nog wel een optie zijn voor als Kai hier is, Misschien toch maar eens een afspraak maken met zo'n mevrouw.
Maar als het om 5 kilo gaat, waarom dan een rigoureus dieet gaan volgen en niet gewoon je eetpatroon aanpassen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:59 schreef Belana het volgende:
[..]
geen keuzes lijkt mij aan de ene kant ook wel prettig, aan de andere kant saai en moeilijk
Ik hoef overigens maar 5 kilo kwijt, dus het kan misschien snel gaan, dat hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |