Door Technische Universiteit dien gevestigd zit in het Eindhovense. Daar werken enorm veel nerds, welke weer kinderen krijgen en gezegend (?) zijn met een hoog IQ, oftewel autistisch worden (net als de ouders)quote:
Jep, dat weet ik nog heel goed!quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan mij nog een zondagmiddag heugen, jij ook ?
doe maar niet, ik zou het in elk geval niet als vooruit gang zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sgoed. Daar heb ik nog connecties mee
Word ik wel Queen... van Friesland?
Zou eruit zien als je dat nu al werken zou noemen, al komt er wel zweet vrijquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep, dat weet ik nog heel goed!![]()
Het kan overal gebeuren. Het is niet fijn, maar het hoort erbij als je in een grote stad woont.
Ik ben naar mn werk, en nee ik bedoel niet naar SAJ Ang3l
Uh, dat was ik niet die dat gister zei hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:38 schreef MisterO het volgende:
Bovendien ben ik een hobby en geen werkquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jep, dat weet ik nog heel goed!![]()
Het kan overal gebeuren. Het is niet fijn, maar het hoort erbij als je in een grote stad woont.
de dode man was dan wel de huisbaas en woonde in Uden maar had daar een kamerverhuurbedrijfquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef Ang3l het volgende:
Ooow een huisbaas in de Adolf van Cortenbachstraat
Ja dat is gewoon de Woensel West maffia die zichzelf opruimt.
Bij die vriend van me in de Wenkenbachstraat destijds ook.
Enge Polen en illegale hoertjes in huizen die met zwart geld betaald worden
Jij bent slechts aangenaam tijdverdrijfquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bovendien ben ik een hobby en geen werk
Zo maar out of the blue ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:50 schreef Baltar het volgende:
Ik ben al bijna een week gestopt met roken
Nee, niet helemaal. Was al een beetje voornemen om bij begin van terugreis te stoppen (je kan dan toch 2 dagen niet rokenquote:
Aangenaam ben ik zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij bent slechts aangenaam tijdverdrijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Was jij de enige rokert van jullie twee ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Was al een beetje voornemen om bij begin van terugreis te stoppen (je kan dan toch 2 dagen niet roken)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aangenaam ben ik zeker.vraag is inderdaad hoe betrouwbaar en onafhankelijk die zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Aangenaam ben ik zeker.You're miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine, baby you're my favourite waste of time!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Maar gewoon cold turkey of met hulp van nicotine pleisters of dergelijke ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Was al een beetje voornemen om bij begin van terugreis te stoppen (je kan dan toch 2 dagen niet roken)
Ben heerlijk iedere dag een sticker aan het plakken, cold turkey kan ik nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar gewoon cold turkey of met hulp van nicotine pleisters of dergelijke ?
Op deze manier krijg ik het nog drukquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You're miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine, baby you're my favourite waste of time!
Agenda-vulling heet datquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op deze manier krijg ik het nog druk
het is niet potentievriendelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben heerlijk iedere dag een sticker aan het plakken, cold turkey kan ik niet
Daarnaast is roken een grote risicofactor. (niet alleen op kanker)
studeren is niet enkel feesten en fuivenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef Keukenkast het volgende:
Drie hoorcolleges en een workshop vandaag
Ja de kans dat ze denken dat ze met een asbak aan het zoenen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
Daarnaast is roken een grote risicofactor. (niet alleen op kanker)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja de kans dat ze denken dat ze met een asbak aan het zoenen zijn.
Ik heb het niet eens gelezen zo onbelangrijk vind ik hetquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Stroekie het volgende:
stoplicht springt op rood, stoplicht springt op groen
in Eindhoven is altijd wat te doen
http://www.telegraaf.nl/b(...)stadion__.html?p=1,1
Owquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Stroekie het volgende:
stoplicht springt op rood, stoplicht springt op groen
in Eindhoven is altijd wat te doen
http://www.telegraaf.nl/b(...)stadion__.html?p=1,1
Pardon?quote:
Eerder met fik in een stadion wat midden in een woonwijk staat dan met voetbalquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Baltar het volgende:
't heeft dan ook met voetbal () te maken
Die komen door de weeks nooit verder dan de Hertgangquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Baltar het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou het een wraak actie zijn van G_E op luidruchtige fans ?
Nee, doelde niet op jou, maar voor SAJquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon?
Noem je me nou agenda vulling?
Cybart noemde me zaterdag nog Koningin!
En nu ben ik AGENDA VULLING?!
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Baltar het volgende:
krijgen we nu weer 2 dagen rust nu die weer terug is naar NYC ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef Baltar het volgende:
*mieke_modeaan*
Alleen de 3de helft van voetbal is leuk
*mieke_modeuit*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |