*croissantjes neer zet!*quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en deze oude sok er weer uit. Rise and shine
Lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
*croissantjes neer zet!*
* Xiance iswerken![]()
totally okselfris en dat zonder Axequote:Op dinsdag 1 september 2009 07:40 schreef Baltar het volgende:
Goedemorgen deze morgen, allen weer fris en fruitig?
achterlaten bij de doelgroepquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhhhhhh we moeten axe de volgende x meenemen naar de verjaardag
Nee, om aan te geven dat Axe toch echt niet kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Te hard gespoten met Axe, en nu dus een rood kruisje ?
Zeg, moet jij nu niet al onderweg zijn, om voor opening de ramen te gaan lappen en voor je personeel koffie te zetten en zo ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:51 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen..
Ik logeer dus bij mijn zus in Amsterdam Zuid-Oost. Ze woont in een flatje.
En ik word toch net wakkergemaakt door 3 schreeuwende politieagenden op de gallerij.
Ze staan al een uur bij de buurman voor de deur of hij open wil doen. Geen reactie.
En ze dreigen de deur open te breken![]()
Drama in Zuid-Oost
Winkel in Bussum gaat pas om 10u open. Ik vertrek pas rond 8:45. Maar ik durf nu niet eens naar buitenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg, moet jij nu niet al onderweg zijn, om voor opening de ramen te gaan lappen en voor je personeel koffie te zetten en zo ?
Dat wist iedereen hier toch al, behalve dan Mieke onze nephomoquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, om aan te geven dat Axe toch echt niet kan
Volgens mij gaat het daar niet veiliger dan nu wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Winkel in Bussum gaat pas om 10u open. Ik vertrek pas rond 8:45. Maar ik durf nu niet eens naar buiten
en je zus heeft geen Bonzo in huis ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:04 schreef MisterO het volgende:
Goh, er zijn zelfs honden gearriveerd op de gallerij
Welkom in Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:51 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen..
Ik logeer dus bij mijn zus in Amsterdam Zuid-Oost. Ze woont in een flatje.
En ik word toch net wakkergemaakt door 3 schreeuwende politieagenden op de gallerij.
Ze staan al een uur bij de buurman voor de deur of hij open wil doen. Geen reactie.
En ze dreigen de deur open te breken![]()
Drama in Zuid-Oost
Je bemoeit je toch ook nergens mee, je neemt slechts waarquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:14 schreef MisterO het volgende:
Ik ga me nergens mee bemoeien. Ik heb genoeg aan mijn hoofd!
Och het is zo'n fijne wereldstad. En zo hip ook!quote:
Nou hier kunnen ze er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och het is zo'n fijne wereldstad. En zo hip ook!
Dit is dan wel weer een hele oppervlakkige en standaard reactiequote:
Idd... en Noord Brabant hoort stiekem bij Belgiequote:Op dinsdag 1 september 2009 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Zuid-Oost is toch geen echt Amsterdam
Maar Xiance en ik kunnen dan weer samen be-amen dat Nijmegen dan weer apetrots mag zijn op De Verjaardagquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een hele oppervlakkige en standaard reactie
Alsof dat soort dingen alleen in Amsterdam gebeuren...
Ja dat is vlakbij de Pathé-jongen zei hij vanochtend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hier kunnen ze er ook wel wat van![]()
http://www.ed.nl/regio/ei(...)woning-Eindhoven.ece
Pater Moeskroen heeft het al voorspeltquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Idd... en Noord Brabant hoort stiekem bij Belgie
Die cute meneer die je je pathe unlimited verkocht heeft ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is vlakbij de Pathé-jongen zei hij vanochtend.
En Limburg bij Duitsland en die heikneuterpovincies rechts die zijn gewoon ... uh... nou gooi ze maar bij Denemarken of Duitsland ergens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Idd... en Noord Brabant hoort stiekem bij Belgie
Die's niet cute, maar die dus ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die cute meneer die je je pathe unlimited verkocht heeft ?
Ow das best hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Limburg bij Duitsland en die heikneuterpovincies rechts die zijn gewoon ... uh... nou gooi ze maar bij Denemarken of Duitsland ergens.
Bedoel je Groningen, Twente of de Achterhoek ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Limburg bij Duitsland en die heikneuterpovincies rechts die zijn gewoon ... uh... nou gooi ze maar bij Denemarken of Duitsland ergens.
Niet te vergeten ook zo schattigquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och het is zo'n fijne wereldstad. En zo hip ook!
Twente en de Achterhoek zijn geen provinciesquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je Groningen, Twente of de Achterhoek ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Groningen & Friesland gooien we bij uuuh... Noorwegen. Ik bedoel de boertjes van Drenthe en Overijssel en zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je Groningen, Twente of de Achterhoek ?
Dat kan ik heel goed begrijpenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
E heeft dan weer de hoogst aantal autistische kinderen van heel NL
vannacht weer 1quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:27 schreef MisterO het volgende:
Right. En laatst was iemand doodgeschoten in Eindhoven..
Da's ook de crimineelste stad van het land bevonden volgens enorm goed onderzoekquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:27 schreef MisterO het volgende:
Zou Friesland niet zelfstandig overleven, ze hebben al hun eigen taal en volksliedquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Groningen & Friesland gooien we bij uuuh... Noorwegen. Ik bedoel de boertjes van Drenthe en Overijssel en zo.
Vertel eens?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
daar is ook een verklaarbare reden voor
Ja hier is dat nog nieuwsquote:
ik kan mij nog een zondagmiddag heugen, jij ook ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:27 schreef MisterO het volgende:
Sgoed. Daar heb ik nog connecties meequote:Op dinsdag 1 september 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou Friesland niet zelfstandig overleven, ze hebben al hun eigen taal en volkslied
ze hoeven alleen nog maar Wiegel tot koning te kronen
Met kleurige lintjes en zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan mij nog een zondagmiddag heugen, jij ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |