*croissantjes neer zet!*quote:Op dinsdag 1 september 2009 06:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en deze oude sok er weer uit. Rise and shine
Lekkerquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
*croissantjes neer zet!*
* Xiance iswerken![]()
totally okselfris en dat zonder Axequote:Op dinsdag 1 september 2009 07:40 schreef Baltar het volgende:
Goedemorgen deze morgen, allen weer fris en fruitig?
achterlaten bij de doelgroepquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:46 schreef Xiance het volgende:
ohhhhhhhhhhh we moeten axe de volgende x meenemen naar de verjaardag
Nee, om aan te geven dat Axe toch echt niet kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Te hard gespoten met Axe, en nu dus een rood kruisje ?
Zeg, moet jij nu niet al onderweg zijn, om voor opening de ramen te gaan lappen en voor je personeel koffie te zetten en zo ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:51 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen..
Ik logeer dus bij mijn zus in Amsterdam Zuid-Oost. Ze woont in een flatje.
En ik word toch net wakkergemaakt door 3 schreeuwende politieagenden op de gallerij.
Ze staan al een uur bij de buurman voor de deur of hij open wil doen. Geen reactie.
En ze dreigen de deur open te breken![]()
Drama in Zuid-Oost
Winkel in Bussum gaat pas om 10u open. Ik vertrek pas rond 8:45. Maar ik durf nu niet eens naar buitenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg, moet jij nu niet al onderweg zijn, om voor opening de ramen te gaan lappen en voor je personeel koffie te zetten en zo ?
Dat wist iedereen hier toch al, behalve dan Mieke onze nephomoquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, om aan te geven dat Axe toch echt niet kan
Volgens mij gaat het daar niet veiliger dan nu wordenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Winkel in Bussum gaat pas om 10u open. Ik vertrek pas rond 8:45. Maar ik durf nu niet eens naar buiten
en je zus heeft geen Bonzo in huis ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:04 schreef MisterO het volgende:
Goh, er zijn zelfs honden gearriveerd op de gallerij
Welkom in Amsterdam.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:51 schreef MisterO het volgende:
Goedemorgen..
Ik logeer dus bij mijn zus in Amsterdam Zuid-Oost. Ze woont in een flatje.
En ik word toch net wakkergemaakt door 3 schreeuwende politieagenden op de gallerij.
Ze staan al een uur bij de buurman voor de deur of hij open wil doen. Geen reactie.
En ze dreigen de deur open te breken![]()
Drama in Zuid-Oost
Je bemoeit je toch ook nergens mee, je neemt slechts waarquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:14 schreef MisterO het volgende:
Ik ga me nergens mee bemoeien. Ik heb genoeg aan mijn hoofd!
Och het is zo'n fijne wereldstad. En zo hip ook!quote:
Nou hier kunnen ze er ook wel wat vanquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och het is zo'n fijne wereldstad. En zo hip ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |