Dit is dan wel weer een hele oppervlakkige en standaard reactiequote:
Idd... en Noord Brabant hoort stiekem bij Belgiequote:Op dinsdag 1 september 2009 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar Zuid-Oost is toch geen echt Amsterdam
Maar Xiance en ik kunnen dan weer samen be-amen dat Nijmegen dan weer apetrots mag zijn op De Verjaardagquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een hele oppervlakkige en standaard reactie
Alsof dat soort dingen alleen in Amsterdam gebeuren...
Ja dat is vlakbij de Pathé-jongen zei hij vanochtend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou hier kunnen ze er ook wel wat van![]()
http://www.ed.nl/regio/ei(...)woning-Eindhoven.ece
Pater Moeskroen heeft het al voorspeltquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Idd... en Noord Brabant hoort stiekem bij Belgie
Die cute meneer die je je pathe unlimited verkocht heeft ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is vlakbij de Pathé-jongen zei hij vanochtend.
En Limburg bij Duitsland en die heikneuterpovincies rechts die zijn gewoon ... uh... nou gooi ze maar bij Denemarken of Duitsland ergens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Idd... en Noord Brabant hoort stiekem bij Belgie
Die's niet cute, maar die dus ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die cute meneer die je je pathe unlimited verkocht heeft ?
Ow das best hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Limburg bij Duitsland en die heikneuterpovincies rechts die zijn gewoon ... uh... nou gooi ze maar bij Denemarken of Duitsland ergens.
Bedoel je Groningen, Twente of de Achterhoek ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Limburg bij Duitsland en die heikneuterpovincies rechts die zijn gewoon ... uh... nou gooi ze maar bij Denemarken of Duitsland ergens.
Niet te vergeten ook zo schattigquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och het is zo'n fijne wereldstad. En zo hip ook!
Twente en de Achterhoek zijn geen provinciesquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je Groningen, Twente of de Achterhoek ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Groningen & Friesland gooien we bij uuuh... Noorwegen. Ik bedoel de boertjes van Drenthe en Overijssel en zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je Groningen, Twente of de Achterhoek ?
Dat kan ik heel goed begrijpenquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
E heeft dan weer de hoogst aantal autistische kinderen van heel NL
vannacht weer 1quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:27 schreef MisterO het volgende:
Right. En laatst was iemand doodgeschoten in Eindhoven..
Da's ook de crimineelste stad van het land bevonden volgens enorm goed onderzoekquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:27 schreef MisterO het volgende:
Zou Friesland niet zelfstandig overleven, ze hebben al hun eigen taal en volksliedquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee Groningen & Friesland gooien we bij uuuh... Noorwegen. Ik bedoel de boertjes van Drenthe en Overijssel en zo.
Vertel eens?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
daar is ook een verklaarbare reden voor
Ja hier is dat nog nieuwsquote:
ik kan mij nog een zondagmiddag heugen, jij ook ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:27 schreef MisterO het volgende:
Sgoed. Daar heb ik nog connecties meequote:Op dinsdag 1 september 2009 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou Friesland niet zelfstandig overleven, ze hebben al hun eigen taal en volkslied
ze hoeven alleen nog maar Wiegel tot koning te kronen
Met kleurige lintjes en zoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan mij nog een zondagmiddag heugen, jij ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |