abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72833832
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:15 schreef Jordiaantje het volgende:
Ik wil even mijn gal uit spuwen over de vriendin van mn beste vriend. Ze beschuldigd mij er al een paar maanden van dat ik probeer te stoken in haar relatie met hem. Een hele tijd geleden (7 maanden) hadden we voor het eerst ruzie hierover, maar toen hebben we het min of meer uitgepraat.
.... etc etc etc
Laat ze fijn stikken...
Als die 'vriend' van je te lam is om z'n beste kameraad te geloven dan zit ie er al te diep in lijkt me.
Stuur 'm gewoon één sms met "Bro's before Ho's" en laat m in zn geweten verdrinken...
Je hebt m niet nodig, genoeg beter volk op de wereld, fok m...

groeten
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
pi_72834602
Die Cahir mag zich wel even van zijn of haar anonimiteit ontdoen als zij of hij zo'n stoer geval is dat de TS wraakzuchtig wil zwartmaken.

Edit: Oh wacht, nu liep ik te stoken!

Wel vermakelijk topic dit.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2009 11:46:28 ]
pi_72835831
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef Cahir het volgende:

[..]

Jezus, print het uit en lever 't in als sollicitatiebrief zou ik zeggen
Je bent wel heel welbespraakt opeens he? IRL trek je niet of nauwelijks je mond open en op dit forum durf je wel zo'n grote stoere meid te zijn? En dan wordt TS "gesloten en geisoleerd" genoemd?
  donderdag 17 september 2009 @ 12:42:25 #79
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_72836213
This topic is pure class.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:57:08 #80
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72836591
JA ben jij dat M. ? Iemand vertelde me al dat je hier liep te hulen.
Je moet gewoon kappen met dat gestook !
Meerdere mensen hebben gezegd dat jij zei dat ik maar liep te zeuren altijd enzo dus kom niet aan met 'ja maar ik stook helemaal niet' okee
Als je een vent was zou je gewoon in mn gezicht zeggen wat je probleem is maar nee zo ben je niet
misselijk mannetje
O ja, niet dan toch zeker
pi_72836651
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:57 schreef PartyAmber het volgende:
JA ben jij dat M. ? Iemand vertelde me al dat je hier liep te hulen.
Je moet gewoon kappen met dat gestook !
Meerdere mensen hebben gezegd dat jij zei dat ik maar liep te zeuren altijd enzo dus kom niet aan met 'ja maar ik stook helemaal niet' okee
Als je een vent was zou je gewoon in mn gezicht zeggen wat je probleem is maar nee zo ben je niet
misselijk mannetje
Ja, anders stuur je hem even een PB.
pi_72836965
Jezus, nog meer bekenden? Meer meer meer!
pi_72837174
Sorry maar ik ben geen bekende van jou... deze fok!relgroep woont in Rotterdam.

[ Bericht 37% gewijzigd door Jordiaantje op 17-09-2009 13:25:43 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 13:26:09 #84
184337 PartyAmber
versluys in your face
pi_72837332
Cahir, je inbox is vol dus je kunt geen pm's ontvangen.
O ja, niet dan toch zeker
  donderdag 17 september 2009 @ 13:32:28 #85
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_72837506
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Mordreth op 17-09-2009 13:33:54 (doe lekker via de PM) ]
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_72837536
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:19 schreef Jordiaantje het volgende:
Sorry maar ik ben geen bekende van jou... deze fok!relgroep woont in Rotterdam.
Ik bedoelde ook bekenden voor elkaar. Dit wordt een mooi onderonsje in een gezellig topic.
pi_72837575
Deze rel gaat allang niet meer over die maat van me.. Het gaat om een groep mensen die een hetze tegen mij voeren en ik en Dragona proberen ze hun fouten te laten inzien. Maar wat je over die maat zegt klopt maar ik denk niet dat hij hier iets aan kan doen. Hij is helaas onzeker en het feit dat hij onbewust meer naar de vrienden van mijn nichtje is toegetrokken is daar een teken van. Die groep geeft hem "zekerheid' en hij verkiest die zekerheid boven een "goede vriend" (zoals hij me zelf noemde) door precies te doen wat zij van hem verwachten (hij heeft ook totaal geen zeggenschap in die relatie met mijn nichtje)

Todat die relatie een keer over gaat..dan laten ze hem vallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordiaantje op 19-09-2009 13:07:30 ]
pi_72837900
Wat een tokkies
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_72849462
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:45 schreef arexes het volgende:
Wat een tokkies
agreed
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:17:28 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72874466
kennelijk niet de ballen om een ruzie IRL uit te praten dus maar hier tekeer gaan
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72903704
De afgelopen maanden had ik best normaal met ze willen praten en dan had ik mijn punt niet duidelijk hoeven maken via FOK! Hoewel het waarschijnlijk toch niet veel had geholpen..het is de "macht van een groepje" die zich achter elkaar blijft verschuilen(zoals Drijfhout al zei). Daar kan ik niet tegenop.. Een gesprek onder 4 ogen met mij en mn nichtje had misschien wel wat opgeleverd, maar WTF ben ik wie dan ook voor uitleg verschuldigd over iets wat ik niet gedaan heb? Ik had ze die uitleg willen geven toen ik dacht dat het nog nut zou hebben, ZELFS al was ik dat aan niemand verschuldigd..Maar ookal hadden ze hun oordeel over mij dan weer teruggedraaid, dan had ik nu ook geweten dat het geen vrienden zijn waar ik beter van wordt. Ik wordt éérst van iets beschuldigd, moet ik mezelf verdedigen en daarna moet ik zeker gaan hopen, bidden, smeken en huilen of ze hun vuile oordeel over mij alsjeblieft weer willen "herzien"? I don't think so..Zolang ik er niemand mee lastig val, ben ik geen enkele uitleg schuldig aan wie dan ook over hetgeen ik doe. Hebben zij zichzelf dan zo hoog zitten dat ze vinden dat ik wél uitleg verschuldigd ben over iets wat ik niet eens GEDAAN heb?

Ik (en Dragona) hebben ze heel wat argumenten in dit topic gegeven waarom zij fout zijn geweest. Dat "Cahir" of wie dan ook daar niet op reageert maakt wel duidelijk dat ze blijkbaar niet zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk. Blijft alleen jammer dat ik die goeie maat van me hierdoor kwijt ben geraakt. Hij heeft mij onlangs wel zn mening gegeven over wat hij nou zelf vind. Om de één of andere reden durft hij die mening niet aan de andere "partij" te zeggen( wat wél zou moeten kunnen omdat hij ook goed beviend met hun is). Dan krijg ik het idee dat hij er niet bepaald mee zit dat er een massale boycot wordt gevoerd tegen één van zijn beste vrienden, durf zelfs te beweren dat hij tegenover hun doet alsof hij me ook een achterbakse klootzak vind Daarom Wellicht durft hij niet zn eigen mening over iets te geven, want dan neemt hij het risico dat men hem straks óók niet meer aardig vind ..Nee, dan kiest hij er liever voor om gewoon een slapjanus te zijn zonder weerwoord en ruggenraat

Wat mij betreft laat ik het hierbij voor wat het is. Mn boosheid over deze mensen is nu (eindelijk) enigszins gekalmeerd. Blowtje doen?

[ Bericht 23% gewijzigd door Jordiaantje op 19-09-2009 14:51:24 ]
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:51:26 #92
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72911772
popcorntopic
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72913748
Ik ken het. Heb precies hetzelfde gehad.

Uiteindelijk mag ik geen contact meer hebben met die jongen van zijn vriendin. Heb ik het wel dan maakt zij het uit.. Ik vind het nogal triest want een relatie hoort te staan op vertrouwen maarja.. Sommige mensen he
pi_72939738
TVPopcorn
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72940848
tvp.

Toch jammer dat ik dit Fok forum zolaat ontdekt heb want wat zijn hier veel topics waar ik helemaal stuk op ga zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')