tenzij mijn vriendin hier (naakt) slaapt, dan heeft ze de kachel hoog staan..quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
165 in mijn eentje. eengezinswoning 4 slaapkamers (en krijg meestal geld terug aan het eind van het jaar)
Ik zat net al te klagen tegen de Nuonmevrouw maar die zei dat ze in dr eentje 150 euro betaalde. Wij hebben ruime woonkamer open keuken, 2 slaapkamers, boven op zolder ook 2 slaapkamers, gebruiken 2 laptops, flatscreen, harde schijven, lampen. Dus ik denk dat die 170 wel verstandig is aan te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
165 in mijn eentje. eengezinswoning 4 slaapkamers (en krijg meestal geld terug aan het eind van het jaar)
Hier X2 dusquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Griebus het volgende:
Jaar geleden: flatje in mijn eentje: 160 euro!(met pc 24/7 aan
)
Dat ligt aan je contract.quote:
hmm.. je zit dus 10 euro hoger dan ik en ik heb een vierkamer woningquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef Karina het volgende:
93 euro per maand (gas en electra). 1 persoon, driekamerwoning. Nogal veel vind ik zelf.
Dat ligt niet aan Essent, hoor....quote:
Het ligt aan mij?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Essent, hoor....
Vorige bewoners volgens mij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef Stefan het volgende:
Maar wij wonen er dus pas 2 maand, hoe schatten ze ons in dan? Op onze oude woning of de vorige bewoners?
Als het goed is op de vorige bewoners.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef Stefan het volgende:
Maar wij wonen er dus pas 2 maand, hoe schatten ze ons in dan? Op onze oude woning of de vorige bewoners?
Bijvoorbeeld....quote:
en gemiddeld verbruik in de buurt, of je vorige verbruik in je vorige huis, enz.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vorige bewoners volgens mij.
Nee er zijn bepaalde tabellen met gemiddeld verbruik van aantal personen in een bepaald soort huis, heeft niets met vorige bewoners te maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef Stefan het volgende:
Hoe goed bij wat de beginstanden waren, anders kun je daar nog problemen mee krijgen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:56 schreef Stefan het volgende:
mijn voorschot is per maand ook iets van ¤90, woon er nog niet zo lang dus weet niet op hoeveel het echt gaat uitkomen.. 1 persoon, 3 kamers (is wel incl gas)quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef Karina het volgende:
93 euro per maand (gas en electra). 1 persoon, driekamerwoning. Nogal veel vind ik zelf.
Is trouwens ook incl. gasquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:54 schreef Blik het volgende:
99 euro met z'n 2en, 140 m2 (verdeeld over 4 verdiepingen)
Heb dan ook wel een zuinig huis, inclusief warmteterugwinunit. Heb de kachel al niet aangehad sinds april
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zat net al te klagen tegen de Nuonmevrouw maar die zei dat ze in dr eentje 150 euro betaalde. Wij hebben ruime woonkamer open keuken, 2 slaapkamers, boven op zolder ook 2 slaapkamers, gebruiken 2 laptops, flatscreen, harde schijven, lampen. Dus ik denk dat die 170 wel verstandig is aan te houden.
Is dit inclusief gas eigenlijk?
Ik denk dat je ingeschaald bent op de energiewaarde van je huis. (Die van mij hebben ze indertijd geschat op 285!) Dat heb ik direct veranderdquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:36 schreef Stefan het volgende:
Wij hebben een rijtjeshuis dat 18 jaar oud is, dus geen oud barrel. We wonen er pas 2 maand dus ik neem aan dat we geschat zijn.
en dan aan het einde van het jaar bij moeten betalenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:19 schreef Exoteria het volgende:
je kan het gewoon telefonisch verlagen hoor.l
Die transportkosten moest je voorheen apart betalen aan de Netbeheerder. Tegenwoordig moeten consumenten weer één rekening krijgen, geloof ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:43 schreef Stefan het volgende:
Je kunt vooral ook besparen op transportkosten geloof ik, oxxio is 200 euro p/j goedkoper dan Nuon.
dat is dan ook meer dan ik met 5 personen verbruik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:21 schreef Stefan het volgende:
Maar hoe rekenen we dat uit? 170 euro is voor ons een hap uit ons geld namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |