Dan kan je niet eens de groeten doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Klinkt leuk, maar ik ben er vanavond niet, heren.
Jammer dat er tegenwoordig niet meer terug te luisteren is trouwens.
Ik wilde het echt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan kan je niet eens de groeten doen
Volgende week dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik wilde het echt.
Maar nu kan het niet.
zitten nog te fapfapfapfapenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is 20:00 geweest waar blijven die lullo's
Luister jij ook weer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is 20:00 geweest waar blijven die lullo's
quote:
Ik geloof het meteenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, ik roep gewoon maar wat in dit topic. vink leuk
Chemtrails! AINZ!! ZWEI!122quote:
Damn. Die eigenaar wil er al heel lang van af he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe collega die tijdelijk een huisje huurde op de camping is deze week gesommeerd te vertrekken van de camping er is beslag gelegd op een aantal huisjes.
Ja, er is een wegpestbeleid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe collega die tijdelijk een huisje huurde op de camping is deze week gesommeerd te vertrekken van de camping er is beslag gelegd op een aantal huisjes.
heel misschien, gezien het weer zal het toch wel storten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Damn. Die eigenaar wil er al heel lang van af he.
Kom jij nog?
Ik ben ernstig aan het twijfelen of ik het geboekte hotel zal annuleren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heel misschien, gezien het weer zal het toch wel storten.
welke zou je gaan zitten ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben ernstig aan het twijfelen of ik het geboekte hotel zal annuleren.
You're welcome.quote:
Als de camping niet kan, wordt het gewoon een meet in de Stairway.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar voor ons ook niet dan Zaterdag?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de camping niet kan, wordt het gewoon een meet in de Stairway.
Slapen kan gewoon op de vloer dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
BBQ voor de deur gewoon???quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK!landquote:
Hij was echt heel liefquote:
Alsof een nieuwe eigenaar de besmette naam van de berenkuil camping wil overnemen. Als je aankomt rijden komt de triestheid je te gemoed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:30 schreef belangenberenkuil het volgende:
Iedereen weet dat het slecht ging, met de berenkuil.
In december vertelde ons advocaat ons al dat de berenkuil het geen driekwart jaar zou vol houden op deze manier.
Iedereen wist het dus, zie onder meer http://www.berekuil.nl/
Daarnaast volgens onze advocaat is de curator in eerst instantie verplicht om het terrein met lopende contracten te slijten aan een nieuwe eigenaar ingeval van faillissement dus voor de huurders is er nog geen gevaar.
'Was'?quote:
Arm beestje is verscheurd door Bio. RIP geitje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Was'?
Dus het beestje is nu z'n onschuldigheid kwijt?
Jawel hoor, de camping kun je wel vergeten, maar er is in iedergeval een projectontwikkelaar die de camping al jaren wilt kopen(in samenwerking met de oude eigenaar) en hier op gaan bouwen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alsof een nieuwe eigenaar de besmette naam van de berenkuil camping wil overnemen. Als je aankomt rijden komt de triestheid je te gemoed.
aparte inrit voor de huisjes maken en aparte voorziening neerzetten hiervoor en jullie kunnen verder recreërenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef belangenberenkuil het volgende:
[..]
Jawel hoor, de camping kun je wel vergeten, maar er is in iedergeval een projectontwikkelaar die de camping al jaren wilt kopen(in samenwerking met de oude eigenaar) en hier op gaan bouwen.
Dat willen ze dus niet, Ze willen het hele perceel hebben, om te ontwikkelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aparte inrit voor de huisjes maken en aparte voorziening neerzetten hiervoor en jullie kunnen verder recreëren
had het mij dan gevraagdquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:57 schreef belangenberenkuil het volgende:
[..]
Dat willen ze dus niet, Ze willen het hele perceel hebben, om te ontwikkelen.
Met jouw oplossing, hadden we 5 jaar aan rechtzaken kunnen overslaan.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
![]()
Vast item voor FOK!radio in de zomer?!
De FOK!camping test samen met remlof en biogarde?
Ik ben vóór!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
Vast item voor FOK!radio in de zomer?!
De FOK!camping test samen met remlof en biogarde?
Lijkt mij best wel een goed programmaquote:
hallooooooooo? biooooooooo ? waar ben jeeeeee?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef remlof het volgende:
Ik wil een hoop checken met Bio, maar niet Patricia Paaij van binen
Je moet toch minderjarig zijn anders wil ze je niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef remlof het volgende:
Ik wil een hoop checken met Bio, maar niet Patricia Paaij van binen
Proest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat valt er te inspecteren dan? Waar het bier moet komen te staan? Of er ergens voldoende stille plekjes zijn waar fokkers met elkaar kunnen fokken?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 @ 20:35 schreef iteejer het volgende:
We werken aan een alternatief maar op die lokatie gaat het 100% zeker niet door.
Hij komt het nu uitleggen op FOK!radio.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie zeggen dat het niet zeker is dat het niet doorgaat, maar aldus Iteejer op de FP:
[..]
Moettie wel opnemenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij komt het nu uitleggen op FOKradio.
Wat ff niet luktquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij komt het nu uitleggen op FOK!radio.
Maak FOK! dan niet een enorm verlies?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie zeggen dat het niet zeker is dat het niet doorgaat, maar aldus Iteejer op de FP:
[..]
We melden ons wel bij de curatorquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef belangenberenkuil het volgende:
[..]
Maak FOK! dan niet een enorm verlies?
Neuh, ik neem aan dat FOK! dan z'n geld wel terugkrijgt van de camping?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:24 schreef belangenberenkuil het volgende:
[..]
Maak FOK! dan niet een enorm verlies?
Circustent? Man je raaskaltquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef luciano het volgende:
Dus zo gek was ik nog niet toen ik Remlof hierop attendeerde 4 weken geleden . Volgens mij is hij toen gaan kijken , en LEEK alles in orde toen.
Ik las in een lokale krant iets over een circustent die er toen stond en een andere beheerder ?
Al met al waren mijn voelsprieten dus juist geprikkeld door wat feiten en omstandigheden na wat gegoogle.
Ergens bier en sate halen en daarna naar stairway niets mis mee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Nee, maar we zoeken een alternatief. In het ergste geval wordt het gewoon de Stairway en storten we de ontvangen betalingen terug.
5 jaar geleden hoefden we pas op de dag zelf iets te betalen, kennis van de eigenaar regelde de bbq zooi.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik neem aan dat FOK! dan z'n geld wel terugkrijgt van de camping?
CAMPING BEREKUIL TREKT PUBLIEK MET CIRCUS PISTEquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Circustent? Man je raaskalt
Ik ben er meerdere keren geweest, alles WAS in orde, het zag er goed uit, de toiletten etc waren ook schoon. Maar goed, altijd leuk om dat weer even af te zeiken natuurlijk he, dat is topjournalistiek zo hoor ik steeds van GS-mensen etc.
En die andere lokaties op internet - ook die hebben een geheel eigen achtergrond met allerlei toestanden tussen allerlei belangengroepjes en concurrenten.
Dus trek die voelsprieten maar weer in en wacht af, net als we allemaal moeten doen, wat er gebeuren gaat.
Ik wil niet spammen, maar je wel op dit http://www.berekuil.nl/ wijzen, het is er een vieze rotzooi en het is onacceptabel heeft ook de rechter gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Circustent? Man je raaskalt
Ik ben er meerdere keren geweest, alles WAS in orde, het zag er goed uit, de toiletten etc waren ook schoon. Maar goed, altijd leuk om dat weer even af te zeiken natuurlijk he, dat is topjournalistiek zo hoor ik steeds van GS-mensen etc.
En die andere lokaties op internet - ook die hebben een geheel eigen achtergrond met allerlei toestanden tussen allerlei belangengroepjes en concurrenten.
Dus trek die voelsprieten maar weer in en wacht af, net als we allemaal moeten doen, wat er gebeuren gaat.
Begrijpelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.
Is er stroom? Nu iig niet meer. Gaat het hek weer open? Geen idee.
Niet doen dus. Over en uit, we zoeken iets anders./
Verstandig besluit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Maar inderdaad het gaat dus zeker niet door op dat terrein. Veel te groot risico dat er van alles mis gaat. Stel je voor, een groep bewoners die woest zijn, ze moeten weg, hun huisje weg, en daar gaat dan een groepje fokkers ff feest vieren.
Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.
Is er stroom? Nu iig niet meer. Gaat het hek weer open? Geen idee.
Niet doen dus. Over en uit, we zoeken iets anders./
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |