Dan kan je niet eens de groeten doenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:25 schreef shmoopy het volgende:
Klinkt leuk, maar ik ben er vanavond niet, heren.
Jammer dat er tegenwoordig niet meer terug te luisteren is trouwens.
Ik wilde het echt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan kan je niet eens de groeten doen
Volgende week dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik wilde het echt.
Maar nu kan het niet.
zitten nog te fapfapfapfapenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is 20:00 geweest waar blijven die lullo's
Luister jij ook weer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is 20:00 geweest waar blijven die lullo's
quote:
Ik geloof het meteenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, ik roep gewoon maar wat in dit topic. vink leuk
Chemtrails! AINZ!! ZWEI!122quote:
Damn. Die eigenaar wil er al heel lang van af he.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe collega die tijdelijk een huisje huurde op de camping is deze week gesommeerd te vertrekken van de camping er is beslag gelegd op een aantal huisjes.
Ja, er is een wegpestbeleid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe collega die tijdelijk een huisje huurde op de camping is deze week gesommeerd te vertrekken van de camping er is beslag gelegd op een aantal huisjes.
heel misschien, gezien het weer zal het toch wel storten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef Sanne het volgende:
[..]
Damn. Die eigenaar wil er al heel lang van af he.
Kom jij nog?
Ik ben ernstig aan het twijfelen of ik het geboekte hotel zal annuleren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heel misschien, gezien het weer zal het toch wel storten.
welke zou je gaan zitten ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ben ernstig aan het twijfelen of ik het geboekte hotel zal annuleren.
You're welcome.quote:
Als de camping niet kan, wordt het gewoon een meet in de Stairway.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar voor ons ook niet dan Zaterdag?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Als de camping niet kan, wordt het gewoon een meet in de Stairway.
Slapen kan gewoon op de vloer dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
BBQ voor de deur gewoon???quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |