Ergens bier en sate halen en daarna naar stairway niets mis mee.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Nee, maar we zoeken een alternatief. In het ergste geval wordt het gewoon de Stairway en storten we de ontvangen betalingen terug.
5 jaar geleden hoefden we pas op de dag zelf iets te betalen, kennis van de eigenaar regelde de bbq zooi.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ik neem aan dat FOK! dan z'n geld wel terugkrijgt van de camping?
CAMPING BEREKUIL TREKT PUBLIEK MET CIRCUS PISTEquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Circustent? Man je raaskalt
Ik ben er meerdere keren geweest, alles WAS in orde, het zag er goed uit, de toiletten etc waren ook schoon. Maar goed, altijd leuk om dat weer even af te zeiken natuurlijk he, dat is topjournalistiek zo hoor ik steeds van GS-mensen etc.
En die andere lokaties op internet - ook die hebben een geheel eigen achtergrond met allerlei toestanden tussen allerlei belangengroepjes en concurrenten.
Dus trek die voelsprieten maar weer in en wacht af, net als we allemaal moeten doen, wat er gebeuren gaat.
Ik wil niet spammen, maar je wel op dit http://www.berekuil.nl/ wijzen, het is er een vieze rotzooi en het is onacceptabel heeft ook de rechter gezegd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Circustent? Man je raaskalt
Ik ben er meerdere keren geweest, alles WAS in orde, het zag er goed uit, de toiletten etc waren ook schoon. Maar goed, altijd leuk om dat weer even af te zeiken natuurlijk he, dat is topjournalistiek zo hoor ik steeds van GS-mensen etc.
En die andere lokaties op internet - ook die hebben een geheel eigen achtergrond met allerlei toestanden tussen allerlei belangengroepjes en concurrenten.
Dus trek die voelsprieten maar weer in en wacht af, net als we allemaal moeten doen, wat er gebeuren gaat.
Begrijpelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.
Is er stroom? Nu iig niet meer. Gaat het hek weer open? Geen idee.
Niet doen dus. Over en uit, we zoeken iets anders./
Verstandig besluit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Maar inderdaad het gaat dus zeker niet door op dat terrein. Veel te groot risico dat er van alles mis gaat. Stel je voor, een groep bewoners die woest zijn, ze moeten weg, hun huisje weg, en daar gaat dan een groepje fokkers ff feest vieren.
Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.
Is er stroom? Nu iig niet meer. Gaat het hek weer open? Geen idee.
Niet doen dus. Over en uit, we zoeken iets anders./
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |