abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72322244
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef remlof het volgende:
Nee, maar we zoeken een alternatief. In het ergste geval wordt het gewoon de Stairway en storten we de ontvangen betalingen terug.
Ergens bier en sate halen en daarna naar stairway niets mis mee.
pi_72322303
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh, ik neem aan dat FOK! dan z'n geld wel terugkrijgt van de camping?
5 jaar geleden hoefden we pas op de dag zelf iets te betalen, kennis van de eigenaar regelde de bbq zooi.
pi_72322326
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:25 schreef remlof het volgende:

[..]

We melden ons wel bij de curator
ik neem aan dat FOK! een vooruitbetaling heeft gedaan+ de kosten voor een vervang iets.
  PR/Manusje van alles maandag 31 augustus 2009 @ 21:28:16 #94
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72322340
Die meet moet gewoon doorgaan Weet nog wel een restaurantje waar je prima met eten kan gooien zonder dat je gezeik krijgt. En dan met z'n allen de stairway slopen
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_72322387
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef iteejer het volgende:

[..]

Circustent? Man je raaskalt
Ik ben er meerdere keren geweest, alles WAS in orde, het zag er goed uit, de toiletten etc waren ook schoon. Maar goed, altijd leuk om dat weer even af te zeiken natuurlijk he, dat is topjournalistiek zo hoor ik steeds van GS-mensen etc.
En die andere lokaties op internet - ook die hebben een geheel eigen achtergrond met allerlei toestanden tussen allerlei belangengroepjes en concurrenten.

Dus trek die voelsprieten maar weer in en wacht af, net als we allemaal moeten doen, wat er gebeuren gaat.
CAMPING BEREKUIL TREKT PUBLIEK MET CIRCUS PISTE
Een echte circustent stond dit weekeinde opgesteld op camping De Berekuil in de Voorveldse Polder. Circus Piste gaf daar zondagmiddag een twee uur durende voorstelling speciaal voor de campinggasten en hun bezoekers. Jan Overdevest, de nieuwe beheerder van De Berekuil had het circus naar de camping gehaald. De voorstelling zal vooral de kinderen nog lang heugen. Hun gegil deed het tentdoek bollen toen de fakir met een dikke slang van 75 kilo ging stoeien om even later op een spijkerbed te gaan liggen waarna hij ook nog bleek te kunnen vuurvreten.

alleen dit was jaren terug
pi_72322408
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:26 schreef iteejer het volgende:

[..]

Circustent? Man je raaskalt
Ik ben er meerdere keren geweest, alles WAS in orde, het zag er goed uit, de toiletten etc waren ook schoon. Maar goed, altijd leuk om dat weer even af te zeiken natuurlijk he, dat is topjournalistiek zo hoor ik steeds van GS-mensen etc.
En die andere lokaties op internet - ook die hebben een geheel eigen achtergrond met allerlei toestanden tussen allerlei belangengroepjes en concurrenten.

Dus trek die voelsprieten maar weer in en wacht af, net als we allemaal moeten doen, wat er gebeuren gaat.
Ik wil niet spammen, maar je wel op dit http://www.berekuil.nl/ wijzen, het is er een vieze rotzooi en het is onacceptabel heeft ook de rechter gezegd.
pi_72322580
Maar inderdaad het gaat dus zeker niet door op dat terrein. Veel te groot risico dat er van alles mis gaat. Stel je voor, een groep bewoners die woest zijn, ze moeten weg, hun huisje weg, en daar gaat dan een groepje fokkers ff feest vieren.

Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.
Is er stroom? Nu iig niet meer. Gaat het hek weer open? Geen idee.

Niet doen dus. Over en uit, we zoeken iets anders./
pi_72322625
Ik ga maar eens, tot volgende week.
pi_72322635
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Kan goed gaan maar kan ook heel makkelijk fout gaan. Afgezien van alle onzekerheden - wat vandaag een ja is, kan morgen en nee zijn. Kan de rest van de week ook nog veranderen.

Begrijpelijk

Hebben jullie serieus zicht op alternatieven?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:35:35 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_72322646
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef iteejer het volgende:
Maar inderdaad het gaat dus zeker niet door op dat terrein. Veel te groot risico dat er van alles mis gaat. Stel je voor, een groep bewoners die woest zijn, ze moeten weg, hun huisje weg, en daar gaat dan een groepje fokkers ff feest vieren.

Verstandig besluit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')