Je moet het ook op een heel aparte manier drinken, zie ik op hun site:quote:
Dat denk ik ook!quote:
In Engeland hebben ze 't ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Nee, niet "gewoon".quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?
Peultjes, courgette, wortel, ui, meer peultjes en courgette, paar andere restjes groente, puree en kaasquote:
Inderdaad Yop is de norm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
's Avonds onder het midden van de Eiffeltoren liggen/zitten met een fles Yop Citroen was toch wel een Yop-hoogtepunt van mequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inderdaad Yop is de norm.
Ik ben zelf fan van Coco, Choco en Vanille.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
Je lijkt op mijn vrouw, maar je bent mijn vrouw niet.quote:
Wie komt er dan straks thuis?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef golfer het volgende:
Je lijkt op mijn vrouw, maar je bent mijn vrouw niet.
Goed hoor, ik ben al blij met mezelf dat ik naar en van mijn werk fiets, en tussendoor nog een achterlijk drukke poli heb gedraaidquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:00 schreef DarkElf het volgende:
net zusje aan de telefoon, die gaat gewoon de dam tot damloop doen bijna, de held
Maandag is idd geen ziekenhuis maar een gekkehuis zeggen we wel eens, maar de rest vd week kan er ook wat van tegenwoordig. Vooral de telefoon spant op maandag en dinsdag de kroon, we nemen zoveel mogelijk op uiteraard, maar het regent klachten dat we niet bereikbaar zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:48 schreef DarkElf het volgende:
kan me voorstellen dat je er blij mee bent, is de maandag altijd een gekkenhuis?
zie ik bij ons in t ziekenhuis ook, vooral op de rontgen![]()
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef DarkElf het volgende:
oh vervelend is dat zeg(van die centrale dus, alhoewel wachten ook vervelend kan zijn
... ik snap alleen nooit dat mensen dan gaan lopen bitchen)
Ik weet het via mijn zus. Die was dierenartsassistente. En dus eerste aanspreekpunt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgen
wrs erger dan ik denk, maar goed zoals ik al zei; ik snap t sowieso niet. Ik ben heus wel eens geirriteerd geweest maar zeg dan altijd braaf erbij dat zij er niets aan kan doen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgen
ik ook misschien wel, ooitquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
20 september en 16 km. Hmm nee, dat is inderdaad wat te ambitieus
Volgend jaar misschien! Ik wil wel eens een keer mee gaan doen aan zo'n event.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |