Je moet het ook op een heel aparte manier drinken, zie ik op hun site:quote:
Dat denk ik ook!quote:
In Engeland hebben ze 't ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Nee, niet "gewoon".quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?
Peultjes, courgette, wortel, ui, meer peultjes en courgette, paar andere restjes groente, puree en kaasquote:
Inderdaad Yop is de norm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
's Avonds onder het midden van de Eiffeltoren liggen/zitten met een fles Yop Citroen was toch wel een Yop-hoogtepunt van mequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inderdaad Yop is de norm.
Ik ben zelf fan van Coco, Choco en Vanille.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
Je lijkt op mijn vrouw, maar je bent mijn vrouw niet.quote:
Wie komt er dan straks thuis?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef golfer het volgende:
Je lijkt op mijn vrouw, maar je bent mijn vrouw niet.
Goed hoor, ik ben al blij met mezelf dat ik naar en van mijn werk fiets, en tussendoor nog een achterlijk drukke poli heb gedraaidquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:00 schreef DarkElf het volgende:
net zusje aan de telefoon, die gaat gewoon de dam tot damloop doen bijna, de held
Maandag is idd geen ziekenhuis maar een gekkehuis zeggen we wel eens, maar de rest vd week kan er ook wat van tegenwoordig. Vooral de telefoon spant op maandag en dinsdag de kroon, we nemen zoveel mogelijk op uiteraard, maar het regent klachten dat we niet bereikbaar zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:48 schreef DarkElf het volgende:
kan me voorstellen dat je er blij mee bent, is de maandag altijd een gekkenhuis?
zie ik bij ons in t ziekenhuis ook, vooral op de rontgen![]()
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef DarkElf het volgende:
oh vervelend is dat zeg(van die centrale dus, alhoewel wachten ook vervelend kan zijn
... ik snap alleen nooit dat mensen dan gaan lopen bitchen)
Ik weet het via mijn zus. Die was dierenartsassistente. En dus eerste aanspreekpunt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgen
wrs erger dan ik denk, maar goed zoals ik al zei; ik snap t sowieso niet. Ik ben heus wel eens geirriteerd geweest maar zeg dan altijd braaf erbij dat zij er niets aan kan doen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgen
ik ook misschien wel, ooitquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
20 september en 16 km. Hmm nee, dat is inderdaad wat te ambitieus
Volgend jaar misschien! Ik wil wel eens een keer mee gaan doen aan zo'n event.
Topje van de ijsberg krak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet het via mijn zus. Die was dierenartsassistente. En dus eerste aanspreekpunt.
Medisch assistentes zijn soms zwaar ondergewaardeerd. Omdat ze onnodige afspraken voorkomen en heel dringende dingen voorrang geven. En het verschil daartussen weten.
Ik ben zelf ook wel eens geirriteerd hoor, bij het bellen naar ziggo bijv.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef DarkElf het volgende:
wrs erger dan ik denk, maar goed zoals ik al zei; ik snap t sowieso niet. Ik ben heus wel eens geirriteerd geweest maar zeg dan altijd braaf erbij dat zij er niets aan kan doen..
koffie!!!!!!!!quote:
Ik duim heeeeeeeeeel hardquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Vork het volgende:
Moet er iemand gefeliciteerd worden? Nou bij deze dan
En als het goed is ga ik vandaag gebeld worden, hopelijk met goed nieuws, want dat zou kunnen betekenen dat ik het komende half jaar werk heb.
Elk jaar is er één met alle ups en downs, dat hoort er nu eenmaal bij als je 'al' zo groot bent al jijquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Jaja, weer een jaar ouderHet was een leuk jaar, maar ook een moeilijk, vervelend en verdrietig jaar af en toe
En het komende jaar zal ook wel een bewogen jaar worden, maar daar gaan we voor
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Elk jaar is er één met alle ups en downs, dat hoort er nu eenmaal bij als je 'al' zo groot bent al jij
Tomaatjes grof snijden, courgette grof snijden, rode ui grof snijden, in ovenschaal. Olijfolie, knoflook en limoensap erover, half uur in een hete oven, en je hebt een heerlijke bak gegrilde groente die prima koud te eten is met wat brood of pasta.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is tof![]()
Heb jullie hulp even nodig, ik heb vandaag geen inspiratie. Ik wil eigenlijk graag een lekkere maar relatief magere lunch maken straks, een die ik voor 2 dagen kan maken zodat ik het morgen mee naar mijn werk kan nemen. Iets salade achtigs is lekker.. maar ik weet echt ff niet wat!Iemand een idee?
Ook wel een idee, mss nog met een stukje vlees erbij, of gerookte kip, ik ben niet van de zalm.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:51 schreef DarkElf het volgende:
wij eten vanavond ook makkelijk. flans een salade in elkaar met zalm/bleekselderij/kappertjes/citroensap/tabasco/ eitje/1 el mayo en sla.. gewoon op een geroosterde bruine boterham
Ik neem altijd een énorme bak ijsbergsla mee (blijft lekker knapperig) met nootjes, feta, soms gebakken gamba's, wat light-dressing, verse kruiden zoals blaadjes basilicum, gerookte kip en kappertjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is tof![]()
Heb jullie hulp even nodig, ik heb vandaag geen inspiratie. Ik wil eigenlijk graag een lekkere maar relatief magere lunch maken straks, een die ik voor 2 dagen kan maken zodat ik het morgen mee naar mijn werk kan nemen. Iets salade achtigs is lekker.. maar ik weet echt ff niet wat!Iemand een idee?
Vind pasta salade meer iets als avondeten.. maar iets met gegrilde kip/groente is wel een goed idee misschien..quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
of een grote bak pasta-salade met gegrilde kip, paprika, bosui etc
Hmmm... dit komt in de buurt ja!! Ik kan de ijsbergsla natuurlijk nog even apart houden en morgen ter plekke mengen, mijn ervaring is dat het toch wat bruin wordt anders.. Vind dit wel wat, thanx Dude!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik neem altijd een énorme bak ijsbergsla mee (blijft lekker knapperig) met nootjes, feta, soms gebakken gamba's, wat light-dressing, verse kruiden zoals blaadjes basilicum, gerookte kip en kappertjes.
Zit geen slechte koolhydraat in en is is lekker prikken en smullen.
Beetje afspraakjes maken!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, ik ken genoeg technische mannen, en mag mijzelf een technische vrouw noemen (hoewel die kreet slechts beperkt toepasbaar is), maar vanmorgen moest ik even onze ontzettend handige man van de technische dienst hebben om afspraken mee te maken.
Ik heb geen koelkastje (in de buurt) op het werk, dus ijsberslag werkt het beste. Soms met wat gekrul erdoorgeen trouwens. Ik doe al wel de dressing in een apart bakje, dat scheelt al wat 'gefluf' van de sla. En dan lekker 's avonds al bedenken wat ik er allemaal door ga gooien. Gekookt eitje, wat restjes vlees, augurk, gegrilde groenten... yeah! Wat dat betreft ben ik blij dat het normale leven weer begint.quote:Ik heb vandaag trouwens ook sla bij me, met geroosterde groenten en hummus. Ik ben meer van de krulsla-achtigen, ik vind ijsbergsla vaak zo flauw/smakeloos.
Probeer het eens?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
Ik ben religie-achtergrond-technisch geen voorstander van Yoga. Ik vind het prima als anderen aan yoga doen, maar ik zou het zelf echt nooit doen.
Dat schijnt in de tegenwoordige wereld héél moeilijk uit te leggen te zijn
Nou, nee dusquote:
Ik beloof dat ik niet aan je voordeur ga staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:33 schreef Duderella het volgende:
Ik heb gelukkig religie-achtergrond-technisch nérgens last van, behalve soms van religie-achtergrond-technische mensen aan de voordeur.![]()
Ik denk dat het niet past bij de manier waarop FC invulling geeft aan haar Christelijke geloof, omdat yoga iets is dat uit een andere godsdienst komt waarin andere goden aanboden worden.quote:
Ja dat idee had ik ook idd, maar de vergelijking wordt wel gemaakt.. ben benieuwd naar het waaromquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
Die foie-grasvergelijking is een beetje de mist ingegaan; ik denk dat Bluezz met haar 'probeer het eens' Freecell wilde vragen om te proberen het uit te leggen, niet om yoga eens te proberen, en dat Freecell dat misinterpreteerde.
Ah, kijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
Die foie-grasvergelijking is een beetje de mist ingegaan; ik denk dat Bluezz met haar 'probeer het eens' Freecell wilde vragen om te proberen het uit te leggen, niet om yoga eens te proberen, en dat Freecell dat misinterpreteerde.
De godheid in mezelf heb ik nog niet gevonden, andersquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef freecell het volgende:
Het punt met Yoga is dat het uitgaat van de oosterse religies, van de kracht en godheid in jezelf en ontspanning vanuit concentratie op jezelf. (zie ook de wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoga )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook omdat het een op het ander 'voortborduurt', nietwaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef golfer het volgende:
Trouwens, FC, het merendeel van de rites in het Christelijke geloof is afkomstige vanuit een ander geloof, namelijk het Jodendom.
Wordt dat wel door je geaccepteerd?
ik zie nergens verwijten?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien ten overvloede... Het is vooral een vraag om informatie naar Freecell toe, geen verwijt omdat ze wat strenger in de leer is dan andere christenen... Toch?
Nee dat bedoel ik ook niet. Maar omdat ik dit een nogal moeilijk discussie-onderwerp vindt, vraag ik even aandacht voor lief doen en kusjekroel enzoquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef DarkElf het volgende:
ik zie nergens verwijten?
Ik vind het interessant dat mensen zo verschillend kunnen denken over dingen, that's all ..
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De godheid in mezelf heb ik nog niet gevonden, anders
Ik ben het met je eens dat het uitgangspunt van yoga andere waarden heeft dan het christelijk geloof. Ik ben alleen wat pragmatischer, denk ik: als ik daar op maandagavond mijn rug in onmogelijke hoeken buig, merk ik niets van die uitgangspunten en conflicteert zo'n les absoluut niet met mijn persoonlijk geloof hooguit met mijn arme spierenIk ben zelf ook nogal tegen de 'raak niet, smaak niet, roer niet aan' mentaliteit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In principe ben ik vrij en mag ik alles. Alleen sommige dingen doe ik niet, omdat ik ze niet wil doen, omdat het naar mijn idee niet prettig werkt icm mijn geloof
Dus ik zeg niet 'christenen mogen dat niet' of 'ik mag dat niet' maar eerder 'je bent als christen vrij in je keuzen en ik kies hier niet voor'
Zoiets, moeilijk te vangen in woorden.Ik neem alles wel serieus inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:31 schreef DarkElf het volgende:
back from lunch..
De uitleg van FC.. ik , als niet religieuze, kan dat eerlijk gezegd niet zo goed snappen , neem je alles niet een beetje teveel serieus als je je zo bewust bent van het religieuze aspect van zulke dingen? Dat vraag ik me dan af he? Dat jij in god gelooft op jouw manier is natuurlijk prima, maar dat betekent toch niet dat je alles weg moet houden van jezelf wat enigzins een andere invloed heeft? jij staat toch ferm in je geloof, wat maakt het dan uit dat yoga in dit geval vanuit een andere religieuze kant komt oorspronkelijk? Dat je de lotushouding aanneemt betekent toch niet dat je je religie verloochentAls ik een kerk bezoek als ongelovige betekent dat toch ook niet dat ik ineens heel anders over dingen ga denken?
Maar ik zie religie dan ook niet als iets wat ik 'erbij doe' maar meer als levensgrondslag. Dus als het belangrijkste wat er is.
En inderdaad, een keertje yoga kan misschien geen kwaad en zoals ik al zei ben ik in principe vrij om alles te doen wat ik wil, maar aangezien het ingaat tegen mijn hele basishouding zou ik me er niet prettig bij voelen.
Ja hallo. Je bent misschien wel blond, maar je hebt je brein toch ook niet in je achterzak zitten? Je bent leuk en lief!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef DarkElf het volgende:
ah ok, ik zal er wel te dom voor zijn maar ik had niet t idee dat dat nodig was
Zeker, zoals iemand al zegt, het is een soort 'voortborduren op' alleen de christenen 'hebben' jezus en dat verandert een boel. Ze dienen in feite dezelfde God, iets wat ik van Hindoes niet kan zeggen, dus een Jood staat veel dichter bij mij op dat gebied dan een hindoe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef golfer het volgende:
Trouwens, FC, het merendeel van de rites in het Christelijke geloof is afkomstige vanuit een ander geloof, namelijk het Jodendom.
Wordt dat wel door je geaccepteerd?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:39 schreef DarkElf het volgende:
onze feestdagen (dus vanuit de kerk) zijn volgens mij zowat allemaal afgeleid van 'heidense' feesten![]()
Die feesten werden al eeuwen gevierd door de mensen voordat de kerk er hun betekenis aangaf..
Allez, 't was in de tijd dat ze enthousiast zielen aan het werven waren, dat ze dachten 'laten we 't een beetje laagdrempelig houden voor die heidenen, dan zijn ze makkelijker te overtuigen'. Werkte bij mijn weten primaquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Ik weet. De christelijke feesten waren er ook al wel (zijn grotendeels afgeleid van de joodse feesten) maar inderdaad op andere data, om de integratie wat te versoepelen hebben ze de feesten 'gemerched'
Ik zou het zelf niet zo doen waarschijnlijk, maar het is nu eenmaal zo.
dat bedoelde ik ook met 'ferm in je geloof staan'quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik neem alles wel serieus inderdaadMaar ik zie religie dan ook niet als iets wat ik 'erbij doe' maar meer als levensgrondslag. Dus als het belangrijkste wat er is.
Ik snap dat je niet snaptquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook met 'ferm in je geloof staan'
Ik sta bijvoorbeeld aan de andere kant, maar dat wil niet zeggen dat ik alles afwijs wat ook maar enigzins met religie te maken heeft. Daarom is t voor mij zo moeilijk te snappen dat anderen, jij in dit geval dus, daar heel anders mee omgaan. Ik ben opgevoed met open staan voor dingen, snufelen, en mijn eigen mening vormen... en dat doe ik dus ook.. en niet aan de hand van religie maar aan de hand van mijn eigen ervaringen, overtuigingen, gevoelens en bevindingen... Ik vergaar op die manier een allegaartje van meningen... maar die zijn wel van mij uit mij zeg maar. Ik heb gewoon moeite met 'iets' afwijzen omdat het een andere grondslag heeft dan waar jij uitkomt als mens... dát snap ik gewoon niet![]()
Maar goed, er moet bleekselderij gehaald worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp waarom je niet aan yoga wil doen FCHet is wel erg kort door de bocht om dan maar alle opvattingen van religieuze mensen over één kam te scheren, hoe vervelend jouw ervaringen ook zijn, verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat snap ik wel, de beperkingen die je kan voelen om iets woordelijk te uiten want het gaat om een gevoel...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik snap dat je niet snapt
En ik heb in mijn hoofd ook wel een antwoord, maar ik heb werkelijk geen idee hoe ik die kleuren/vormen/whatever die ik denk in woorden kan stoppen
Het heeft iets te maken met dat iets wat 'goed voelt' niet altijd het juiste hoeft te zijn en dat ik dus beter kan vertrouwen op wat ik weet dat waar is, dan op mijn eigen gevoel.
Maar als ik dit terug lees is het al niet meer compleet of logisch, het omvat veel meer. Lastig die taal!
Ik zal een voorbeeld noemen waarom ik zo de pést heb aan dingen ophangen aan 'het geloof' . (en bedenk daarbij dat ik NH ben opgevoed met alles wat daarbij hoort, mijn moeder als hoofd vd zondagschool etc.)quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
Het is wel erg kort door de bocht om dan maar alle opvattingen van religieuze mensen over één kam te scheren, hoe vervelend jouw ervaringen ook zijn, verder.
Ik vind FC lief en ik zou me erg snel aangevallen voelen als het ik was die die vragen kreegquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
toch grappig dat jij, lein, zo de behoefte voelt om vooral maar te benadrukken hoe goed FC met dingen omgaat enzo .. ik heb werkelijk niet het idee dat FC in een hoek gedrukt wordt, iig niet door mezelf volgens mij,... en dat dat dus nodig is
Ik zie dit gewoon als een interessant onderwerp waarin FC vrij is om te reageren of niet op mensen.. ...
nu moet ik echt weg, bah en t regent...![]()
Ik voelde me wel even in een hoek geschopt door Duud, maar verder inderdaad niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef DarkElf het volgende:
toch grappig dat jij, lein, zo de behoefte voelt om vooral maar te benadrukken hoe goed FC met dingen omgaat enzo .. ik heb werkelijk niet het idee dat FC in een hoek gedrukt wordt, iig niet door mezelf volgens mij,... en dat dat dus nodig is
Ik zie dit gewoon als een interessant onderwerp waarin FC vrij is om te reageren of niet op mensen.. ...
nu moet ik echt weg, bah en t regent...![]()
Nou... het zou me woest maken als ze de kinderen bewust hadden laten opfikken, maar waarom zou je er boos van worden als zij er op hun manier mee omgaan, iets met zingeving doen en het gevoel hebben dat ze daar nu even geen verdere hulp bij nodig hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld noemen waarom ik zo de pést heb aan dingen ophangen aan 'het geloof' . (en bedenk daarbij dat ik NH ben opgevoed met alles wat daarbij hoort, mijn moeder als hoofd vd zondagschool etc.)
Ik kan me enórm boos maken over bijv. de opvatting van die ouders van het gezin waar die 4 kinderen om zijn gekomen met die brand, dat het gods wil is, en dat ze geen slachtofferhulp nodig hebben etc. etc.
Dát soort dingen, het maakt me woest, echt waar.
14 kinderen zijn er in dat - hechte - gezin, 4 ervan komen om bij een brand.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:03 schreef freecell het volgende:
Nou... het zou me woest maken als ze de kinderen bewust hadden laten opfikken, maar waarom zou je er boos van worden als zij er op hun manier mee omgaan, iets met zingeving doen en het gevoel hebben dat ze daar nu even geen verdere hulp bij nodig hebben
Oh, slecht voorbeeld dan, want daar maakte ik me ook boos omquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal een voorbeeld noemen waarom ik zo de pést heb aan dingen ophangen aan 'het geloof' . (en bedenk daarbij dat ik NH ben opgevoed met alles wat daarbij hoort, mijn moeder als hoofd vd zondagschool etc.)
Ik kan me enórm boos maken over bijv. de opvatting van die ouders van het gezin waar die 4 kinderen om zijn gekomen met die brand, dat het gods wil is, en dat ze geen slachtofferhulp nodig hebben etc. etc.
Dát soort dingen, het maakt me woest, echt waar.
Ja dat!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef freecell het volgende:
Maar ik snap Lein ook welWant al voel ik me niet beledigd, ik verdedig me wel zeg maar
Nu doe ik dat helemaal zelf en met liefdemaar dat kan je aan de andere kant van het scherm niet zien natuurlijk en Lein probeert mij even te ont-vooroordelen geloof ik.
En hoewel dat nu niet echt nodig was, vind ik dat best prettig
Ik denk dat bidden wel degelijk kan helpen, maar ik zie niet in waarom je bij voorbaat professionele hulp af moet wijzen. Lijkt mij een prima (en legitieme) benadering van de problemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
14 kinderen zijn er in dat - hechte - gezin, 4 ervan komen om bij een brand.
Een brand is sowieso dramatisch, echt een trauma kan je ervan overhouden, laat staan als jouw broertjes/zusjes erin omkomen. Dan helpt bidden niet hoor, dan heb je professionele hulp nodig.
Ze hebben geen slachtofferhulp nodig. Maar misschien worden ze wel bijgestaan door hun geloofsgenoten! En hoewel het misschien niet is wat jij bedoelt met professionele hulp, als je erg religieus bent kan het oor van een dominee net zo waardevol zijn als dat van een psycholoog. Of wat ze je terug geven, for that matter.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:07 schreef Bluezz het volgende:
14 kinderen zijn er in dat - hechte - gezin, 4 ervan komen om bij een brand.
Een brand is sowieso dramatisch, echt een trauma kan je ervan overhouden, laat staan als jouw broertjes/zusjes erin omkomen. Dan helpt bidden niet hoor, dan heb je professionele hulp nodig.
Weet ikquote:
Maar dan moet je ze wel de gelegenheid geven om die keuze zélf te maken. En hier wordt het al meteen van de hand gedaan door de vader.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze hebben geen slachtofferhulp nodig. Maar misschien worden ze wel bijgestaan door hun geloofsgenoten! En hoewel het misschien niet is wat jij bedoelt met professionele hulp, als je erg religieus bent kan het oor van een dominee net zo waardevol zijn als dat van een psycholoog. Of wat ze je terug geven, for that matter.
Ik ga boodschappen doenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Weet ikDa's ook de reden dat ik hier wèl de discussie aanga en in NWS niet
Ik bedoel de algemeen heersende afkeer van christenen, zeker op een forum als dit.
En nu ga ik weer aan het werk
Nah. Ik heb zelf vrij negatieve ervaringen met pastoraat/psychologische hulp in 'strenge' kerkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ze hebben geen slachtofferhulp nodig. Maar misschien worden ze wel bijgestaan door hun geloofsgenoten! En hoewel het misschien niet is wat jij bedoelt met professionele hulp, als je erg religieus bent kan het oor van een dominee net zo waardevol zijn als dat van een psycholoog. Of wat ze je terug geven, for that matter.
Eenschquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat bidden wel degelijk kan helpen, maar ik zie niet in waarom je bij voorbaat professionele hulp af moet wijzen. Lijkt mij een prima (en legitieme) benadering van de problemen.
Zo'n passieve houding van 'het is Gods wil' staat me sowieso erg tegen. Als het om brandveiligheid gaat, heb je ook je eigen verantwoordelijkheid. Maar dat is misschien persoonlijk.
Daarmee ook eens trouwensquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze wel de gelegenheid geven om die keuze zélf te maken. En hier wordt het al meteen van de hand gedaan door de vader.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet ikDa's ook de reden dat ik hier wèl de discussie aanga en in NWS niet
Ik bedoel de algemeen heersende afkeer van christenen, zeker op een forum als dit.
En nu ga ik weer aan het werk
Goed puntquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah. Ik heb zelf vrij negatieve ervaringen met pastoraat/psychologische hulp in 'strenge' kerkenNiet iedereen heeft er talent voor. En dan is een opleiding soms toch handig
Ik ben het in dit geval 100% met je eens Bluezz! Hoeveel mensen zich ook niet uit zulke milieus hebben moeten ontworstelen met allerlei trauma's op zak omdat men vond dat alles 'binnen de kerk en binnen het gezin' moest blijven.. Ken genoeg voorbeelden hier in de omgeving. Ook de neiging om anderen dus wel hun ideeen op te leggen en voor geen millimeter flexibel zijn als het ff niet zo gaat als ze zouden willen. Eng, dood eng die streng gereformeerden hier vlakbij in Rijssen.. brrr... Mensen hebben hun mond vol over Moslimextremisten, maar die zwarte kousen kunnen er ook wat van!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar dan moet je ze wel de gelegenheid geven om die keuze zélf te maken. En hier wordt het al meteen van de hand gedaan door de vader.
Huh? Doet ze dat vaker dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:30 schreef DarkElf het volgende:
duidelijk FC en lein t was niet aanvallend bedoeld hoor, t viel me gewoon op terwijl, buiten dude om (maar goed, tis niet alsof dát niet bekend is) niemand fc aanviel voor mijn gevoel..
zo, lekker door de regen gewandeld, kan ik vast wennen voor t hardlopen straks
Als ik even voor m'n beurt mag praten; c'est le ton qui fait la musique. Belangstelling of aanval, da's een heel verschil. Zul je vast ook merken met dat kinderwensverhaal... Sommige mensen vinden het bij voorbaat onnatuurlijk, anderen zijn gewoon benieuwd. Mijn reactie hangt altijd sterk af van de manier waarop de vraag gesteld wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Trouwens FC, het lijkt me, nu de strengere Christenen toch een minderheid vormen in NL, ook wel eens heel vervelend dat je alles steeds zo 'moet' uitleggen en jezelf bijna moet verantwoorden voor je keuzes. Ik weet een klein beetje hoe dat is aangezien ik geen kinderwens heb, dat is ook zo iets wat lang niet iedereen begrijpt en ook lastig is uit te leggen soms. En ik moet het vaak uitleggen, want je krijgt steevast de vraag: waarom?
Ik kan me voorstellen dat je de discussies op veel plekken absoluut uit de weg gaat!!
Aanvallen is een verkeerd woord, misschien kan ik beter; zeer stellig en vurig zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Huh? Doet ze dat vaker dan?(serieuze vraag, was me nog niet opgevallen)
Succes met hardlopen dan ooit in de regen, ik vond het door de regen altijd het lekkerstNog even gevraagd aan de bekkentherapeute, maar ik mag écht niet
en de eerste 4/5 maanden na de bevalling ook niet.
Stiekem is het ook best te begrijpen dat niet-gelovigen echt helemaal niets begrijpen van waarom je zou geloven. Vind ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef freecell het volgende:
Dat uitleggen is inderdaad wel eens lastig, maar als mensen echt aanvallend zijn doe ik het gewoon niet
Als mensen belangstellend zijn wil ik best vertellen wat ik vind
Ik begrijp het wel, ik ben religieus opgevoed dus heb ik het met eigen ogen gezien, vooral bij mijn moeder.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
Stiekem is het ook best te begrijpen dat niet-gelovigen echt helemaal niets begrijpen van waarom je zou geloven. Vind ik
als je goed leest zeg ik dat dat niet t juiste woord wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Duderella het volgende:
Jémig, wat was er nou weer aanvallend aan mijn post DE?![]()
Steer! Hoe is het? Zelfs ik heb je gemist, en ik ken je niet eens!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Religieuze ruzies?
Ik kwam even binnenvallen om Lein een fantastische 18e verjaardag te wensen.![]()
* Stereotomy springt op de rug van DH !!!quote:
Kusjequote:
Studeren als een gek, werken als een gek, en een boek over Myers-Briggs Personality Types uitgelezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Steer! Hoe is het? Zelfs ik heb je gemist, en ik ken je niet eens!![]()
Vertel, vertel wat je allemaal hebt gedaan de afgelopen tijd, en dan lees ik het later wel terug.
Dankjewelquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Religieuze ruzies?
Ik kwam even binnenvallen om Lein een fantastische 18e verjaardag te wensen.![]()
Ik ben allochtoon! Mijn vocabulaire is niet zo groot.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:18 schreef DarkElf het volgende:
jammer dat t meteen weer afgedaan wordt als rel...
Z'n gangetje, dansend door het levenquote:
Ik ken ze ook wel, die hele extreme mensen, a la Knielen op een bed violen. Diep tragisch, ben je je hele leven aan het zoeken en vind je nietsquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef DarkElf het volgende:
Een vriend van ons komt uit Zeeland, hele hele streng gelovige familie (hij niet meer, hij is er compleet klaar mee... snap ik ook als je hoort hoe t er daar aan toe gaat) en daar worden mensen serieus nog echt soms bang gemaakt idd...
Lijkt me echt verschrikkelijk met zo'n angst (wat t is .. denk ik dan) leven.. .. vond t een beklemmend boek btw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken ze ook wel, die hele extreme mensen, a la Knielen op een bed violen. Diep tragisch, ben je je hele leven aan het zoeken en vind je niets
Klinkt heerlijk steer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
Z'n gangetje, dansend door het leven
Hoe voel je je vandaag?
Lesboquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Smoothies en een broodje is nog wel te doen, ik vind het altijd geweldig op vliegvelden, die andere rare wereld in een cocon, met al die bijzondere mensen!
Terug van de kapper. Tis &%&&$@## veeeeeeeeels te kort![]()
![]()
![]()
wat een *piep* kapster, ik ben echt boos. Heb het ook gezegd bij afrekenen, 30 e voor een half uur snoeien werkelijk
![]()
Ooooh wat een bos, stukje eraf? niet snijden? Natuurlijk!! Gaan 'we' doen.
NEEEEEEEEEEEEEE NIET POSTEN DAAR BLOES!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef DarkElf het volgende:
Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #2
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef DarkElf het volgende:
Is er nog leven na een pittig kort kapsel? #2
Weggeklikt, op handjes zitquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:35 schreef Stereotomy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEE NIET POSTEN DAAR BLOES!!!!!![]()
![]()
Once you go short...
Zet gewoon een badmuts op!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef Bluezz het volgende:
Steer![]()
Het wás ong. zo :
[ afbeelding ]
En nu is het zo :
[ afbeelding ]
En nog uitgedunt ook![]()
Ik ga het uitspoelen en vergeten dat ik haar op mijn hoofd heb
Nee, ik deed net de zonnewijzergroet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef DarkElf het volgende:
de zon komt tevoorschijn.! (en ik ga over een uurtje hardlopen dus)
zou er dan toch iemand boven zitten die t beste met mij voorheeft?
Je kijkt op 2 echt een beetje verdrietig en verslagen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gedaan1 & 2
Zo en nu ben ik er klaar mee hoor
Ja nou!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk die positieve aandacht![]()
Wat erg dat je je zo miserabel kan voelen door een kapper
Maar jij hebt volgens mij goed haar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:41 schreef DarkElf het volgende:
ik ben dol op de kapper
heerlijk dat gefrunnik, gemasseer, geroddel enzo
Het is óf maatje 34, óf een Hollandse reet, steer. Kiezen jongeman!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, het haar heb ik al. Doe mij ook maatje 34of een Hollandse reet
Op haifs.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is óf maatje 34, óf een Hollandse reet, steer. Kiezen jongeman!![]()
Had je trouwens nou mijn foto's op hyves gezien of hier? Schotland bedoel ik?
Fnuffeltje nodig?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef Bluezz het volgende:
NIET MEER OVER KAPPERS PRATEN DE EERSTE 24 UUR ASTEBLIEF
welk type ben je?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Studeren als een gek, werken als een gek, en een boek over Myers-Briggs Personality Types uitgelezen.
Ik ben een beetje CUL SC moemaar hou wel enigzins bij hoe het met jullie allemaal gaat hier.
Dat doe ik dus meestal ook jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:36 schreef DarkElf het volgende:
Sunny, vraag die mensen eens helder en duidelijk uit te leggen waarom zij wél kinderen willen ) En niet de standaard opsommingen, maar gewoon vanuit hunzelf
Dan ben je er zo vanaf hoor want dat is net zo vervelend als andersom uitleggen en dan snappen ze je ineens(waarom uitleggen zo moeilijk is dus)
Ik snap wat je bedoelt, maar ik zie het anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef freecell het volgende:
Er is niets slechts aan de oefeningen van yoga op zich.
Het klinkt nu vast alsof ik net heb geroepen dat zwemmen tegen mijn geloofsovertuiging ingaat oid
Het punt met Yoga is dat het uitgaat van de oosterse religies, van de kracht en godheid in jezelf en ontspanning vanuit concentratie op jezelf. (zie ook de wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoga )
ontspannings- en ademhaling-oefeningen vind ik heus geen probleemHet punt is alleen waar het vandaan komt en wat de achterliggende gedachte is. En daar ben ik het zo niet mee eens dat ik nooit aan georganiseerde yoga zou doen.
ik ben wel heel tevreden met mijn haar jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar jij hebt volgens mij goed haar.
Van dat stralende, dikke, glanzende Wella-haar. Van dat haar waar je je lippen in kan stiften. Haar met volume, met dansende lokken. En veerkracht. Mássa's veerkracht.
Kijk, als ik naar de kapper ga, dan verwacht ik altijd weer een wonder. Dat ik terugkom als Pam-je-haar-danst. De laatste kapper wilde, omdat zij wist dat ik ging trouwen, aan die wens voldoen en gaf me semi-permanente-golven.
Tegen de tijd dat ik thuis was, hing alles weer recht zo die gaat down to earth.![]()
'Aziatisch haar', zeggen ze.
Ja hallo, mag ik dan ook bijbehorend maatje 34? Maar nee hoor. Ik heb wel weer een Hollandse reet.
lekker he?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en @ DE: ik heb net in de druppels gelopen en dat is stiekem helemaal niet vervelend!
tempo maken is idd moeilijk maar in vergelijk; de eerste keer les 8 (tijd terug) deed ik in 7.4 km/u gemiddeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Netjes!! Ik ben weer bij les 1 begonnen maar dan wel een tempotje sneller rennen dan de 1e keer. Zorgen dat ik iets meer tempo leer maken!
ESTP. bijna goed. jij wel E?quote:
quote:Portrait of an ENFJ - Extraverted iNtuitive Feeling Judging
(Extraverted Feeling with Introverted Intuition)
As an ENFJ, you're primary mode of living is focused externally, where you deal with things according to how you feel about them, or how they fit into your personal value system. Your secondary mode is internal, where you take things in primarily via your intuition.
ENFJs are people-focused individuals. They live in the world of people possibilities. More so than any other type, they have excellent people skills. They understand and care about people, and have a special talent for bringing out the best in others. ENFJ's main interest in life is giving love, support, and a good time to other people. They are catalysts - focused on understanding, supporting, and encouraging others.
Because ENFJ's people skills are so extraordinary, they have the ability to make people do exactly what they want them to do. They get under people's skins and get the reactions that they are seeking. ENFJ's motives are usually unselfish, but ENFJs who have developed less than ideally have been known to use their power over people to manipulate them.
ENFJ's are so externally focused that it's especially important for them to spend time alone. This can be difficult for some ENFJs, because they have the tendency to be hard on themselves and turn to dark thoughts when alone.
correct..quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:23 schreef Stereotomy het volgende:
Borderline E en J. Wel heel duidelijk een NF. Maar herken me erg in de ENFJ beschrijving, incluis type sterke en zwakke kanten. In zakelijke situaties zou ik eigenlijk willen dat ik meer NT voorkeur had, maar het zei zo.
Had niet anders van je verwacht dat je een ST wasprima type voor de baan die je hebt en de opleiding die je volgt.
quote:Portrait of an ESTP - Extraverted Sensing Thinking Perceiving
(Extraverted Sensing with Introverted Thinking)
As an ESTP, your primary mode of living is focused externally, where you take things in via your five senses in a literal, concrete fashion. Your secondary mode is internal, where you deal with things rationally and logically. ESTPs are outgoing, straight-shooting types. Enthusiastic and excitable, ESTPs are "doers" who live in the world of action. Blunt, straight-forward risk-takers, they are willing to plunge right into things and get their hands dirty. They live in the here-and-now, and place little importance on introspection or theory. The look at the facts of a situation, quickly decide what should be done, execute the action, and move on to the next thing.
ESTPs have an uncanny ability to perceive people's attitudes and motivations. They pick up on little cues which go completely unnoticed by most other types, such as facial expressions and stance. They're typically a couple of steps ahead of the person they're interacting with. ESTPs use this ability to get what they want out of a situation. Rules and laws are seen as guidelines for behavior, rather than mandates. If the ESTP has decided that something needs to be done, then their "do it and get on with it" attitude takes precendence over the rules.
However, the ESTP tends to have their own strong belief in what's right and what's wrong, and will doggedly stick to their principles. The Rules of the Establishment may hold little value to the ESTP, but their own integrity mandates that they will not under any circumstances do something which they feel to be wrong.
ESTPs have a strong flair for drama and style. They're fast-moving, fast-talking people who have an appreciation for the finer things in life. They may be gamblers or spendthrifts. They're usually very good at story telling and improvising. They typically makes things up as they go along, rather than
following a plan. They love to have fun, and are fun people to be around. They can sometimes be hurtful to others without being aware of it, as they generally do not know and may not care about the effect their words have on others. It's not that they don't care about people, it's that their decision-making process does not involve taking people's feelings into account. They make decisions
based on facts and logic.
Wehehehequote:It's not that they don't care about people, it's that their decision-making process does not involve taking people's feelings into account.
we gebruiken het voor het hockey. en ik gebruik het een beetje bij het werk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
trusten plankje
[..]
Wehehehe
Was een stoomcursus MBTI onderdeel van je opleiding ofzo DH? Want jij lijkt me nou niet echt het type om er voor je hobby een boek bij te pakken.'t is in zakelijke situaties wel handig om teams en individuen beter te doorgronden.
Hockey?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
we gebruiken het voor het hockey. en ik gebruik het een beetje bij het werk.
Ja, z'n gang. Vrij saai: werk, sport, koken, afspreken met vrienden.... Gewoon OKquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi CF! Gaat wel hoor, jij alles owkay?
Madrid! Ik ben er een keer geweest maar ik vond 't maar een bakoven, wat ga je doen? voor werk ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, z'n gang. Vrij saai: werk, sport, koken, afspreken met vrienden.... Gewoon OK
Deze vrijdag gaan we weer naar MadridZin an, het is daar nu nog straaaalend weer.
Ik wil best wel een PM van je hebben hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
Zie PM
En iedereen die een PM wil moet ook maar ff roepen
Op mijn blog 2 filmpjes en 2 foto's van eigen hand, terwijl het eigenlijk niet mocht van de aanwezige veldwachterquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug uit het openluchtheater bij ons om de hoek.
Vanavond een benefietconcert van Trijntje Oosterhuis and friends voor Unicef.
Heel veel BN-ers weer gezien.. Naast ons zat een rokende en drinkende Dennis van der Geest.
Vrienden van Trijntje die meededen waren o.a. de oude meiden van Total Touch, haar broer Tjeerd en haar schoonzussie Edsilia Romley en haar vriendin Candy Dulfer.
Genoeg muzikaliteit dus op het podium.
Wat een lieve foto's steerquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
Echt bizar hoe leuk een baby is als het van je eigen zus is.Ik begin die mutsen in OUD al een stuk beter te snappen.
best gemengd. Met het hockey kijk je ook wie er de creatieven zijn, wie de regelmensen (blauw volgens Jung) etc...quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hockey?![]()
![]()
Mag je ff uitleggen
Trouwens in je hockeyteam zitten toch alleen maar ST's en NT ballen.
Kijk eens naar rechtsquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een lieve foto's steer![]()
Ik wil oooooooook
Ziet er tof uit! Candy Dulfer heb ik altijd wel gemogen, leuk dat die er was.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn blog 2 filmpjes en 2 foto's van eigen hand, terwijl het eigenlijk niet mocht van de aanwezige veldwachter
Hm, interessant.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
best gemengd. Met het hockey kijk je ook wie er de creatieven zijn, wie de regelmensen (blauw volgens Jung) etc...
dit ivm verwachtingen van elkaar, communicatie etc. etc.
Nonsens, jij bent allang lauw en aan het opwarmen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik ben dan nog van de 'kouwe kant', maar ik ben echt ontzettend dol op m'n enige neefjeZo'n leuk jong is het! Ik ben heel benieuwd hoe het nu met z'n taalontwikkeling is; hij is drie en gaat sinds kort naar een Nederlandse school.
Ja, mn zussie heeft een jongetje sinds 2.5 week, ik denk dat ik morgen maar weer even ga kijken. Ik weet dat ze het leuk vind als ik kom maar ik wil ze toch ook een beetje rust gunnen zo die eerste weken. Ze houdt zich wel heel stoer enzo maar, ook al is 't de 3e het is toch wel heavy.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja boring, ik weet hetMisschien dit weekend de stad uit, naar Toledo ofzo.
Maarre, is je zus nu al gepopt? Ja he? Dan heb jij ook een klein neefje of nichtje en weet jij nu ook dat je dan regelmatig langsmoet
Enne kaasje, we gaan ieder jaar wel naar Madrid, Meneers broer woont daar met vriendin en kindMaar ik vind het ook wel echt een leuke stad! Mooie musea, parken, pleinen, je kunt er geweldig winkelen
De foto's zijn links van mequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
Kijk eens naar rechts
-edit- Oh wacht, de baby, niet de foto's_!
Oh, dat slaat niet op mijn al dan niet existente kinderwens, ken je de uitdrukking niet? Gebruikt mijn oma altijd. 'Van de kouwe kant' is aangetrouwdquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nonsens, jij bent allang lauw en aan het opwarmen.
Okee okee, laat maar aan Lein zien.quote:
Ah.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dat slaat niet op mijn al dan niet existente kinderwens, ken je de uitdrukking niet? Gebruikt mijn oma altijd. 'Van de kouwe kant' is aangetrouwd
Ja, echt heeeel bizar hoe leuk babies worden als het je eigen kind / zus / whatever is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De foto's zijn links van me![]()
"Wij" zijn alweer 23 weken onderwegdus ik moet nog even geduld hebben.
Ik ben sowieso een ontzettende kindervriend, maar familie is inderdaad bijzonder. De eerste keer Madrid, neefje was toen net een, kwamen we overdag aan en gingen direct naar het appartement, waar alleen neefje en oppas aanwezig waren. Hij bekeek mij heel argwanend, een vreemde in huis, maar Meneer bekeek hij echt met zo'n blik van '..... je bent m'n vader niet....... maar je komt me bekend voor'. Schattigquote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, echt heeeel bizar hoe leuk babies worden als het je eigen kind / zus / whatever is.Van andere mensen kan het me nooit *echt* veel doen, maar familie is wel bijzonder.
Ja goed idee, dan kan ze weer rammelen met de eierstokkenquote:Op woensdag 2 september 2009 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Okee okee, laat maar aan Lein zien.
Natuurlijk kan je dat wel maken! Mijn opa had ook een favoriet kleinkind (van de 6 dan). Ik weet ook dat mijn tweelingzus neit het favoriete kind van mijn vader is, en het is toch haske natuurlijk dat je ene neefje of nichtje je beter ligt dan de andere?quote:Op woensdag 2 september 2009 07:59 schreef freecell het volgende:
Nichtjes en neefjes zijn ook tof
Die van mij zijn nu variërend tussen bijna 17 en een paar weken![]()
Alleen ik heb wel voorkeurenIk vind sommige nichtjes en neefjes gewoon leuker dan anderen
En dat kan je echt niet maken!
Ohja. Wat DE zegtquote:Op woensdag 2 september 2009 08:01 schreef DarkElf het volgende:
nou nee ergens niet maar je kan er toch niets aan doen dat de ene mens je meer ligt dan de andere?
Bedoel; je moet t niet laten merken natuurlijk maar je kan niet iedereen even leuk vinden..
Nounou FC je bent ook maar een mens hoor. Zo lang je gewoon aardig blijft doen tegen al je neefjes en nichtjes (dat lukt zelfs mij niet, en ik heb denk ik véél minder familie dan jij neefjes en nichtjes hebt) doe je toch het goede? Het hebben voor een voorkeur voor een of twee nichtjes is (m.i.) net zo natuurlijk als een voor- of afkeur hebben voor pindakaas of chocopasta.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:11 schreef freecell het volgende:
Doe je lekker dat kwartet
En nee, ik laat het ook niet merken, maar vind het wel stomEr zit echt één ventje bij van een jaar of 6 die ik echt niet tof vind
Al vanaf dat hij klein is niet.
En ik ben fan van mijn oudste 2 nichtjes, maar die zijn ook gewoon leuk en ik ben fan van pubers in het algemeen
Yeh. Ben gister gestopt na een jaar gerookt te hebben. En ik mis het. Dus ga ik zo lekker naar de winkel om yoghurt te halen en een tijdschriftquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |