Je moet het ook op een heel aparte manier drinken, zie ik op hun site:quote:
Dat denk ik ook!quote:
In Engeland hebben ze 't ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Nee, niet "gewoon".quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?
Peultjes, courgette, wortel, ui, meer peultjes en courgette, paar andere restjes groente, puree en kaasquote:
Inderdaad Yop is de norm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
's Avonds onder het midden van de Eiffeltoren liggen/zitten met een fles Yop Citroen was toch wel een Yop-hoogtepunt van mequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inderdaad Yop is de norm.
Ik ben zelf fan van Coco, Choco en Vanille.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
Je lijkt op mijn vrouw, maar je bent mijn vrouw niet.quote:
Wie komt er dan straks thuis?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:23 schreef golfer het volgende:
Je lijkt op mijn vrouw, maar je bent mijn vrouw niet.
Goed hoor, ik ben al blij met mezelf dat ik naar en van mijn werk fiets, en tussendoor nog een achterlijk drukke poli heb gedraaidquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:00 schreef DarkElf het volgende:
net zusje aan de telefoon, die gaat gewoon de dam tot damloop doen bijna, de held
Maandag is idd geen ziekenhuis maar een gekkehuis zeggen we wel eens, maar de rest vd week kan er ook wat van tegenwoordig. Vooral de telefoon spant op maandag en dinsdag de kroon, we nemen zoveel mogelijk op uiteraard, maar het regent klachten dat we niet bereikbaar zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:48 schreef DarkElf het volgende:
kan me voorstellen dat je er blij mee bent, is de maandag altijd een gekkenhuis?
zie ik bij ons in t ziekenhuis ook, vooral op de rontgen![]()
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:05 schreef DarkElf het volgende:
oh vervelend is dat zeg(van die centrale dus, alhoewel wachten ook vervelend kan zijn
... ik snap alleen nooit dat mensen dan gaan lopen bitchen)
Ik weet het via mijn zus. Die was dierenartsassistente. En dus eerste aanspreekpunt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgen
wrs erger dan ik denk, maar goed zoals ik al zei; ik snap t sowieso niet. Ik ben heus wel eens geirriteerd geweest maar zeg dan altijd braaf erbij dat zij er niets aan kan doen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat wij allemaal (als eerste aanspreekpunt) over ons heen krijgen
ik ook misschien wel, ooitquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef ColdFeet het volgende:
20 september en 16 km. Hmm nee, dat is inderdaad wat te ambitieus
Volgend jaar misschien! Ik wil wel eens een keer mee gaan doen aan zo'n event.
Topje van de ijsberg krak.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet het via mijn zus. Die was dierenartsassistente. En dus eerste aanspreekpunt.
Medisch assistentes zijn soms zwaar ondergewaardeerd. Omdat ze onnodige afspraken voorkomen en heel dringende dingen voorrang geven. En het verschil daartussen weten.
Ik ben zelf ook wel eens geirriteerd hoor, bij het bellen naar ziggo bijv.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef DarkElf het volgende:
wrs erger dan ik denk, maar goed zoals ik al zei; ik snap t sowieso niet. Ik ben heus wel eens geirriteerd geweest maar zeg dan altijd braaf erbij dat zij er niets aan kan doen..
koffie!!!!!!!!quote:
Ik duim heeeeeeeeeel hardquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:03 schreef Vork het volgende:
Moet er iemand gefeliciteerd worden? Nou bij deze dan
En als het goed is ga ik vandaag gebeld worden, hopelijk met goed nieuws, want dat zou kunnen betekenen dat ik het komende half jaar werk heb.
Elk jaar is er één met alle ups en downs, dat hoort er nu eenmaal bij als je 'al' zo groot bent al jijquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Jaja, weer een jaar ouderHet was een leuk jaar, maar ook een moeilijk, vervelend en verdrietig jaar af en toe
En het komende jaar zal ook wel een bewogen jaar worden, maar daar gaan we voor
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Elk jaar is er één met alle ups en downs, dat hoort er nu eenmaal bij als je 'al' zo groot bent al jij
Tomaatjes grof snijden, courgette grof snijden, rode ui grof snijden, in ovenschaal. Olijfolie, knoflook en limoensap erover, half uur in een hete oven, en je hebt een heerlijke bak gegrilde groente die prima koud te eten is met wat brood of pasta.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is tof![]()
Heb jullie hulp even nodig, ik heb vandaag geen inspiratie. Ik wil eigenlijk graag een lekkere maar relatief magere lunch maken straks, een die ik voor 2 dagen kan maken zodat ik het morgen mee naar mijn werk kan nemen. Iets salade achtigs is lekker.. maar ik weet echt ff niet wat!Iemand een idee?
Ook wel een idee, mss nog met een stukje vlees erbij, of gerookte kip, ik ben niet van de zalm.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:51 schreef DarkElf het volgende:
wij eten vanavond ook makkelijk. flans een salade in elkaar met zalm/bleekselderij/kappertjes/citroensap/tabasco/ eitje/1 el mayo en sla.. gewoon op een geroosterde bruine boterham
Ik neem altijd een énorme bak ijsbergsla mee (blijft lekker knapperig) met nootjes, feta, soms gebakken gamba's, wat light-dressing, verse kruiden zoals blaadjes basilicum, gerookte kip en kappertjes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is tof![]()
Heb jullie hulp even nodig, ik heb vandaag geen inspiratie. Ik wil eigenlijk graag een lekkere maar relatief magere lunch maken straks, een die ik voor 2 dagen kan maken zodat ik het morgen mee naar mijn werk kan nemen. Iets salade achtigs is lekker.. maar ik weet echt ff niet wat!Iemand een idee?
Vind pasta salade meer iets als avondeten.. maar iets met gegrilde kip/groente is wel een goed idee misschien..quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
of een grote bak pasta-salade met gegrilde kip, paprika, bosui etc
Hmmm... dit komt in de buurt ja!! Ik kan de ijsbergsla natuurlijk nog even apart houden en morgen ter plekke mengen, mijn ervaring is dat het toch wat bruin wordt anders.. Vind dit wel wat, thanx Dude!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik neem altijd een énorme bak ijsbergsla mee (blijft lekker knapperig) met nootjes, feta, soms gebakken gamba's, wat light-dressing, verse kruiden zoals blaadjes basilicum, gerookte kip en kappertjes.
Zit geen slechte koolhydraat in en is is lekker prikken en smullen.
Beetje afspraakjes maken!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, ik ken genoeg technische mannen, en mag mijzelf een technische vrouw noemen (hoewel die kreet slechts beperkt toepasbaar is), maar vanmorgen moest ik even onze ontzettend handige man van de technische dienst hebben om afspraken mee te maken.
Ik heb geen koelkastje (in de buurt) op het werk, dus ijsberslag werkt het beste. Soms met wat gekrul erdoorgeen trouwens. Ik doe al wel de dressing in een apart bakje, dat scheelt al wat 'gefluf' van de sla. En dan lekker 's avonds al bedenken wat ik er allemaal door ga gooien. Gekookt eitje, wat restjes vlees, augurk, gegrilde groenten... yeah! Wat dat betreft ben ik blij dat het normale leven weer begint.quote:Ik heb vandaag trouwens ook sla bij me, met geroosterde groenten en hummus. Ik ben meer van de krulsla-achtigen, ik vind ijsbergsla vaak zo flauw/smakeloos.
Probeer het eens?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef freecell het volgende:
Ik ben religie-achtergrond-technisch geen voorstander van Yoga. Ik vind het prima als anderen aan yoga doen, maar ik zou het zelf echt nooit doen.
Dat schijnt in de tegenwoordige wereld héél moeilijk uit te leggen te zijn
Nou, nee dusquote:
Ik beloof dat ik niet aan je voordeur ga staanquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:33 schreef Duderella het volgende:
Ik heb gelukkig religie-achtergrond-technisch nérgens last van, behalve soms van religie-achtergrond-technische mensen aan de voordeur.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |