Je moet het ook op een heel aparte manier drinken, zie ik op hun site:quote:
Dat denk ik ook!quote:
In Engeland hebben ze 't ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Yop kun je halen in o.a. Belgie, Frankrijk en Italie. Voor mij is het het ultieme vakantiedrankje.
Nee, niet "gewoon".quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, ik zal eens kijken bij de Delhaize dan. maar het is dus gewoon superzoete yoghurtdrink?
Peultjes, courgette, wortel, ui, meer peultjes en courgette, paar andere restjes groente, puree en kaasquote:
Inderdaad Yop is de norm.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
's Avonds onder het midden van de Eiffeltoren liggen/zitten met een fles Yop Citroen was toch wel een Yop-hoogtepunt van mequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Inderdaad Yop is de norm.
Ik ben zelf fan van Coco, Choco en Vanille.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niet "gewoon".
Er is niks "gewoons" aan Yop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |