quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
Op Ajax Netwerk zeggen ze nu dat dat een look-a-like is op die EL video?
Yeah rightquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:32 schreef Frankz0rz het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij komt als versterking voor enkel dit seizoen. Verdediger komt als Oleguer of Ogararu nog vertrekt.
Goede keuze!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het zal centraal wel Jan-Toby worden.
Hoezo ben jij zo tegen Pantelic dan?quote:
Diequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoezo ben jij zo tegen Pantelic dan?
Hoezo?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Moet jij je niet bevredigen op Wielaert?
Hmm oke.quote:
Bij geen enkele club in de eredivisie staat het verdedigend goed dit jaar, dat is dan nog een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Dieis omdat er geen topverdediger komt. Zonder versterkingen in de achterhoede wordt het dit seizoen weer niks!
Ik ben het met je eens dat Toby-Jan niet het ideale centrale duo is, maar ik zou er wel mee kunnen leven. Laatste wedstrijden speelden ze best aardig, Toby groeit iedere wedstrijd en Jan speelde afgelopen wedstrijd zelfs geen slechte wedstrijd. Op dit moment ben ik al blij dat Ajax mensen kwijt kan raken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Dieis omdat er geen topverdediger komt. Zonder versterkingen in de achterhoede wordt het dit seizoen weer niks!
[..]
Hoezo?
Omdat jij zo hard geilt op Wielaert, fantastische speler is het vind je ook niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:41 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?
Gezien de overige namen geeft het weinig hoop...quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er nu al een nieuwe cultheld bij voor in mijn sig.
Ah, de kenner heeft gesproken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef koemleit het volgende:
wat een kampsjaak zeg die pantelic..
gaat um niet worden.
Dat kan wel zo zijn, maar de dramatisch slechte achterhoede gaat ons ook dit seizoen van de landstitel afhouden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Bij geen enkele club in de eredivisie staat het verdedigend goed dit jaar, dat is dan nog een geluk bij een ongeluk.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Toby-Jan niet het ideale centrale duo is, maar ik zou er wel mee kunnen leven. Laatste wedstrijden speelden ze best aardig, Toby groeit iedere wedstrijd en Jan speelde afgelopen wedstrijd zelfs geen slechte wedstrijd. Op dit moment ben ik al blij dat Ajax mensen kwijt kan raken.
Is Sno nu trouwens al bevestigd?
Zelfs de in mijn ogen beste combinatie (Van der Wiel & Alderweireld) komt tekort! Heb gisteravond alleen de samenvatting gezien. Dat was allerminst positiefstemmend.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Omdat jij zo hard geilt op Wielaert, fantastische speler is het vind je ook niet?
ik geef eerlijk toe dat ik weinig van hem hb gezien qua voetbal, maar die uitstralingquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, de kenner heeft gesproken.
Who the fuck ben jij nou weer man?
nee, goed punt, dan kan het idd niets worden....quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe dat ik weinig van hem hb gezien qua voetbal, maar die uitstraling.
Je blijft me toch een hapsnurk zeg, godsamme hey.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:29 schreef Silenus het volgende:
Bodul op huurbasis naar Sparta, aldus Ajax.
Barca is gewoon een zeikerd. Alsof er iets beters te halen is op dit moment. Ajax is al lang geen europese topclub meer, dus spelers komen niet zo snel meer. En de salariseisen van die topspelers kan Ajax ook onmogelijk ophoesten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, goed punt, dan kan het idd niets worden....![]()
@barca: wat zag je dan in de samenvatting waarop je ook maar enige conclusie kon trekken??Hoeveel enorme kansen voor Heracles zag je??
wel exclusief nieuws ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:06 schreef M0NTANA het volgende:
Het nieuws vanavond in Voetbal International is GEEN transfernieuws.
Yep.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:08 schreef ericajax het volgende:
Nieuw stadion?
van den Boog die opstapt vanwege dat "fraude" geval?quote:
Maar M0NTANA weet het.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat we moeten wachten tot de uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |