Hallo,
Misschien dat jullie me kunnen helpen met het volgende ( lang verhaal )
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden bij een audiospeciaalzaak een installatie laten inbouwen. Het ging om een nieuwe accu, kabels en een custom kist voor me woofer. Het ging allemaal goed tot een aantal weken terug. Op middag was namelijk tijdens het spelen de kist uit elkaar geklapt. Heb toen opgebeld naar de winkel en me verhaal gedaan. en gevragen hoe ik dat kon oplossen. Ik heb toen op zijn aanraden de kist opnieuw gelijmd en er een paar schroeven ingedraaid. Na een dag drogen weer in de auto gezet en gekeken of alles het weer deed.
Dat was dus niet het geval, de woofer deed helemaal niks meer.Heb toen wat geinformeerd bij andere winkels en die vertelden me dat de woofer is opgeblazen doordat de kist uit elkaar is gevallen bij hoge druk.
Ben toen dezelfde week terug gegaan naar de winkel en me verhaal gedaan. Maar die gast wou er niks van weten omdat de subwoofer daar niet aangeschaft was. We hebben daar 3 kwartier staan praten , hij bekende ook dat de kist slecht gebouwd was omdat er geen schroeven inzaten etc. Maargoed aan het einde van de gesprek zei hij dat als ik met een bewijs zou komen van de fabrikant van de woofer , dat we het dan via de verzekering zouden regelen. Nu wist ik dat dit moeilijk zou worden omdat het merk hier bijna niet word verkocht. Maar na enige moeite is het me toch gelukt en heb een mooi briefje mee gekregen.
Nadat ik dat briefje had ben ik direct terug gegaan omdat hij binnenkort voorgoed zou dichtgaan met zijn winkel en heb de brief aan hem gegeven. Hij begon dus gelijk met "ja ik heb me verzekering gebeld en verteld hoe het zit, nu moet jij dus met jouw verzekering contact opnemen zodat zij het met mijn verzekering regelen" Nu had ik al zoiets van dat dat niet klopt en zei " volgens mij moet jij dat juist doen"
waarop hij weer zei dat het niet juist was. Ik vertrouwde weer op zijn woord en zei dat ik dat ging doen.
Heb de volgende gesproken met me verzekering en die zeiden dat het andersom was dat hij dat moet doen en anders ik zijn verzekering moest bellen. Dus ik had al zoiets van kut, heeft die me weer genaaid.
En nu kom ik dus eigenlijk ook aan bij het probleem. Ik heb zijn winkel telefoonnummer maar die is afgesloten. Heb zijn huistelefoonnummer en probeer hem daar de hele weekend op te bereiken maar er word niet opgenomen. Op sites waar hij ook meeleest waarvan ik dat weet heeft hij uitgezet dat je prive berichten kan sturen. Nu heb ik een berichtje achter gelaten op zijn hyves maar daar zal waarschijnlijk ook niet op worden gereageerd.
Ik weet wel waar die woont en ben van plan om daar langs te gaan , maar ik verwacht eigenlijk dat daar ook niet open gedaan zal worden. Nu weet ik dus even niet wat ik moet doen want ik word compleet genegeerd.
Nu heb ik nog een deel van het verhaal weggelaten van de streken die hij allemaal flikt maargoed dat is allemaal niet belangrijk. Het heeft me ook veel geld gekost , de woofer alleen rond de 1000 euro en zijn inbouwkosten 850 euro..
Misschien weten jullie wat ik kan doen in dit geval..
Alvast bedankt!