abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72305856
Hallo,

Misschien dat jullie me kunnen helpen met het volgende ( lang verhaal )
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden bij een audiospeciaalzaak een installatie laten inbouwen. Het ging om een nieuwe accu, kabels en een custom kist voor me woofer. Het ging allemaal goed tot een aantal weken terug. Op middag was namelijk tijdens het spelen de kist uit elkaar geklapt. Heb toen opgebeld naar de winkel en me verhaal gedaan. en gevragen hoe ik dat kon oplossen. Ik heb toen op zijn aanraden de kist opnieuw gelijmd en er een paar schroeven ingedraaid. Na een dag drogen weer in de auto gezet en gekeken of alles het weer deed.

Dat was dus niet het geval, de woofer deed helemaal niks meer.Heb toen wat geinformeerd bij andere winkels en die vertelden me dat de woofer is opgeblazen doordat de kist uit elkaar is gevallen bij hoge druk.
Ben toen dezelfde week terug gegaan naar de winkel en me verhaal gedaan. Maar die gast wou er niks van weten omdat de subwoofer daar niet aangeschaft was. We hebben daar 3 kwartier staan praten , hij bekende ook dat de kist slecht gebouwd was omdat er geen schroeven inzaten etc. Maargoed aan het einde van de gesprek zei hij dat als ik met een bewijs zou komen van de fabrikant van de woofer , dat we het dan via de verzekering zouden regelen. Nu wist ik dat dit moeilijk zou worden omdat het merk hier bijna niet word verkocht. Maar na enige moeite is het me toch gelukt en heb een mooi briefje mee gekregen.

Nadat ik dat briefje had ben ik direct terug gegaan omdat hij binnenkort voorgoed zou dichtgaan met zijn winkel en heb de brief aan hem gegeven. Hij begon dus gelijk met "ja ik heb me verzekering gebeld en verteld hoe het zit, nu moet jij dus met jouw verzekering contact opnemen zodat zij het met mijn verzekering regelen" Nu had ik al zoiets van dat dat niet klopt en zei " volgens mij moet jij dat juist doen"
waarop hij weer zei dat het niet juist was. Ik vertrouwde weer op zijn woord en zei dat ik dat ging doen.

Heb de volgende gesproken met me verzekering en die zeiden dat het andersom was dat hij dat moet doen en anders ik zijn verzekering moest bellen. Dus ik had al zoiets van kut, heeft die me weer genaaid.
En nu kom ik dus eigenlijk ook aan bij het probleem. Ik heb zijn winkel telefoonnummer maar die is afgesloten. Heb zijn huistelefoonnummer en probeer hem daar de hele weekend op te bereiken maar er word niet opgenomen. Op sites waar hij ook meeleest waarvan ik dat weet heeft hij uitgezet dat je prive berichten kan sturen. Nu heb ik een berichtje achter gelaten op zijn hyves maar daar zal waarschijnlijk ook niet op worden gereageerd.

Ik weet wel waar die woont en ben van plan om daar langs te gaan , maar ik verwacht eigenlijk dat daar ook niet open gedaan zal worden. Nu weet ik dus even niet wat ik moet doen want ik word compleet genegeerd.

Nu heb ik nog een deel van het verhaal weggelaten van de streken die hij allemaal flikt maargoed dat is allemaal niet belangrijk. Het heeft me ook veel geld gekost , de woofer alleen rond de 1000 euro en zijn inbouwkosten 850 euro..

Misschien weten jullie wat ik kan doen in dit geval..

Alvast bedankt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 31 augustus 2009 @ 12:27:52 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72306076
Ik zou nogmaals met mijn eigen verzekering overleggen. Als je de situatie uiteenzet willen ze misschien wel coulant zijn en alsnog van hun kant uit contact opnemen met zijn verzekering.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72306115
Juridisch Loket of je rechtsbijstandsverzekering opbellen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_72306174
Ik ga straks nogmaals bellen met me verzekering en uitleggen hoe het zit , hopelijk kunnen ze mee verder helpen. Was ook van plan om naar de rechtswinkel te gaan , maar of dat enige nut heeft?
pi_72306209
tvp
*Hosselcopter*
pi_72306247
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef Koniomi het volgende:
Ik ga straks nogmaals bellen met me verzekering en uitleggen hoe het zit , hopelijk kunnen ze mee verder helpen. Was ook van plan om naar de rechtswinkel te gaan , maar of dat enige nut heeft?
Die gasten kunnen op z'n minst kijken wat de juiste volgorde van de te nemen stappen zijn.
pi_72306321
Misschien een hele stomme (en niet van toepassing op het probleem) vraag, maar waarom zo een dure installatie in je auto?

Weet je bij wie hij verzekerd is ? Dan wil je eigen verzekeringsmaatschappij het misschien verhalen op zijn verzekering? Succes in ieder geval .
pi_72306358
Moet even wachten tot me moeder thuis komt zodat ik de verzekeringspapieren heb en dan kan ik bellen rond een uur of half 4 pas
pi_72306388
www.jurofoon.nl

Leg deze brief daar een neer.
Wij zijn daar een paar jaar terug goed geholpen met een actie tegen een autobedrijf.
pi_72306516
@zeemonster , het is een soort van hobby geworden hehe :p , en weet helaas niet waar hij verzekerd is.
Maakt dat trouwens uit als ik straks naar me eigen verzekering bel? weet alleen zijn naam/telnummer en adres

@sunxxx bedankt, ga het eens proberen mocht het niks met mijn verzekering worden.
pi_72307676
Geen idee , maar hoe meer info je hebt des te beter denk ik?

Aha hobbies , die kunnen duur uitpakken inderdaad. Het is wel erg zuur zeg .

Langsgaan zou ik niet doen overigens, dat kan zich volgens mij alleen maar tegen je keren . Stel je voor dat je agressie bij hem opwekt..
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:34:49 #12
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_72307730
stuur'm een kogelbrief. Werkt altijd.
*Hosselcopter*
pi_72307889
Alsof zijn verzekering gaat uitbetalen wanneer hij een slechte klus aflevert. Dat moet uit zijn eigen zak komen en daar heeft meneer geen zin in.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:03:43 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72308548
Je zult hem officieel aansprakelijk moeten stellen. Dit kun je het beste doen door hem een aangetekende brief te sturen. Stuur een kopie van deze brief naar jouw rechtsbijstandverzekering.

Je eigen verzekering heeft er niets mee te maken. Je hebt alleen met zijn verzekering te maken.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72423044
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:03 schreef sanger het volgende:
Je zult hem officieel aansprakelijk moeten stellen. Dit kun je het beste doen door hem een aangetekende brief te sturen. Stuur een kopie van deze brief naar jouw rechtsbijstandverzekering.

Je eigen verzekering heeft er niets mee te maken. Je hebt alleen met zijn verzekering te maken.
Als ik het topic zo doorlees, heeft TS volgens mij geen RBV.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')