Ik denk dat de burgers niet genoeg meer nadenken en oa teveel naar soaps zitten te kijken, verder krijgen ze maar de helft van het nieuws te zien waarbij ze echt niet zien wat hier in dit subforum allemaal voorbij komt. Er komt echt geen revolutie, of de crisis moet zo erg worden dat 25% werkeloos wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:52 schreef Drugshond het volgende:
Wie zegt dat de bankiers vrijuit gaan.....
Ik verwacht zeker een boel herrie als je bedenkt dat de schuldenlust puur en alleen afgewenteld wordt op de burgers.
Franse revolutie - Oktober revolutie.... Revolt again - think again.
Mwah... ik was bij de studentenrellen van 1993. Times they have changed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de burgers niet genoeg meer nadenken en oa teveel naar soaps zitten te kijken, verder krijgen ze maar de helft van het nieuws te zien waarbij ze echt niet zien wat hier in dit subforum allemaal voorbij komt. Er komt echt geen revolutie, of de crisis moet zo erg worden dat 25% werkeloos wordt.
Idd, de burgers zullen niet door hun eigen geïnformeerdheid in opstand komen. Veel waarschijnlijker is dat er een charismatische schreeuwlelijk opstaat die een groot deel zo gek weet te krijgen. (En dan natuurlijk niet een schreeuwlelijk van de gevestigde orde c.q. iemand uit de politiek)quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik denk dat de burgers niet genoeg meer nadenken en oa teveel naar soaps zitten te kijken, verder krijgen ze maar de helft van het nieuws te zien waarbij ze echt niet zien wat hier in dit subforum allemaal voorbij komt. Er komt echt geen revolutie, of de crisis moet zo erg worden dat 25% werkeloos wordt.
We zitten nog aan de voorkant van de curve.... kick dit topic over 2 jr (niet over 1 jr... ik speel op safe).quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef waht het volgende:
[..]
Idd, de burgers zullen niet door hun eigen geïnformeerdheid in opstand komen. Veel waarschijnlijker is dat er een charismatische schreeuwlelijk opstaat die een groot deel zo gek weet te krijgen. (En dan natuurlijk niet een schreeuwlelijk van de gevestigde orde c.q. iemand uit de politiek)
Toch denk ik dat we te soft zijn geworden ald oet het kabinet wel goed zijn best door ¤35 miljard te bezuinigen gaan een hoop mensen er op achteruit.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:14 schreef waht het volgende:
[..]
Idd, de burgers zullen niet door hun eigen geïnformeerdheid in opstand komen. Veel waarschijnlijker is dat er een charismatische schreeuwlelijk opstaat die een groot deel zo gek weet te krijgen. (En dan natuurlijk niet een schreeuwlelijk van de gevestigde orde c.q. iemand uit de politiek)
Als internet in Nederland dan nog werktquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We zitten nog aan de voorkant van de curve.... kick dit topic over 2 jr (niet over 1 jr... ik speel op safe).
Brood en spelen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We zitten nog aan de voorkant van de curve.... kick dit topic over 2 jr (niet over 1 jr... ik speel op safe).
En nu in maatschappelijke materialistische context.. van straks have's and have not's.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:22 schreef waht het volgende:
Brood en spelen?
Daar liep ik toendertijd ook tussen. Die rellen kwamen door een stel autonomen die de poltie aan het provoceren waren en de politie het opeens noodzakelijk vond om charges op de grote groep van niet agressieve meute te gaan uitvoeren. Dat ging echt nergens over toen, ik stond toen in de buurt van het binnenhof toen opeens binnen de massa de boel begon te bewegen en er paniek uitbrak door de politie charges. De meesten wisten echt niet wat er gebeurde.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:12 schreef Drugshond het volgende:
Mwah... ik was bij de studentenrellen van 1993. Times they have changed.
Heeft meer te maken met principes en condities.
Dat laatste wordt nu pas voelbaar....of gaat nog komen (de politieke condities zijn er zeker).
Lache.......quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Daar liep ik toendertijd ook tussen. Die rellen kwamen door een stel autonomen die de poltie aan het provoceren waren en de politie het opeens noodzakelijk vond om charges op de grote groep van niet agressieve meute te gaan uitvoeren. Dat ging echt nergens over toen, ik stond toen in de buurt van het binnenhof toen opeens binnen de massa de boel begon te bewegen en er paniek uitbrak door de politie charges. De meesten wisten echt niet wat er gebeurde.
En om even terug te komen op condities, ik heb het gevoel dat 80% van onze bevolking door het tv hangen zo afgestompt is dat ze gewoon geconditioneerd zijn om lekker gezapig alles maar aan te nemen.
Zoals men in het oude rome al zei geef de mensen brood en spelen. Nou die spelen zijn vervangen door de TV waarbij de TV ook nog eens een medium is waar we die meute van alles en nog wat kunnen wijsmaken zonder dat ze er over nadenken.
(edit) ow de brood en spelen werden ook al door what aagehaald)
Keep you doped with religion and sex and TV,quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:08 schreef Zero2Nine het volgende:
Burgers zijn meer bezig met wie de nieuwe Topper gaat worden of de nieuwe vrouw van boer Piet (3,2 miljoen kijkers). De TV doet zijn werk als 'pacifier' nog steeds goed.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:41 schreef simmu het volgende:
[..]
Keep you doped with religion and sex and TV,
And you think you're so clever and classless and free,
But you're still fucking peasents as far as I can see,
A working class hero is something to be
hij gaat nog verder hoor:quote:
Oui, en mijn versie van Green Day was twijfelachtig ......quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:45 schreef simmu het volgende:
[..]
hij gaat nog verder hoor:
There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill,
A working class hero is something to be
powerrr aan de huisvrouwen!!!!
http://money.cnn.com/2009/08/17/autos/clunker_toyota_tops/quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:52 schreef pberends het volgende:
Consument VS geeft fors meer uit
Amerikanen WILLEN dat de dollar valt...
Wat voor auto's produceert toyota daar en zijn dat ook de auto die men op dit moment voornamlijk af zet in de VS?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:03 schreef zoost het volgende:
Toch zijn die amerikanen niet te beroerd om Toyota te helpen. Maar de dank van Toyota is niet al te groot "Regardless of this short term success from the automotive stimulus program Toyota has decided to close its production facility in Fremont California."
In mijn linkje kon je je antwoord lezen. Maar vandaag is mij geen service te veel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat voor auto's produceert toyota daar en zijn dat ook de auto die men op dit moment voornamlijk af zet in de VS?
Verder heeft GM gewoon geen auto's in de aanbieding waarop consumenten zitten te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |