Offtopic iigquote:Op woensdag 9 september 2009 20:15 schreef Jian het volgende:
[..]
En ik maar denken dat al die commotie dat jaar (1999) ging om het naderende millennium .......... Waar zat ik toch met mijn gedachten
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Weet je wat zo jammer is..Dat hun spontaniteit nu tegen hun gebruikt wordt.We,ook ik ,verwachten teveel.Ik geef ze nu alle gelijk als ze voorlopig helemaal niet meer reageren.Het gaat ons allemaal geenreet aanHet is gewoon dat we ze op streams hebben kunnen volgen en dat is anders als dat je b.v een M Borsato of P de Leeuw volgt op Twitter.Door post momenten denken/dachten veel mensen dat ze een bepaalde "band" hadden opgebouwd.Zo gek is dat niet hoor,vind ik .Ook hier `op FOK ligt de 1 je beter als de ander en als je die dan in het eggie ziet kan het voelen of je elkaar al heel lang kent.
If you know what i meanPrecies, ze verwachten gewoon teveel, Wat denken ze nou ? ... Dat je zomaar effe een afspraak kan maken om je haar te laten doen voor een bruiloft en dat je dan ook nog op het afgesproken tijdstip zomaar effe terecht kan en dat je dan ook nog gaat verwachten als het niet door kan gaan dat je een annuleringsbericht krijgt ........ veeleisende kutklanten altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook het zakelijke gedeelte gaat niemand iets aan.Hoe graag ook sommige mensen willen weten hoe alles zit.Die persoon in kwestie had misschien beter een priveberichtje kunnen sturen..quote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, ze verwachten gewoon teveel, Wat denken ze nou ? ... Dat je zomaar effe een afspraak kan maken om je haar te laten doen voor een bruiloft en dat je dan ook nog op het afgesproken tijdstip zomaar effe terecht kan en dat je dan ook nog gaat verwachten als het niet door kan gaan dat je een annuleringsbericht krijgt ........ veeleisende kutklanten altijd
gaat een beetje moeilijk als de telefoon is afgesneden !!quote:[b]Op woensdag 9 september 2009 20:42 .
En ja, ze kunnen toch een bandje ofzo laten afdraaien met de mogelijkheid voor klanten om een berichtje achter te laten?
En wij alle fun missen ........quote:Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ook het zakelijke gedeelte gaat niemand iets aan.Hoe graag ook sommige mensen willen weten hoe alles zit.Die persoon in kwestie had misschien beter een priveberichtje kunnen sturen..
Die onderschat pubers van 14/15 ..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:17 schreef peeet1 het volgende:
10 jaar Big Brother met Ruud , Sabine , Willem & Hummie @DWDD en LuckyTV 6-9-2009
met sex scene bart en Sabine![]()
update
wo 09 sep 2009, 15:43
Big Brother-Bart boos op Matthijs van Nieuwkerk Matthijs van Nieuwkerk liet dinsdag in De Wereld Draait Door weten dat Bart Spring in 't Veld niets meer te maken wil hebben met Big Brother. Maar: "De waarheid zit iets anders", aldus de winnaar van het realityprogramma.
[ afbeelding ]
Matthijs maakte deze opmerking, omdat Bart niet naar de studio wilde komen. De Big Brother-ster liet woensdag aan Fok weten: "Ik weet niet waar Matthijs van Nieuwkerk die wijsheid vandaan haalt en waarom hij dit zo meldt, maar ik heb tegen zijn redactie gezegd dat ik even niet met mijn hoofd op tv wil omdat het mijn werk in de weg zit."
Vervolgt: "Ik ben verkeersveiligheidvoorlichter op scholen en geef les aan kinderen van 14 à 15 jaar. Die zijn net iets te jong voor de eerste Big Brother en die kennen mij dus ook niet. En dat wil ik wél zo houden."
Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)van_Nieuwkerk__.html
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees de post van Jian boven je.
Tsja, Huub heeft die natuurlijk verwijderd. Stel je voor dat iemand dat leest.
Boze post is nog wel ergens te vinden, hier of op VOL.
Edit: Ik heb het even voor je opgezocht.
Tnx voor de info BQ wat raar , misschien nog in een roze zwangerschaps roes maar dan nog ze heeft toch ook personeel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
Iets gepost ,maar laat maar ook .trusteh iedereenquote:Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Charmian het volgende:
Als ik Huub (of ieder ander die niet meer in de publiciteit wil staan) was, zou ik gewoon ff niet meer reageren op mensen die hij niet persoonlijk kent of bloggen. Dan raak je vanzelf in de vergetelheid, over een jaar weet niemand meer iets over je. Claire doet het wat dat betreft beter. Er zullen wat mensen mokken,maar ja voelt zij dat?
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, en die hebben ze allemaal ongeopend weggeflikkerd dus dat zou inderdaad verklaren waarom ze die rekening daartussen ook niet zijn tegengekomen ................. ja, we komen er wel
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje dollen moet kunnen toch? Snap sowieso niet dat mensen het lef hebben om het nummer uit te gaan proberen.
Misschien werden ze wel platgebeld door malloten en hebben ze de stekker eruit getrokken.
Ik zit hier dan ook met zonnebril op te typenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
Een heuse BN-er heeft zich geregistreerd!
Huub ingelogd op een andere PC ?????quote:Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef BN-er het volgende:
[..]
Ik zit hier dan ook met zonnebril op te typen
mmmmm wie kan die bn-er zijn ik denk liekequote:Op donderdag 10 september 2009 14:08 schreef BN-er het volgende:
Als je constant loopt/zit/hangt te twitteren bij elke sch**t die je laat, en of je hele hebben en houen op hyves zet, moet je niet vreemd opkijken van reacties en of vragen van mensen.![]()
En dan nu net doen of je niet thuis bent, tja, als ik gewend ben om elke dag 10 euro te krijgen, en na maanden krijg ik niets meer, ga ik er ook om zeuren
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef New-Yorker het volgende:
Nou op het blog van Huub gaat het ook goed!
quote..
Voor de mensen die het nog niet weten. Huub en Claire zijn uit elkaar omdat Huub diverse keren vreemd gegaan is en zijn handjes los had zitten bij Claire. Studio Claire tijdelijk gesloten
Word er toch wel nieuwsgierig van moet ik zeggen
Kom er maar in Huubquote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef New-Yorker het volgende:
quote..
Voor de mensen die het nog niet weten. Huub en Claire zijn uit elkaar omdat Huub diverse keren vreemd gegaan is en zijn handjes los had zitten bij Claire. Studio Claire tijdelijk gesloten
a de bn-er is een vrouwquote:
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Elske6 het volgende:
dit bericht gaat ook wel erg ver..................
Maar het zijn steeds nieuwe namen op zijn blog, dus wie weet zet Huub die berichten er zelf wel op om de boel op te naaien...![]()
Laat Brian nou maar even rustig chillen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:58 schreef New-Yorker het volgende:
Wanneer komt de aap nou uit de mouw
Ahhh jonguhhh echt heh!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
Amanda maakt 't maar mooi allemaal mee!
Nee ,quote:Op donderdag 10 september 2009 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zo star, gewoon alle opties openhouden
Ik hou wel van een lekker briesjequote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef New-Yorker het volgende:
Het is gewoon stilte voor de storm
10 september 2009 ingelogd,hoeeee zielig toevalligquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef New-Yorker het volgende:
Ja kom zeg, beetje action![]()
ohw je was me voor haha
Bij Mooiiii ben je voor Huub .... of anders verdachtquote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef New-Yorker het volgende:
haha hoezo toevallig, is 10 september zo'n speciale dag dan?!
Omdat ik toevallig hier post en nieuwsgierig ben
Egnore standquote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef New-Yorker het volgende:
haha hoezo toevallig, is 10 september zo'n speciale dag dan?!
Omdat ik toevallig hier post en nieuwsgierig ben
Egnorequote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Bij Mooiiii ben je voor Huub .... of anders verdacht
Ach ja..quote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
Amanda maakt 't maar mooi allemaal mee!
Schijnbaar niet, Suikeroom. Ik vind het erg triest, maar goed. Mensen moeten wat te doen hebben. En net als jij vind ik het ook eng.quote:
nog niet eens 10 postjes en dan al zon grote bek!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:39 schreef New-Yorker het volgende:
quote..
Ik zie de grote bek niet zoquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nog niet eens 10 postjes en dan al zon grote bek!![]()
![]()
![]()
redonkeyless !!![]()
![]()
![]()
Just egnore me if you don't get me.quote:
Grote bek, volgens mij weet je niet eens wat dat isquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef snetje het volgende:
[..]
nog niet eens 10 postjes en dan al zon grote bek!![]()
![]()
![]()
redonkeyless !!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:18 schreef Diamonds het volgende:
Schijnbaar niet, Suikeroom. Ik vind het erg triest, maar goed. Mensen moeten wat te doen hebben. En net als jij vind ik het ook eng.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Just eignore me if you don't get me.
Dementor! Ik had van jou wat meer verwacht!quote:
Vertel vertel!quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dementor! Ik had van jou wat meer verwacht!
quote:
quote:
Lekker hè?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:18 schreef Estherdv het volgende:
goh het is hier wel heel erg rustig...
quote:ErictMannetje
Op 't station staat @ditisHuub te wachten voor een gezellige avond met veel eten en veel drinken! Dus nu onderweg om kereltje op te halen!
about 2 hours ago from TinyTwitter
wat klinkt dat liefelijk.. "kereltje "!!!! . Maar reken maar dat die 2 lol hebben met elkaar !!! sweet memories.......quote:
Hi hi ,go Huub en Eerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:55 schreef Elske6 het volgende:
[..]
wat klinkt dat liefelijk.. "kereltje "!!!! . Maar reken maar dat die 2 lol hebben met elkaar !!! sweet memories.......
.Krijgen @ditishuub en ik toch 'n dessert voorgeschoteld van de eigenaar: een gepelde banaan met 2 ijsbollen/ballen... HOE DAN!?!!!?!!!
about 1 hour ago from TinyTwitter Eric
Dit bedoel ik dus.....![]()
Dus dat. Royal sadness.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat Twitter zo triest![]()
Ben je met je maat op stap ga je ziten twitteren![]()
Hoezo aandachtsgeil
quote:maar omdat die eigenaar wist dat ik getrouwd was deed hij wel een ananas om de banaan geen, dag homo erotische fantasie @erictmannetje
Weet ff niks te zeggen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat Twitter zo triest![]()
Ben je met je maat op stap ga je ziten twitteren![]()
Hoezo aandachtsgeil
Ja heel sad, vooral ook als je die onzin op de voet zit te volgenquote:
Gelukkig ben ik erquote:
quote:Van twitter word je dom
Een jaar geleden schreven we al op hyped.nl dat het actief gebruik van Hyves je slim maakt. Daar werd met enige scepsis op gereageerd. Maar nu is er weer een onderzoek dat stelt dat het actief gebruik van sociale netwerken als Facebook en Hyves mensen slimmer maakt. Tevens is vastgesteld dat actief gebruik van Twitter mensen juist dom maakt.
Volgens het onderzoek verlaagt gebruik van twitter het zogenaamde werkgeheugen. Dat geheugen bepaalt in welke mate iemand informatie kan onthouden. Gebruik van sites als Facebook zou juist het werkgeheugen fors verhogen omdat er veel meer gedacht moet worden in connecties en er meer communicatieve vaardigheden vereist zijn. Mensen met een laag IQ voelen zich tot twitter aangetrokken.
Over twitter zegt psycholoog Alloway: On Twitter you receive an endless stream of information, but it is also very succinct. You do not have to process that information. Your attention span is being reduced and you are not engaging your brain and improving nerve connections. Extensive texting is linked to low IQ scores
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja heel sad, vooral ook als je die onzin op de voet zit te volgen
Welkquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
skattie hoe is het met je topic ?????
ga goe ???
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef FANN het volgende:
skattie hoe is het met je topic ?????
ga goe ???
Gemiep , heisa, verhuizen en toen was er al zo'n topic.quote:
oh.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Gemiep , heisa, verhuizen en toen was er al zo'n topic.![]()
Bedoel je daarmee dat je denkt dat Huub Claire heeft geloosd?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
weet je wat me opvalt? Dat Huub echt nergens meer op reageerd, is het toch dan waar dat hij en clair uit elkaar zijn, het zou me ook niets vebazem, eigenlijk is het een looser
Ik denk dat ie EINDELIJK verstandig is geworden, waarom in godsnaam zou hij op al die onzinquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
weet je wat me opvalt? Dat Huub echt nergens meer op reageerd, is het toch dan waar dat hij en clair uit elkaar zijn, het zou me ook niets vebazem, eigenlijk is het een looser
Jah, wat zij zegt, "get a life", ga wat nuttigs doen .............................. oude filmpjes plaatsen ofzo !quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ie EINDELIJK verstandig is geworden, waarom in godsnaam zou hij op al die onzin
moeten reageren..
get a life !!
Ik zit net even naar jouw eigen site te kijken. Jij bent toch zo van de "here" en de bijbel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
Ja eej, Huub is dan ook de duivel hequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik zit net even naar jouw eigen site te kijken. Jij bent toch zo van de "here" en de bijbel.
Misschien zou je die eens goed moeten lezen, want uit je berichten hier straalt nou niet precies naastenliefde uit.
Estherdv zaterdag 12 september 2009 – Romeinen 15:1-2Wij, de sterken, moeten de zwakken in hun kwetsbaarheid helpen en niet ons eigen belang dienen. Laat ieder van ons zich richten op het belang van de ander, op wat goed en opbouwend voor hem is. -- Romeinen 15:1-2quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
Schoongeveegd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:12 schreef PC eend het volgende:
De razende hulpmod die dmv schoonveeg-acties het topic kwam redden , begint nu zelf offtopic youtubes te spammen
Ik had aan jou ook wat vragen gesteld. Zie hieronder:quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
Maar die beantwoord jij ook niet? Ben jij dan ook een looser? Of is jouw ventje dan ook bij jou weg?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wat heb jij op je bankrekening(en) staan, Estherdv?
Hoe vaak heb je seks in de week?
Hou je nog van je ventje?
Of is hij weg bij jou?
Nou nou???
quote:
Wat is er mis met het ambachtelijke dwergwerpenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Jian het volgende:
"Laat hem die zonder zonde is de eerste steen naar Huub werpen" (Joh. 8:7)
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef PC eend het volgende:
Een stelletje godsdienstwaanzinnigen is nog meer net waar het dit topic aan ontbrak![]()
"Smeed je ploegijzers maar om tot zwaarden en je snoeimessen tot speren" (Joël 4:10)![]()
Het verschil is dat Esther zichzelf nooit heeft geprofileerd als een exhibitionist en Huub wel. Niet alleen anderhalf jaar lang met zijn snuit op streams en tv, maar ook daarna via websites, fora, twitter, etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ik had aan jou ook wat vragen gesteld. Zie hieronder:
[..]
Maar die beantwoord jij ook niet? Ben jij dan ook een looser? Of is jouw ventje dan ook bij jou weg?
Hij heeft toch een paar dagen geleden al gereageerd op de "geruchten"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het verschil is dat Esther zichzelf nooit heeft geprofileerd als een exhibitionist en Huub wel. Niet alleen anderhalf jaar lang met zijn snuit op streams en tv, maar ook daarna via websites, fora, twitter, etc.
Het is dan ook niet gek dat mensen er vraagtekens bij gaan plaatsen als er ineens onaangekondigd een algehele informatiestop is. Dit gecombineerd met allerlei geruchten lijdt ertoe dat er de meest wilde verhalen ontstaan. Ook die verhalen worden niet of nauwelijks ontkracht: de stilte is oorverdovend.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er mis met het ambachtelijke dwergwerpen
Hij die zonder zonde is werpe de eerste huub
jah.. geinig waren diie héquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, wat zij zegt, "get a life", ga wat nuttigs doen .............................. oude filmpjes plaatsen ofzo !
ja maar, ja maar, hij heeft het ontkent. En dat was niet het antwoord wat verwacht werd. Hij moet bekennen, ongeacht of het de waarheid is.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft toch een paar dagen geleden al gereageerd op de "geruchten"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |