abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72594798
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:15 schreef Jian het volgende:

[..]

En ik maar denken dat al die commotie dat jaar (1999) ging om het naderende millennium .......... Waar zat ik toch met mijn gedachten
Offtopic iig
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 9 september 2009 @ 20:39:37 #202
241662 Jian
Well, well, well
pi_72595091
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:28 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Weet je wat zo jammer is..Dat hun spontaniteit nu tegen hun gebruikt wordt.We,ook ik ,verwachten teveel.Ik geef ze nu alle gelijk als ze voorlopig helemaal niet meer reageren.Het gaat ons allemaal geenreet aan Het is gewoon dat we ze op streams hebben kunnen volgen en dat is anders als dat je b.v een M Borsato of P de Leeuw volgt op Twitter.Door post momenten denken/dachten veel mensen dat ze een bepaalde "band" hadden opgebouwd.Zo gek is dat niet hoor,vind ik .Ook hier `op FOK ligt de 1 je beter als de ander en als je die dan in het eggie ziet kan het voelen of je elkaar al heel lang kent.
If you know what i mean
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, ze verwachten gewoon teveel, Wat denken ze nou ? ... Dat je zomaar effe een afspraak kan maken om je haar te laten doen voor een bruiloft en dat je dan ook nog op het afgesproken tijdstip zomaar effe terecht kan en dat je dan ook nog gaat verwachten als het niet door kan gaan dat je een annuleringsbericht krijgt ........ veeleisende kutklanten altijd
  woensdag 9 september 2009 @ 20:41:03 #203
241662 Jian
Well, well, well
pi_72595152
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:31 schreef PC eend het volgende:

[..]

Offtopic iig
That's my middle-name
pi_72595236
Ik ben gewoon nieuwsgierig en wil weten wat er aan de hand is. Misschien bevredigt de Party morgen wel die behoefte.

En ja, ze kunnen toch een bandje ofzo laten afdraaien met de mogelijkheid voor klanten om een berichtje achter te laten?
pi_72595794
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Jian het volgende:

[..]

Precies, ze verwachten gewoon teveel, Wat denken ze nou ? ... Dat je zomaar effe een afspraak kan maken om je haar te laten doen voor een bruiloft en dat je dan ook nog op het afgesproken tijdstip zomaar effe terecht kan en dat je dan ook nog gaat verwachten als het niet door kan gaan dat je een annuleringsbericht krijgt ........ veeleisende kutklanten altijd
Ook het zakelijke gedeelte gaat niemand iets aan.Hoe graag ook sommige mensen willen weten hoe alles zit.Die persoon in kwestie had misschien beter een priveberichtje kunnen sturen..
Love music!
pi_72596494
10 jaar Big Brother met Ruud , Sabine , Willem & Hummie @DWDD en LuckyTV 6-9-2009
met sex scene bart en Sabine

update

wo 09 sep 2009, 15:43
Big Brother-Bart boos op Matthijs van Nieuwkerk

Matthijs van Nieuwkerk liet dinsdag in De Wereld Draait Door weten dat Bart Spring in 't Veld niets meer te maken wil hebben met Big Brother. Maar: "De waarheid zit iets anders", aldus de winnaar van het realityprogramma.

Matthijs maakte deze opmerking, omdat Bart niet naar de studio wilde komen. De Big Brother-ster liet woensdag aan Fok weten: "Ik weet niet waar Matthijs van Nieuwkerk die wijsheid vandaan haalt en waarom hij dit zo meldt, maar ik heb tegen zijn redactie gezegd dat ik even niet met mijn hoofd op tv wil omdat het mijn werk in de weg zit."

Vervolgt: "Ik ben verkeersveiligheidvoorlichter op scholen en geef les aan kinderen van 14 à 15 jaar. Die zijn net iets te jong voor de eerste Big Brother en die kennen mij dus ook niet. En dat wil ik wél zo houden."

Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)van_Nieuwkerk__.html

[ Bericht 2% gewijzigd door peeet1 op 09-09-2009 21:26:23 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_72596581
quote:
[b]Op woensdag 9 september 2009 20:42 .

En ja, ze kunnen toch een bandje ofzo laten afdraaien met de mogelijkheid voor klanten om een berichtje achter te laten?
gaat een beetje moeilijk als de telefoon is afgesneden !!
  woensdag 9 september 2009 @ 21:20:31 #208
241662 Jian
Well, well, well
pi_72596592
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ook het zakelijke gedeelte gaat niemand iets aan.Hoe graag ook sommige mensen willen weten hoe alles zit.Die persoon in kwestie had misschien beter een priveberichtje kunnen sturen..
En wij alle fun missen ........ Partypooper
pi_72596815
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:17 schreef peeet1 het volgende:
10 jaar Big Brother met Ruud , Sabine , Willem & Hummie @DWDD en LuckyTV 6-9-2009
met sex scene bart en Sabine

update

wo 09 sep 2009, 15:43
Big Brother-Bart boos op Matthijs van Nieuwkerk Matthijs van Nieuwkerk liet dinsdag in De Wereld Draait Door weten dat Bart Spring in 't Veld niets meer te maken wil hebben met Big Brother. Maar: "De waarheid zit iets anders", aldus de winnaar van het realityprogramma.

[ afbeelding ]
Matthijs maakte deze opmerking, omdat Bart niet naar de studio wilde komen. De Big Brother-ster liet woensdag aan Fok weten: "Ik weet niet waar Matthijs van Nieuwkerk die wijsheid vandaan haalt en waarom hij dit zo meldt, maar ik heb tegen zijn redactie gezegd dat ik even niet met mijn hoofd op tv wil omdat het mijn werk in de weg zit."

Vervolgt: "Ik ben verkeersveiligheidvoorlichter op scholen en geef les aan kinderen van 14 à 15 jaar. Die zijn net iets te jong voor de eerste Big Brother en die kennen mij dus ook niet. En dat wil ik wél zo houden."

Bron: http://www.telegraaf.nl/p(...)van_Nieuwkerk__.html
Die onderschat pubers van 14/15 .. Zoveel gebeurde er nou ook niet in BB 1.Veel knuffelen maar dat was toch niet erg
Love music!
pi_72597387
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lees de post van Jian boven je.
Tsja, Huub heeft die natuurlijk verwijderd. Stel je voor dat iemand dat leest.
Boze post is nog wel ergens te vinden, hier of op VOL.

Edit: Ik heb het even voor je opgezocht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx voor de info BQ wat raar , misschien nog in een roze zwangerschaps roes maar dan nog ze heeft toch ook personeel?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  woensdag 9 september 2009 @ 23:13:47 #211
241662 Jian
Well, well, well
pi_72600936
Is er verder nog nieuws van Huub ......? En nou niet gaan zeggen dat z'n ADSL is afgesloten want dat vind ik geen excuus.. Hij kan best effe naar een Internetcafé lopen om ons op de hoogte te houden
pi_72601407
Als ik Huub (of ieder ander die niet meer in de publiciteit wil staan) was, zou ik gewoon ff niet meer reageren op mensen die hij niet persoonlijk kent of bloggen. Dan raak je vanzelf in de vergetelheid, over een jaar weet niemand meer iets over je. Claire doet het wat dat betreft beter. Er zullen wat mensen mokken,maar ja voelt zij dat?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_72602774
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:26 schreef Charmian het volgende:
Als ik Huub (of ieder ander die niet meer in de publiciteit wil staan) was, zou ik gewoon ff niet meer reageren op mensen die hij niet persoonlijk kent of bloggen. Dan raak je vanzelf in de vergetelheid, over een jaar weet niemand meer iets over je. Claire doet het wat dat betreft beter. Er zullen wat mensen mokken,maar ja voelt zij dat?
Iets gepost ,maar laat maar ook .trusteh iedereen

[ Bericht 9% gewijzigd door Mooiiiiiii op 10-09-2009 00:20:21 ]
Love music!
  donderdag 10 september 2009 @ 00:28:20 #214
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_72603247
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Ja, en die hebben ze allemaal ongeopend weggeflikkerd dus dat zou inderdaad verklaren waarom ze die rekening daartussen ook niet zijn tegengekomen ................. ja, we komen er wel
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 10 september 2009 @ 00:29:02 #215
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_72603271
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Beetje dollen moet kunnen toch? Snap sowieso niet dat mensen het lef hebben om het nummer uit te gaan proberen.
Misschien werden ze wel platgebeld door malloten en hebben ze de stekker eruit getrokken.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_72613480
Als je constant loopt/zit/hangt te twitteren bij elke sch**t die je laat, en of je hele hebben en houen op hyves zet, moet je niet vreemd opkijken van reacties en of vragen van mensen.
En dan nu net doen of je niet thuis bent , tja, als ik gewend ben om elke dag 10 euro te krijgen, en na maanden krijg ik niets meer, ga ik er ook om zeuren
  donderdag 10 september 2009 @ 14:16:12 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72613672
Een heuse BN-er heeft zich geregistreerd!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72614869
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
Een heuse BN-er heeft zich geregistreerd!
Ik zit hier dan ook met zonnebril op te typen
pi_72615869
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:09 schreef BN-er het volgende:

[..]

Ik zit hier dan ook met zonnebril op te typen
Huub ingelogd op een andere PC ?????
pi_72615911
foto van de nieuwe kalender van amanda ?
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')