Ja, ik had het ook kunnen weten. Ik ben een beetje naiëf. Net als m'n moeder, die d'r uit eten wilt.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:20 schreef neliskrelis het volgende:
Nou snap ik dat er steeds meer aso's in Nederland wonen, maar kom op, in op URK?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:21 schreef TNA het volgende:
Liever aso's dan grefo's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:07 schreef Kapitein_Kruimel het volgende:
Urk Urk Urk, soep eet je met eenCrack, ik dacht met een schurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dat deed ik vroeger wel, en daarna deed hij allemaal rare dingen met mij en een rare stok
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Net anaal ontmaagde kabouter??quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:13 schreef Bomil het volgende:
URK URK URK SOEP EET JE MET EEN???!?!D:D:Ddd;dd
fuck net te laat![]()
Sorry, verkeerd verwoordquote:
URK URK URKquote:
URK URK URKquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:17 schreef damsco het volgende:
URK URK URK
TERING, WAAROM HEB IK GEEN WURK
Je ziet er wel uit als een alternatieveling. Zo gek vind ik dat niet, ook hier zal je voor Gothic worden aangezien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:17 schreef Plums het volgende:
Toen ik in Urk was, zag ik de hele dag door enge gezinnetjes uit al die kerken komen, en die hadden hun dochtertjes en zoontjes in precies dezelfde middeleeuwse kledij gestoken.
Rillingen zeg ik je.
Ik werd nog voor gothic uitgemaakt, en ik had iets lichtgroens ofzo aan.
Urk sucks.
Ja maar.. lichtgroen.. goth?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als een alternatieveling. Zo gek vind ik dat niet, ook hier zal je voor Gothic worden aangezien.
Vinger in de kont maar?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:18 schreef damsco het volgende:
Iemand al opgevallen dat er trouwens een minuut tussen elke post zit. Ja, jullie mogen mij aanraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Ja maar dat weten die mensen in Urk toch niet. Ik noem alternatieveling ook altos of goths of metalslaven. Net als jij waarschijnlijk aanneemt dat elke boer hardcore luistert, elke neger hiphop luistert en alle mensen in Urk zwarte kousen zijn (wat ook zo is, maar dat terzijde).quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar.. lichtgroen.. goth?![]()
Waar is hier?
En ik had toen geeneens mn piercing al.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Vinger in de kont maar?Ik ben zelfs een shemaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja maar dat weten die mensen in Urk toch niet. Ik noem alternatieveling ook altos of goths of metalslaven. Net als jij waarschijnlijk aanneemt dat elke boer hardcore luistert, elke neger hiphop luistert en alle mensen in Urk zwarte kousen zijn (wat ook zo is, maar dat terzijde).
Mensen in hokjes plaatsen is gewoon vet![]()
![]()
![]()
Frysk op Fok !quote:
2cv, why the fuck kick je dit topicquote:
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 02:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2cv, why the fuck kick je dit topic
Ja, iemand heeft mijn bericht dus weggehaaldquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Waarom niet ?Ik gok dat het tussen de actieve topics stond maar dat iemand een bericht weggehaald heeft waardoor het lijkt alsof ik het gekickt heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |