Mooi! Jouw ogen vallen altijd op.quote:
OMG een foto van rene!quote:Op woensdag 2 september 2009 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Check die zieke prijzen op dat bord_!!!
Tof tofquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:48 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
, met als resultaat
[ afbeelding ]
!
Dit zal de eerste keer zijn dat ik iets met jou eens ben...quote:Op maandag 7 september 2009 01:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
seau he jij hebt wel mooie witte tanden
Jou ken ik! Denk ik.quote:Op zondag 6 september 2009 22:20 schreef tennisracket het volgende:
[ afbeelding ]
Leukste die ik zo kon vinden
Tienervaderquote:Op zondag 6 september 2009 23:57 schreef Bonzoo het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt in turkije.
[ afbeelding ]
Foto van 2.5 jaar geleden met familie.
D'r staat familie, ik denk dat als het zijn kinderen zouden zijn dat er wel stond 'mijn gezin' ofzo?quote:
Engquote:Op maandag 7 september 2009 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Jou ken ik! Denk ik.
*ff hyves checken gaat*
Oke nu weet ik het zeker.
Dat je leraar bent wil niet zeggen dat je mij iets kan lerenquote:Op maandag 7 september 2009 19:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
D'r staat familie, ik denk dat als het zijn kinderen zouden zijn dat er wel stond 'mijn gezin' ofzo?
* Hyman gaat huilenquote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Dat je leraar bent wil niet zeggen dat je mij iets kan leren![]()
Het was een grapje nijnja, even allemaal HA-HA-HA'en of stiekem achter het beeldscherm gniffelen!
Je hebt me laatst nog gekrabbeld, dus als je geen alzheimer hebt weet je waarschijnlijk wel wie ik ben.quote:Op maandag 7 september 2009 19:24 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Eng![]()
Tennisracket post vanaf nu geen foto's meer op fora
En ik ken jou ook?
Na het zien van het Fobo, ken ik jou idd!
Van uitgaan
Meisje in het groen is me zusje, jongetje dat op me zit is me broertje, en de andere 2 zijn m'n neefje en nichtje.quote:Op zondag 6 september 2009 23:57 schreef Bonzoo het volgende:
[ afbeelding ]
Gemaakt in turkije.
[ afbeelding ]
Foto van 2.5 jaar geleden met familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |