quote:
quote:
quote:
Me lul is wel dik..quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
En aangezien ik al 4 keer in de week sport en atletisch ben gebouwd, hoef ik niet zo'n pauper sportdag.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
En aangezien ik al 4 keer in de week sport en atletisch ben gebouwd, hoef ik niet zo'n pauper sportdag.
Dan zou je het naar je zin moeten hebben op zo'n sportdag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zou je het naar je zin moeten hebben op zo'n sportdag.
quote:
quote:
Rukken is geen sport.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
WOW!!! Dat was een sterke dis!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef PBear het volgende:
[..]
Konden we dat maar zeggen over de tieten van je vriendin.
Lolquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef PBear het volgende:
[..]
Wij zitten op een verschillend niveau. Ik ga niet met je in discussie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef PBear het volgende:
[..]
Misschien kun je in plaats van naar de sportdag te gaan, beter extra lessen Nederlands volgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:28 schreef PBear het volgende:
En ik weet trouwens zeker dat ik dunner ben als 80% van de mensen die denkt dat ik dik ben
Nee, ik kan beter extra begeleiding nemen , omdat ik dyslexie heb.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien kun je in plaats van naar de sportdag te gaan, beter extra lessen Nederlands volgen.
98% van elk 12 jarig kut kind op het internet beweert dyslexie te hebben. Erken je fouten, debieltje.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef PBear het volgende:
[..]
Nee, ik kan beter extra begeleiding nemen , omdat ik dyslexie heb.
Erken jij je fout eerst maar, ik ben 15quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:32 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
98% van elk 12 jarig kut kind op het internet beweert dyslexie te hebben. Erken je fouten, debieltje.
Hier is je broer, Snorro!quote:
Hij doet ut nie!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier is je broer, Snorro!![]()
[ afbeelding ]
Zorro is heet!quote:
Dropdown vindt zichzelf dom, omdat hij niet goed kan lezen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:35 schreef Dropdown het volgende:
TS vindt sporten stom omdat sporten vaak gedaan worden met vrienden, maar TS heeft heul geen vrienden
Das heul geen broer van TS, dat is TS.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier is je broer, Snorro!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef PBear het volgende:
[..]
Dropdown vind zichzelf dom, omdat hij niet goed kan lezen.
Dan moet je je bek gewoon houden, en doen wat je gevraagt word, eikel. Je bent niet eens oud genoeg om bier te halen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef PBear het volgende:
[..]
Erken jij je fout eerst maar, ik ben 15
Gast, verdomme weer die koffiequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vertrek ik snel, onraad en gespuis wacht niet. Ajuu paard, en veel succes Snorro!
Ik ga over je dromen Zorroquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vertrek ik snel, onraad en gespuis wacht niet. Ajuu paard, en veel succes Snorro!
Dat verklaart wel je slechte Nederlandsquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef PBear het volgende:
[..]
Erken jij je fout eerst maar, ik ben 15
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dan moet je je bek gewoon houden, en doen wat je gevraagt word, eikel. Je bent niet eens oud genoeg om bier te halen.
Wehehehe, internet is gevaarlijk voor pubers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Das heul geen broer van TS, dat is TS.
EINZ, ZWEI SPELLINGNAZIquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
Dan moet je je bek gewoon houden, en doen wat je gevraagt word, eikel. Je bent niet eens oud genoeg om bier te halen.
En toch kan ik het bijna altijd mee krijgen in restaurants, supermarkt, etc.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
No shit nigga, iedereen kan alcohol in een restaurant bestellen als er volwassenen bij zittenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef PBear het volgende:
[..]
En toch kan ik het bijna altijd mee krijgen in restaurants, supermarkt, etc.
Als je atletisch gebouwd bent, ben je niet dun dan ben je gespierd, lamlul.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:28 schreef PBear het volgende:
Dus als ik het niet leuk vind om dom rondjes te lopen, ben ik dik?
Als ik het saai vind om een tennisbal weg te gooien, ben ik dik?
Als ik het dom vind om een speer weg te gooien, ben ik dik?
Als ik geen plezier beleef met het springen over horden, ben ik dik?
Ik sport dus al 4 keer in de week, 3x trainen, 1x wedstrijd. Ik heb redelijk last van me knie, dan heb ik geen zin om onnodig domme sport dingen te doen.
En ik weet trouwens zeker dat ik dunner ben als 80% van de mensen die denkt dat ik dik ben
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:45 schreef UncleErnie het volgende:
TS is dik. En een fopneger. Scorro
Ow, en tracht je ons te overtuigen van je atletische lichaam, post even een foto van jezelf, met een briefje met de datum en je username. Anders blijf je een dikke fopneger.
Kusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Het zou zo een echte atlantis kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef IJsblock het volgende:
Zullen we met z'n allen weer lief doen tegen newbie TS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja...
... ben je gek![]()
En dat van die supermarkten is bullcrap, want daar vragen ze aan mij nog mijn ID, omdat ze dat moeten gewoon. Pas als je duidelijk 21+ bent, hoeft het natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
No shit nigga, iedereen kan alcohol in een restaurant bestellen als er volwassenen bij zittenMORON
En dun.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:50 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Als je atletisch gebouwd bent, ben je niet dun dan ben je gespierd, lamlul.
Jij hebt dan ook de geestelijke leeftijd van 16 nog niet bereikt. Waar ben je eigenlijk geweest, al die tijd. Hadje een ban ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat van die supermarkten is bullcrap, want daar vragen ze aan mij nog mijn ID, omdat ze dat moeten gewoon. Pas als je duidelijk 21+ bent, hoeft het natuurlijk niet.
Zei je pauper? Welke pauper staat er stoer te doen met een knuppel en een mesje op de foto?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef PBear het volgende:
[..]
En dun.
Ik ben dan idd niet zo ontzettend gespierd (wel boven gemiddeld voor mijn leeftijd). Maar ben wel dun.
Oh, en pics maken van me body om te bewijzen dat ik niet dik ben. Ik zou wel erg diep gezonken zijn om dat te gaan doen, helemaal voor een pauper als jou.
Ik ben 23, maar soms word mij er zelfs nog om gevraagd..quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dat van die supermarkten is bullcrap, want daar vragen ze aan mij nog mijn ID, omdat ze dat moeten gewoon. Pas als je duidelijk 21+ bent, hoeft het natuurlijk niet.
TS is dus dik en een fopneger.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:04 schreef PBear het volgende:
[..]
En dun.
Ik ben dan idd niet zo ontzettend gespierd (wel boven gemiddeld voor mijn leeftijd). Maar ben wel dun.
Oh, en pics maken van me body om te bewijzen dat ik niet dik ben. Ik zou wel erg diep gezonken zijn om dat te gaan doen, helemaal voor een pauper als jou.
Ja, maar heb ook lange tijd niet zo'n interesse gehad in Fok. Toen ik niks meer te doen had in de vakantie ben ik weer begonnen, maar heb vorige week intro gehad, dus heb ik niks gepost.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:05 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook de geestelijke leeftijd van 16 nog niet bereikt. Waar ben je eigenlijk geweest, al die tijd. Hadje een ban ofzo?
Ik twijfel....quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben 23, maar soms word mij er zelfs nog om gevraagd..
En volgens mij zie ik er echt wel 16 + uit hoor..
20 plus ook nog wel denk ik
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef IJsblock het volgende:
Zullen we met z'n allen weer lief doen tegen newbie TS?Het gaat niet om het niet volhouden van de sportdag, ik kan wel een week lang iedere dag een sportdag volhouden. Het gaat erom, dat het verschrikkelijk saai is om al die domme activiteiten te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was gewoon om je naam te checken om je kunnen hyven ofzo. Maar ze moeten vragen tot 20 jaar, dus als je duidelijk 20+ bent, vragen ze het niet. Ook al zie je er ouder dan 16 uit, vragen ze het nog, omdat zo iemand er weer niet 20+ uit zietquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben 23, maar soms word mij er zelfs nog om gevraagd..
En volgens mij zie ik er echt wel 16 + uit hoor..
20 plus ook nog wel denk ik
Ah, ok. Ik heb je niet gemist, sorry.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook lange tijd niet zo'n interesse gehad in Fok. Toen ik niks meer te doen had in de vakantie ben ik weer begonnen, maar heb vorige week intro gehad, dus heb ik niks gepost.
Ok op die fietsquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat was gewoon om je naam te checken om je kunnen hyven ofzo. Maar ze moeten vragen tot 20 jaar, dus als je duidelijk 20+ bent, vragen ze het niet. Ook al zie je er ouder dan 16 uit, vragen ze het nog, omdat zo iemand er weer niet 20+ uit ziet
Ik heb geen idee wie dat is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zei je pauper? Welke pauper staat er stoer te doen met een knuppel en een mesje op de foto?
Het hoort bij je sociale activiteiten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:07 schreef PBear het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niet volhouden van de sportdag, ik kan wel een week lang iedere dag een sportdag volhouden. Het gaat erom, dat het verschrikkelijk saai is om al die domme activiteiten te doen.
Oh, nu voel ik me kut....quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb je niet gemist, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:28 schreef PBear het volgende:
Dus als ik het niet leuk vind om dom rondjes te lopen, ben ik dik?
Als ik het saai vind om een tennisbal weg te gooien, ben ik dik?
Als ik het dom vind om een speer weg te gooien, ben ik dik?
Als ik geen plezier beleef met het springen over horden, ben ik dik?
Ik sport dus al 4 keer in de week, 3x trainen, 1x wedstrijd. Ik heb redelijk last van me knie, dan heb ik geen zin om onnodig domme sport dingen te doen.
TS ben je zwart?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef PBear het volgende:
[..]
TS heeft gewoon geen vrienden, anders is zo'n sportdag altijd lachen, lol trappen, kutten, chickies playen, etc etc.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Juicyhill het volgende:
[..]
[..]
TS ben je zwart?Zoja : TS is de nieuwe Fiddy.
. Zo nee : TS is de nieuwe Eminem.
.
Ja, want n paar rondjes rennen en speerwerpen is veeeeeel minder leuk dan pakweg Maatschappijleer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:07 schreef PBear het volgende:
[..]
Het gaat niet om het niet volhouden van de sportdag, ik kan wel een week lang iedere dag een sportdag volhouden. Het gaat erom, dat het verschrikkelijk saai is om al die domme activiteiten te doen.
Ik heb geen zus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Het hoort bij je sociale activiteiten.
Zucht, moet ik die pubers van alles uitleggen hoe je onder een sportdag uit kan komen?
Laat je oudere zus bellen naar school, die doet haar voor als je moeder, zegt dat je ziek bent en pas over een dag of 2 naar school kan.
Maak voor de zekerheid een briefje met een vervalste handtekening om het nog echter te laten lijken, en laat die zien op school als je weer beter bent.
Je zusje scheep je gewoon af door te dreigen met haar foto's online te zetten, en jij hebt 3 dagen vrij, win-win.
Eminemquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef PBear het volgende:
[..]
Ik heb geen zus.
En als ik er een had, had ik alsnog gegaan. Ik zeg alleen dat ik het ongelooflijk saai is. School is toch ook saai, en daar ga ik ook niet iedere dag spijbelen.
En nee ik ben niet zwart.
Ik heb nergens gezegd dat ik school wel leuk vind. Maar school heeft nog nut, een domme sportdag niet. Geef dan vrij ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:12 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja, want n paar rondjes rennen en speerwerpen is veeeeeel minder leuk dan pakweg Maatschappijleer.![]()
Autist
wat voor een sportdag heb jij gehad? Op de basischool moesten we allerlei troep doen, zoals een snoepje uit een bak water vissen met je mond, en daarna in een bak meel. je kan je voorstellen wat er gebeurd als je je natte kop in een bak met meel duwtquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
TS heeft gewoon geen vrienden, anders is zo'n sportdag altijd lachen, lol trappen, kutten, chickies playen, etc etc.
En dat kan je allemaal niet doen als je gewoon vrij krijgt?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
TS heeft gewoon geen vrienden, anders is zo'n sportdag altijd lachen, lol trappen, kutten, chickies playen, etc etc.
TS, geef gewoon op, je bent een fucking autist, je leven is niets waard en je hoofd is ook nog lelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef PBear het volgende:
[..]
En dat kan je allemaal niet doen als je gewoon vrij krijgt?
We werden min of meer losgelaten op HC Den Bosch en je moest dan telkens naar een ander veld met een andere sport. Nja, aan die shit ga je je niet houden he.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
wat voor een sportdag heb jij gehad? Op de basischool moesten we allerlei troep doen, zoals een snoepje uit een bak water vissen met je mond, en daarna in een bak meel. je kan je voorstellen wat er gebeurd als je je natte kop in een bak met meel duwtEn die domme vrijwilligers moeders die dat organiseerde hadden natuurlijk geen fatsoenlijke manier om je kop schoon te maken, hele dag met je bakkus vol plak meel
![]()
wat een trauma heb ik toch weer opgelopen
Je zit nu toch op Fok? Ik denk niet dat dat anders zou zijn geweest als je vrij zou hebben hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:17 schreef PBear het volgende:
[..]
En dat kan je allemaal niet doen als je gewoon vrij krijgt?
Dude, fucking pedoquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef IJsblock het volgende:
TS, je bent gewoon gay, moet je kijken wat een geile jailbait er op een gemiddelde sportdag zit....
Als ik jouw leeftijd was, werp ik wel een andere speer.![]()
[ afbeelding ]
Wij hadden witte gymshirts+dames die geen beha aanhadden. Plus regen. Ik amuseerde me kostelijk op die sportdagquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef IJsblock het volgende:
TS, je bent gewoon gay, moet je kijken wat een geile jailbait er op een gemiddelde sportdag zit....
[ afbeelding ]
Als je m kan werpen moet je misschien eens naar de dokter gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
JALOERS!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wij hadden witte gymshirts+dames die geen beha aanhadden. Plus regen. Ik amuseerde me kostelijk op die sportdag
Dus omdat jij nu op Fok zit, zit jij dat morgen de hele dag ook, de dag daarna en de dag daarna?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
We werden min of meer losgelaten op HC Den Bosch en je moest dan telkens naar een ander veld met een andere sport. Nja, aan die shit ga je je niet houden he.
[..]
Je zit nu toch op Fok? Ik denk niet dat dat anders zou zijn geweest als je vrij zou hebben hoor
Plus, het gaat meer om het sociale dan het sportieve aspect.
Dat denk ik ook ja....quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Als je m kan werpen moet je misschien eens naar de dokter gaan.
TS is de nieuwe Eminem!quote:
Ik kan ook wel chi meiden hosselen zonder sportdagquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:18 schreef IJsblock het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef PBear het volgende:
[..]
Ik kan ook wel chi meiden hosselen zonder sportdag
Nee, ik heb morgen college, sorry.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:23 schreef PBear het volgende:
[..]
Dus omdat jij nu op Fok zit, zit jij dat morgen de hele dag ook, de dag daarna en de dag daarna?
En sociaal kan ik zonder sportdag zijn, ik kan toch afspreken met vrienden etc.
Vmboer (boerquote:
Ik snap hem nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Juicyhill het volgende:
[..]
[..]
TS ben je zwart?Zoja : TS is de nieuwe Fiddy.
. Zo nee : TS is de nieuwe Eminem.
.
Bedoel je niet scorro?quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef PBear het volgende:
[..]
Ik heb geen zus.
En als ik er een had, had ik alsnog gegaan. Ik zeg alleen dat ik het ongelooflijk saai is. School is toch ook saai, en daar ga ik ook niet iedere dag spijbelen.
En nee ik ben niet zwart.
Chiquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:25 schreef PBear het volgende:
[..]
Ik kan ook wel chi meiden hosselen zonder sportdag
quote:
quote:
quote:
Maar hij sport drie keer per week!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:59 schreef Acinonyx het volgende:
TS is dat dikke jongetje dat bij de gymles en tijdens sportdagen altijd aan de kant blijft zitten
Dat zou ik ook doen als ik een slechte knie hadquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar hij sport drie keer per week!
Ken je de uitdrukking ''Walk it off'' niet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik een slechte knie had
quote:
Nee, ik ben gevallen op me knie (met training). Dus nu doet het pijn, maar dat gaat over.quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik een slechte knie had
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Dropdown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]BrahimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Boehoe TS, doe maar huiliequote:Op zondag 30 augustus 2009 21:14 schreef PBear het volgende:
[..]
Nee, ik ben gevallen op me knie (met training). Dus nu doet het pijn, maar dat gaat over.
Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Waarschijnlijk ben je gewend om bij alles te huilen, door zo'n opmerking te maken.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef PBear het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Waarschijnlijk ben je gewend om bij alles te huilen, door zo'n opmerking te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |