quote:
quote:
quote:
Me lul is wel dik..quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
En aangezien ik al 4 keer in de week sport en atletisch ben gebouwd, hoef ik niet zo'n pauper sportdag.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
En aangezien ik al 4 keer in de week sport en atletisch ben gebouwd, hoef ik niet zo'n pauper sportdag.
Dan zou je het naar je zin moeten hebben op zo'n sportdag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan zou je het naar je zin moeten hebben op zo'n sportdag.
quote:
quote:
Rukken is geen sport.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:12 schreef PBear het volgende:
[..]
Me lul is wel dik..
WOW!!! Dat was een sterke dis!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef PBear het volgende:
[..]
Konden we dat maar zeggen over de tieten van je vriendin.
Lolquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef PBear het volgende:
[..]
Wij zitten op een verschillend niveau. Ik ga niet met je in discussie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:18 schreef PBear het volgende:
[..]
Misschien kun je in plaats van naar de sportdag te gaan, beter extra lessen Nederlands volgen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:28 schreef PBear het volgende:
En ik weet trouwens zeker dat ik dunner ben als 80% van de mensen die denkt dat ik dik ben
Nee, ik kan beter extra begeleiding nemen , omdat ik dyslexie heb.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien kun je in plaats van naar de sportdag te gaan, beter extra lessen Nederlands volgen.
98% van elk 12 jarig kut kind op het internet beweert dyslexie te hebben. Erken je fouten, debieltje.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:31 schreef PBear het volgende:
[..]
Nee, ik kan beter extra begeleiding nemen , omdat ik dyslexie heb.
Erken jij je fout eerst maar, ik ben 15quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:32 schreef Gierigesloeber het volgende:
[..]
98% van elk 12 jarig kut kind op het internet beweert dyslexie te hebben. Erken je fouten, debieltje.
Hier is je broer, Snorro!quote:
Hij doet ut nie!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier is je broer, Snorro!![]()
[ afbeelding ]
Zorro is heet!quote:
Dropdown vindt zichzelf dom, omdat hij niet goed kan lezen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:35 schreef Dropdown het volgende:
TS vindt sporten stom omdat sporten vaak gedaan worden met vrienden, maar TS heeft heul geen vrienden
Das heul geen broer van TS, dat is TS.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier is je broer, Snorro!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:38 schreef PBear het volgende:
[..]
Dropdown vind zichzelf dom, omdat hij niet goed kan lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |