abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72313558
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:49 schreef Happel het volgende:
Leuk vreemdelingenlegioen wordt er gecreëerd daar. Vraag me af hoe je daar als supporter nu blij mee kan zijn.
nee die 4 blanke spelers van Feyenoord word je blij van
Gewoon, omdat het kan.
pi_72313563
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
maar als Kufo de komende wedstrijden geen verbetering laat zien (en niet scoort) zal Luuk dan een kans in de basis krijgen?
Ik denk niet dat Steve dat aandurft...
pi_72313640
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Steve dat aandurft...
Mja, hij kan zo'n situatie moeilijk gaan negeren.
Noot noot.
pi_72313653
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef ReMcOrE het volgende:
maar als Kufo de komende wedstrijden geen verbetering laat zien (en niet scoort) zal Luuk dan een kans in de basis krijgen?
Laat hem maar eerst eens beginnen met het wisselen van Kufo
pi_72313676
quote:
McClaren accepteert schikkingsvoorstel niet
Steve McClaren blijft erbij dat de beslissing van Roelof Luinge om hem naar de tribune te verwijzen onjuist was. De coach van FC Twente ontving van de aanklager betaald voetbal een schikkingsvoorstel van één duel schorsing, maar accepteerde deze niet.

McClaren is van mening dat hij in het treffen met Feyenoord niet weggestuurd had mogen worden. De coach meldde zich op het veld om een opstootje te sussen en moest dat bekopen met een rode kaart. Na de wedstrijd noemde McClaren dit ‘onbegrijpelijk’.

De Brit is dan ook niet akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal. Luinge staat nog altijd achter zijn beslissing: “McClaren heb ik weggestuurd, omdat hij midden in het veld liep. Een coach heeft daar niets te zoeken.”
Groot gelijk
pi_72313689
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Die negers zijn tenminste wel (het grootste deel) Nederlands.

Dat gebeuren met McClaren, tja, ik vond het ook wel een beetje overdreven.
Feyenoord Rotterdam
pi_72313714
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:57 schreef Sieps het volgende:

[..]

Groot gelijk
groot gelijk als in dat hij het niet accepteert of groot gelijk datie die rode kaart kreeg?

Ik vond de rode kaart ook aardig overdreven, maar als ik McClaren was had ik het voorstel wel gepakt...
Gewoon, omdat het kan.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:01:10 #183
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72313781
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

groot gelijk als in dat hij het niet accepteert of groot gelijk datie die rode kaart kreeg?

Ik vond de rode kaart ook aardig overdreven, maar als ik McClaren was had ik het voorstel wel gepakt...
Nee! Scheidsrechters moeten maar eens fouten toe gaan geven. Of Jaap Uilenberg moet er wat aan doen.

Maar dit trieste gedoe met scheidsrechteres in Nederland !
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72313793
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Groot gelijk dat hij het niet accepteert
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:07:01 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72313919
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:52 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Wat vreemdelingenlegioen met huidskleur te maken heeft ontgaat me even...

Zie trouwens nu pas dat op de site van vak P Feyenoord, systematisch wordt neergezet als Feyemoord. Is al net zo triest als NAC, dat ons havenslaven noemt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:07:02 #186
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72313920

-ff normaal doen-

[ Bericht 43% gewijzigd door sjimz op 31-08-2009 18:54:35 ]
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72314438
Vond het trouwens wel grappig dat Steve Luinge even op de schouder tikte op het veld.
Je zag Luinge eerst zo kijken van, wie tikt me daar op de schouder? En toen zo van: Wat doe jij hier?
Noot noot.
pi_72314549
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Zie trouwens nu pas dat op de site van vak P Feyenoord, systematisch wordt neergezet als Feyemoord. Is al net zo triest als NAC, dat ons havenslaven noemt.
De geschiedenis daarachter zul je wel kennen, neem ik aan?
pi_72314801
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:27 schreef Jojoortje het volgende:
Vond het trouwens wel grappig dat Steve Luinge even op de schouder tikte op het veld.
Je zag Luinge eerst zo kijken van, wie tikt me daar op de schouder? En toen zo van: Wat doe jij hier?
en natuurlijk met Steve's eigen grijns op z'n hoofd
Gewoon, omdat het kan.
pi_72314913
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij hebt ooit van André Heil en Erik Lassche gehoord?
pi_72314921
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:31 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

De geschiedenis daarachter zul je wel kennen, neem ik aan?
En dan maar om vuurwerkfluitjes.
Feyenoord Rotterdam
pi_72315080
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef MB23 het volgende:

[..]

En dan maar om vuurwerkfluitjes.
Vergeleken met de moord van Erik Lassche en de reacties daarop uit Feyenoord-kamp(o.a. tijdens die walgelijke uitzending met Sophie Hilbrand) zijn die vuurwerkfluitjes kinderspel idd. Dat jullie in Twente kringen Feyemoord worden genoemd heeft er alles mee te maken dat Andre Heil, een van jullie hooligans Erik Lassche tijdens het uitgaan heeft doodgestoken. En i.p.v. afkeurende reacties als een held werd bejegend door een groot aantal Feyenoorders. Kun je je misschien een heel klein beetje indenken dat dat z'n oude vrienden nog steeds pijn doet? Kun je je verder misschien ook een klein beetje indenken dat mensen die vrienden en familieleden zijn verloren bij de vuurwerkramp aanstoot nemen aan die halve zolen die bij jullie zoveel jaar na dato nog grappig denken te zijn met hun vuurwerkgeluiden?
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:51:25 #194
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72315101
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:45 schreef Mark-Hgl het volgende:

[..]

Jij hebt ooit van André Heil en Erik Lassche gehoord?
Loat goan joh.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72315137
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef Bevin het volgende:

[..]

Loat goan joh.
Nee, niet laten gaan. Als hij hier met een grote bek even de moraalridder uit wil hangen, zou je minstens verwachten dat hij weet waarover hij praat.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:57:05 #196
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72315250
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:52 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Nee, niet laten gaan. Als hij hier met een grote bek even de moraalridder uit wil hangen, zou je minstens verwachten dat hij weet waarover hij praat.
Wie zegt dat ie dat niet weet? Ach ja, doen jullie het maardan. Ik heb de illusie al opgeven dat dit zou helpen bij dat soort users.
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_72315457
Die Erik wordt als een held gezien? Dan weet je meer dan mij. Die vuurwerkgeluiden zijn hetzelfde als dat 'bommen op rotterdam' en hamas. Hoort erbij, niet teveel van aantrekken, politiek/sociaal/ethisch correct zijn doe je maar een andere keer.
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:51 schreef Bevin het volgende:

[..]

Loat goan joh.
Precies, loop eens niet zo te janken om dat gewonnen punt van jullie.
Feyenoord Rotterdam
pi_72315608
Over 2 weken wordt het tijd dat we tegen Utrecht maar wat goals gaan maken, ik stel deze opstelling voor:
Vennegoor-Kufo-Stoch
Ruiz-Vujicevic-Wellington
De Jong-Osei-Parker-Perez
Douglas

Mooie opstelling lijkt me
pi_72315680
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef MB23 het volgende:
Die Erik wordt als een held gezien? Dan weet je meer dan mij. Die vuurwerkgeluiden zijn hetzelfde als dat 'bommen op rotterdam' en hamas. Hoort erbij, niet teveel van aantrekken, politiek/sociaal/ethisch correct zijn doe je maar een andere keer.
Het was jij die politiek/sociaal/ethisch correct kwam doen hier. En dat jij nu Erik noemt zegt me al weer genoeg, ik neem Bevin's advies maar aan, 't was leuk met je gesproken te hebben.
pi_72315783
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:09 schreef Sieps het volgende:
Over 2 weken wordt het tijd dat we tegen Utrecht maar wat goals gaan maken, ik stel deze opstelling voor:
Vennegoor-Kufo-Stoch
Ruiz-Vujicevic-Wellington
De Jong-Osei-Parker-Perez
Douglas

Mooie opstelling lijkt me
Doe maar ja, dan wordt het 0-6 ofzo, top !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')