abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:35:29 #151
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72307751
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:36:27 #152
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72307773
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord maakte ook een stuk minder overtredingen. Een ongelijke kaartverdeling zegt natuurlijk niks over de scheidsrechter, wat McClaren jullie ook wilt doen geloven.
Feyenoord maakte zeker wel paar overtredingen waar aan Twente kant geel voor werd gegeven.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72307799
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee hoor. Was gewoon slim uitgelokt.
terwijl hij er andersom niet voor floot? tuurlijk
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord maakte ook een stuk minder overtredingen. Een ongelijke kaartverdeling zegt natuurlijk niks over de scheidsrechter, wat McClaren jullie ook wilt doen geloven.
Feyenoord maakte ze ook wel, kregen er alleen geen geel voor; dat zorgde voor die ongelijke verdeling! wat Robinhooo zegt dus...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72308311
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
Mwah, op de meeste gele kaarten valt niet zoveel af te dingen. Op het wegsturen van McLaren neit, op de vrije trap en de pingel niet. Ik vind de focus op Luinge nogal overdreven. Feyenoord had maar gewoon goals moeten maken in de eerste helft, dan was het allemaal anders geweest. Luinge deed gewoon wat hij moest doen.
- helemaal niet nodig dit -

Die gele kaart tegenover El Ahmadi was onterecht (overdreven vallen van onze Marokkaanse vriend)
Die van Kufo was helemaal een lachertje,hij hield zelfs in.
En Douglas raakte Bahia niet eens..

Die vrije trap was dan misschien slim uitgelokt,het was er in ieder geval geen een.
En nou volg ik al heel wat jaren voetbal,maar een penalty voor zo'n handsbal in de muur heb ik nog nooit eerder gezien!
Luinge...teringhond

[ Bericht 2% gewijzigd door Prosac op 31-08-2009 14:16:01 ]
pi_72308942
even wat anders..
quote:
'FC Twente zet zinnen op Leonardo'

FC Twente ziet in Leonardo een potentiële versterking voor de aanvalslinie. De ploeg van trainer Steve McClaren krijgt in de strijd om de handtekening van de Braziliaan echter wel concurrentie van NAC Breda en een Turkse club, meld Sportweek.

De 26-jarige aanvaller was de laatste maanden naarstig op zoek naar een nieuwe werkgever. Aan het einde van het voorgaande seizoen weigerde Leonardo zijn aflopende contract te verlengen bij Ajax.

De Braziliaan traint momenteel bij NAC Breda. De Brabantse club hoopt hem vast te leggen maar de financiële mogelijkheden daarvoor zijn beperkt. FC Twente is daarentegen waarschijnlijk wel in staat om een aanbieding neer te leggen bij de zaakwaarnemer van Leonardo.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:21:38 #157
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72308986
Nog een aanvaller
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:23:54 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72309048
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef Kopbal het volgende:
Ja, ik hoorde hem ook zeggen:' When you come to Feyenoord you have everything against you, everything.'
Vond het nogal lachwekkend overkomen eerlijk gezegd van die zogenaamde gentleman.
Ik vond het wel een compliment eigenlijk.

Verder moeten jullie Tukkers niet zo de geslagen hond spelen. Luinge floot niet goed, maar om nu te zeggen dat wij daardoor geluk hebben. Gewoon een uitslag waar Twente tevreden mee mag zijn. Ik ben het wel, had namelijk niet verwacht dat Feyenoord deze wedstrijd als bovenliggende partij zou eindigen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72309058
Leonardo, wat een belachelijke zet zou dat zijn. Twente heeft hem niet nodig en iedereen kent zijn verleden.
pi_72309133
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vond het wel een compliment eigenlijk.

Verder moeten jullie Tukkers niet zo de geslagen hond spelen. Luinge floot niet goed, maar om nu te zeggen dat wij daardoor geluk hebben. Gewoon een uitslag waar Twente tevreden mee mag zijn. Ik ben het wel, had namelijk niet verwacht dat Feyenoord deze wedstrijd als bovenliggende partij zou eindigen.
tis ook niet zo dat we niet tevreden zijn met de uitslag... de uitslag was terecht in mijn ogen.. alleen de manier waarop is zo jammer
en zoals gezegd: als de scheidsrechter een rondje loopt en alleen naar feyenoord publiek gaat zwaaien, ja dan roept dat na zo'n wedstrijd wat vraagtekens op..

Maar er komt nog een thuiswedstrijd voor Twente, dan zullen we zien welk team nou gewoon beter is

tot die tijd laat ik dit nu mooi achter me als jullie dat dan ook ff doen
Gewoon, omdat het kan.
pi_72309263
Wtf, alweer Leonardo in beeld?
pi_72309366
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:24 schreef Blawh het volgende:
Leonardo, wat een belachelijke zet zou dat zijn. Twente heeft hem niet nodig en iedereen kent zijn verleden.
Weet niet of het belachelijk is, als invaller kan die een wedstrijd best open breken. Het is alleen zaak hem in het gareel te houden als die een paar keer niet speelt.
pi_72309694
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef ElYefe het volgende:

[..]

Weet niet of het belachelijk is, als invaller kan die een wedstrijd best open breken. Het is alleen zaak hem in het gareel te houden als die een paar keer niet speelt.
Panathinaikos bood hem 1 miljoen salaris, vond hij niet genoeg.
pi_72310035
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:

[..]

Panathinaikos bood hem 1 miljoen salaris, vond hij niet genoeg.
En daaruit kun je concluderen dat hij bij zijn toekomstige club meer dan een miljoen gaat verdienen?
pi_72310120
Leonardo hoeft van mij ook niet te komen. En al helemaal niet als ie zoveel kost.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 15:06:00 #166
8781 crew  Frutsel
pi_72310279
quote:
Hersi op weg naar AEK, Twente krijgt Hetemaj

ENSCHEDE - FC Twente en AEK Athene zijn dichtbij een akkoord over de transfer van Youssouf Hersi. Dat meldt een woordvoerder van de Enschedeërs.
Hersi kwam bij Twente niet meer aan spelen toe. Hij ondertekent een éénjarig contract bij de Griekse club.

Perparim Hetemaj, die nu bij AEK Athene speelt, komt juist naar Twente toe. De 22-jarige middenvelder, Fins international, zal voorlopig bij Jong FC Twente gaan voetballen.

Beide clubs hopen maandag de transfers te kunnen afronden.
Finse International dus... hetemaj... hoe heet hij nu dan?
pi_72310346
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:01 schreef Neleos het volgende:
Leonardo hoeft van mij ook niet te komen. En al helemaal niet als ie zoveel kost.
Hij kan best bruikbaar zijn denk ik op sommige momenten, maar het is niet zo dat ik hem koste wat het kost erbij wil hebben. Ik ga er ook niet vanuit dat Twente dat doet, hem een idioot hoog salaris gaat aanbieden van om en nabij het miljoen..
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:11:30 #168
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72310448
Leonardo wilde geen wissel meer zijn bij Ajax.. ik kan me ook niet voorstellen dat hij basisspeler zou zijn bij Twente..
pi_72310586
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Prosac het volgende:
ik kan me ook niet voorstellen dat hij basisspeler zou zijn bij Twente..
inderdaad, weinig kans
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72311161
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:58 schreef ElYefe het volgende:

[..]

En daaruit kun je concluderen dat hij bij zijn toekomstige club meer dan een miljoen gaat verdienen?
Dat niet, maar als je wegloopt wanneer je 1 miljoen kunt verdienen en niet eens verder wil onderhandelen dan lijkt het me stug dat hij voor veel lager salaris bij Twente gaat voetballen. Zeker als je naar het verleden kijkt van Leonardo, die gaat mokken als hij op de bank zit en weigerde op linksbuiten te spelen. Een eigenwijs mannetje die zichzelf enorm overschat.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:08:37 #171
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72312183
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dat niet, maar als je wegloopt wanneer je 1 miljoen kunt verdienen en niet eens verder wil onderhandelen dan lijkt het me stug dat hij voor veel lager salaris bij Twente gaat voetballen.
Dat hij niet naar Panathinaikos is gegaan, ging eerder omdat de Grieken hem niet meer wilden. Omdat hij een speler van buiten de EU is. Dat wist die club niet en toen zijn ze gestopt met de onderhandelingen.

Ik hoef hem ook niet btw, we hebben de voorhoede al wel goed bezet
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_72313342
Ze zijn nog aardig druk bezig met spelers heb ik het idee, volgens rtvoost..
quote:
Wellington da Silva de Souza speelt het komende seizoen op huurbasis bij FC Twente.

De Enschedese club is daarover tot een akkoord gekomen met het Duitse Hoffenheim, dat uitkomt in de Bundesliga. Maandagavond wil Twente de laatste details met de Braziliaanse spits rondmaken. Wellington is 22 jaar en komt van het Brazilaanse Marilia en speelde daarna in Japan bij achteenvolgens Gyeongnam FC en Tokushima Vortis.

In het afgelopen seizoen speelde hij negentien duels voor Hoffenheim en scoorde daarin drie keer. FC Twente is al langer op zoek naar een extra centrumspits als stand-in voor Blaise N'Kufo. Eerder werd Luuk de Jong voor die positie gehaald van De Graafschap.
Denk dat Vennegoor dus ook niet meer komt, had er nog wel hoop op, hoewel na gisteren Studio Voetbal ook niet echt meer..
pi_72313426
maar als Kufo de komende wedstrijden geen verbetering laat zien (en niet scoort) zal Luuk dan een kans in de basis krijgen?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:49:53 #174
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72313483
Leuk vreemdelingenlegioen wordt er gecreëerd daar. Vraag me af hoe je daar als supporter nu blij mee kan zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72313517
Zo...

Kan me voorstellen dat jullie een klotendag hebben gehad gisteren. Jammer dat jullie niet in staat waren om er 2-0 van te maken. Kufo mag voor mij op de bank zitten de volgende wedstrijd, hij bakt er echt niets meer van. Ik weet dat hij zo wat bij het meubilair hoort van Twente, maar kom op zeg, het is geen amateurclub
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')