quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef 9christensen het volgende:
http://www.vakp.nl/actueel/de-roelof-luinge-show-part-xvi.html
Feyenoord maakte zeker wel paar overtredingen waar aan Twente kant geel voor werd gegeven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord maakte ook een stuk minder overtredingen. Een ongelijke kaartverdeling zegt natuurlijk niks over de scheidsrechter, wat McClaren jullie ook wilt doen geloven.
terwijl hij er andersom niet voor floot? tuurlijkquote:
Feyenoord maakte ze ook wel, kregen er alleen geen geel voor; dat zorgde voor die ongelijke verdeling! wat Robinhooo zegt dus...quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef Kopbal het volgende:
Feyenoord maakte ook een stuk minder overtredingen. Een ongelijke kaartverdeling zegt natuurlijk niks over de scheidsrechter, wat McClaren jullie ook wilt doen geloven.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:31 schreef 9christensen het volgende:
http://www.vakp.nl/actueel/de-roelof-luinge-show-part-xvi.html
- helemaal niet nodig dit -quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
Mwah, op de meeste gele kaarten valt niet zoveel af te dingen. Op het wegsturen van McLaren neit, op de vrije trap en de pingel niet. Ik vind de focus op Luinge nogal overdreven. Feyenoord had maar gewoon goals moeten maken in de eerste helft, dan was het allemaal anders geweest. Luinge deed gewoon wat hij moest doen.
quote:'FC Twente zet zinnen op Leonardo'
FC Twente ziet in Leonardo een potentiële versterking voor de aanvalslinie. De ploeg van trainer Steve McClaren krijgt in de strijd om de handtekening van de Braziliaan echter wel concurrentie van NAC Breda en een Turkse club, meld Sportweek.
De 26-jarige aanvaller was de laatste maanden naarstig op zoek naar een nieuwe werkgever. Aan het einde van het voorgaande seizoen weigerde Leonardo zijn aflopende contract te verlengen bij Ajax.
De Braziliaan traint momenteel bij NAC Breda. De Brabantse club hoopt hem vast te leggen maar de financiële mogelijkheden daarvoor zijn beperkt. FC Twente is daarentegen waarschijnlijk wel in staat om een aanbieding neer te leggen bij de zaakwaarnemer van Leonardo.
Ik vond het wel een compliment eigenlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef Kopbal het volgende:
Ja, ik hoorde hem ook zeggen:' When you come to Feyenoord you have everything against you, everything.'
Vond het nogal lachwekkend overkomen eerlijk gezegd van die zogenaamde gentleman.
tis ook niet zo dat we niet tevreden zijn met de uitslag... de uitslag was terecht in mijn ogen.. alleen de manier waarop is zo jammerquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vond het wel een compliment eigenlijk.![]()
Verder moeten jullie Tukkers niet zo de geslagen hond spelen. Luinge floot niet goed, maar om nu te zeggen dat wij daardoor geluk hebben. Gewoon een uitslag waar Twente tevreden mee mag zijn. Ik ben het wel, had namelijk niet verwacht dat Feyenoord deze wedstrijd als bovenliggende partij zou eindigen.
Weet niet of het belachelijk is, als invaller kan die een wedstrijd best open breken. Het is alleen zaak hem in het gareel te houden als die een paar keer niet speelt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:24 schreef Blawh het volgende:
Leonardo, wat een belachelijke zet zou dat zijn. Twente heeft hem niet nodig en iedereen kent zijn verleden.
Panathinaikos bood hem 1 miljoen salaris, vond hij niet genoeg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:35 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Weet niet of het belachelijk is, als invaller kan die een wedstrijd best open breken. Het is alleen zaak hem in het gareel te houden als die een paar keer niet speelt.
En daaruit kun je concluderen dat hij bij zijn toekomstige club meer dan een miljoen gaat verdienen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Panathinaikos bood hem 1 miljoen salaris, vond hij niet genoeg.
Finse International dus... hetemaj... hoe heet hij nu dan?quote:Hersi op weg naar AEK, Twente krijgt Hetemaj
ENSCHEDE - FC Twente en AEK Athene zijn dichtbij een akkoord over de transfer van Youssouf Hersi. Dat meldt een woordvoerder van de Enschedeërs.
Hersi kwam bij Twente niet meer aan spelen toe. Hij ondertekent een éénjarig contract bij de Griekse club.
Perparim Hetemaj, die nu bij AEK Athene speelt, komt juist naar Twente toe. De 22-jarige middenvelder, Fins international, zal voorlopig bij Jong FC Twente gaan voetballen.
Beide clubs hopen maandag de transfers te kunnen afronden.
Hij kan best bruikbaar zijn denk ik op sommige momenten, maar het is niet zo dat ik hem koste wat het kost erbij wil hebben. Ik ga er ook niet vanuit dat Twente dat doet, hem een idioot hoog salaris gaat aanbieden van om en nabij het miljoen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:01 schreef Neleos het volgende:
Leonardo hoeft van mij ook niet te komen. En al helemaal niet als ie zoveel kost.
inderdaad, weinig kansquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:11 schreef Prosac het volgende:
ik kan me ook niet voorstellen dat hij basisspeler zou zijn bij Twente..
Dat niet, maar als je wegloopt wanneer je 1 miljoen kunt verdienen en niet eens verder wil onderhandelen dan lijkt het me stug dat hij voor veel lager salaris bij Twente gaat voetballen. Zeker als je naar het verleden kijkt van Leonardo, die gaat mokken als hij op de bank zit en weigerde op linksbuiten te spelen. Een eigenwijs mannetje die zichzelf enorm overschat.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:58 schreef ElYefe het volgende:
[..]
En daaruit kun je concluderen dat hij bij zijn toekomstige club meer dan een miljoen gaat verdienen?
Dat hij niet naar Panathinaikos is gegaan, ging eerder omdat de Grieken hem niet meer wilden. Omdat hij een speler van buiten de EU is. Dat wist die club niet en toen zijn ze gestopt met de onderhandelingen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat niet, maar als je wegloopt wanneer je 1 miljoen kunt verdienen en niet eens verder wil onderhandelen dan lijkt het me stug dat hij voor veel lager salaris bij Twente gaat voetballen.
Denk dat Vennegoor dus ook niet meer komt, had er nog wel hoop op, hoewel na gisteren Studio Voetbal ook niet echt meer..quote:Wellington da Silva de Souza speelt het komende seizoen op huurbasis bij FC Twente.
De Enschedese club is daarover tot een akkoord gekomen met het Duitse Hoffenheim, dat uitkomt in de Bundesliga. Maandagavond wil Twente de laatste details met de Braziliaanse spits rondmaken. Wellington is 22 jaar en komt van het Brazilaanse Marilia en speelde daarna in Japan bij achteenvolgens Gyeongnam FC en Tokushima Vortis.
In het afgelopen seizoen speelde hij negentien duels voor Hoffenheim en scoorde daarin drie keer. FC Twente is al langer op zoek naar een extra centrumspits als stand-in voor Blaise N'Kufo. Eerder werd Luuk de Jong voor die positie gehaald van De Graafschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |