abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:47:03 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72302703
Technisch gesproken heeft Luinge gewoon gelijk. Coach mag niet in het veld, anders de tribune op. Ik heb Been daar zo snel niet zien staan, maar die had dan natuurlijk ook weggestuurd moeten worden.

Prachtig ook die ingehouden woede van McClaren voor de tv-camera's, moeite doen om een gentleman te blijven, maar toch wat willen zeggen over de in zijn ogen rare arbitrale middag
pi_72302742
en als statement gewoon lekker gaan bellen met Van Wonderen die nog op de bank zit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72303311
Zit nog steeds met een naar gevoel na de wedstrijd van gister.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
pi_72305097
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:47 schreef Prosac het volgende:
Technisch gesproken heeft Luinge gewoon gelijk. Coach mag niet in het veld, anders de tribune op. Ik heb Been daar zo snel niet zien staan, maar die had dan natuurlijk ook weggestuurd moeten worden.

Prachtig ook die ingehouden woede van McClaren voor de tv-camera's, moeite doen om een gentleman te blijven, maar toch wat willen zeggen over de in zijn ogen rare arbitrale middag
Het meest vreemde vind ik eigenlijk nog dat Luinge voor de wedstrijd begint een ereronde doet door de Kuip. Als je als scheidsrechter een onpartijdige indruk wilt wekken, ben je op die manier al helemaal verkeerd bezig.
pi_72305169
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Het meest vreemde vind ik eigenlijk nog dat Luinge voor de wedstrijd begint een ereronde doet door de Kuip. Als je als scheidsrechter een onpartijdige indruk wilt wekken, ben je op die manier al helemaal verkeerd bezig.
Ereronde? Hij reageert een keer op het publiek dat zijn naam scandeert. Nou nou.
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:53:05 #131
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72305284
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Luinge doet dat altijd hoor. Elke scheidsrechter loopt trouwens een rondje om het veld heen.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_72305450
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:53 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Luinge doet dat altijd hoor. Elke scheidsrechter loopt trouwens een rondje om het veld heen.
Ik heb Luinge nog nooit zo vriendelijk zien zwaaien naar Vak-P.
"Van Duitsers heb je pas gewonnen als ze met de bus de stad uit zijn."
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:05:47 #133
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72305587
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef jjstyle333 het volgende:

[..]

Ik heb Luinge nog nooit zo vriendelijk zien zwaaien naar Vak-P.
Dan krijgt hij van jullie waarschijnlijk ook nooit een 'warm' onthaal. In de rest van Nederland zwaait hij ook altijd naar het publiek, McClaren had zich dus beter eerst kunnen laten inlichten ipv zich als een echte Tukkercalimero te gedragen.
pi_72305692
hoe dan ook, het blijft vreemd dat een scheidsrechter voor de wedstrijd zwaait naar het thuispubliek en dan zo'n 'partijdige' wedstrijd fluit; dat valt wel op natuurlijk...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:12:53 #135
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72305742
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe dan ook, het blijft vreemd dat een scheidsrechter voor de wedstrijd zwaait naar het thuispubliek en dan zo'n 'partijdige' wedstrijd fluit...
je zoek echt te veel achter dat gezwaai. Nogmaals, hetzelfde gebeurt bij Utrecht en nog een aantal clubs.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_72305779
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

je zoek echt te veel achter dat gezwaai. Nogmaals, hetzelfde gebeurt bij Utrecht en nog een aantal clubs.
ik bedoelde het meer als: je kunt dat soort reacties (partijdige scheids etc.) verwachten als een scheids na het zwaaien zo'n wedstrijd aflevert
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:15:58 #137
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72305793
Ja, als je Luinge nog nooit hebt zien fluiten misschien wel. McClaren is duidelijk niet op de hoogte van de gebruikelijke dingen in het Nederlands voetbal.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:17:10 #138
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72305819
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik bedoelde het meer als: je kunt dat soort reacties (partijdige scheids etc.) verwachten als een scheids na het zwaaien zo'n wedstrijd aflevert
ah zo. Tja, heb je wel een punt. Maar goed, dan moeten er richtlijnen komen hoe een scheidsrechter zich moet gedragen tijdens zijn warm-up .
pi_72306073
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
Ja, als je Luinge nog nooit hebt zien fluiten misschien wel. McClaren is duidelijk niet op de hoogte van de gebruikelijke dingen in het Nederlands voetbal.
ook al was hij er van op de hoogte: dat verbazen over het ogenschijnlijke 'thuisfluiten' had hij dan ook vast wel gedaan. die opmerking over dat zwaaien was maar een onderdeel van wat hij zei over Luinge...
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

ah zo. Tja, heb je wel een punt. Maar goed, dan moeten er richtlijnen komen hoe een scheidsrechter zich moet gedragen tijdens zijn warm-up .
dat is dan ook niet weer nodig maar als een scheids daarna zo fluit, dan moet er wel naar gekeken worden door de KNVB ofzo...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:31:34 #140
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72306181
Ja, ik hoorde hem ook zeggen:' When you come to Feyenoord you have everything against you, everything.'
Vond het nogal lachwekkend overkomen eerlijk gezegd van die zogenaamde gentleman. Hij had het over allerlei vreemde beslissingen maar hij laat wel even de elleboog van Rajkovic en de tweede gele kaart van Tioté buiten beschouwing. Matig, matig.

Vond Luinge ook erg slecht fluiten hoor, maar zeker niet alleen in het voordeel van ons.
pi_72307277
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef Kopbal het volgende:
Vond Luinge ook erg slecht fluiten hoor, maar zeker niet alleen in het voordeel van ons.
klopt, slecht was het sowieso!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:19:31 #142
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72307321
El ahmadi hoerekind
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72307360
Mwah, op de meeste gele kaarten valt niet zoveel af te dingen. Op het wegsturen van McLaren neit, op de vrije trap en de pingel niet. Ik vind de focus op Luinge nogal overdreven. Feyenoord had maar gewoon goals moeten maken in de eerste helft, dan was het allemaal anders geweest. Luinge deed gewoon wat hij moest doen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:23:07 #144
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72307405
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
Mwah, op de meeste gele kaarten valt niet zoveel af te dingen. Op het wegsturen van McLaren neit, op de vrije trap en de pingel niet. Ik vind de focus op Luinge nogal overdreven. Feyenoord had maar gewoon goals moeten maken in de eerste helft, dan was het allemaal anders geweest. Luinge deed gewoon wat hij moest doen.
Op de vrije trap niet? En als hij McClaren wegstuurd stuur dan ook Been weg, die een bal tegenhoud die nog in het spel is.

En ik vind dat er 3 onterechte gele kaarten bij zitten.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72307500
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
dude serieus, die vrije trap was echt belachelijk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_72307515
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:23 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Op de vrije trap niet? En als hij McClaren wegstuurd stuur dan ook Been weg, die een bal tegenhoud die nog in het spel is.
Daar heb je een punt, heb ik niet gezien.
quote:
En ik vind dat er 3 onterechte gele kaarten bij zitten.
Nou boeieh....dat is verder niet zo cruciaal geweest. Tiote had ook rood kunnen hebben, is niet gebeurd. Daar mag je weer blij mee zijn.
pi_72307526
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dude serieus, die vrije trap was echt belachelijk
Nee hoor. Was gewoon slim uitgelokt.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:28:06 #148
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72307550
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, heb ik niet gezien.
[..]

Nou boeieh....dat is verder niet zo cruciaal geweest. Tiote had ook rood kunnen hebben, is niet gebeurd. Daar mag je weer blij mee zijn.
Niet cruciaal nee, maar je krijgt ze wel. En feyenoord niet. Daar erger je gewoon aan.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:31:35 #149
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72307648
Feyenoord maakte ook een stuk minder overtredingen. Een ongelijke kaartverdeling zegt natuurlijk niks over de scheidsrechter, wat McClaren jullie ook wilt doen geloven.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:31:52 #150
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72307662
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')