Het meest vreemde vind ik eigenlijk nog dat Luinge voor de wedstrijd begint een ereronde doet door de Kuip. Als je als scheidsrechter een onpartijdige indruk wilt wekken, ben je op die manier al helemaal verkeerd bezig.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:47 schreef Prosac het volgende:
Technisch gesproken heeft Luinge gewoon gelijk. Coach mag niet in het veld, anders de tribune op. Ik heb Been daar zo snel niet zien staan, maar die had dan natuurlijk ook weggestuurd moeten worden.
Prachtig ook die ingehouden woede van McClaren voor de tv-camera's, moeite doen om een gentleman te blijven, maar toch wat willen zeggen over de in zijn ogen rare arbitrale middag
Ereronde? Hij reageert een keer op het publiek dat zijn naam scandeert. Nou nou.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Het meest vreemde vind ik eigenlijk nog dat Luinge voor de wedstrijd begint een ereronde doet door de Kuip. Als je als scheidsrechter een onpartijdige indruk wilt wekken, ben je op die manier al helemaal verkeerd bezig.
Luinge doet dat altijd hoor. Elke scheidsrechter loopt trouwens een rondje om het veld heen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Het meest vreemde vind ik eigenlijk nog dat Luinge voor de wedstrijd begint een ereronde doet door de Kuip. Als je als scheidsrechter een onpartijdige indruk wilt wekken, ben je op die manier al helemaal verkeerd bezig.
Ik heb Luinge nog nooit zo vriendelijk zien zwaaien naar Vak-P.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:53 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Luinge doet dat altijd hoor. Elke scheidsrechter loopt trouwens een rondje om het veld heen.
Dan krijgt hij van jullie waarschijnlijk ook nooit een 'warm' onthaal. In de rest van Nederland zwaait hij ook altijd naar het publiek, McClaren had zich dus beter eerst kunnen laten inlichten ipv zich als een echte Tukkercalimero te gedragen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef jjstyle333 het volgende:
[..]
Ik heb Luinge nog nooit zo vriendelijk zien zwaaien naar Vak-P.
je zoek echt te veel achter dat gezwaai. Nogmaals, hetzelfde gebeurt bij Utrecht en nog een aantal clubs.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
hoe dan ook, het blijft vreemd dat een scheidsrechter voor de wedstrijd zwaait naar het thuispubliek en dan zo'n 'partijdige' wedstrijd fluit...
ik bedoelde het meer als: je kunt dat soort reacties (partijdige scheids etc.) verwachten als een scheids na het zwaaien zo'n wedstrijd aflevertquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:12 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
je zoek echt te veel achter dat gezwaai. Nogmaals, hetzelfde gebeurt bij Utrecht en nog een aantal clubs.
ah zo. Tja, heb je wel een punt. Maar goed, dan moeten er richtlijnen komen hoe een scheidsrechter zich moet gedragen tijdens zijn warm-upquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde het meer als: je kunt dat soort reacties (partijdige scheids etc.) verwachten als een scheids na het zwaaien zo'n wedstrijd aflevert
ook al was hij er van op de hoogte: dat verbazen over het ogenschijnlijke 'thuisfluiten' had hij dan ook vast wel gedaan. die opmerking over dat zwaaien was maar een onderdeel van wat hij zei over Luinge...quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
Ja, als je Luinge nog nooit hebt zien fluiten misschien wel. McClaren is duidelijk niet op de hoogte van de gebruikelijke dingen in het Nederlands voetbal.
dat is dan ook niet weer nodigquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ah zo. Tja, heb je wel een punt. Maar goed, dan moeten er richtlijnen komen hoe een scheidsrechter zich moet gedragen tijdens zijn warm-up.
klopt, slecht was het sowieso!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:31 schreef Kopbal het volgende:
Vond Luinge ook erg slecht fluiten hoor, maar zeker niet alleen in het voordeel van ons.
Op de vrije trap niet?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
Mwah, op de meeste gele kaarten valt niet zoveel af te dingen. Op het wegsturen van McLaren neit, op de vrije trap en de pingel niet. Ik vind de focus op Luinge nogal overdreven. Feyenoord had maar gewoon goals moeten maken in de eerste helft, dan was het allemaal anders geweest. Luinge deed gewoon wat hij moest doen.
dude serieus, die vrije trap was echt belachelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:21 schreef SCH het volgende:
Mwah, op de meeste gele kaarten valt niet zoveel af te dingen. Op het wegsturen van McLaren neit, op de vrije trap en de pingel niet. Ik vind de focus op Luinge nogal overdreven. Feyenoord had maar gewoon goals moeten maken in de eerste helft, dan was het allemaal anders geweest. Luinge deed gewoon wat hij moest doen.
Daar heb je een punt, heb ik niet gezien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Op de vrije trap niet?En als hij McClaren wegstuurd stuur dan ook Been weg, die een bal tegenhoud die nog in het spel is.
Nou boeieh....dat is verder niet zo cruciaal geweest. Tiote had ook rood kunnen hebben, is niet gebeurd. Daar mag je weer blij mee zijn.quote:En ik vind dat er 3 onterechte gele kaarten bij zitten.
Nee hoor. Was gewoon slim uitgelokt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dude serieus, die vrije trap was echt belachelijk
Niet cruciaal nee, maar je krijgt ze wel. En feyenoord niet. Daar erger je gewoon aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, heb ik niet gezien.
[..]
Nou boeieh....dat is verder niet zo cruciaal geweest. Tiote had ook rood kunnen hebben, is niet gebeurd. Daar mag je weer blij mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |