Nou die eerste mocht er ook wezen hoor. El A. reageerde misschien wat theatraal, dat maakt de overtreding niet minder. Beide had geel kunnen zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:26 schreef pfaf het volgende:
Dat van Rajković was niet eens een overtreding in mijn ogen. En die eerste van Tiote was geen geel. Die tweede inderdaad wel...
Ligt eraan, waar je prioriteit ligt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef pfaf het volgende:
Heb jij de wedstrijd gezien? Tijdens Heerenveen nota bene?
Ik heb geluisterd en SS gezien en dan zie je dat de concrete opmerkingen van Perez en McLaren nergens op slaan. Als hij niet weet waarom hij uit het veld werd gestuur dan snapt hij niks van de regels. Idem voor het feit da thij de pingel in twijfel trekt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef pfaf het volgende:
Heb jij de wedstrijd gezien? Tijdens Heerenveen nota bene?
Bramaquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:51 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk wel! Is mooi. De actie van Brama was het sportmoment van de week. Je wint er inderdaad helaas geen wedstrijden mee.
Dat is toch gewoon ontzettend dom. Kom op zeg, als je een vrije tap meekrijgt op die positie hou je gewoon je mond.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:51 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk wel! Is mooi. De actie van Brama was het sportmoment van de week. Je wint er inderdaad helaas geen wedstrijden mee.
Nee, dat is enorm sportief en veel meer spelers zouden dat moeten doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon ontzettend dom. Kom op zeg, als je een vrije tap meekrijgt op die positie hou je gewoon je mond.
Bramaquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is enorm sportief en veel meer spelers zouden dat moeten doen.
Als die feyenoorder nou ook had gezegd dat Douglas hem niet raakte.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:51 schreef pfaf het volgende:
Precies, maar doet ie niet en daar heeft ie ook gelijk in. Brama had dat nooit moeten doen, het is geen oefenwedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:58 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Als die feyenoorder nou ook had gezegd dat Douglas hem niet raakte.
Dat dus. Feyenoordquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:01 schreef Zwoerd het volgende:
En Douglas die meteen tegen luinge zegt dat er niks aan de hand was toen Bahia tegen Boschker aanliep, maar Bahia naait Douglas vervolgens een kaart aan met een schwalbe, als sportiviteit op die manier wordt beloond hoeft het van mij niet.
Luingequote:"Ik ben sprakeloos", vertelde McClaren in Rotterdam. "Dit was een geweldige wedstrijd, zeker op het einde voor de supporters van Feyenoord. Maar er gebeuren hier altijd rare dingen in De Kuip." Hij had zich voor de wedstrijd al verwonderd over de warming-up van Luinge. De arbiter zwaaide tijdens zijn rondje over het veld vrolijk naar de fans van Feyenoord, die hem begroetten met gejuich en applaus.
"Zoiets had ik nog nooit gezien", aldus McClaren. Luinge toonde zich na een uur spelen echter heel wat minder sympathiek toen McClaren het veld had betreden om een opstootje langs de zijlijn te sussen. "Ik probeerde de ruziënde spelers te scheiden en de situatie te sussen", counterde de oefenmeester. "Toen ik weer op mijn plek zat, moest ik van de scheidsrechter ineens naar de tribunes toe."
Wat Perez inderdaad zei, dat die luinge een onmeunige aandachtshoer is, zou maar zo kunnen. Als er maar iets van belangen en (vooral !!!) camera's op het spel staan leeft die gast in zijn eigen wereldje en voert ie een mooi stukje op. Die gast is nog in staat om de WK-finale te verneuken met dat stereotype down-gedragquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef Kopbal het volgende:
Luinge doet dat trouwens altijd, zwaaien naar het publiek in de Kuip. Meestal wordt hij uitgefloten, maar vandaag voor de verandering eens niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |