quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:37 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ja, in Heerenveen mag het wel weer eens prijsschieten worden voor TwenteMoet lukken dit jaar
![]()
De penalty was 100% terecht hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:19 schreef Zwoerd het volgende:
Die scheitluinge zal wel een dikke snikkel in de boks hebben gehad toen hij die pingel kon geven
Ben ik het als Feyenoorder wel mee eens. Kritiek op Luinge kan ook wel begrijpen hoor, alleen mogen jullie echt niet zeuren. Feyenoord was in de eerste helft veel en veel beter. Ook ging Boschker nog een keer in op Slory (tuurlijk, penalty zou overdreven zijn, maar sloeg ook echt nergens op wat-ie deed??), ook had Twente erg veel overtredingen nodig en hield Tioté ergens nog flink vast terwijl hij al geel had. Als Slory gewoon was gaan liggen had je 10 man op het veld staan en had je niet eens een punt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
De penalty was 100% terecht hoor.
De overtreding daarvoor was echter wel dubieus.
Ik kan me geen wedstrijd herinneren waarbij Steve 90 minuten lang binnen zijn hok bleef...quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef Chadi het volgende:
Terechte uitslag. En het rood is ook terecht. Hij moet in zijn hok blijven.
Ff serieus, daar gebeurde dus echt helemaal niets.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben ik het als Feyenoorder wel mee eens. Kritiek op Luinge kan ook wel begrijpen hoor, alleen mogen jullie echt niet zeuren. Feyenoord was in de eerste helft veel en veel beter. Ook ging Boschker nog een keer in op Slory (tuurlijk, penalty zou overdreven zijn, maar sloeg ook echt nergens op wat-ie deed??), ook had Twente erg veel overtredingen nodig en hield Tioté ergens nog flink vast terwijl hij al geel had. Als Slory gewoon was gaan liggen had je 10 man op het veld staan en had je niet eens een punt.
Sfeer was leuk, jammer dat je weer van die kansloze rukkers hebt met die vuurwerkgeluiden.. Verder echt een leuke wedstrijd en ik denk dat 1-1 een goede uitslag is, als je puur naar het wedstrijdverloop kijkt
Hij raakte hem wel aan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:45 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ff serieus, daar gebeurde dus echt helemaal niets.
Ach ja, laat ze toch. Hoop dat diezelfde personen hetzelfde meemaken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben ik het als Feyenoorder wel mee eens. Kritiek op Luinge kan ook wel begrijpen hoor, alleen mogen jullie echt niet zeuren. Feyenoord was in de eerste helft veel en veel beter. Ook ging Boschker nog een keer in op Slory (tuurlijk, penalty zou overdreven zijn, maar sloeg ook echt nergens op wat-ie deed??), ook had Twente erg veel overtredingen nodig en hield Tioté ergens nog flink vast terwijl hij al geel had. Als Slory gewoon was gaan liggen had je 10 man op het veld staan en had je niet eens een punt.
Sfeer was leuk, jammer dat je weer van die kansloze rukkers hebt met die vuurwerkgeluiden.. Verder echt een leuke wedstrijd en ik denk dat 1-1 een goede uitslag is, als je puur naar het wedstrijdverloop kijkt
Wat echt klote was, dat Stoch niet meedeed. Kufo kwam 2x totaal vrij vanaf links naar de goal toe. Had Stoch daar gestaan, hadden we, denk ik, gewonnen. Alle respekt voor Kufo, maar hij mag wel eens gewisseld worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:52 schreef Saekerhett het volgende:
Hoewel ik vind dat Twente op dit moment de best voetballende ploeg is in de competitie, vind ik jullie ook de koning van het weggeven van voorsprongen...
Als jullie dat er nou eens uit krijgen, dan gaat Twente heel lang meedoen om het kampioenschap.
Ach ja, vorig jaar 0 punten en nu 1 punt, vooruitgang!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef Hamilcar het volgende:
Wen er maar weer aan - zo is het nu eenmaal om in de Kuip te spelen als het publiek achter het team staat. Scheidsrechters raken er ook enigzins door geintimideerd.
Sterker nog, ik denk dat N'Kufo maar eens moet stoppen met voetballen, want wat hij nu laat zien, daar krijg je soms gewoon plaatsvervangende schaamte van...quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef need2009 het volgende:
[..]
Wat echt klote was, dat Stoch niet meedeed. Kufo kwam 2x totaal vrij vanaf links naar de goal toe. Had Stoch daar gestaan, hadden we, denk ik, gewonnen. Alle respekt voor Kufo, maar hij mag wel eens gewisseld worden.
Hij oogt erg sloom ja, maar kan zomaar ineens scoren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat N'Kufo maar eens moet stoppen met voetballen, want wat hij nu laat zien, daar krijg je soms gewoon plaatsvervangende schaamte van...
Ha kopbal, ik dacht al waar bleef je.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Kopbal het volgende:
Luinge heeft jullie gespaard vanmiddag, donkerrood van Rajkovic en 2e geel van Tiote over het hoofd gezien.
Hij maakte zich breed om de bal af te schermen, dat er iemand tegen z'n bovenarm aanloopt die 30 cm kleiner is, is niet Rajković' schuld...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:28 schreef Kopbal het volgende:
Luinge vond van wel, en slaan hoort gewoon met rood bestraft te worden.
Ik zag ook behoorlijk wat buitelingen van Feyenoorders die met geel voor Twente-spelers bestraft werden...quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:24 schreef Kopbal het volgende:
Luinge heeft jullie gespaard vanmiddag, donkerrood van Rajkovic en 2e geel van Tiote over het hoofd gezien.
Je kan ook overdrijven hequote:Op zondag 30 augustus 2009 19:28 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ha kopbal, ik dacht al waar bleef je.
Luinge heeft jullie een punt gegeven. Swalbe van de Guzman, dus geen vrije trap, dus geen hands, en geel voor de Guzman. Hoe vind je die, dag kopbal![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |