quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik zal nog eens die telefoontaps voor je uitschakelen.....
Zo zonde dit.... Dat heb jij niet nodig ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een idee, maar ik dacht: kom, ik gooi eens wat olie op het vuur
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo zonde dit.... Dat heb jij niet nodig ...
Tuurlijk heb ik het niet nodig. Maar ik koop ook weleens kleding die ik heus niet nodig heb maar wel mooi vindquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo zonde dit.... Dat heb jij niet nodig ...
Goedmoedig komt voor de knal...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het niet nodig. Maar ik koop ook weleens kleding die ik heus niet nodig heb maar wel mooi vind
En het is immers ook maar goedmoedig.
Oh maar ik heb een goed excuus...ik moet hem alleen nog even verzinnen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
OMFG !!!
kijk nou uit joh, ze kijken hier ECHT wel !!!!
zet ze nou maar weer aan joh, ik heb toch niks te verbergen.... (mobiel)
straks checken ze hoelaat en van waar enzo....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
Oh maar ik heb een goed excuus...ik moet hem alleen nog even verzinnen...
Nee man, die taps zijn er enkel voor om te zorgen dat Sinterklaas weet wie er wel of niet braaf is geweest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
de tapkamer moest worden schoongemaakt,.. iemand werd misselijk bij de gedachte waar ie mee bezig was....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee man, die taps zijn er enkel voor om te zorgen dat Sinterklaas weet wie er wel of niet braaf is geweest.
Duh dat weet je toch? Niks dan goeds ja!
Die heb ik persoonlijk bewaard. Tsja, als de vriendin slaapt moet je toch wat hequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
dus..... al mijn hijgtelefoontjes naar Danny, Yvonne, en alles enzow... .. allemaal niet bewaard?
eeuwig zonde,...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:
Zou jij een Space Marine willen zijn, Oversight?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:33 schreef Dragorius het volgende:
Je plaatje doet het nietEr staat please stop leeching
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
*zucht*
Mijn login werkt weer eens niet hoor...kan ik weer wachten tot er een incapabel iemand eerst zes keer komt vragen wat er aan de hand is ( Wat begrijp je niet aan "mijn login wordt geweigerd" ) voordat er een reset wordt uitgevoerd...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Gisteravond eens wezen kijken bij de intro lessen van Dance Fever in NijmegenIk denk dat ik me daar wel ga vermaken. Gezellige mensen daaro.
Hey waarom heb je een plaatje van My Little Pony op mijn doods-eskader-recruitings-lijstje geplakt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
sorry , dacht dat je er even niet was, ik ben al weer uitgelogd... probeer het nog eens ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey waarom heb je een plaatje van My Little Pony op mijn doods-eskader-recruitings-lijstje geplakt?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik zou toch even laten weten als ik klaar was met lezen in "de apen-planeet" ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Voor straf 2 maanden extra in de zoutmijnen!
Die komen denk ik nogquote:
Hoe liep je erbij dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die komen denk ik nogIk was iig een favoriet doelwit van de fotograaf.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die komen denk ik nogIk was iig een favoriet doelwit van de fotograaf.
De Moonwalk is een hoax...want als we er nooit geweest zijn, hoe kun je dan lopen zoals op de maan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
onnavolgbare dansstijl.... de alu-walk nog gedaan ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef ATuin-hek het volgende:
In mijn 4 happy feet shirtEn ik denk dat ik qua nivo wel positief opviel
(oei dat klinkt wel erg arroant
)
Happy Feet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef ATuin-hek het volgende:
In mijn 4 happy feet shirtEn ik denk dat ik qua nivo wel positief opviel
(oei dat klinkt wel erg arroant
)
Ik hou zelf niet zo van arrogante mensenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Happy Feet!![]()
Niks arrogants aan toch, als je van jezelf weet dat je dat goed kan.
Don't make me send the men in pink!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:47 schreef Oversight het volgende:missiestatement... :BNW plaatjestopic.
sorry, het komt er....
waarschijnlijk niet vandaag, wellicht ook niet morgen, maar verder kunnen we niets beloven, .....
Behalve dat het er komt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:32 schreef Dragorius het volgende:![]()
Zit ik weer eens helemaal alleen op de verdieping....
Arme kleintjes..ik zie nu een soort van Gargoyle-kwarter dat met de ruggen naar elkaar toe in de vier windrichtingen aan het spugen is...sorryquote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef Oversight het volgende:ik heb 4 spugende kleine Oversight's... alle spugen een andere kant op,....
Ik kom mob-emmers te kort.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Arme kleintjes..ik zie nu een soort van Gargoyle-kwarter dat met de ruggen naar elkaar toe in de vier windrichtingen aan het spugen is...sorry![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:55 schreef Dragorius het volgende:
Wat heb je ze te eten gegeven?
quote:Ik moet namelijk nu heel erg denken aan een scene uit Family Guy > een weddenschap > een flesje met iets > wie het laatst kotst heeft gewonnen > de kamer is heeeeeeel erg vies
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt niet stiekem/per ongeluk de waterslang op ze aangesloten he?
quote:Beterschap voor ze
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Oversight het volgende:
gelukkig is mamma thuis,.... stel je voor zeg....
Volgens mij wel..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef nokwanda het volgende:
en als het dat wel is is er geen man over boord. Kun je net zo goed nu krijgen, krijg je het later niet meer. En als het dan niet erger is dan een gewone griep is er niks aan het handje.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het beeld dat ik krijg vanaf 1 van de geheime camera's bij jullie thuisIk wist niet dat het zo erg was
Volgens een viroloog die ik pas op de radio hoorde is dat niet het geval. Tenzij het muteert in een hel ander griepvirus.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Volgens mij wel..
Zodra het virus verandert,kan je het gewoon alsnog krijgen volgens mij.
(een maand of drie geleden heeft iedereen hier overigens wel de mex flu gehad volgens de ha. Dat was die griep golf binnen mijn gezin dat eindigde in twee dagen ziekenhuis met de jongste. Dat was een heftige griep die langer aanhield, en idd met veel naar gehoest, dan wij gewend zijn, maar met de juiste zorg, uitdrogingsgevaar etc in de gaten houden, best uit te zingen. Vervelend, maar niets dat voor hysterie hoeft te zorgen)
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:02 schreef Exoteria het volgende:
nou dat zou wel fijn zijn dan.
Het komende seizoen een sterk verminderd risico op gedonder.
mijn been voelt overigens alsof er honderden kleine naaldjes in worden gestoken als gevolg van de wespensteek gisteren.
Mijn knie is ook een beetje dik en sappig
maar de wesp is DOOD!
hà!
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef nokwanda het volgende:
en als het dat wel is is er geen man over boord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |