Arme kleintjes..ik zie nu een soort van Gargoyle-kwarter dat met de ruggen naar elkaar toe in de vier windrichtingen aan het spugen is...sorryquote:Op woensdag 2 september 2009 10:18 schreef Oversight het volgende:ik heb 4 spugende kleine Oversight's... alle spugen een andere kant op,....
Ik kom mob-emmers te kort.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Arme kleintjes..ik zie nu een soort van Gargoyle-kwarter dat met de ruggen naar elkaar toe in de vier windrichtingen aan het spugen is...sorry![]()
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:55 schreef Dragorius het volgende:
Wat heb je ze te eten gegeven?
quote:Ik moet namelijk nu heel erg denken aan een scene uit Family Guy > een weddenschap > een flesje met iets > wie het laatst kotst heeft gewonnen > de kamer is heeeeeeel erg vies
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:00 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt niet stiekem/per ongeluk de waterslang op ze aangesloten he?
quote:Beterschap voor ze
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Oversight het volgende:
gelukkig is mamma thuis,.... stel je voor zeg....
Volgens mij wel..quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef nokwanda het volgende:
en als het dat wel is is er geen man over boord. Kun je net zo goed nu krijgen, krijg je het later niet meer. En als het dan niet erger is dan een gewone griep is er niks aan het handje.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het beeld dat ik krijg vanaf 1 van de geheime camera's bij jullie thuisIk wist niet dat het zo erg was
Volgens een viroloog die ik pas op de radio hoorde is dat niet het geval. Tenzij het muteert in een hel ander griepvirus.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Volgens mij wel..
Zodra het virus verandert,kan je het gewoon alsnog krijgen volgens mij.
(een maand of drie geleden heeft iedereen hier overigens wel de mex flu gehad volgens de ha. Dat was die griep golf binnen mijn gezin dat eindigde in twee dagen ziekenhuis met de jongste. Dat was een heftige griep die langer aanhield, en idd met veel naar gehoest, dan wij gewend zijn, maar met de juiste zorg, uitdrogingsgevaar etc in de gaten houden, best uit te zingen. Vervelend, maar niets dat voor hysterie hoeft te zorgen)
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:02 schreef Exoteria het volgende:
nou dat zou wel fijn zijn dan.
Het komende seizoen een sterk verminderd risico op gedonder.
mijn been voelt overigens alsof er honderden kleine naaldjes in worden gestoken als gevolg van de wespensteek gisteren.
Mijn knie is ook een beetje dik en sappig
maar de wesp is DOOD!
hà!
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:36 schreef nokwanda het volgende:
en als het dat wel is is er geen man over boord.
waar ben jij bang voor dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 12:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:10 schreef Exoteria het volgende:
ik = mega mindy en kom je wel beschermen
Das een goeie.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:12 schreef mediaconsument het volgende:
Ik ben bang voor alles wat ik niet begrijp.
quote:Ook denk ik dat bang zijn anders is dan angst hebben, angst is volgens mij de overtreffende trap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |