quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef Dragorius het volgende:
Tsja, noten is heul niet grappig hoor
Zolang jij je lief gedraagt is er geen reden tot note zetten, afgezien van wellicht een positieve note als je je voorbeeldig gedraagd!
quote:[ disclaimer ]
deze post is geen uitlokking of aanzetting tot buitensporig, note-waardig gedrag. Users zijn altijd zelf aansprakelijk voor het gedrag dat zij tentoonspreiden op Fok!
[ disclaimer ]
Speelt immer op veilig, is het niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:15 schreef Dragorius het volgende:
Ja ik moet mezelf wel uiteraard even indekken he, voor je het weet heb ik straks een rel met jou veroorzaakt
Nee niet altijd hoor. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Oversight weet hoe ik het bedoelquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Speelt immer op veilig, is het niet?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Speelt immer op veilig, is het niet?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee niet altijd hoor. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Oversight weet hoe ik het bedoel
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
dat dan weer wel... hmmm of dat voor of tegen je spreekt.....
Ik heb ook wel een idee, maar ik dacht: kom, ik gooi eens wat olie op het vuurquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:49 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee niet altijd hoor. De boog kan niet altijd gespannen zijn. Oversight weet hoe ik het bedoel
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:50 schreef Oversight het volgende:
[..]
blauw, krijg je dat... die lui willen gewoon hun onbeperkte toegang tot de echte rel-topics (achter) houden...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ik zal nog eens die telefoontaps voor je uitschakelen.....
Zo zonde dit.... Dat heb jij niet nodig ...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een idee, maar ik dacht: kom, ik gooi eens wat olie op het vuur
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo zonde dit.... Dat heb jij niet nodig ...
Tuurlijk heb ik het niet nodig. Maar ik koop ook weleens kleding die ik heus niet nodig heb maar wel mooi vindquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zo zonde dit.... Dat heb jij niet nodig ...
Goedmoedig komt voor de knal...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik het niet nodig. Maar ik koop ook weleens kleding die ik heus niet nodig heb maar wel mooi vind
En het is immers ook maar goedmoedig.
Oh maar ik heb een goed excuus...ik moet hem alleen nog even verzinnen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
OMFG !!!
kijk nou uit joh, ze kijken hier ECHT wel !!!!
zet ze nou maar weer aan joh, ik heb toch niks te verbergen.... (mobiel)
straks checken ze hoelaat en van waar enzo....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
Oh maar ik heb een goed excuus...ik moet hem alleen nog even verzinnen...
Nee man, die taps zijn er enkel voor om te zorgen dat Sinterklaas weet wie er wel of niet braaf is geweest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:08 schreef Oversight het volgende:
[..]
de tapkamer moest worden schoongemaakt,.. iemand werd misselijk bij de gedachte waar ie mee bezig was....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee man, die taps zijn er enkel voor om te zorgen dat Sinterklaas weet wie er wel of niet braaf is geweest.
Duh dat weet je toch? Niks dan goeds ja!
Die heb ik persoonlijk bewaard. Tsja, als de vriendin slaapt moet je toch wat hequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
dus..... al mijn hijgtelefoontjes naar Danny, Yvonne, en alles enzow... .. allemaal niet bewaard?
eeuwig zonde,...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Dragorius het volgende:
Zou jij een Space Marine willen zijn, Oversight?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:33 schreef Dragorius het volgende:
Je plaatje doet het nietEr staat please stop leeching
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:37 schreef Dragorius het volgende:
*zucht*
Mijn login werkt weer eens niet hoor...kan ik weer wachten tot er een incapabel iemand eerst zes keer komt vragen wat er aan de hand is ( Wat begrijp je niet aan "mijn login wordt geweigerd" ) voordat er een reset wordt uitgevoerd...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef ATuin-hek het volgende:
Gisteravond eens wezen kijken bij de intro lessen van Dance Fever in NijmegenIk denk dat ik me daar wel ga vermaken. Gezellige mensen daaro.
Hey waarom heb je een plaatje van My Little Pony op mijn doods-eskader-recruitings-lijstje geplakt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
sorry , dacht dat je er even niet was, ik ben al weer uitgelogd... probeer het nog eens ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hey waarom heb je een plaatje van My Little Pony op mijn doods-eskader-recruitings-lijstje geplakt?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik zou toch even laten weten als ik klaar was met lezen in "de apen-planeet" ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Voor straf 2 maanden extra in de zoutmijnen!
Die komen denk ik nogquote:
Hoe liep je erbij dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die komen denk ik nogIk was iig een favoriet doelwit van de fotograaf.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die komen denk ik nogIk was iig een favoriet doelwit van de fotograaf.
De Moonwalk is een hoax...want als we er nooit geweest zijn, hoe kun je dan lopen zoals op de maan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
onnavolgbare dansstijl.... de alu-walk nog gedaan ?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef ATuin-hek het volgende:
In mijn 4 happy feet shirtEn ik denk dat ik qua nivo wel positief opviel
(oei dat klinkt wel erg arroant
)
Happy Feet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef ATuin-hek het volgende:
In mijn 4 happy feet shirtEn ik denk dat ik qua nivo wel positief opviel
(oei dat klinkt wel erg arroant
)
Ik hou zelf niet zo van arrogante mensenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Happy Feet!![]()
Niks arrogants aan toch, als je van jezelf weet dat je dat goed kan.
Don't make me send the men in pink!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:47 schreef Oversight het volgende:missiestatement... :BNW plaatjestopic.
sorry, het komt er....
waarschijnlijk niet vandaag, wellicht ook niet morgen, maar verder kunnen we niets beloven, .....
Behalve dat het er komt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 08:32 schreef Dragorius het volgende:![]()
Zit ik weer eens helemaal alleen op de verdieping....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |